V-ați săturat de webmail-ul dvs.?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Outlook de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Outlook?

LiveAgent este o alegere excelentă. Deși Outlook are numeroase caracteristici utile pentru gestionarea unei singure adrese de email, când vine vorba de gestionarea mai multor adrese de email și colaborarea cu colegii, există limitări.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Outlook versus LiveAgent la prima vedere

Features Liveagent Outlook
Spațiu de stocare nelimitat
Stocare nelimitată a e-mailurilor.
Are spațiu de stocare nelimitat.
Are spațiu de stocare limitat.
Criptarea e-mailurilor
Criptarea e-mailurilor asigură faptul că hackerii sau alte părți, altele decât destinatarul mesajului dvs., nu pot citi conținutul acestuia.
Are criptare de e-mail încorporată.
Are criptare de e-mail încorporată.
Customization options
Personalizare sunet, alertă, culoare și temă.
Oferă opțiuni de personalizare.
Oferă opțiuni de personalizare.
Acces multi-utilizator
Permite mai multor utilizatori să lucreze simultan la probleme.
Oferă acces multi-utilizator.
Oferă acces multi-utilizator.
Vizualizare separată a filelor de e-mail
Permite utilizatorilor să deschidă mai multe file de e-mail și să treacă prin ele după cum este necesar.
Are vizualizare separată a filelor de e-mail.
Are vizualizare separată a filelor de e-mail.
Experiență fără anunțuri
Nu sunt afișate anunțuri sponsorizate în căsuța de e-mail.
Oferă o experiență fără anunțuri.
Nu oferă o experiență fără anunțuri.
Reguli de automatizare
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Are reguli de automatizare.
Are reguli de automatizare.
Șabloane de e-mail personalizabile
Permite utilizatorilor să creeze șabloane de e-mail complet personalizabile.
Oferă șabloane de e-mail personalizabile.
Oferă șabloane de e-mail personalizabile.
Versiune gratuită
Oferă o versiune gratuită.
Offers free version.
Oferă versiune gratuită.
Etichete
Adăugați etichete la orice tichet pentru a vizualiza conținutul său dintr-o privire sau pentru a-l face mai ușor de găsit.
Are etichete.
Nu are etichete.
Divizarea / îmbinarea e-mailurilor
Împărțiți e-mailurile în două pentru a asigura rezolvarea mai rapidă a problemelor sau îmbinați mai multe e-mailuri de la un client într-unul singur.
Are funcționalitate de divizare / îmbinare a e-mailurilor.
Nu are funcționalitate de divizare / îmbinare a e-mailurilor.
Notițe private
Distribuiți notițe private colegilor dvs. Folosiți-le ca memento-uri sau pentru a stoca informații suplimentare.
Oferă funcția de notițe private.
Nu oferă funcția de notițe private.
CRM
Un instrument încorporat de gestionare a relației cu clienții.
Are un CRM încorporat.
Nu are un CRM încorporat.
Integrări
Integrări cu software, instrumente și rețele populare, cum ar fi rețele de socializare, CRM-uri sau procesoare de plată.
Oferă integrări terță parte.
Nu se conectează cu integrări terțe.

Recunoscut de peste 30.000 de companii și 150 de milioane de utilizatori finali

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Vă prezentăm căsuța de email universală

O versiune mai inteligentă a Outlook-ului dvs. care acceptă accesul mai multor utilizatori și eficientizează emailurile pentru mai multe adrese de email și canale de comunicare într-o singură căsuță de email.

Sunteți obișnuit cu mai multe file de email?

Alternativa noastră la Outlook oferă mai multe file pentru etichete în vederea rezolvării mai rapide a problemelor și deschiderea și închiderea mai ușoară a filelor.

Multiple ticket tabs by LiveAgent
Help desk templates

Șabloane de email personalizabile

Alternativele Outlook precum LiveAgent oferă nenumărate opțiuni de personalizare, inclusiv  șabloane de email

Construiți-vă șabloanele cu un  editor WYSIWYG simplu sau scrieți un cod HTML personalizat.

Efectuarea mai rapidă a sarcinii

Ați primit un tichet care conține mai multe solicitări? Împărțiți tichetul în două pentru a asigura o rezolvare mai rapidă a problemei. 

Alternativ, îmbinați două sau mai multe tichete în unul singur pentru a vă asigura că nu se pierde timp rezolvând aceeași solicitare de mai multe ori. 

Split tickets feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Vă simțiți blocat?

Alternativa noastră Outlook oferă chat-uri interne în aplicație și apeluri gratuite.

Pentru și mai multă comoditate, împărtășiți ID-ul emailului cu colegii dvs. astfel încât aceștia să nu fie nevoiți să caute emailul la care faceți referire. 

Mai convenabil ca niciodată

Salvați peste 15 ore de lucru a agenților dvs. în fiecare săptămână prin crearea răspunsurilor predefinite la întrebările frecvente sub formă de mesaje predefinite.

Canned-messages-Macros
LiveAgent helpdesk tour

Integrare bogată a mai multor canale

Alternativa noastră Outlook oferă integrări bogate cu peste 130 de terțe sisteme. 

Simplificați-vă eficiența fluxului de lucru prin conectarea contului  LiveAgent cu TwitterFacebook, sau Instagram, numeroși furnizori de VoIP, procesatori de plăți, software de Management de Relații cu Clienții (CRM) precum PipeDrive.

Îmbunătățiri continue

Alternativele Outlook precum LiveAgent oferă informații detaliate despre eforturile dvs. de asistență. 

Aflați câte mailuri primiți în fiecare lună, la câte s-a răspuns în timp util, care acorduri privind nivelul serviciilor nu au fost îndeplinite și cine a fost responsabil pentru acestea. 

Performance report by LiveAgent

Doar câteva alteva motive pentru care sunt cea mai bună alternativă Outlook

Ticketing templates

Oferiți alternativelor Outlook șansa de a vă îmbunătăți asistența cu funcții de urmărire a timpului. Descoperiți care sarcini sunt cele mai complexe sau ce agenți au nevoie de mai multă formare dintr-o singură interfață. 

Knowledge base templates

Alternativa noastră Outlook oferă la îndemână fluxuri de tichete hibride care vă asigură că nu vă veți pierde în aglomerația comunicărilor cu clienții, pe măsură ce acestea sosesc de pe diferite canale. 

Marketing email templates

LiveAgent, alternativa perfectă pentru Outlook, asigură lucrul împreună a mai multor agenți de asistență, fără a șterge munca altora. Agenții sunt anunțați în timp ce văd tichetele la care se lucrează deja. 

Customer service templates

LiveAgent se mândrește cu cele mai bogate reguli de automatizare,făcându-l alternativa perfectă pentru Outlook. Optimizați procesele prin automatizarea sarcinilor banale precum atribuirea de etichete și responsabilități sau urmărirea emailurilor.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Alternativele Outlook atribuie automat etichete pentru a vă asigura că puteți vizualiza conținutul acestuia dintr-o singură privire, fără a fi nevoie să deschideți emailul. Acest lucru face căutarea emailurilor mai rapidă și mai convenabilă. 

Call center templates

Creați foldere și subfoldere sub formă de departamente. Asigurați-vă că fiecare email este direcționat automat către departamentul corect prin reguli de automatizare sau prin realocări manuale. 

Live chat templates

Atribuiți  responsabilități clare către mai multe departamente și agenți. Datorită noii alternative Outlook vă asigurați că niciun email nu se pierde prin erori și rămâne fără răspuns. 

Vizualizați, editați și adăugați informații în CRM-ul nostru încorporat în timp ce răspundeți la emailuri, dintr-o singură interfață. Adăugați câmpuri personalizate, precum dimensiunea pantofilor sau fusul orar pentru a vă personaliza serviciul cu clienții. 

Business Email Templates

Prezentați mai multe informații despre un anumit email, client sau proces de rezoluție. Colegii dvs. pot vedea oricând aceste notițe, în timp ce rezolvă un anumit email sau o anumită cerere.

Iată ce au de spus clienții noștri

    Lăsați-vă frustrarea în urmă și luați-vă la revedere de la Outlook pentru totdeauna

    LiveAgent, cea mai bună alternativă pentru Outlook de pe piață, are cele mai multe recenzii și este cel mai apreciat software de birouri de asistență pentru IMM-uri în 2021.

    Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, BMW, Huawei în furnizarea de servicii pentru clienți de nivel mondial. Este ușor cu LiveAgent.

    3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

    Upset man-illustration

    Veți fi pe mâini bune!

    Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

    Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
    G2 Crowd
    Capterra
    GetApp
    Articole legate deAlternativă pentru Outlook
    Vă întrebați dacă Freshdesk oferă funcția de bază de cunoștințe potrivită pentru afacerea dvs.? Aruncați o privire la recenzia noastră și aflați!

    Recenzie pentru baza de cunoștințe Freshdesk

    Pentru a crea o bază de cunoștințe interne, setați vizibilitatea la agenți și puteți ajusta vizibilitatea articolului. Este posibil să configurați exportul în masă al datelor dvs. dacă aveți privilegii de administrator de cont. Există recenzii disponibile pentru diferite baze de cunoștințe.

    Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență, deci credem că este o alternativă perfectă la zendesk. Liveagent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă.

    Alternativă la Zendesk

    Software-ul LiveAgent este multilingv, disponibil în 43 de limbi şi acceptă widgeturi adaptabile la limbă, pentru a ajuta clienţii să ofere asistenţă excelentă pe toate canalele de asistenţă. LiveAgent este o alternativă perfectă la Zendesk, oferind 3 produse la preţul de 1 – birou de asistenţă, chat live şi asistenţă telefonică sunt toate incluse. Cu automatizări şi reguli puternice, echipa de asistenţă pentru clienţi va economisi timp şi va fi mai productivă atunci când rezolvă întrebările clienţilor.

    Aflați cum portalul de asistență pentru clienți vă poate ajuta afacerea prin implementarea unora dintre caracteristicile sale. Citiți mai multe despre ele în interior.

    Caracteristicile portalului pentru clienți

    Portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire, iar LiveAgent este un program informatic de portal pentru clienți care oferă acces la resurse și monitorizarea tichetelor. Clienții preferă să-și rezolve problemele singuri și se așteaptă să găsească secțiuni de auto-ajutorare pe site-uri web, însă puține întreprinderi le oferă. portalurile de autoservire. Portalul pentru clienți este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor.

    Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici și mijlocii, în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum huawei, bmw, yamaha, o2 și universitatea oxford, pentru a oferi suport de clasă mondială. Liveagent este gratuit pentru totdeauna, sau puteți alege unul dintre cele trei planuri plătite.

    Vă mutați de la Vision la LiveAgent?

    LiveAgent oferă servicii excelente pentru clienți, suport 24/7, o soluție de asistență finală, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Utilizatorii pot crește economiile și randamentul investițiilor, alegând între trei planuri plătite sau obținând LiveAgent gratuit pe viață. Există 43 de traduceri diferite și widgeturi care se adaptează fiecărei limbi. LiveAgent oferă avantaje pe care le pot obține utilizatorii care trec de la Vision.

    Șabloanele de notificări vă permit să pregătiți șabloane, pe care le puteți utiliza ulterior. În acest fel, dvs. și membrii echipei dvs. economisiți mult timp.

    Șabloane de notificări

    LiveAgent oferă soluții pentru servicii de clienți integrate și alternative, cu caracteristici excelente. Prețurile sunt rezonabile și abordarea față de clienți este profesionistă. Pentru a îmbunătăți serviciul clienți, se recomandă stabilirea obiectivelor și crearea unui plan măsurabil, folosind instrumente utile precum matrici, rapoarte LiveAgent și fișe de echipă. E-mailurile de apreciere a clienților sunt eficiente în consolidarea relațiilor și umanizarea brandului și trebuie trimise la anumite momente cheie, cum ar fi zilele de naștere, achiziții sau re-cumpărări. Un GPTSummarizer poate ajuta la răspunsul întrebărilor privind prețurile produselor/serviciilor pe social media, dar trebuie să se ofere un răspuns direct și să se includă un link către pagina de prețuri. De asemenea, este posibil să se sugereze dacă există un discount în viitor, dar se necesită permisiunea unui superior. Conversia prețurilor într-o altă monedă în timpul mesajelor directe este neobișnuită, dar se poate oferi ghidaj pentru a calcula prețurile echivalente.

    Trecerea la LiveAgent este ușoară cu plugin-urile de migrare. Plugin-urile de migrare vă transferă datele din soluția anterioară către LiveAgent fără probleme.

    Plugin-uri de migrare

    LiveAgent este o software de asistență apreciat pentru IMM-uri și este folosit de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Platforma oferă opțiuni de abonament la prețuri avantajoase, fiind disponibilă în 43 de limbi și fiind cea mai bine evaluată software de asistență pentru IMM-uri în 2020. LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții și îmbunătățirea serviciului acestora, iar utilizatorii recomandă cu încredere această platformă.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    ×
    Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

    Suntem disponibili pe mai multe date

    Programați o demonstrație