Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chat live pentru organizații educaționale și neguvernamentale

Impresionați-vă clienții și creșteți satisfacția acestora.

  • ✓ Fără taxă de configurare   
  • ✓ Serviciul clienți 24/7    
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit    
  • ✓ Anulați în orice moment
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Animație de Antet
Software Helpdesk

Formarea conexiunilor personale este una dintre pietrele de temelie ale organizațiilor educaționale și neguvernamentale. Se bazează pe interesul, reputația și sprijinul din partea studenților, donatorilor sau părților interesate.

Comunicarea digitală a deschis o ușă către noi posibilități de abordare a elevilor, planificare și strategie de strângere de fonduri.

Chat-ul live este un instrument ideal pentru orice instituție care dorește să-și modernizeze serviciul pentru clienți și să formeze relații de lungă durată.

Ce este chat-ul live?

În cazul în care vă întrebați ce anume este chat-ul live, îl putem împărți în trei componente esențiale care formează un canal complet de comunicare.

Software-ul de chat live face parte dintr-un software de asistență complex, cu mai multe canale, care include ticketing, call center, rețele de socializare, bază de cunoștințe, portal pentru clienți și multe altele.

Software-ul de chat live oferă multe caracteristici pe care le poate folosi serviciul clienți, oferindu-le un avantaj față de alte canale de comunicare atunci când gestionează întrebări online.

YouTube video player

Instrumentul de chat live este o fereastră de mesagerie bazată pe browser activată când se dă click pe un widget de chat, cunoscut și sub numele de buton de chat. Este o caracteristică complet personalizabilă și ușor de utilizat, care este ușor de integrat pe site-ul dvs. web.

Editarea butonului de chat
Exemplu de buton de chat (click pentru a mări)

Poziția fiecărui buton, stilul, animația și așa mai departe pot fi găsite în în galeria butoanelor de chat sau create în întregime de la zero prin implementarea propriului cod.

Galeria de butoane de Chat
Exemplu de galerie de butoane de chat (click pentru a mări)

Încorporați butonul de chat în paginile dvs. țintă, cum ar fi Înscriere, Întrebări frecvente sau Donații, și vedeți rezultatele pozitive.

Asistența prin chat live este un serviciu oferit de organizație extern publicului sau intern angajaților săi. Este cel mai rapid mod de a rezolva orice vizitator al site-ului online care necesită aceasta, deoarece fiecare sesiune se desfășoară în timp real, cu un agent de chat uman, în loc de un chatbot.

Chat live pentru organizații educaționale și neguvernamentale
Exemplu de asistență prin chat live
Give it a try today

Care sunt avantajele chat-ului live comparativ cu telefonul sau email-ul?

Să fim sinceri; nici telefonul, nici emailul nu vor deveni învechite prea curând. De fapt, acestea sunt încă un canal preferat pentru numeroși clienți. Există multe motive pentru acest lucru, dar este incontestabil faptul că chat-ul live a crescut în popularitate de când a devenit o normă utilizarea internetului pentru comunicare.

Generația milenară a îmbrățișat în special software-ul de chat live. Peste 63% dintre cei din generația Y preferă să primească răspunsuri la întrebările de bază pentru asistența clienților printr-un chat live.

Pe măsură ce software-ul modern de chat devine mai sofisticat, avantajele sale în fața telefonului sau emailului au devenit mai evidente.

Deci, care sunt aceste avantaje?

Să aruncăm o privire la primele trei.

  • Timpul mediu de așteptare redus. Atât telefonul, cât și emailul necesită un efort semnificativ din partea utilizatorului pentru a comunica. Apoi, este vorba de a ține linia la telefon pentru a ajunge la agent sau de a scrie și de a aștepta răspunsul. Chat-ul live nu numai că este instantaneu, dar agenții pot atașa tot felul de fișiere necesare, cum ar fi documentele de bord sau contractele.
  • Multifuncționalitate. Agenții înțeleg lupta necesară pentru a comuta între telefoane sau email-uri pentru a-și ajuta clienții în mod continuu. Operatorii de chat live pot gestiona cu ușurință mai multe chat-uri, fără a-și pierde concentrarea pentru a face sarcini în fundal.

Rezultatul? Costuri operaționale mai mici și rentabilitatea investiției crescută, deoarece nu va trebui să angajați echipe uriașe pentru a vă gestiona canalele de comunicare. Un mare beneficiu atât pentru instituțiile EDU, cât și pentru ONG-uri, deoarece acestea se bazează adesea pe un buget restrâns.

În cazul în care solicitările de chat devin prea multe de gestionat, administratorii dvs. pot seta întotdeauna numărul de chat-uri pe care un anumit agent le poate efectua în același timp sau lungimea maximă totală a cozii.

  • Scăderea volumului tichetelor. A fi copleșit de apelurile primite sau de emailuri este ceva prea familiar pentru oricine lucrează în serviciul clienți. Nu numai asta, dar solicitările de telefonie sau email durează mai mult să fie soluționate. Aveți opțiunea de a contacta echipa de asistență direct de pe site

Toate acestea sunt posibile cu chat-ul live, întrucât toate comunicările se fac din confortul computerului dvs. în timp ce potențialii dvs. clienți sau clienții obișnuiți navighează pe site-ul dvs.

Nici nu aveți nevoie de un computer. Chat-ul live este optimizat pentru telefoane mobile și alte astfel de dispozitive, astfel încât echipa dvs. poate răspunde de oriunde către orice platformă.

Care sunt avantajele utilizării chatului live pentru instituțiile EDU și ONG-uri?

Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.

Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth

În ultimii ani, companiile din domeniul educației și non-profit au cunoscut schimbări semnificative în strategiile lor de marketing și servicii. Principalul motor este tehnologia. Pe măsură ce a devenit mai ușor să se conecteze la nivel global, a crescut și interesul studenților sau organizațiilor internaționale.

Comunicarea eficientă este cheia pentru construirea fidelizării.

Beneficiile chat-ului live pentru EDU:

  • Ajută studenții cu cererile, înregistrările sau orice alte proceduri
  • Sfaturi în timp real
  • Sugestii pentru diferite cursuri
  • Încredere consolidată în instituția dvs. studențească și în corpul ei studențesc
  • Îmbunătățirea implicării elevilor și a părinților
  • Cereri și înscrieri crescute

YouTube video player

Beneficiile chat-ului live pentru instituțiile ONG:

  • Angajament sporit cu donatorii
  • Adaptează abordarea în funcțiile de diferitele generații
  • Asistență stabilă pentru donatori în schimbul unei experiențe de serviciu pozitive
  • Înțelegerea îmbunătățită dintre donatorii dvs. și organizația dvs.
  • Colectarea datelor pentru următoarea dvs. strategie de strângere de fonduri
  • Ghidați-vă donatorii prin diferite etape ale procesului de luare a deciziilor, de exemplu, în timpul procesului de donație.

Ce caracteristici ale chat-ului live pot utiliza instituțiile EDU și ONG în strategia lor de asistență pentru clienți?

Este vital să păstrați informațiile și profilurile individuale sau ale donatorilor sau studenților, ca parte a următoarei strategii de strângere de fonduri, părți interesate sau înscriere.

Chat live pentru organizații educaționale și neguvernamentale
Exemplu de căsuță de email universală (dați clic pentru a mări)

Fiecare sesiune de chat este convertită în tichete și salvată într-o căsuță de email universală, partajată. Agenții dvs. de chat pot colecta și stoca date din conversații, datorită unui CRM încorporat. Orice agent va putea răspunde, deoarece va avea toate informațiile necesare pregătite și disponibile în orice moment.

Una dintre cele mai esențiale și multifuncționale caracteristici, invitația de chat proactivă, este un mesaj pop-up temporizat care apare pe un site web ca invitație sau introducere personalizată.

Invitație de chat din galerie
Exemplu de invitație de chat din galerie (click pentru a mări)

Monitorizând adresa URL actuală a vizitatorilor chat-ului live, puteți contacta și oferi o mână de ajutor. Agenții pot crea invitații simple sau multiple sau le pot dezactiva în totalitate dacă toți agenții sunt implicați în alte chat-uri.

 Adresa URL actuală a vizitatorului chat-ului live
Exemplu de urmărire a vizitatorilor site-ului web (faceți click pentru a mări)

O caracteristică opțională, dar utilă pentru agenții care preferă să fie cu un pas înaintea clienților. În timpul conversației prin chat, agentul poate observa ce scrie clientul și poate pregăti răspunsul înainte ca acesta să trimită.

Tastare în timp real

Răspunsurile predefinite simplifică fluxul de lucru utilizând răspunsuri scurte salvate și predefinite la cele mai frecvente întrebări.

Mesaje predefinite
Exemplu de răspuns predefinit (faceți click pentru a mări)

Rutarea chat-ului este vitală dacă chat-ul ar trebui să ajungă la departamentul corect al unei facultăți relevante sau al echipei de proiect a campaniei. Agenții sau administratorii de chat pot alege dintre trei opțiuni de rute predefinite pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă:

  • Atribuire aleatorie
  • Apel către toți
  • Utilizare maximă
Distribuirea chat-urilor
Exemplu de distribuire a chat-ului (click pentru a mări)

Etichetele pot fi adăugate manual sau automat la anumite cuvinte sau fraze, creând astfel un flux de lucru personalizat pentru un agent individual.

Funcția-Etichete-LiveAgent
Exemplu de etichete (click pentru a mări)

Permite contribuția și părerea clienților, și clasamentul eficienției agentului sau satisfacția generală în urma unei sesiuni de chat.

Aprecierea agenților
Exemplu de apreciere a agentului (click pentru a mări)

Studenții, constituenții sau donatorii pot veni din orice colț al lumii. Chat-ul live permite instituției dvs. să devină cu adevărat globală utilizând widget-uri adaptabile lingvistic..

Chat live pentru organizații educaționale și neguvernamentale
Exemplu de interfață de chat multilingvă (dați click pentru a mări)

Pentru a oferi o notă și mai personală serviciului dvs. pentru clienți, utilizați video și chat simultan. Configurați-l în același mod ca butonul de chat, plasând butonul video de chat live pe paginile specifice site-ului dvs. web.

 Machetă - chat video în timp real bazat pe browser
Exemplu de chat video (dați click pentru a mări)

Dacă doriți să vedeți toate planurile noastre accesibile care oferă funcții suplimentare, accesați pagina noastră de prețuri.

Care sunt liniile directoare și regulile unei conversații prin chat?

Conversațiile prin chat variază, în funcție de situație, dar unele protocoale și reguli trebuie respectate în comunicarea online.

Individual sau în grup, orice agent de chat trebuie să dețină o gamă completă de abilități de servicii pentru clienți, de la abilități dificile, cum ar fi alfabetizarea computerizată, cunoștințe gramaticale sau viteza de tastare, până la abilități ușoare, cum ar fi empatia și răbdarea. Toate acestea formează o etichetă completă de chat online.

YouTube video player

Conversațiile prin chat live reprezintă un schimb rapid de informații, astfel încât agenții trebuie să fie experți în domeniu. Implementarea și menținerea unei  baze de cunoștințe poate servi ca o sursă excelentă de informații pentru agenți și clienții care preferă autoservirea  în locul asistenței tradiționale.

Stand out from your competitors with a strong
customer-centric culture

Poate externalizarea asistenței pentru clienți să aducă profit instituțiilor EDU și ONG-urilor?

Devine din ce în ce mai standard pentru o afacere sau o instituție să își externalizeze echipele de servicii pentru clienți.

Motivațiile principale sunt gestionarea timpului, preocupările bugetare și distribuirea volumului de muncă. Majoritatea instituțiilor EDU și ONG-urilor nu angajează echipe masive de asistență sau nu lucrează 24 de ore din 24, astfel încât programul lor de asistență este limitat. Din fericire, există centre specializate chiar din acest motiv.

Aflați mai multe despre avantajul externalizării contului dvs. LiveAgent aici.

Cum se integrează software-ul de chat live pe site-ul dvs. web?

Integrarea unui buton de chat live pe site-ul dvs. web este la fel de ușoară ca învățarea 2 + 2 = 4. Când vă înscrieți și primiți o autentificare pentru contul dvs. LiveAgent, nu trebuie decât să copiați și să lipiți un scurt cod HTML.

Știți ce mai este grozav? Nu este nevoie să descărcați niciun software suplimentar. Cu toate acestea, dacă doriți să vă integrați cu un alt software, aplicații, sau plugin-uri pentru a vă îmbunătăți experiența de serviciu pentru clienți, acesta este pe deplin acceptat prin integrări Native sau Zapier.

Securitate

Protejați-vă datele despre studenți și donatori. Funcțiile de securitate combinate ale LiveAgent vă vor oferi liniște, știind că toate datele lor sunt sigure și securizate.

Iată câteva dintre caracteristicile de securitate pe care le oferim:

Baza de cunoștințe

După cum se spune, „Cunoașterea este putere”. Având în vedere acest lucru, baza noastră de cunoștințe este actualizată continuu cu informații noi. Nu numai asta, ci ne încurajăm și abonații să contribuie și să construiască o comunitate prin portalul nostru pentru clienți.

 .

Still not convinced?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

YouTube video player

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație