Căutați o alternativă la Kustomer?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Kustomer de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Căutați o alternativă la platforma de serviciu clienți Kustomer? Treceți la LiveAgent și oferiți servicii de asistență clienți de clasă mondială de pe platforma noastră omnichannel. Adăugați un pic de atingere umană la interacțiunea cu clienții și îmbunătățiți implicarea clienților, economisind în același timp cu unul dintre planurile noastre tarifare accesibile. 

Creați cea mai bună experiență posibilă pentru clienți cu instrumentele potrivite care vă susțin echipa de asistență clienți. Îmbunătățiți productivitatea agentului dvs. cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre LiveAgent sau încercați-l astăzi cu versiunea noastră gratuită de încercare de 14 zile. 

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Kustomer vs LiveAgent la prima vedere

Funcții Liveagent Kustomer
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing.
Kustomer nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
Kustomer oferă Chat Live în plan pentru 89$/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Kustomer nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă portalul de autoservire în plan pentru 89 $/agent/lună.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare cu Facebook în plan pentru 89 $/agent/lună.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare Twitter în plan pentru 89 $/agent/lună.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Kustomer oferă o integrare Instagram în plan pentru 89 $/agent/lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
Kustomer nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 89$/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți
Kustomer nu oferă forum pentru clienți
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă automatizare și reguli în plan pentru 89 $/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Kustomer oferă funcții API în plan pentru 139 $/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Kustomer nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Kustomer nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă istoric nelimitat în plan pentru 89 $/agent/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate
Kustomer oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 89$/agent/lună.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
Kustomer oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 89 $/agent/lună.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Kustomer oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în plan pentru 89$/agent/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Kustomer nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Kustomer nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Set de instrumente cu accent pe satisfacția clienților

Creați o experiență excepțională pentru clienți pe canalele favorite de servicii pentru clienți și depășiți așteptările clienților. LiveAgent are instrumentele potrivite pentru a ajuta echipa dvs. de servicii pentru clienți să ofere cea mai bună experiență pentru clienți.

Rezolvați problemele pe toate canalele cu ajutorul platformei noastre de gestionare a tichetelor, bogată în funcții, care acoperă e-mailurile, chat-ul live, call center, bază de cunoștințe, și social media – Facebook, Twitter, și Instagram. Fiecare dintre ele este susținută de funcții avansate pentru a spori eficiența agenților și pentru a vă ajuta să creați un help desk puternic.

Setul puternic de servicii pentru clienți acoperă totul

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Un portal de servicii pentru clienți puternic realizat de dvs.

Un singur instrument precum baza de cunoștințe can poate face diferența pentru întreaga experiență a clientului. Baza de cunoștințe pentru clienți este o caracteristică de productivitate excelentă care permite clienților dvs. avansați să rezolve singuri problemele cu ajutorul articolelor utile.

Editorul nostru WYSIWYG facilitează crearea de articole utile, pline de informații utile. De asemenea, puteți personaliza opțiunile de branding și puteți crea o bază de cunoștințe care să vă reprezinte obiectivele și identitatea afacerii. Baza de cunoștințe este pur și simplu o opțiune de autoservire convenabilă și o caracteristică esențială pentru orice help desk.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Portal personalizat pentru clienți cu opțiuni de personalizare

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Îmbunătățiți timpul de răspuns cu funcționalități îmbunătățite

Experiența serviciului de asistență pentru clienți depinde de o experiență fără fricțiuni a agentului cu software-ul de asistență. LiveAgent are tot ce vă trebuie pentru o mai bună gestionare a relațiilor cu clienții. Creșteți viteza medie de răspuns cu cel mai rapid widget de chat live de pe piață, conectați-vă canalele de socializare și chiar Viber.

Totul este susținut de caracteristici esențiale care fac ca fluxurile de lucru să fie fluide. Creați automatizări inteligente care vă sortează comunicarea și vă salvează de la coliziunea agenților. Urmăriți istoricul clienților, adăugați etichete, note, filtre sau creați un număr mare de integrări care vă conectează fluxul de lucru într-o singură interfață. 

Software-ul modern cu scop general pentru servicii pentru clienți

Software de servicii clienți ușor de utilizat, cu o atenție excelentă pentru clienți

Dorim să oferim răspunsuri la solicitările clienților, la fel ca și dvs. De aceea, serviciul nostru de consultanță pentru clienți este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru toți cei care caută informații. 

Lăsați-ne un mesaj prin e-mail sau prin chat live, sunați-ne sau aruncați o privire la portalul nostru pentru clienți ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau când doriți să învățați ceva despre produse. De asemenea, puteți citi articolele din academia noastră LiveAgent pentru a obține informații despre cum funcționează centrele de contact, cum să îmbunătățiți satisfacția clienților în orice circumstanțe.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Facem tot posibilul pentru a îndeplini așteptările clienților

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să deveniți un client mulțumit?

Veniți într-un tur al LiveAgent și începeți astăzi testul gratuit de 14 zile. Nu sunt atașate alte obligații și nu sunt necesare informații despre cardul de credit. Dacă ați decis deja să alegeți unul dintre planurile noastre, puteți arunca aici o privire la acestea . LiveAgent are un model de preț accesibil, potrivit pentru companiile de cele mai multe dimensiuni . Deci, sunteți gata? Dați click pe butonul de mai jos și începeți imediat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu Kustomer?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare față de Kustomer: caracteristici de ticketing, call center, integrare Viber, forum pentru clienți și asistență 24/7.

Care sunt avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Kustomer?

Printre avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Kustomer se numără creșterea satisfacției clienților, fidelizarea clienților, scăderea costurilor de deservire a clienților, reducerea ratei de dezabonare și un flux de lucru mai bun al agenților.

Related Articles to Alternativă pentru Kustomer
LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație