Fiecare companie se străduiește să își îmbunătățească ratele de conversie, găsind noi modalități de a genera trafic către site-ul lor. Cu toate acestea, atunci când vine vorba de conversia potențialilor clienți în clienți existenți, această metodă are rate de succes scăzute.
Cel mai bun mod de a îmbunătăți ratele de conversie este să vă concentrați asupra modificării aspectelor strategiei dvs. de asistență pentru clienți. Un exemplu excelent în acest sens este implementarea chat-ului live și furnizarea de asistență în timp real pentru cumpărători.
Modificări mici de acest fel vă pot transforma complet eforturile de conversie. De fapt, companiile care au spus că sunt axate pe îmbunătățirea serviciului lor pentru clienți au raportat o rata de conversie cu 11% mai mare decât companiile care nu fac asta.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Rata de conversie este procentul de vizitatori de pe site-ul dvs. web care îndeplinesc obiectivul dorit (se înscriu pentru o probă, se înscriu pentru un abonament, cumpără un produs) din numărul total de vizitatori.
O rată ridicată de conversie indică faptul că strategiile dvs. de marketing au succes și că produsul dvs. este ușor de obținut pe site-ul dvs. web.
Ratele de conversie variază în funcție de industrie și de modelul de afaceri, deci este posibil să trebuiască să faceți câteva cercetări pentru a vedea unde vă aflați. O resursă excelentă pentru acest lucru este instrumentul Google Adwords Industry Benchmarks. Cu toate acestea, în mod convențional, o rată de conversie bună este undeva între 2% și 5%.
Creșterea ratei de conversie înseamnă că mai mult din traficul site-ului dvs. se convertește în acțiuni semnificative care vă cresc afacerea, indiferent dacă aceasta înseamnă completarea unui formular pentru a deveni un prospect sau a face o achiziție.
O rată de conversie scăzută ar putea indica oricare dintre aceste probleme:
Un design ineficient al site-ului
Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Cel mai bun mod de a vă îmbunătăți rata de conversie este să vă reconsiderați oferta. Dacă clienții dvs. nu cumpără ceea ce oferiți, ar putea însemna că oferta este fie prea scumpă, fie că nu aduce suficientă valoare publicului dvs.
Al doilea pas este optimizarea site-ului pentru conversii.
– Micșorați pragul de preț
– Îmbunătățiți funcționalitatea
– Creați stimulente suplimentare, cum ar fi transportul gratuit
– Creați o ofertă pur și simplu irezistibilă pe care clienții dvs. nu o pot refuza
– Testați A/B diferite elemente
– Folosiți CTA-uri puternice
– Examinați textul antetului și plasarea butonului / formularului
– Asigurați-vă că conținutul dvs. se afișează corect pe mobil
În afară de a oferi răspunsuri prompte clienților, este extrem de important să le prețuiți timpul. Dacă doriți să vă câștigați clienții, asigurați-vă că sunteți la curent cu achizițiile lor anterioare și cu toate interacțiunile lor anterioare cu compania dvs., indiferent de canalul utilizat.
Dacă sunteți pregătit și informat, veți putea să vă uimiți clienții ori de câte ori vă vor contacta pentru asistență.
Încă vă confruntați cu rate de conversie scăzute, rate de respingere ridicate sau rate ridicate de abandonare a coșului de cumpărături? Dacă ați răspuns afirmativ, potențialii dvs. clienți se confruntă probabil cu una dintre următoarele probleme:
Lipsa asistenței pe site
Proces de plată complicat
Indecizie
Clienții dvs. sunt la o singură căutare Google distanță de a găsi alternative la produsul dvs. Nu le oferiți motive să rătăcească.
Nu complicați procesul de plată. Evitați să creați prea mulți pași, să puneți întrebări inutile sau să solicitați înregistrarea înainte de check-out.
Oferiți-le clienților mai multe modalități de a vă contacta și oferiți asistență promptă pe toate canalele. Utilizați baze de cunoștințe, portaluri pentru clienți și întrebări frecvente pentru opțiuni de autoserviciu.
Ajutați-vă clienții în timp real. Răspundeți la orice întrebări pe care le-ar putea avea despre produsele dvs., transport sau livrare pentru a le trece prin pâlnia de conversie.
Cercetările arată că adăugarea unui widget de chat live pe site-ul dvs. web vă poate crește rata de conversie cu 27%. În funcție de industria dvs., acest număr poate fi mult mai mare. Cu costurile marginale ale chat-ului live, nu este o problemă.
Deci, cum poate chat-ul live să mărească ratele de conversie atât de ușor? Cumpărătorii tind să aibă multe întrebări atunci când fac cumpărături online. Cu toate acestea, există un interval de timp limitat în care pot primi răspuns. Dacă nu primesc asistență imediată, este probabil să caute alternative și să cumpere de la concurenți.
Clienții dvs. pot avea întrebări care se pot răspunde efectuând o căutare simplă pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, dacă nu pot găsi informațiile de care au nevoie, vor fi frustrați și dezamăgiți.
Oferiți-le un loc desemnat, cum ar fi un portal pentru clienți, unde pot vizualiza răspunsurile la întrebările frecvente (FAQ) despre transport, dimensiuni și multe altele. Acest tip de asistență este foarte valoros, deoarece necesită 0 efort din partea agenților dvs. și este disponibil 24/7.
Dacă vedeți potențiali cumpărători pe site-ul dvs. pentru mai mult de câteva minute, în mod clar caută ceva sau ezită cu privire la achiziționarea de la dvs. Ușurați-le grijile clienților, invitându-i în mod proactiv să discute cu dvs.
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
A avea un produs excelent pur și simplu nu este suficient. De multe ori clienții abandonează mărcile, deoarece nivelul de servicii pe care îl primesc pur și simplu nu este suficient de bun. Cumpărătorii doresc să se simtă apreciați pentru că fac afaceri cu compania dvs. Prin urmare, pentru a evita pierderea clienţilor și pentru a crește conversiile, este important să creați o cultură centrată pe client în cadrul afacerii dvs.
86% dintre clienți sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de serviciu mai bună.
Cu cât clienții dvs. sunt mai mulțumiți de serviciul dvs., cu atât vor achiziționa mai mult.
Clienții care au o experiență neplăcută de serviciu sunt cu 50% mai predispuși să o împărtășească online cu alții.
LiveAgent vă permite să creați mai multe baze de cunoștințe interne și externe, completate cu întrebări frecvente, forumuri, articole și & sugestii.
Construiți un call center virtual ca parte a soluției de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau de pe fix într-un singur loc.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Integrați profilurile dvs. preferate de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentariile publice la postările, mesajele private sau Tweets direct din contul dvs. Eliminați necesitatea de a urmări și de a avea grijă de mai multe conturi de pe mai multe portaluri și integrați-le în LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram și Viber sunt toate incluse pentru a face serviciul pentru clienți cât mai lin, rapid și eficient posibil.
Obțineți o prezentare generală a departamentului dvs. de asistență pentru clienți, a serviciului pe care îl oferiți și a satisfacției clienților dvs. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați fericirea pe care o primesc. Concentrați-vă pe date, aflați care sunt locurile ce necesită îmbunătățire și construiți-vă puterile. Aduceți un pic de distracție companiei dvs. activând caracteristicile de gamificare.
Creați portaluri pentru clienți, astfel încât clienții dvs. să aibă o zonă centralizată pentru editarea informațiilor de contact, crearea plăților și trimiterea tichetelor. Construirea unui portal de clienți cuprinzător poate reduce cantitatea tichetelor și, de asemenea, vă poate ajuta să oferiți servicii pentru clienți 24/7/365 chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline. Începeți prin crearea bazei de cunoștințe, includeți întrebări frecvente, forumuri și adăugați feedback & widget de sugestii la final. Totul este complet personalizabil pentru a se potrivi cu orientările dvs. de branding.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări nesfârșite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
LiveAgent este un sistem avansat de birou de asistență care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți serviciile pentru clienți și ratele de conversie în același timp. Software-ul nostru are un preț competitiv și este un chilipir, având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă. Încercați LiveAgent astăzi.
Cel mai popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!
Oferind servicii de e-mail și bază de cunoștințe, LiveAgent îmbunătățește relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Te oferă opțiuni variate pentru comunicare și gestionarea clienților.
Sporiți implicarea cu LiveAgent
Oferiți asistență și comunicare eficientă cu clienții prin intermediul LiveAgent, care simplifică toate canalele de comunicare într-o singură căsuță de e-mail. Sporiți implicarea clienților prin oferirea unui serviciu personalizat și grijuliu, cu ajutorul funcțiilor CRM încorporate.
Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!
Chatul live intern și extern este un ingredient cheie pentru creșterea vânzărilor, ajutând companiile să transforme vizitatorii site-ului în clienți plătitori. Construiți un call center virtual ca parte a soluției dvs. de asistență multi-canal pentru centralizarea apelurilor telefonice. Integrați-vă profilurile de rețele sociale în LiveAgent pentru a gestiona interacțiunile cu clienții.
Software de asistență pentru afaceri valutare
Cu software-ul de asistență LiveAgent, puteți oferi asistență 24/7 în peste 40 de limbi, depășind barierele lingvistice și facând comerț confortabil la nivel global. Asistență omnicanală pentru a răspunde rapid cerințelor comercianților. Consolidarea canalelor de comunicare și gestionarea eficientă a tichetelor.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date