Ce este un pathfinder?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul dvs. actual pentru a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți. Aplicația vă permite să urmăriți activitatea utilizatorului final cu 30 de minute înainte și după ce au trimis un tichet de ajutor. Atunci când membrii echipei de asistență rezolvă problema clientului, poate fi extrem de util pentru aceștia să aibă o imagine clară a ceea ce a lucrat clientul.
Frequently Asked Questions
Ce este un pathfinder?
Pathfinder este o opțiune care vă permite să urmăriți activitatea utilizatorului final cu 30 de minute înainte și după trimiterea unui tichet de asistență. Datorită acestui fapt, aveți o imagine a ceea ce a lucrat clientul, ceea ce poate facilita munca agentului care va asigura suport.
Cum puteți folosi un pathfinder?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul actual. Datorită acestuia, aflăm ce pași a făcut clientul și poate ajuta la găsirea sursei problemei, de asemenea, ne arată ce a făcut deja clientul pentru a rezolva problema și s-a dovedit a nu fi eficient.
Puteți integra un pathfinder în contul dvs. LiveAgent?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul LiveAgent actual. Acest lucru vă oferă șansa de a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți.
După ce ați înțeles mai bine ce este un Helpdesk, ar putea fi util să explorați cum puteți folosi Salesforce pentru a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți. De asemenea, integrarea unor răspunsuri predefinite poate eficientiza comunicarea cu clienții și poate economisi timp prețios. Dacă sunteți interesat de gestionarea mai eficientă a facturilor, puteți citi mai multe despre gestionarea facturării, care include și opțiuni de încercare gratuită. În plus, ar fi benefic să descoperiți cum să creați șabloane de e-mail pentru urmărirea serviciului de clienți, pentru a menține o comunicare constantă și eficientă cu clienții dumneavoastră.
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Descoperă rolul esențial al unui consultant servicii clienți și cum LiveAgent îți poate îmbunătăți eficiența afacerii. Află cum să gestionezi reclamațiile, să furnizezi informații utile și să documentezi interacțiunile cu clienții. Încearcă gratuit LiveAgent și transformă-ți serviciul clienți cu soluții complete și integrare ușoară.
Descoperiți rolul de agent în LiveAgent, care definește responsabilitățile și posibilitățile agenților în birourile de asistență. Aflați cum agenții pot gestiona tichete și oferi suport clienților, în timp ce administratorii au acces complet la setările sistemului. Începeți acum perioada de încercare gratuită de 14 zile și optimizați-vă serviciul clienți!
Descoperiți ce este un target și cum vă poate ajuta să măsurați succesul afacerii dumneavoastră. Aflați cum să utilizați targeturile în LiveAgent pentru a evalua performanța și a îmbunătăți relațiile cu clienții. Începeți o perioadă de încercare gratuită și experimentați beneficiile LiveAgent, un software de top în gestionarea serviciilor pentru clienți.