Ce sunt companiile de servicii pentru clienți?
Dacă reprezentanții dvs. nu pot face față numărului tot mai mare de probleme și întrebări ale clienților, există o soluție pentru dvs. Companiile de servicii pentru clienți sunt companii de outsourcing care oferă asistență completă pentru clienți. Echipa lor de servicii pentru clienți este pregătită să răspundă rapid la toate tichetele și să rezolve problemele, neînțelegerile sau reclamațiile.
Companiile de servicii pentru clienți pot oferi servicii 24/7. Acestea oferă diverse rapoarte, KPI (Indicatori Cheie de Performanță), astfel încât să aveți o imagine de ansamblu asupra asistenței furnizate. De asemenea, se pot conecta la propriul software de asistență și pot urma procesele existente.
Frequently Asked Questions
Ce sunt companiile de servicii pentru clienți?
Companiile de servicii clienți sunt companii care se ocupă de servicii pentru clienți. De obicei, acestea oferă servicii 24/7. Datorită acestui fapt, ele pot sprijini funcționarea companiei dvs., iar dvs. puteți fi politicos, deoarece clienții dvs. sunt asistați non-stop.
Care sunt cele mai cunoscute companii de servicii pentru clienți?
Există multe companii care se ocupă și se specializează doar în servicii pentru clienți. Cele mai populare companii de servicii pentru clienți sunt Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue și Wistia.
Câte companii de servicii pentru clienți există?
Există sute de mii de companii de servicii pentru clienți în întreaga lume. Înainte de a vă decide cu care dintre companii doriți să colaborați, definiți-vă bugetul, așteptările față de companie, aflați ofertele companiilor care vă interesează și alegeți-o pe cea mai bună pentru dvs.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Echipa internă pentru asistență clienți oferă feedback rapid și control mai bun, dar este mai costisitoare. Externalizarea permite o alegere mai mare și înlocuire mai ușoară, dar poate apărea dificultăți în comunicare și riscuri de securitate. Alegerea depinde de nevoi, buget și tipul de produs. Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Videoclipuri privind serviciul clienți
Videoclipurile privind serviciul clienți oferă cunoștințe valoroase și inspirație pentru echipele de serviciu clienți. Ele pot fi găsite și în LiveAgent, fiind utile pentru îmbunătățirea serviciului și satisfacției clienților.
Interviu pentru serviciul clienți
LiveAgent oferă servicii și software pentru gestionarea relațiilor cu clienții, inclusiv portaluri, e-mailuri și centre de apeluri. Compania pune accent pe importanța unui serviciu de calitate și oferă întrebări frecvente pentru interviul pentru serviciul clienți. LiveAgent are peste 21.000 de companii utilizatoare și se concentrează pe recrutarea angajaților potriviți pentru a asigura o experiență excelentă a serviciului.