Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

MultiTEL

Ce este MultiTEL?

MultiTEL este un furnizor de servicii VoIP cu soluții de comunicare eficiente din punct de vedere al costurilor. Aceștia furnizează servicii la scară globală, având puncte de prezență pe toate continentele. Pe lângă acoperirea la nivel mondial, MultiTEL oferă și instrumente de analiză care pot fi utilizate pentru urmărirea apelurilor primite și efectuate și a volumelor de mesaje text.

Cum se poate utiliza MultiTEL cu LiveAgent?

MultiTEL este unul dintre furnizorii VoIP compatibili cu programul informatic de asistență LiveAgent. Puteți să îl alegeți ca furnizorul dumneavoastră de servicii de telecomunicații. Tot ce trebuie să faceți este să vă obțineți numărul pentru apeluri, să îl conectați la LiveAgent și să începeți să oferiți și să primiți apeluri pentru și din partea clienților ca parte din biroul dumneavoastră de asistență multicanal.

Caracteristicile de centru de apeluri ale LiveAgent vă pot ajuta cu gestionarea apelurilor clienților. Direcționați apelurile către agenții potriviți, creați arbori IVR personalizați pentru vă ajuta clienții să intre în legătură cu departamente specifice, efectuați apeluri video sau ascultați conversațiile anterioare stocate în istoricul LiveAgent.

Dacă doriți să aflați mai multe, urmăriți videoclipul de mai jos pentru a vedea cum funcționează centrul de apeluri LiveAgent în practică.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Care sunt beneficiile utilizării MultiTEL?

  • Acoperire la nivel mondial
  • Numere de telefon globale
  • O selecție utilă de caracteristici
  • Instrumente de analiză pentru apeluri și mesaje text

Create your own call center today!

Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support

FREE TRIAL

Este gratuită integrarea MultiTEL cu LiveAgent?

Integrarea este inclusă deja într-un plan LiveAgent și nu trebuie să plătiți nimic în plus. Odată ce aveți acces atât la MultiTEL, cât și la LiveAgent, vă puteți pur și simplu conecta numărul MultiTEL la biroul nostru de asistență și începe să efectuați apeluri.

Cum se poate integra MultiTEL cu LiveAgent?

MultiTEL este deja încorporat în LiveAgent. Tot ce trebuie să faceți este să vă adăugați numărul MultiTEL și să efectuați o configurare simplă. Urmați instrucțiunile de mai jos pentru a învăța cum să finalizați procesul.

  • Accesați pagina de internet MultiTEL și creați-vă un cont. Este gratuit. După ce vă autentificați, accesați-vă tabloul de bord și dați clic pe Numere > Numere mele și selectați Închiriere numere. Completați formularul de contact și MultiTEL vă va contacta. Odată ce vă obțineți numărul din MultiTEL, accesați-vă contul LiveAgent.
Tablou de bord MultiTEL cu opțiuni pentru numere
Închirierea unui număr MultiTEL
  • În tabloul de bord LiveAgent, accesați Configurare > Apeluri > Numere. Dați clic pe butonul Creare din partea de sus și adăugați-vă numărul MultiTEL în sistem. Pe urmă, selectați MultiTEL din lista de furnizori.
Ecran cu număr de apeluri LiveAgent cu opțiunea de a crea un număr nou
Adăugarea unui număr MultiTEL

Acum adăugați-vă numele de utilizator, parola și numărul MultiTEL. Selectați departamentul care trebuie să recepționeze apelurile, denumiți numărul și selectați dacă doriți ca apelurile să fie înregistrate. Dați clic pe Adăugare și sunteți gata.

Ecran cu număr de configurare MultiTEL în LiveAgent
Finalizați configurarea

Numărul dumneavoastră MultiTEL este acum conectat la LiveAgent și puteți răspunde la apelurile clienților. Pe lângă centru de apeluri, LiveAgent oferă un sortiment larg de instrumente de birou de asistență într-un sistem de gestionare a tichetelor – poștă electronică, conversații directe, portal pentru clienți sau rețele sociale ca Facebook, Instagram și Twitter.

Aflați mai multe despre LiveAgent pe pagina noastră de caracteristici sau urmăriți videoclipul de mai jos pentru a avea parte de un tur complet al setului nostru de instrumente.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=4s

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este MultiTEL?

MultiTEL este un furnizor VoIP care oferă numere de telefon globale, o varietate de caracteristici de apelat și instrumente de analiză pentru apeluri și mesaje text.

Pot integra MultiTEL cu LiveAgent?

Numerele MultiTEL pot fi adăugate cu ușurință în LiveAgent, mulțumită caracteristicii noastre încorporate. Iată procedura.

  • Deschideți LiveAgent și mergeți la Configurare > Apeluri > Numere
  • Creați un număr nou și selectați MultiTEL din lista de furnizori
  • Adăugați-vă numărul și alte detalii și dați clic pe Adăugare

Este gratuită integrarea MultiTEL cu LiveAgent?

Integrarea este gratuită ca parte din planul nostru LiveAgent atotcuprinzător și nu există tarife suplimentare

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație