Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ticketing-ul telefonic

Ce este ticketing-ul telefonic?

Fiecare apel telefonic de la un client către departamentul de asistență este arhivat sub formă de tichet. Tichetul conține informații despre apelant, agent și conversația dintre ei. Când se efectuează un alt apel referitor la același subiect, informațiile despre acesta sunt adăugate la tichetul anterior.

Ticketing-ul este important pentru a ține evidența tuturor acțiunilor. Nu numai apelurile telefonice, ci și e-mailurile și alte mijloace de comunicare sunt transformate în tichete. Acest lucru ajută la menținerea unității și ordinii între toate canalele.

Întrebări frecvente

Ce este ticketing-ul telefonic?

Telefoanele efectuate de clienți către serviciul de asistență sunt arhivate sub formă de tichete. Conține informații despre utilizatorul apelant, agentul care gestionează cazul și conversația dintre aceștia.

 

Cum puteți utiliza ticketing-ul telefonic?

Tichetele telefonice vă permit să colectați informații despre clienți, colectând povești despre comunicarea dintre client și companie. Datorită acestui fapt, aveți unitate și ordine în comunicare pe toate canalele.

 

Puteți utiliza ticketing-ul telefonic prin LiveAgent?

LiveAgent oferă opțiunea de tichete telefonice. Datorită software-ului, puteți utiliza telefoanele la un nivel superior și astfel puteți dezvolta nivelul de servicii pentru clienți.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație