Care sunt scorurile de predicție a satisfacției?
Un scor de predicție a satisfacției este o măsură a faptului că un tichet este susceptibil de a primi un rating de satisfacție pozitiv sau negativ, bazat pe un sistem predictiv creat pentru conturi specifice, folosind statistici anterioare privind serviciul pentru clienți și clasificarea satisfacției.
Frequently Asked Questions
Cum definiți scorurile de predicție a satisfacției?
Scorurile de predicție a satisfacției sunt un indicator care determină ce caracteristici pot satisface clientul. Evaluează dacă tichetul va primi probabil un rating de satisfacție bun sau rău. Acesta servește ca un sistem de avertizare timpurie. Datorită acestui fapt, aflați o situație mai devreme și o puteți preveni și garanta satisfacția clienților.
Cum sunt calculate scorurile de predicție a satisfacției?
Pentru a calcula rezultatele scorurilor de predicție a satisfacției, este necesar un număr specific, semnificativ statistic de evaluări la un anumit moment. Ar trebui să țină cont de toate notele - atât bune, cât și rele. Calculul ia în considerare: indicatorii de timp, de ex. timpul primului răspuns sau timpul complet al soluției, textul raportului, indicatorii de încărcare, de ex. numărul de răspunsuri, redeschiderea și redistribuirea tichetelor.
Oferă LiveAgent scoruri de predicție a satisfacției?
LiveAgent oferă scoruri de predicție a satisfacției. Acesta este un indicator foarte important în serviciul pentru clienți, care facilitează cu siguranță munca și desfășurarea de activități eficiente.
Notă de expert
<p>Scorurile de predicție a satisfacției sunt un indicator important în serviciul pentru clienți. Acestea ajută la detectarea problemelor și la îmbunătățirea experienței clienților.</p>

Sondaj privind serviciul clienți
Sondajele pentru clienți sunt esențiale pentru a monitoriza și îmbunătăți experiența clienților. Există mai multe tipuri de sondaje, inclusiv CSAT, NPS, CES și sondaje de etapă.
Scorul net al promotorului (NPS)
Cunoașterea produselor și serviciilor ajută la oferirea soluțiilor adaptate clienților, prioritatea fiind satisfacția clienților. Includeți lista noastră de verificare pentru a maximiza conversiile și folosiți canale multiple de contact pentru a colecta feedback și a trata clienții individual.
Satisfacția serviciului pentru clienți
LiveAgent este un program care oferă suport și caracteristici mobile, potrivit pentru gestionarea clienților și îmbunătățirea satisfacției lor. Măsurarea satisfacției serviciului se poate face prin sondaje și evaluări speciale.
Scorul de satisfacție a clienților
Oferiți clienților servicii de calitate și răspunsuri rapide la solicitări prin cunoașterea produselor și serviciilor. Prioritizați satisfacția clienților și tratați-i individual.