Placetel integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Placetel este o companie de telecomunicații din Germania care oferă servicii VoIP. Mai mult decât atât, oferă numere de telefon de pe toate cele 5200 de rețele locale, încă din anul 2007. Compania are un portofoliu impresionant de funcționalități, mai mult de 150 ca să fim mai exacți.
Placetel este parte integrantă a LiveAgent. Ca atare, puteți utiliza fără probleme numărul dvs. VoIP de la Placetel în cadrul departamentului de call center LiveAgent
Cât costă integrarea numărului VoIP Placetel cu LiveAgent?
LiveAgent oferă integrare gratuită cu Placetel. Cu toate acestea, Placetel percepe separat taxe pentru serviciile lor.
Cum integrați Placetel cu LiveAgent?
1. Obțineți un număr VoIP de la Placetel
2. Logați-vă în contul dvs. LiveAgent
3. Dați click pe Configurații – Apel – Numere – (+)
4. Căutați opțiunea Placetel
5. Completați informațiile necesare
6. Apăsați ADAUGĂ și UTILIZAȚI numărul dvs. VoIP imediat.
Beneficii:
- productivitate mai bună
- experiență îmbunătățită a clienților
- eficiență din punct de vedere al costurilor
- posibilitatea de a-l utiliza de pe mai multe dispozitive
- integrare gratuită
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
Frequently Asked Questions
În ce constă integrarea LiveAgent - Placetel?
Placetel este un furnizor de servicii VoIP. Așadar, dacă dețineți un număr VoIP de la Placetel, îl puteți conecta la centrul call center al LiveAgent.
Cât costă conectarea numărului dvs. VoIP de la Placetel cu LiveAgent?
LiveAgent nu percepe taxe adiționale pentru conectarea numărului VoIP Placetel la call center-ul LiveAgent.
Cum funcționează telefoanele VoIP în comparație cu telefonia fixă?
Răspunsul cel mai simplu este că telefonul dvs. VoIP funcționează cam la fel ca oricare altul. Principala diferență constă în faptul că apelurile inbound și outbound se realizează prin intermediul conexiunii la internet, ceea ce este mai eficient în ziua de azi, deoarece lățimea benzii de internet a crescut. Însă, depinde de furnizorul dvs. de internet.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.