Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Platformele de birou pentru asistența pentru rețele sociale oferă caracteristici avansate, cum ar fi sistemele CRM încorporate și mesajele programate, împreună cu răspunsuri predefinite, economisind timp și oferind răspunsuri rapide și personalizate clienților. O aplicație mobilă este disponibilă pentru a menține un serviciu excelent în mișcare, iar alternativele de birou oferă funcții bogate de automatizare pentru activitățile plictisitoare și repetitive.
Treceți de la Verloop la LiveAgent?
LiveAgent și Verloop oferă o varietate de servicii pentru asistența clienților, inclusiv integrări pentru rețelele sociale cum ar fi Facebook, Twitter și Instagram și funcții precum fluide de lucru automate, API-uri și baze de cunoștințe. De asemenea, ambele platforme oferă o istorie nelimitată a tichetelor și suport pentru clienți 24/7. Cu toate acestea, LiveAgent oferă mai multe opțiuni, inclusiv un sistem de tichete, call center și autoserviciu portal pentru clienți.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Chaport?
LiveAgent este considerat un instrument excelent pentru servicii de asistență și a primit recenzii pozitive de la clienți care l-au comparat cu alte platforme precum Zendesk și Freshdesk. Utilizatorii apreciază stabilizatea serviciului, caracteristicile sale mobile și raportul său calitate-preț. În plus, nivelul avansat de automatizare, chatul live și integrarea cu rețelele sociale fac ca acest sistem să fie o alegere populară pentru proprietarii de afaceri mici și mari.
Căutați o alternativă la Drift?
LiveAgent oferă un widget de chat live rapid pentru a furniza asistență pentru clienți, prioritizând viteza de comunicare. Companiile trec la LiveAgent pentru cele peste 175 de caracteristici, prețurile accesibile și productivitatea crescută. LiveAgent reprezintă o opțiune bogată în caracteristici, cu peste 175 de facilități pentru a ajuta fluxul de lucru.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date