Căutați o alternativă la Kustomer?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Kustomer de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Căutați o alternativă la platforma de serviciu clienți Kustomer? Treceți la LiveAgent și oferiți servicii de asistență clienți de clasă mondială de pe platforma noastră omnichannel. Adăugați un pic de atingere umană la interacțiunea cu clienții și îmbunătățiți implicarea clienților, economisind în același timp cu unul dintre planurile noastre tarifare accesibile. 

Creați cea mai bună experiență posibilă pentru clienți cu instrumentele potrivite care vă susțin echipa de asistență clienți. Îmbunătățiți productivitatea agentului dvs. cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre LiveAgent sau încercați-l astăzi cu versiunea noastră gratuită de încercare de 14 zile. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Kustomer vs LiveAgent la prima vedere

Funcții Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
Kustomer
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing.
Kustomer nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
Kustomer oferă Chat Live în plan pentru 89$/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Kustomer nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă portalul de autoservire în plan pentru 89 $/agent/lună.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare cu Facebook în plan pentru 89 $/agent/lună.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare Twitter în plan pentru 89 $/agent/lună.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare Instagram în plan pentru 89 $/agent/lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
Kustomer nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 89$/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți
Kustomer nu oferă forum pentru clienți
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă automatizare și reguli în plan pentru 89 $/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă funcții API în plan pentru 139 $/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Kustomer nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Kustomer nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă istoric nelimitat în plan pentru 89 $/agent/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate
Kustomer oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 89$/agent/lună.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
Kustomer oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 89 $/agent/lună.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în plan pentru 89$/agent/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Kustomer nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Kustomer nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Set de instrumente cu accent pe satisfacția clienților

Creați o experiență excepțională pentru clienți pe canalele favorite de servicii pentru clienți și depășiți așteptările clienților. LiveAgent are instrumentele potrivite pentru a ajuta echipa dvs. de servicii pentru clienți să ofere cea mai bună experiență pentru clienți.

Rezolvați problemele pe toate canalele cu ajutorul platformei noastre de gestionare a tichetelor, bogată în funcții, care acoperă e-mailurile, chat-ul live, call center, bază de cunoștințe, și social media – Facebook, Twitter, și Instagram. Fiecare dintre ele este susținută de funcții avansate pentru a spori eficiența agenților și pentru a vă ajuta să creați un help desk puternic.

Setul puternic de servicii pentru clienți acoperă totul

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Un portal de servicii pentru clienți puternic realizat de dvs.

Un singur instrument precum baza de cunoștințe can poate face diferența pentru întreaga experiență a clientului. Baza de cunoștințe pentru clienți este o caracteristică de productivitate excelentă care permite clienților dvs. avansați să rezolve singuri problemele cu ajutorul articolelor utile.

Editorul nostru WYSIWYG facilitează crearea de articole utile, pline de informații utile. De asemenea, puteți personaliza opțiunile de branding și puteți crea o bază de cunoștințe care să vă reprezinte obiectivele și identitatea afacerii. Baza de cunoștințe este pur și simplu o opțiune de autoservire convenabilă și o caracteristică esențială pentru orice help desk.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Portal personalizat pentru clienți cu opțiuni de personalizare

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Îmbunătățiți timpul de răspuns cu funcționalități îmbunătățite

Experiența serviciului de asistență pentru clienți depinde de o experiență fără fricțiuni a agentului cu software-ul de asistență. LiveAgent are tot ce vă trebuie pentru o mai bună gestionare a relațiilor cu clienții. Creșteți viteza medie de răspuns cu cel mai rapid widget de chat live de pe piață, conectați-vă canalele de socializare și chiar Viber.

Totul este susținut de caracteristici esențiale care fac ca fluxurile de lucru să fie fluide. Creați automatizări inteligente care vă sortează comunicarea și vă salvează de la coliziunea agenților. Urmăriți istoricul clienților, adăugați etichete, note, filtre sau creați un număr mare de integrări care vă conectează fluxul de lucru într-o singură interfață. 

Software-ul modern cu scop general pentru servicii pentru clienți

Software de servicii clienți ușor de utilizat, cu o atenție excelentă pentru clienți

Dorim să oferim răspunsuri la solicitările clienților, la fel ca și dvs. De aceea, serviciul nostru de consultanță pentru clienți este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru toți cei care caută informații. 

Lăsați-ne un mesaj prin e-mail sau prin chat live, sunați-ne sau aruncați o privire la portalul nostru pentru clienți ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau când doriți să învățați ceva despre produse. De asemenea, puteți citi articolele din academia noastră LiveAgent pentru a obține informații despre cum funcționează centrele de contact, cum să îmbunătățiți satisfacția clienților în orice circumstanțe.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Facem tot posibilul pentru a îndeplini așteptările clienților

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să deveniți un client mulțumit?

Veniți într-un tur al LiveAgent și începeți astăzi testul gratuit de 14 zile. Nu sunt atașate alte obligații și nu sunt necesare informații despre cardul de credit. Dacă ați decis deja să alegeți unul dintre planurile noastre, puteți arunca aici o privire la acestea . LiveAgent are un model de preț accesibil, potrivit pentru companiile de cele mai multe dimensiuni . Deci, sunteți gata? Dați click pe butonul de mai jos și începeți imediat.

Comparați-ne cu alții

Articole legate deAlternativă pentru Kustomer
LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

Căutați o alternativă Kayako?

LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x