Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Consultant servicii clienți

Cine este consultantul servicii clienți?

În unele organizații, consultanții servicii clienți sunt similari cu consultanții de management și fac sugestii pentru îmbunătățirea eficienței serviciului clienți. Consultanții servicii clienți pot fi similari și cu reprezentanții servicii clienți. Sarcina lor principală este să răspundă la apeluri telefonice și să vorbească cu clienții. De asemenea, identifică șansele de a oferi informații și gestionează și soluționează reclamațiile. Aceștia actualizează informații, documentează interacțiunile clienților și fac modificări în conturile clienților.

Munca consultanților servicii clienți necesită abilități puternice de comunicare, abilități interpersonale și cunoștințe despre software-ul computerului. De asemenea, au nevoie de abilități de vânzare pentru a recomanda produse.

Întrebări frecvente

Ce este un consultant servicii clienți?

Un consultant servicii clienți este o persoană care este responsabilă pentru contactul cu clientul și serviciul acestuia ca parte a reclamațiilor, procesarea comenzilor, furnizarea de informații despre produsele și serviciile companiei. Acesta se ocupă de apeluri telefonice, e-mail sau chat.

Care sunt responsabilitățile consultantului servicii clienți?

Sarcinile unui consultant servicii clienți includ ascultarea îngrijorărilor clienților, precum și ajutarea la rezolvarea problemelor acestora și furnizarea de informații. O altă obligație este acceptarea cererilor din partea clienților. Este de asemenea extrem de important să achiziționați și să înregistrați informații despre clienți. Unul dintre cele mai importante elemente este, de asemenea, satisfacerea așteptărilor și nevoilor clienților legate de produse sau servicii și servicii clienți.

Cum puteți adăuga un consultant servicii clienți?

Pentru a adăuga un consultant servicii clienți, accesați panoul LiveAgent și adăugați o altă persoană. Când adăugați un alt agent, trebuie să-i definiți rolul în sistem. Aveți de ales rolurile de agent, administrator și proprietar.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație