Cine este clientul?
Clientul este o persoană sau o companie care cumpără produse sau servicii de la o altă companie.
A avea o afacere nu înseamnă doar a vinde ceva. Companiile trebuie să aibă grijă de clienți și să le ofere și un serviciu de asistență excelent. Clienții au adesea multe întrebări și întrebări despre produse și servicii. Ei pot comunica cu agenții prin canale, de ex. prin e-mailuri, mesaje Facebook sau chat live. Dar nu au acces la funcțiile LiveAgent. Pot crea unele postări pe forum sau feedback-uri în portalul clienților.

Frequently Asked Questions
Cine este clientul?
Clientul este o persoană sau o companie care achiziționează produsele sau serviciile unei organizații. Clienții sunt centrul principal al companiilor care concurează pentru atenția sa. În acest scop, ei folosesc campanii de marketing și vânzări, promoții, programe de fidelizare și îmbunătățesc serviciile pentru clienți.
Cum să satisfaceți clientul?
Pentru a spori satisfacția clienților, mai întâi de toate, ascultați-i. Datorită acestui fapt, știm ce le place clienților noștri despre modul în care funcționează compania noastră și ce nu. Feedback-ul, atât negativ cât și pozitiv, ar trebui să aibă un impact asupra conturării activităților companiei. În plus, pentru ca clientul să fie mulțumit, trebuie să i se ofere un serviciu excelent pentru clienți și, de asemenea, să își depășească așteptările. Datorită acestui fapt, vom construi o relație bazată pe încredere și loialitate.
Cum să solicitați feedback clientului?
Dacă doriți să solicitați feedback clienților, aveți mai multe opțiuni. În primul rând, puteți face acest lucru la sfârșitul conversației pe care o purtați cu el, indiferent de canalul pe care are loc discuția sau puteți trimite un e-mail dedicat în această privință. O problemă importantă este alegerea formei de obținere a feedback-ului - poate fi un sondaj general, un sondaj detaliat sau o cerere de comentariu. Totul depinde de ce informații doriți să obțineți și la ce etapă a achiziției sunt obținute.
Notă de expert
Clientul este persoana sau compania care achiziționează produse sau servicii de la o altă companie. Este important să le oferim un serviciu excelent pentru a-i fideliza.

Ce reprezintă serviciul clienți?
Un program de suport clienți eficient combină comunicarea cu clienții prin diverse canale și sistemul de ticketing pentru a gestiona solicitările și a asigura satisfacția clienților. Există diferite tipuri de programe de suport, iar un program calitativ ar trebui să ofere automatizare, integrare cu alte platforme, înregistrare a apelurilor, feedback și suport permanent. În era inteligenței artificiale, serviciul clienți devine o prioritate pentru afaceri. Un exemplu de program de suport este LiveAgent, care oferă o gamă largă de funcționalități pentru gestionarea comunicării cu clienții.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea conținutului util și în urmărirea performanțelor în relația cu clienții. Aceștia trebuie să fie ascultători empatici și să rezolve problemele rapid și eficient.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții adaptate și asistență rapidă. Un bun serviciu pentru clienți necesită și abilități relevante ale agenților, precum și instrumente de lucru eficiente și o motivație adecvată a angajaților.