Serviciu clienți intern vs externalizat
Analiza pieței și utilizarea unui program de cunoștințe sunt importante pentru asigurarea potrivirii produsului cu nevoile clienților. Echipa internă sau externalizată depinde de nevoile proiectului și tipul de produs. Externalizarea poate fi rentabilă și permite angajarea specialiștilor din întreaga lume.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Serviciul de relații cu clienții
LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor. Oferă un serviciu clienți de calitate și stimulatele pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
O abordare eficientă a serviciului clienților implică rezolvarea problemelor în mod rapid, facilitarea comunicării cu clienții și oferirea soluțiilor potrivite pentru a asigura satisfacția clienților. Utilizarea instrumentelor precum chatbot-uri și servicii de asistență telefonică poate ajuta la crearea unei experiențe pozitive și la menținerea unei reputații bune.
Listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți
Agenții ar trebui să vorbească clar și simplu, să folosească numele apelantului și să mulțumească clienților. Pentru a măsura calitatea apelurilor, se analizează claritatea, rata de întrerupere și ecoul. Monitorizarea calității apelurilor poate identifica probleme și îmbunătăți satisfacția clienților. Durata de răspuns la apeluri ar trebui să fie cât mai scurtă posibil.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date