Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Creșteți rata de conversie cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Creșteți ratele de conversie cu LiveAgent

Fiecare companie se străduiește să își îmbunătățească ratele de conversie, găsind noi modalități de a genera trafic către site-ul lor. Cu toate acestea, atunci când vine vorba de conversia potențialilor clienți în clienți existenți, această metodă are rate de succes scăzute.

Cel mai bun mod de a îmbunătăți ratele de conversie este să vă concentrați asupra modificării aspectelor strategiei dvs. de asistență pentru clienți. Un exemplu excelent în acest sens este implementarea chat-ului live și furnizarea de asistență în timp real pentru cumpărători.

Modificări mici de acest fel vă pot transforma complet eforturile de conversie. De fapt, companiile care au spus că sunt axate pe îmbunătățirea serviciului lor pentru clienți au raportat o rata de conversie cu 11% mai mare decât companiile care nu fac asta.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of conversion rates

Ce sunt ratele de conversie?

Rata de conversie este procentul de vizitatori de pe site-ul dvs. web care îndeplinesc obiectivul dorit (se înscriu pentru o probă, se înscriu pentru un abonament, cumpără un produs) din numărul total de vizitatori.

O rată ridicată de conversie indică faptul că strategiile dvs. de marketing au succes și că produsul dvs. este ușor de obținut pe site-ul dvs. web.

Ce este o rată de conversie bună?

Ratele de conversie variază în funcție de industrie și de modelul de afaceri, deci este posibil să trebuiască să faceți câteva cercetări pentru a vedea unde vă aflați. O resursă excelentă pentru acest lucru este instrumentul Google Adwords Industry Benchmarks. Cu toate acestea, în mod convențional, o rată de conversie bună este undeva între 2% și 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Cum să vă îmbunătățiți rata de conversie

Creșterea ratei de conversie înseamnă că mai mult din traficul site-ului dvs. se convertește în acțiuni semnificative care vă cresc afacerea, indiferent dacă aceasta înseamnă completarea unui formular pentru a deveni un prospect sau a face o achiziție.

O rată de conversie scăzută ar putea indica oricare dintre aceste probleme:

non enticing offerOfertă care nu atrage

stop signUn design ineficient al site-ului

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

badges

Primii pași pentru îmbunătățirea conversiei

Cel mai bun mod de a vă îmbunătăți rata de conversie este să vă reconsiderați oferta. Dacă clienții dvs. nu cumpără ceea ce oferiți, ar putea însemna că oferta este fie prea scumpă, fie că nu aduce suficientă valoare publicului dvs.

Al doilea pas este optimizarea site-ului pentru conversii.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Reconsiderați-vă oferta

– Micșorați pragul de preț

– Îmbunătățiți funcționalitatea

– Creați stimulente suplimentare, cum ar fi transportul gratuit

– Creați o ofertă pur și simplu irezistibilă pe care clienții dvs. nu o pot refuza

Growing trend of increased productivity

Optimizați-vă site-ul

– Testați A/B diferite elemente

– Folosiți CTA-uri puternice

– Examinați textul antetului și plasarea butonului / formularului

– Asigurați-vă că conținutul dvs. se afișează corect pe mobil

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Extra: Fiți informat la fiecare interacțiune

În afară de a oferi răspunsuri prompte clienților, este extrem de important să le prețuiți timpul. Dacă doriți să vă câștigați clienții, asigurați-vă că sunteți la curent cu achizițiile lor anterioare și cu toate interacțiunile lor anterioare cu compania dvs., indiferent de canalul utilizat.

Dacă sunteți pregătit și informat, veți putea să vă uimiți clienții ori de câte ori vă vor contacta pentru asistență.

Încă lipsesc conversiile?

Încă vă confruntați cu rate de conversie scăzute, rate de respingere ridicate sau rate ridicate de abandonare a coșului de cumpărături? Dacă ați răspuns afirmativ, potențialii dvs. clienți se confruntă probabil cu una dintre următoarele probleme:

Real time support Lipsa asistenței în timp real

Call us online button Lipsa asistenței pe site

Shopping cart Proces de plată complicat

Uncertainty Indecizie

 

Still lacking good conversion rates

Totul se rezumă la reducerea efortului clienților

Clienții dvs. sunt la o singură căutare Google distanță de a găsi alternative la produsul dvs. Nu le oferiți motive să rătăcească.

icon lightbulb

Simplificați procesul de plată

Nu complicați procesul de plată. Evitați să creați prea mulți pași, să puneți întrebări inutile sau să solicitați înregistrarea înainte de check-out.

Group 370 icon

Oferiți asistență omnicanal

Oferiți-le clienților mai multe modalități de a vă contacta și oferiți asistență promptă pe toate canalele. Utilizați baze de cunoștințe, portaluri pentru clienți și întrebări frecvente pentru opțiuni de autoserviciu.

Talker icon

Discutați cu clienții în timp real

Ajutați-vă clienții în timp real. Răspundeți la orice întrebări pe care le-ar putea avea despre produsele dvs., transport sau livrare pentru a le trece prin pâlnia de conversie.

Increase conversion rates with chat button

Sporiți conversia printr-un clic pe un buton

Cercetările arată că adăugarea unui widget de chat live pe site-ul dvs. web vă poate crește rata de conversie cu 27%. În funcție de industria dvs., acest număr poate fi mult mai mare. Cu costurile marginale ale chat-ului live, nu este o problemă.

Deci, cum poate chat-ul live să mărească ratele de conversie atât de ușor? Cumpărătorii tind să aibă multe întrebări atunci când fac cumpărături online. Cu toate acestea, există un interval de timp limitat în care pot primi răspuns. Dacă nu primesc asistență imediată, este probabil să caute alternative și să cumpere de la concurenți.

Oferiți opțiuni de autoserviciu

Clienții dvs. pot avea întrebări care se pot răspunde efectuând o căutare simplă pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, dacă nu pot găsi informațiile de care au nevoie, vor fi frustrați și dezamăgiți.

Oferiți-le un loc desemnat, cum ar fi un portal pentru clienți, unde pot vizualiza răspunsurile la întrebările frecvente (FAQ) despre transport, dimensiuni și multe altele. Acest tip de asistență este foarte valoros, deoarece necesită 0 efort din partea agenților dvs. și este disponibil 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Fiți proactiv

Dacă vedeți potențiali cumpărători pe site-ul dvs. pentru mai mult de câteva minute, în mod clar caută ceva sau ezită cu privire la achiziționarea de la dvs. Ușurați-le grijile clienților, invitându-i în mod proactiv să discute cu dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Nivelul de servicii pe care îl oferiți se reflectă asupra produsului dvs.

A avea un produs excelent pur și simplu nu este suficient. De multe ori clienții abandonează mărcile, deoarece nivelul de servicii pe care îl primesc pur și simplu nu este suficient de bun. Cumpărătorii doresc să se simtă apreciați pentru că fac afaceri cu compania dvs. Prin urmare, pentru a evita pierderea clienţilor și pentru a crește conversiile, este important să creați o cultură centrată pe client în cadrul afacerii dvs.

86% dintre clienți sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de serviciu mai bună.

86% dintre clienți sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de serviciu mai bună.

Cu cât clienții dvs. sunt mai mulțumiți de serviciul dvs., cu atât vor achiziționa mai mult.

Clienții care au o experiență neplăcută de serviciu sunt cu 50% mai predispuși să o împărtășească online cu alții.

Tichetele prin e-mail

Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și mesajele de pe alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală. 

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Constructor de baze de cunoștințe

LiveAgent vă permite să creați mai multe baze de cunoștințe interne și externe, completate cu întrebări frecvente, forumuri, articole și & sugestii. 

Voce & apeluri video

Construiți un call center virtual ca parte a soluției de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau de pe fix într-un singur loc.

Voice and video calls supported

Motive pentru care companiile aleg LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Social medias integrated into the help desk software

Integrări în rețelele sociale

Integrați profilurile dvs. preferate de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentariile publice la postările, mesajele private sau Tweets direct din contul dvs. Eliminați necesitatea de a urmări și de a avea grijă de mai multe conturi de pe mai multe portaluri și integrați-le în LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram și Viber sunt toate incluse pentru a face serviciul pentru clienți cât mai lin, rapid și eficient posibil. 

Analize & tablou de bord de raportare

Obțineți o prezentare generală a departamentului dvs. de asistență pentru clienți, a serviciului pe care îl oferiți și a satisfacției clienților dvs. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați fericirea pe care o primesc. Concentrați-vă pe date, aflați care sunt locurile ce necesită îmbunătățire și construiți-vă puterile. Aduceți un pic de distracție companiei dvs. activând caracteristicile de gamificare

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Portalul clienților

Creați portaluri pentru clienți, astfel încât clienții dvs. să aibă o zonă centralizată pentru editarea informațiilor de contact, crearea plăților și trimiterea tichetelor. Construirea unui portal de clienți cuprinzător poate reduce cantitatea tichetelor și, de asemenea, vă poate ajuta să oferiți servicii pentru clienți 24/7/365 chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline. Începeți prin crearea bazei de cunoștințe, includeți întrebări frecvente, forumuri și adăugați feedback & widget de sugestii la final. Totul este complet personalizabil pentru a se potrivi cu orientările dvs. de branding. 

Ce face ca software-ul nostru de asistență să fie alegerea corectă?

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări nesfârșite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare? Inegalabil

LiveAgent este un sistem avansat de birou de asistență care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți serviciile pentru clienți și ratele de conversie în același timp. Software-ul nostru are un preț competitiv și este un chilipir, având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă. Încercați LiveAgent astăzi.

Tichet+Chat

Tichet+Chat

Ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii

$29/mo
Tichet+Chat

Totul Inclus

Ideal pentru companii de toate dimensiunile și pentru corporații mari

$39/mo

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum puteți crește ratele de conversie?

LiveAgent este un software puternic de birou de asistență care vă ajută să gestionați solicitările clienților de pe mai multe canale în mod eficient dintr-o singură interfață. Mai mult, se integrează cu site-ul dvs. și rețelele sociale. Astfel, puteți atrage noi clienți, puteți crește ratele de conversie și vă puteți îmbunătăți gradul de conștientizare a mărcii.

Ce beneficii de afaceri oferă LiveAgent, altele decât ratele crescute de conversie?

Beneficiile pentru afaceri includ satisfacția crescută a clienților, fidelizarea clienților, loialitatea clienților și rata redusă a pierderii clienţilor, în afară de ratele crescute de conversie.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație