Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri

Ce reprezintă înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri?

Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri reprezintă o funcție importantă prin care toate apelurile dvs. sunt stocate în siguranță în contul dvs. LiveAgent în scopuri juridice, de instruire sau de suport. Indiferent de domeniul sau industria în care activează compania dvs., înregistrarea apelurlor s-a dovedit a fi una dintre cele mai importante aspecte în rezolvarea unei probleme, în ce privesște securitatea și cazuri în care trebuie verificată respectarea normelor.

LiveAgent nu are un număr limitat de apeluri înregistrate ce pot fi stocate în contul dvs. sau în ce privește durata acestora. Le puteți crea, stoca și gestiona cu ajutorul unui singur program help desk multichannel.

Apeluri înregistrate - evoluție

Cine benefciază de funcția apelurilor înregistrate?

Companiile de toate dimensiunile de la liber profesioniști sau asistenți medicali până la întreprinderi de mari dimensiuni beneficiază de avantakele înregistrării apelurilor și de istoricul interacțiunilor cu clienții. Vor putea să caute, asculte sau descărca orice apel din contul lor, chiar și apelurile test realizate înaintea creării contului.

Mai exact, domeniul bancar, companiile de asigurări și de telecomunicații beneficiază cel mai mult de pe urma utilizării apelurilor înregistrate, deoarece multe tări solicită acest lucru prin lege.

Care sunt cele mai importante elemente ale funcției de înregistrare a unui număr nelimitat de apeluri?

Stocare nelimitată

Toate apelurile înregistrate sunt stocate în contul dvs. LiveAgent, fără a avea limită în ce privește durata sau numărul apelurilor înregistrate.

Nu trebuie să dețineți un program software pentru înregistrare

Toate apelurile tratate cu ajutrul programului LiveAgent sunt automat înregistrate și stocate fără a fi necesar să instalați o altă aplicație. Acest lucru ajută la creșterea gradului de securitate și confidențialitate datelor.

Ușor de salvat și de căutat

Fiecare apel înregistrat este convertit într-un tichet obișnuit, cu prorpiul ID. În plus, puteți adăuga note în cadrul tichetelor pentru o căutare ulterioară mai ușoară.

Accesați căsuța vocală oriunde v-ați afla

Înafară de faptul că puteți stoca un număr nelimitat de apeluri, cu LiveAgent puteți stoca și mesajele din căsuța vocală. Așa că, niciun apel și nicio discuție nu se pierde.

3 avantaje ale funcției de înregistrate nelimitată a apelurilor

Recuperați detaliile lipsă

Câteodată cele mai mici detalii care sunt și cele mai esențiale se pot pierde în cadrul unui mesaj vocal. Cu LiveAgent, veți putea reasculta mesajul pentru a putea oferi suport adecvat clientului.

Îmbunătățiți produsele companiei

Discutați cu superiorii dvs. despre anumite informații din cadrul apelurilor înregistrate pentru ca aceștia să poată afla părerea clienților despre produsele companiei.

Instruire pentru membrii echipei dvs.

Colegii noi pot învăța din apelurile anterioare în cadrul programului lor de instruire și pregătire. Aceste apeluri înregistrate reprezintă o bună modalitate de a învăța din experiențele anterioare.

Exemplu de apel înregistrat - în cadrul tichetului

Ce alte avantaje oferă funcțiile din cadrul call center-ului LiveAgent?

Răspuns vocal interactiv (IVR – Interactive voice response)

Nu trebuie să achiziționați un alt program deoarece puteți crea chiar dvs. propriul meniu IVR în doar câteva secunde. Stabiliți care sunt opțiunile din care clienții trebuie să aleagă, încărcați un mic fragment muzical sau un mesaj de bun venit împreună cu instrucțiunile pe care clienții trebuie să le urmeze. După care, direcționați clienții către departamentul sau agentul corespunzător pentru a le putea oferi suport de primă clasă.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU

Direcționarea inteligentă a apelurilor

Direcționarea apelurilor sau Distribuirea Automată a Apelurilor (ACD) reprezintă un proces care distribuie în mod automat apelurile către un anumit departament sau agent, în funcție de preferințele alese, cum ar fi prioritatea sau atribuire la întâmplare.

Afacerile pot controla fluxul de apeluri de intrare prin setarea unei durate pentru distribuire, prin care un apel este redistribuit către un alt agent sau este pus pe linia de așteptare, deși clienții doresc să intre în legătură cu agenții cât mai curând posibil. De aceea, este recomandat să-i țineți cât mai puțin pe linia de așteptare.

Transferarea asistată a apelurilor

Transferarea apelurilor este o funcție din cadrul call center-ului care ajunge (sau se transferă) de la un agent la altul. LiveAgent permite efectuarea transferarea apelurilor, ca atare, clienții și colegii dvs. vor ști întotdeauna când veți transfera apelul.

Mai mult, puteți informa clientul despre faptul că îi transferați către un alt agent, că-i puneți pe linia de așteptare și că un coleg îi va ajuta. Puteți de asemenea să puneți un sonor pe fundalul liniei de așteptare astfel incât așteptarea să fie fie mai ușor de acceptat.

Test automatic call routing for free

Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free 14-day trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce reprezintă înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri în cadrul LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri reprezintă o funcție importantă prin care afacerea dvs. poate înregistra apelurile telefonice în diferite scopuri precum instruirea agenților, îmbunătățirea produsului/serviciului, feedback-ul clienților și nu numai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce alte beneficii oferă call center-ul LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Call center-ul LiveAgent include funcționalități precum apeluri video, IVR, transferul apelurilor, apeluri interne, funcția de apelare inversă, distribuirea apelurilor și multe altele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum avantaje vă ofer funcția de înregistrare apeluri nelimitate de la LiveAgent ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri este o funcție utilă pentru aspecte de țin de securitate, în scopuri educaționale și de îmbunătățirea a activității companiei. Ca atare, poate contribui la creșterea gradului de satisfacție și de retenție al clienților și îmbunătățirea experienței acestora. ” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație