Ce este ticketing-ul telefonic?
Fiecare apel telefonic de la un client către departamentul de asistență este arhivat sub formă de tichet. Tichetul conține informații despre apelant, agent și conversația dintre ei. Când se efectuează un alt apel referitor la același subiect, informațiile despre acesta sunt adăugate la tichetul anterior.
Ticketing-ul este important pentru a ține evidența tuturor acțiunilor. Nu numai apelurile telefonice, ci și e-mailurile și alte mijloace de comunicare sunt transformate în tichete. Acest lucru ajută la menținerea unității și ordinii între toate canalele.
Frequently asked questions
Ce este ticketing-ul telefonic?
Telefoanele efectuate de clienți către serviciul de asistență sunt arhivate sub formă de tichete. Conține informații despre utilizatorul apelant, agentul care gestionează cazul și conversația dintre aceștia.
Cum puteți utiliza ticketing-ul telefonic?
Tichetele telefonice vă permit să colectați informații despre clienți, colectând povești despre comunicarea dintre client și companie. Datorită acestui fapt, aveți unitate și ordine în comunicare pe toate canalele.
Puteți utiliza ticketing-ul telefonic prin LiveAgent?
LiveAgent oferă opțiunea de tichete telefonice. Datorită software-ului, puteți utiliza telefoanele la un nivel superior și astfel puteți dezvolta nivelul de servicii pentru clienți.
Expert note
Ticketing-ul telefonic este esențial pentru a ține evidența tuturor apelurilor și a menține unitatea și ordinea în comunicare. Tichetele telefonice permit colectarea informațiilor despre clienți și conversația dintre aceștia.

Un sistem de ticketing este un instrument esențial pentru serviciul clienți, care poate ajuta reprezentanții să răspundă la solicitarile într-un mod eficient. LiveAgent oferă trei abonamente diferite cu o perioada de probă de 14 zile, una dintre caracteristicile software-ului fiind capacitatea de a distribui tichete în mod automat. Acest sistem de ticketing poate duce la satisfacție mai mare a clienților, rezolvarea mai rapidă a solicitărilor și costuri mai mici pentru afaceri cu profituri mai mari. Caracteristicile includ un Inbox universal, un sistem de tichete și un flux hibrid de tichete.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri
LiveAgent este o solutie completa pentru call center, care ofera functii precum transferul apelurilor, distribuirea apelurilor si inregistrarea nelimitata a apelurilor in scopuri juridice si de instruire. Aceasta solutie ajuta companiile sa ofere un serviciu mai bun clientilor si sa se asigure ca respecta normele si reglementarile.
În articolul dat se prezintă caracteristicile LiveAgent, un software pentru serviciul clienților. Printre acestea se numără etichetele, folosite pentru organizarea și categorisirea tichetelor din biroul de asistență, și integrările diferitelor sisteme necesare în serviciile pentru clienți. De asemenea, se menționează opțiunea de migrare a datelor spre LiveAgent și se oferă informații despre companie și parteneri. Un număr de contact și modalități de a afla mai multe despre software sunt furnizate la sfârșitul paginii.