Cine este clientul?
Clientul este o persoană sau o companie care cumpără produse sau servicii de la o altă companie.
A avea o afacere nu înseamnă doar a vinde ceva. Companiile trebuie să aibă grijă de clienți și să le ofere și un serviciu de asistență excelent. Clienții au adesea multe întrebări și întrebări despre produse și servicii. Ei pot comunica cu agenții prin canale, de ex. prin e-mailuri, mesaje Facebook sau chat live. Dar nu au acces la funcțiile LiveAgent. Pot crea unele postări pe forum sau feedback-uri în portalul clienților.

Frequently asked questions
Cine este clientul?
Clientul este o persoană sau o companie care achiziționează produsele sau serviciile unei organizații. Clienții sunt centrul principal al companiilor care concurează pentru atenția sa. În acest scop, ei folosesc campanii de marketing și vânzări, promoții, programe de fidelizare și îmbunătățesc serviciile pentru clienți.
Cum să satisfaceți clientul?
Pentru a spori satisfacția clienților, mai întâi de toate, ascultați-i. Datorită acestui fapt, știm ce le place clienților noștri despre modul în care funcționează compania noastră și ce nu. Feedback-ul, atât negativ cât și pozitiv, ar trebui să aibă un impact asupra conturării activităților companiei. În plus, pentru ca clientul să fie mulțumit, trebuie să i se ofere un serviciu excelent pentru clienți și, de asemenea, să își depășească așteptările. Datorită acestui fapt, vom construi o relație bazată pe încredere și loialitate.
Cum să solicitați feedback clientului?
Dacă doriți să solicitați feedback clienților, aveți mai multe opțiuni. În primul rând, puteți face acest lucru la sfârșitul conversației pe care o purtați cu el, indiferent de canalul pe care are loc discuția sau puteți trimite un e-mail dedicat în această privință. O problemă importantă este alegerea formei de obținere a feedback-ului - poate fi un sondaj general, un sondaj detaliat sau o cerere de comentariu. Totul depinde de ce informații doriți să obțineți și la ce etapă a achiziției sunt obținute.
Expert note
Clientul este persoana sau compania care achiziționează produse sau servicii de la o altă companie. Este important să le oferim un serviciu excelent pentru a-i fideliza.

Cum să transformați clienții nemulțumiți în avocați ai mărcii
The article discusses the importance of customer feedback and how to collect it. It emphasizes the need to focus on customer interactions, offer appreciation, and improve customer service. The text also highlights the role of customer service in enhancing customer experience and suggests conducting surveys to gather feedback. Overall, the article provides valuable insights on enhancing customer satisfaction.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți îndeplinesc multe responsabilități, inclusiv gestionarea conversațiilor de social media și asigurarea feedback-ului clienților, gestionarea reclamațiilor și dezvoltarea cunoștințelor. Ei ar trebui să știe cum să trateze recenziile negative și să urmărească indicatorii de performanță, cum ar fi scorurile CSAT și NPS. De asemenea, pot crea conținut util pentru clienți și potențiali clienți pentru a găsi răspunsuri și a utiliza produsele companiei în cel mai eficient mod.
Cum să transformați clienții nemulțumiți în avocați ai mărcii
În era rețelelor sociale, clienții nemulțumiți nu pot fi ignorați deoarece pot distruge rapid imaginea unei mărci prin comentarii negative. În plus, 70% dintre clienții care se plâng vor face afaceri cu firma dacă problema este rezolvată. Este important să se facă clienții nemulțumiți să se simtă ascultați, să li se ceară scuze și să li se ofere o soluție imediată și, dacă este posibil, să li se ofere mai mult decât se așteptau. Astfel, clienții pot deveni ambasadori ai mărcii.
Ce reprezintă serviciul clienți?
A software program for customer support should contain features such as ticket tracking, automation of repetitive tasks, integration with marketing/sales platforms, call recording, automated feedback forms, 24/7 support, and innovative solutions. Businesses seeking to build customer relationships should focus on excellent customer service experiences and rapid, high-quality services. Using a customer-centric approach and technology can improve a company's reputation, loyalty, and revenue. Templates for customer follow-up emails can also enhance the overall customer experience.