Recenzie pentru baza de cunoștințe Freshdesk
Pentru a crea o bază de cunoștințe interne, setați vizibilitatea la agenți și puteți ajusta vizibilitatea articolului. Este posibil să configurați exportul în masă al datelor dvs. dacă aveți privilegii de administrator de cont. Există recenzii disponibile pentru diferite baze de cunoștințe.
Software-ul LiveAgent este multilingv, disponibil în 43 de limbi şi acceptă widgeturi adaptabile la limbă, pentru a ajuta clienţii să ofere asistenţă excelentă pe toate canalele de asistenţă. LiveAgent este o alternativă perfectă la Zendesk, oferind 3 produse la preţul de 1 – birou de asistenţă, chat live şi asistenţă telefonică sunt toate incluse. Cu automatizări şi reguli puternice, echipa de asistenţă pentru clienţi va economisi timp şi va fi mai productivă atunci când rezolvă întrebările clienţilor.
Caracteristicile portalului pentru clienți
Portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire, iar LiveAgent este un program informatic de portal pentru clienți care oferă acces la resurse și monitorizarea tichetelor. Clienții preferă să-și rezolve problemele singuri și se așteaptă să găsească secțiuni de auto-ajutorare pe site-uri web, însă puține întreprinderi le oferă. portalurile de autoservire. Portalul pentru clienți este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor.
Vă mutați de la Vision la LiveAgent?
LiveAgent oferă servicii excelente pentru clienți, suport 24/7, o soluție de asistență finală, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Utilizatorii pot crește economiile și randamentul investițiilor, alegând între trei planuri plătite sau obținând LiveAgent gratuit pe viață. Există 43 de traduceri diferite și widgeturi care se adaptează fiecărei limbi. LiveAgent oferă avantaje pe care le pot obține utilizatorii care trec de la Vision.
LiveAgent oferă soluții pentru servicii de clienți integrate și alternative, cu caracteristici excelente. Prețurile sunt rezonabile și abordarea față de clienți este profesionistă. Pentru a îmbunătăți serviciul clienți, se recomandă stabilirea obiectivelor și crearea unui plan măsurabil, folosind instrumente utile precum matrici, rapoarte LiveAgent și fișe de echipă. E-mailurile de apreciere a clienților sunt eficiente în consolidarea relațiilor și umanizarea brandului și trebuie trimise la anumite momente cheie, cum ar fi zilele de naștere, achiziții sau re-cumpărări. Un GPTSummarizer poate ajuta la răspunsul întrebărilor privind prețurile produselor/serviciilor pe social media, dar trebuie să se ofere un răspuns direct și să se includă un link către pagina de prețuri. De asemenea, este posibil să se sugereze dacă există un discount în viitor, dar se necesită permisiunea unui superior. Conversia prețurilor într-o altă monedă în timpul mesajelor directe este neobișnuită, dar se poate oferi ghidaj pentru a calcula prețurile echivalente.
LiveAgent este o software de asistență apreciat pentru IMM-uri și este folosit de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Platforma oferă opțiuni de abonament la prețuri avantajoase, fiind disponibilă în 43 de limbi și fiind cea mai bine evaluată software de asistență pentru IMM-uri în 2020. LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții și îmbunătățirea serviciului acestora, iar utilizatorii recomandă cu încredere această platformă.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date