Software pentru succesul clienților pentru o experiență mai bună a clienților

Un software excelent pentru succesul clienților vă permite să oferiți asistență excelentă pentru clienți. Soluția noastră multifuncțională vă permite să vă concentrați pe construirea de noi relații cu clienții dvs., deoarece se concentrează pe personalizare, viteză și utilitate.

LiveAgent vă permite să combinați toate canalele de comunicare ale clienților într-o singură căsuță de e-mail unificată pe care oricine din compania dvs. o poate accesa. Acest lucru permite fiecărui membru al personalului să vadă toate interacțiunile cu clienții într-un singur loc și le oferă agenților capacitatea să înceapă construirea de relații cu clienții dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

De ce aveți nevoie de software pentru succesul clienților

Cheia succesului în serviciul pentru clienți este de a avea o relație excelentă cu clienții dvs. Pentru a realiza acest lucru, este important să vă obișnuiți să răspundeți la întrebările clienților rapid, eficient și personalizat. Cu toate acestea, multe companii online se confruntă cu provocări atunci când vine vorba de gestionarea cererilor de asistență  care la rândul lor le împiedică să ofere răspunsuri eficiente.

questions illustration

Următoarele probleme sunt cele mai frecvent raportate la gestionarea cererilor de asistență:

inbox cleanup - illustration

E-mailuri pierdute

Majoritatea clienților de e-mail fac dificilă lucrul într-o căsuță de e-mail partajată, deoarece nu au fost create având în vedere colaborarea. De exemplu, atunci când lucrați cu Outlook, puteți șterge munca unui coleg de serviciu fără ca aceștia să știe, și chiar și invers. Drept urmare, e-mailurile importante se pot pierde cu ușurință, pot fi trecute cu vederea sau chiar șterse. Cu LiveAgent, tot personalul dvs. va avea acces la o căsuță de e-mail partajată, facilitând colaborarea echipelor.

Răspunsuri întârziate

Nu este o politică bună să-i faceți pe clienți să aștepte, deoarece aceștia pot deveni frustrați. Cu toate acestea, aceasta este adesea realitatea serviciului pentru clienți. Acest lucru este valabil mai ales pentru organizațiile cu echipe mari de asistență, deoarece este ușor să treceți cu vederea e-mailurile importante până când este prea târziu.

Cu toate acestea, cu LiveAgent puteți configura memento-uri pentru a urmări pe e-mailurile cu prioritate ridicată. Prin urmare, echipa dvs. va vedea întotdeauna e-mailurile importante înainte de a fi prea târziu.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Dificultăți de colaborare

Dacă aveți o echipă numeroasă de servicii pentru clienți, poate fi dificil pentru toți să colaboreze folosind căsuțele de primire tradiționale de e-mail. De exemplu, dacă membrii echipei pleacă în vacanță și primesc mesaje importante, se pot pierde sau uita.

Soluția? LiveAgent vă oferă o căsuță de primire partajată a companiei, care permite personalului dvs. să împartă volumul de muncă al agenților indisponibili.

Managementul performanței

Fără un sistem partajat pentru gestionarea comunicării cu clienții, este extrem de dificil să evaluați performanța asistenței pentru clienți. Cu LiveAgent, puteți monitoriza toate mesajele care curg între echipa dvs. și clienții dvs. Puteți identifica cu ușurință probleme sau puteți recompensa membrii echipei care oferă clienților dvs. servicii excelente.

Cartoon woman looking at graph

Faceți cunoștință cu LiveAgent - platforma de comunicare multi-canal

Urmăriți cererile și răspundeți la ele

LiveAgent oferă tuturor membrilor echipei dvs. un mod ușor de a urmări întrebările clienților și de a răspunde la acestea. Integrează toate formele de comunicare a clienților într-un singur software, fără probleme.

Soluție multi-canal pentru afacerea dvs.

Indiferent dacă clienții dvs. vă contactează prin call center, chat live, rețele de socializare, sau prin e-mail, LiveAgent vă oferă acoperire astfel încât personalul dvs. să poată monitoriza continuu comunicările clienților.

Comunicați eficient cu LiveAgent

Cheia succesului clienților este comunicarea, iar LiveAgent vă oferă dvs. și echipei dvs. instrumentele de care aveți nevoie pentru a comunica eficient.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Caracteristici avansate

LiveAgent oferă multe instrumente care pot avea un impact dramatic asupra performanțelor echipei dvs. și asupra succesului serviciului pentru clienți. Împreună, aceste instrumente permit personalului dvs. să comunice fără probleme cu clienții dvs. pe mai multe canale.

email ticketing - illustration
Savings illustration

Cea mai bună valoare pentru banii dvs.

Software-ul nostru de succes pentru clienți are cele mai mari evaluări din sector și depășește alte programe de servicii pentru clienți, care sunt mai scumpe și oferă mult mai puține caracteristici.

Aplicație mobilă de asistență

Asigurarea succesului clienților înseamnă oferirea clienților dvs. o experiență multi-canal. De aceea, am dezvoltat o aplicație nativă dedicată atât pentru Android, cât și pentru iOS, care se integrează perfect cu clientul dvs. web.

Chiar dacă personalul dvs. este departe de biroul său, ei pot continua să interacționeze cu clienții dvs. prin intermediul e-mail, telefon și rețele de socializare – toate în aplicația lor. Rezultatul? Fiecare mesaj important va primi un răspuns rapid.

Mobile application - illustration
connected world map

Complet multilingv

Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat la nivel mondial și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi și vă permite să personalizați pe deplin fiecare literă specială sau accent de literă din aplicație.

Acest lucru permite personalului dvs. să își folosească limba maternă atunci când răspundeți la întrebările și solicitările clientului și înseamnă că clienții dvs. pot căuta ajutor în limba lor.

Funcții de care aveți nevoie

Sistemul nostru intuitiv de ticketing vă permite să vedeți toate interacțiunile clienților dintr-o privire și vă permite să automatizați multe sarcini comune de servicii pentru clienți. Personalul dvs. poate schimba instantaneu între diferite forme de comunicare și vă puteți adapta experiența clientului la nevoile specifice ale sectorului dvs. prin crearea de formulare de contact și centre de asistență personalizate.

LiveAgent îmbunătățește continuu și dezvoltă noi caracteristici. LiveAgent oferă deja mai mult de 179 funcții de asistență și peste 40 de integrări.

features overview - integration

Peste 21.000 de companii nu se pot înșela

LiveAgent este recunoscut de unele dintre cele mai mari și mai prestigioase companii din lume. Citiți poveștile noastre de succes și mărturiile noastre pentru a afla cum LiveAgent vă poate ajuta să obțineți succesul clienților, să le asigurați loialitatea și să vă duceți asistența pentru clienți la nivelul următor.

app installation - illustration

LiveAgent se adaptează la afacerea dvs.

LiveAgent oferă un instrument puternic pentru succesul clienților atât pentru companiile noi, cât și pentru cele existente. Dacă tocmai începeți o afacere, aceasta vă va permite să vă construiți rapid o bază de clienți și să vă fidelizați printre clienții dvs. Dacă sunteți o companie consacrată care dorește să vă ducă experiența clienților la nivelul următor, integrarea tuturor canalelor dvs. de comunicare cu clienții într-un singur sistem centralizat va permite personalului dvs. să comunice cu clienții dvs. mult mai ușor și mai eficient.

Am proiectat LiveAgent ca o soluție Agile de servicii pentru clienți, iar software-ul nostru este potrivit pentru companii de toate dimensiunile. Indiferent în ce sector vă aflați sau cât de mare este compania dvs., vă putem ajuta să construiți comunicări mai bune cu clienții dvs.

Ce este software-ul pentru succesul clienților?

Software-ul pentru succesul clienților vă va ajuta pe dvs. și echipa dvs. să gestionați interacțiunile cu clienții dvs. LiveAgent este o soluție SaaS care aduce toate comunicările dvs. într-un singur sistem, fără probleme.

Clienții dvs. utilizează o varietate de moduri de a contacta, cum ar fi e-mailul, telefonul, mesageria sau chat-ul live  astfel încât păstrarea tuturor comunicărilor într-un singur loc ajută agenții dvs. de servicii pentru clienți să înțeleagă mai bine problemele clienților și să răspundă mai rapid. LiveAgent vă asigură, de asemenea, comunicările interne, astfel încât să puteți păstra în siguranță datele sensibile ale clienților.

Succesul serviciului pentru clienți este cheia construirii unei afaceri de succes și a unei comunități de comerț electronic puternice. Software-ul de succes al clienților poate îmbunătăți dramatic modul în care comunicați cu clienții dvs. Personalul dvs. nu numai că va putea ajunge la clienți pe mai multe canale, dar vă puteți monitoriza și performanța serviciului pentru clienți.

customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Cum să alegeți software-ul potrivit

Piața de programe pentru succesul clienților este aglomerată, dar fiecare furnizor vă va oferi un set diferit de instrumente. Ca și în cazul oricărei decizii de achiziție, nevoile dvs. de software pentru succesul clienților vor depinde de sectorul dvs. industrial, de mărimea afacerii dvs. și de nevoile dvs. personale.

Majoritatea furnizorilor de software oferă funcții de bază care includ ticketing, chat live sau un tablou de bord analitic. Cei mai avansați au automatizare, mai multe sisteme de suport pentru baza de cunoștințe sau un set de instrumente de colaborare diferit.

Cu LiveAgent am făcut un pas mai departe. Am integrat software-ul centrului de apeluri chiar în platforma noastră, permițându-vă să faceți schimb fără efort între apelurile telefonice și alte forme de comunicare. LiveAgent acceptă, de asemenea, mesaje de pe rețelele de socializare direct din tabloul de bord nativ, unde puteți răspunde și la mesajele de pe rețelele de socializare. Sistemul nostru unic de ticketing aduce fiecare formă de comunicare într-un singur loc.

Compararea programelor pentru succesul clienților

Cu atâtea opțiuni de pe piață, alegerea unui software pentru succesul clienților poate fi o sarcină descurajantă. De aceea am creat LiveAgent pentru a fi cât mai agili posibil. Dacă aveți doar un membru al echipei de asistență pentru clienți, nicio problemă: LiveAgent își va păstra toate mesajele organizate. Dacă aveți o echipă numeroasă care se ocupă de întrebările clienților, LiveAgent le va permite să colaboreze și să ofere clienților dvs. cea mai bună experiență posibilă.

LiveAgent oferă toate aceste caracteristici printr-o interfață intuitivă a utilizatorului, ușor de învățat și din care puteți vedea valori cheie care indică cât de bine vă serviți clienții. Folosirea LiveAgent este o afacere, întrucât obțineți toate aceste caracteristici utile la prețul unei cine medii pentru doi.

Mobile testing illustration
Articole legate deSoftware pentru succesul clienților
Instrumentele de colaborare permit membrilor echipei să comunice, să rezolve probleme, să partajeze și să lucreze împreună cu mai multă ușurință și eficiență.

Instrumente de colaborare

Serviciul online pentru clienți oferă comunicare rapidă și eficientă, gestionare a reclamațiilor și integrare cu CRM-ul. LiveAgent oferă soluții complete pentru serviciul clienților, inclusiv chatbot 24/7. Integrarea cu diverse aplicații și software-uri este posibilă.

Folosiți șabloanele noastre gratuite de e-mail de achiziție a clienților pentru toate ocaziile! Îmbunătățiți implicarea clienților, rata de respingere a e-mailurilor și multe altele!

Șabloane de e-mail de achiziție

Construirea unei liste de e-mailuri active necesită găsirea potențialilor clienți interesați și promovarea conținutului valoros prin newslettere sau pe social media pentru a crește achiziția de e-mailuri. Strategia eficientă de marketing prin e-mail implică planificare și oferirea de valoare abonaților.

Rețelele sociale au schimbat întregul mod în care funcționează serviciul clienți. Întregul ciclu client prospect - client potențial - client fidel începe să arate puțin diferit.

Serviciul clienți pe rețelele sociale

Serviciul pentru clienți pe rețelele sociale este crucial. Selectați platforma potrivită și răspundeți prompt la solicitări. Stabiliți KPI-uri și folosiți datele în mod inteligent pentru a îmbunătăți strategia de servicii pentru clienți.

După ce ați petrecut luni de zile pentru a dezvolta un produs/serviciu, este evident că trebuie să îl lansați. Faceți acest lucru cum trebuie cu ajutorul șabloanelor noastre de lansare a produsului.

Șabloane pentru lansarea de produse

Scrierea de e-mailuri promoționale cu un grad ridicat de conversie este cheia pentru a vă promova produsul și a crește vânzările. Planificați lansarea produsului în mod corespunzător, alegeți canalele potrivite și folosiți șabloane de e-mailuri convingătoare.

Propuneți următoarea idee de invitație de scriere a unui blog cu încredere cu cele 10 modele de e-mailuri atractive care vor ieși în evidență într-o cutie de e-mail aglomerată.

Șabloane de e-mail de invitație la scrierea unui blog

Guest blogging este o tactică eficientă pentru creșterea traficului și a notorietății mărcii. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a obține acceptarea postărilor de invitați. Evitați limbajul complex și jargonul în comunicarea cu clienții.

Folosiți șabloanele noastre de răspuns predefinite pentru întrebările din social media despre prețurile produselor/serviciilor. Sunt profesionale și complet personalizabile!

Întrebări privind prețurile produselor/serviciilor

Interacțiunea cu clienții pe social media este crucială. Răspunsurile rapide la întrebările despre prețuri pot influența deciziile de cumpărare. Șabloanele de răspuns pot ajuta echipa să ofere informații clare și să mențină angajamentul clienților.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x