Ce este un target?
Uneori s-ar putea să trebuiască să anunțați un sistem terț cu privire la un tichet nou sau la o modificare importantă a unui tichet (de exemplu, un răspuns nou în tichet). Targetele sunt similare condițiilor.
Pe baza condițiilor, puteți executa mai multe activități, fie direct în LiveAgent, executând reguli, fie în aplicații terțe, prin API.
Frequently Asked Questions
Cum este definit termenul target?
Target-ul este un element important care vă permite să măsurați dacă a fost atins rezultatul planificat.
Care sunt avantajele utilizării targeturilor?
Obiectivele vă permit să evaluați dacă compania a avut succes într-un anumit domeniu. Obiectivele ar trebui să fie măsurabile, apoi puteți obține o analiză cantitativă a progresului dvs.
Puteți utiliza targeturile în LiveAgent?
Puteți utiliza obiective în LiveAgent. Vă permite să evaluați dacă compania a obținut rezultatele scontate.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.