Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Client

Cine este clientul?

Clientul este o persoană sau o companie care cumpără produse sau servicii de la o altă companie.

A avea o afacere nu înseamnă doar a vinde ceva. Companiile trebuie să aibă grijă de clienți și să le ofere și un serviciu de asistență excelent. Clienții au adesea multe întrebări și întrebări despre produse și servicii. Ei pot comunica cu agenții prin canale, de ex. prin e-mailuri, mesaje Facebook sau chat live. Dar nu au acces la funcțiile LiveAgent. Pot crea unele postări pe forum sau feedback-uri în portalul clienților.

Client

Întrebări frecvente

Cine este clientul?

Clientul este o persoană sau o companie care achiziționează produsele sau serviciile unei organizații. Clienții sunt centrul principal al companiilor care concurează pentru atenția sa. În acest scop, ei folosesc campanii de marketing și vânzări, promoții, programe de fidelizare și îmbunătățesc serviciile pentru clienți.

Cum să satisfaceți clientul?

Pentru a spori satisfacția clienților, mai întâi de toate, ascultați-i. Datorită acestui fapt, știm ce le place clienților noștri despre modul în care funcționează compania noastră și ce nu. Feedback-ul, atât negativ cât și pozitiv, ar trebui să aibă un impact asupra conturării activităților companiei. În plus, pentru ca clientul să fie mulțumit, trebuie să i se ofere un serviciu excelent pentru clienți și, de asemenea, să își depășească așteptările. Datorită acestui fapt, vom construi o relație bazată pe încredere și loialitate.

Cum să solicitați feedback clientului?

Dacă doriți să solicitați feedback clienților, aveți mai multe opțiuni. În primul rând, puteți face acest lucru la sfârșitul conversației pe care o purtați cu el, indiferent de canalul pe care are loc discuția sau puteți trimite un e-mail dedicat în această privință. O problemă importantă este alegerea formei de obținere a feedback-ului - poate fi un sondaj general, un sondaj detaliat sau o cerere de comentariu. Totul depinde de ce informații doriți să obțineți și la ce etapă a achiziției sunt obținute.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație