Partener
Ce este VIPTel?
VIPTel este un furnizor slovac de VoIP care oferă servicii complexe de apeluri pentru companiele cliente, din 2002. Compania se distinge de concurenții cu tehnologie modernă, servicii eficiente pentru clienți, servicii ieftine și personalizate.
LiveAgent lucrează cu mai mulți parteneri VoIP. Majoritatea acestor parteneri VoIP fac deja parte din LiveAgent pentru o experiență mai bună a utilizatorului. Dacă sunteți abonat LiveAgent, integrarea este fără costuri suplimentare.
Cum puteți integra VIPTel?
Iată un ghid pas cu pas:
1. Obțineți un număr VoIP VIPTel
2. Conectați-vă la LiveAgent
3. Navigați la Numere
4. Introduceți numărul VoIP și completați informațiile solicitate
5. ADĂUGAȚI și UTILIZAȚI imediat
Dacă încă nu sunteți sigur cum să vă conectați VIPTel cu LiveAgent, iată un ghid de integrare în profunzime cu VIPTel.
Avantajele VIPTel:
- soluție necostisitoare
- productivitate îmbunătățită
- o experiență mai bună a clienților
- compatibilitate bună a dispozitivului
Doriți să aflați mai multe? Consultați videoclipul software-ului de call center de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VIPTel integration!
Frequently Asked Questions
Ce este VIPTel?
VIPTel este un furnizor slovac de VoIP din 2002.
Cât costă VIPTel VoIP?
Chiar dacă VIPTel face parte din LiveAgent, VIPTel este o companie separată. Prin urmare, taxează pentru servicii în consecință. Vă recomandăm să verificați site-ul web VIPTel pentru informații corecte despre prețuri.
Cum puteți conecta VIPTel cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la LiveAgent 2. Click pe Configurări> Apel > Numere > VIPTel 3. Adăugați acreditările necesare
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live în comerțul electronic este esențial pentru a oferi asistență instantanee și a crește ratele de conversie. Este mai eficient și mai ieftin decât telefonul și emailul, și poate fi utilizat și în scopuri de marketing. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Sistemul hibrid de tichete și invitațiile de chat proactivă sunt caractristici esențiale pentru creșterea afacerilor și mai personală pentru clienți. Agenții sunt ghidați de liniile directoare și regulile etichetei chat-ului, pentru a oferi servicii excelente. Integrarea chat-ului live pe site nu necesită experiență de codificare.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.