Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Creșteți rata de conversie cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Creșteți ratele de conversie cu LiveAgent

Fiecare companie se străduiește să își îmbunătățească ratele de conversie, găsind noi modalități de a genera trafic către site-ul lor. Cu toate acestea, atunci când vine vorba de conversia potențialilor clienți în clienți existenți, această metodă are rate de succes scăzute.

Cel mai bun mod de a îmbunătăți ratele de conversie este să vă concentrați asupra modificării aspectelor strategiei dvs. de asistență pentru clienți. Un exemplu excelent în acest sens este implementarea chat-ului live și furnizarea de asistență în timp real pentru cumpărători.

Modificări mici de acest fel vă pot transforma complet eforturile de conversie. De fapt, companiile care au spus că sunt axate pe îmbunătățirea serviciului lor pentru clienți au raportat o decât companiile care nu fac asta.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Definition of conversion rates

Ce sunt ratele de conversie?

Rata de conversie este procentul de vizitatori de pe site-ul dvs. web care îndeplinesc obiectivul dorit (se înscriu pentru o probă, se înscriu pentru un abonament, cumpără un produs) din numărul total de vizitatori.

O rată ridicată de conversie indică faptul că strategiile dvs. de marketing au succes și că produsul dvs. este ușor de obținut pe site-ul dvs. web.

Ce este o rată de conversie bună?

Ratele de conversie variază în funcție de industrie și de modelul de afaceri, deci este posibil să trebuiască să faceți câteva cercetări pentru a vedea unde vă aflați. O resursă excelentă pentru acest lucru este instrumentul Google Adwords Industry Benchmarks. Cu toate acestea, în mod convențional, o rată de conversie bună este undeva între 2% și 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Cum să vă îmbunătățiți rata de conversie

Creșterea ratei de conversie înseamnă că mai mult din traficul site-ului dvs. se convertește în acțiuni semnificative care vă cresc afacerea, indiferent dacă aceasta înseamnă completarea unui formular pentru a deveni un prospect sau a face o achiziție.

O rată de conversie scăzută ar putea indica oricare dintre aceste probleme:

non enticing offerOfertă care nu atrage

stop sign Un design ineficient al site-ului

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Primii pași pentru îmbunătățirea conversiei

Cel mai bun mod de a vă îmbunătăți rata de conversie este să vă reconsiderați oferta. Dacă clienții dvs. nu cumpără ceea ce oferiți, ar putea însemna că oferta este fie prea scumpă, fie că nu aduce suficientă valoare publicului dvs.

Al doilea pas este optimizarea site-ului pentru conversii.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Reconsiderați-vă oferta

– Micșorați pragul de preț

– Îmbunătățiți funcționalitatea

– Creați stimulente suplimentare, cum ar fi transportul gratuit

– Creați o ofertă pur și simplu irezistibilă pe care clienții dvs. nu o pot refuza

Growing trend of increased productivity

Optimizați-vă site-ul

– Testați A/B diferite elemente

– Folosiți CTA-uri puternice

– Examinați textul antetului și plasarea butonului / formularului

– Asigurați-vă că conținutul dvs. se afișează corect pe mobil

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Extra: Fiți informat la fiecare interacțiune

În afară de a oferi răspunsuri prompte clienților, este extrem de important să le prețuiți timpul. Dacă doriți să vă câștigați clienții, asigurați-vă că sunteți la curent cu achizițiile lor anterioare și cu toate interacțiunile lor anterioare cu compania dvs., indiferent de canalul utilizat.

Dacă sunteți pregătit și informat, veți putea să vă uimiți clienții ori de câte ori vă vor contacta pentru asistență.

Încă lipsesc conversiile?

Încă vă confruntați cu rate de conversie scăzute, rate de respingere ridicate sau rate ridicate de abandonare a coșului de cumpărături? Dacă ați răspuns afirmativ, potențialii dvs. clienți se confruntă probabil cu una dintre următoarele probleme:

Real time support Lipsa asistenței în timp real

Call us online button Lipsa asistenței pe site

Shopping cart Proces de plată complicat

Uncertainty Indecizie

 

Still lacking good conversion rates

Totul se rezumă la reducerea efortului clienților

Clienții dvs. sunt la o singură căutare Google distanță de a găsi alternative la produsul dvs. Nu le oferiți motive să rătăcească.

Simplificați procesul de plată

Nu complicați procesul de plată. Evitați să creați prea mulți pași, să puneți întrebări inutile sau să solicitați înregistrarea înainte de check-out.

Oferiți asistență omnicanal

Oferiți-le clienților mai multe modalități de a vă contacta și oferiți asistență promptă pe toate canalele. Utilizați baze de cunoștințe, portaluri pentru clienți și întrebări frecvente pentru opțiuni de autoserviciu.

Discutați cu clienții în timp real

Ajutați-vă clienții în timp real. Răspundeți la orice întrebări pe care le-ar putea avea despre produsele dvs., transport sau livrare pentru a le trece prin pâlnia de conversie.

Increase conversion rates with chat button

Sporiți conversia printr-un clic pe un buton

Cercetările arată că adăugarea unui widget de chat live pe site-ul dvs. web vă poate crește rata de conversie cu 27%. În funcție de industria dvs., acest număr poate fi mult mai mare. Cu costurile marginale ale chat-ului live, nu este o problemă.

Deci, cum poate chat-ul live să mărească ratele de conversie atât de ușor? Cumpărătorii tind să aibă multe întrebări atunci când fac cumpărături online. Cu toate acestea, există un interval de timp limitat în care pot primi răspuns. Dacă nu primesc asistență imediată, este probabil să caute alternative și să cumpere de la concurenți.

Oferiți opțiuni de autoserviciu

Clienții dvs. pot avea întrebări care se pot răspunde efectuând o căutare simplă pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, dacă nu pot găsi informațiile de care au nevoie, vor fi frustrați și dezamăgiți.

Oferiți-le un loc desemnat, cum ar fi un portal pentru clienți, unde pot vizualiza răspunsurile la întrebările frecvente (FAQ) despre transport, dimensiuni și multe altele. Acest tip de asistență este foarte valoros, deoarece necesită 0 efort din partea agenților dvs. și este disponibil 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Fiți proactiv

Dacă vedeți potențiali cumpărători pe site-ul dvs. pentru mai mult de câteva minute, în mod clar caută ceva sau ezită cu privire la achiziționarea de la dvs. Ușurați-le grijile clienților, invitându-i în mod proactiv să discute cu dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Nivelul de servicii pe care îl oferiți se reflectă asupra produsului dvs.

A avea un produs excelent pur și simplu nu este suficient. De multe ori clienții abandonează mărcile, deoarece nivelul de servicii pe care îl primesc pur și simplu nu este suficient de bun. Cumpărătorii doresc să se simtă apreciați pentru că fac afaceri cu compania dvs. Prin urmare, pentru a evita pierderea clienţilor și pentru a crește conversiile, este important să creați o cultură centrată pe client în cadrul afacerii dvs.

Better customer service means more money

86% dintre clienți sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de serviciu mai bună.

Ready to switch to LiveAgent
Clienții, care beneficiază de un serviciu bun pentru clienți, au mai multe șanse să recomande brandul și produsele sau serviciile sale altora.
Higher customers LTV

Cu cât clienții dvs. sunt mai mulțumiți de serviciul dvs., cu atât vor achiziționa mai mult.

Bad service spreads like a wildfire

Clienții care au o experiență neplăcută de serviciu sunt cu 50% mai predispuși să o împărtășească online cu alții.

Tichetele prin e-mail

Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și mesajele de pe alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală. 

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Constructor de baze de cunoștințe

LiveAgent vă permite să creați mai multe baze de cunoștințe interne și externe, completate cu întrebări frecvente, forumuri, articole și & sugestii. 

Voce & apeluri video

Construiți un call center virtual ca parte a soluției de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau de pe fix într-un singur loc.

Voice and video calls supported

Motive pentru care companiile aleg LiveAgent

Social medias integrated into the help desk software

Integrări în rețelele sociale

Integrați profilurile dvs. preferate de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentariile publice la postările, mesajele private sau Tweets direct din contul dvs. Eliminați necesitatea de a urmări și de a avea grijă de mai multe conturi de pe mai multe portaluri și integrați-le în LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram și Viber sunt toate incluse pentru a face serviciul pentru clienți cât mai lin, rapid și eficient posibil. 

Analize & tablou de bord de raportare

Obțineți o prezentare generală a departamentului dvs. de asistență pentru clienți, a serviciului pe care îl oferiți și a satisfacției clienților dvs. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați fericirea pe care o primesc. Concentrați-vă pe date, aflați care sunt locurile ce necesită îmbunătățire și construiți-vă puterile. Aduceți un pic de distracție companiei dvs. activând . 

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Portalul clienților

Creați portaluri pentru clienți, astfel încât clienții dvs. să aibă o zonă centralizată pentru editarea informațiilor de contact, crearea plăților și trimiterea tichetelor. Construirea unui portal de clienți cuprinzător poate reduce cantitatea tichetelor și, de asemenea, vă poate ajuta să oferiți servicii pentru clienți 24/7/365 chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline. Începeți prin crearea bazei de cunoștințe, includeți întrebări frecvente, forumuri și adăugați feedback & widget de sugestii la final. Totul este complet personalizabil pentru a se potrivi cu orientările dvs. de branding. 

Ce face ca software-ul nostru de asistență să fie alegerea corectă?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări nesfârșite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare? Inegalabil

LiveAgent este un sistem avansat de birou de asistență care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți serviciile pentru clienți și ratele de conversie în același timp. Software-ul nostru are un preț competitiv și este un chilipir, având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă. Încercați LiveAgent astăzi.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deCreșteți rata de conversie
Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Așteptări & preferințe

Asistența în timp real este considerată cea mai importantă caracteristică a unui site web pentru 44% dintre consumatorii online.

Mărturiile clienților pot avea un mare impact asupra perspectivelor de a face afaceri cu dvs. Mărturiile clienților sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing.

Solicitări de mărturii

Mărturiile clienților sunt instrumente puternice de marketing, având eficiență de 89%. Sunt importante pentru construirea reputației și obținerea mai multor vânzări. Solicitările de mărturii pot fi eficiente în obținerea acestora.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Repere pentru serviciul clienți

Agenții de asistență utilizează în medie trei sisteme pentru a asista clienții. Rata medie globală de soluționare este 76.2%. Volumul mediu de tichete este de 20 tichete tehnice, 30 de tichete de vânzări și 40 de tichete de marketing pe tură. Compania medie are 33.3 agenți de asistență și zece departamente de asistență pentru clienți. Satisfacția medie a agenților este de 9.08, iar timpul mediu de așteptare al clientului este de aproximativ 2 zile.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Așteptări vs. realitate

Numai 19% dintre clienți sunt mulțumiți de serviciile call center-ului. Utilizarea IVR nu îmbunătățește experiența. 24% ar prefera recunoașterea vocală.

Martinus este cel mai mare lanț de librării online și lanț de librării din Slovacia înființat în 1990. Citiți mai multe despre povestea lor de succes.

Martinus

The text is an advertisement for LiveAgent, a customer service software company. It offers a free trial, assistance with data migration, and various software solutions for managing customer complaints and emails. The company also boasts awards, positive customer reviews, and partnerships. Interested individuals can contact LiveAgent through various channels, including social media. Overall, the text serves to promote the features and benefits of LiveAgent to potential customers.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Programați o demonstrație

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Programați o demonstrație
Start Free Trial x