Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Feedback-ul clienților

Ce este feedback-ul clienților?

Feedback-ul clienților reprezintă contribuția, ideile și gândurile clientului cu privire la serviciile, produsele și experiența generală a unei companii. Accesul la acest tip de informații permite unei mărci să evolueze și să se îmbunătățească în timp.

Ce este feedback-ul?


„Feedback-ul reprezintă informații sau declarații de opinie despre ceva, cum ar fi un produs nou, care vă poate spune dacă are succes sau a fost plăcut.”

Dicționarul Cambridge

De ce este important feedback-ul clienților?

Feedback-ul pozitiv al clienților permite mărcii dvs. să fie recunoscută organic. De exemplu, prin Google, rețele de socializare, etc. Același lucru se aplică feedback-ului negativ. Vă poate crea sau distruge afacerea. Prin urmare, compania dvs. ar trebui să se concentreze pe întreaga experiență a clienților, nu numai pe dezvoltarea serviciilor / produselor.

Cum puteți îmbunătăți întreaga experiență a clientului?

În zilele noastre, clienții nu vor să aștepte toată ziua pentru asistență. Prin urmare, oferirea unei asistențe prompte și eficiente va avea ca rezultat clienți fericiți. Multe companii se luptă să ofere servicii rapide pentru clienți. Această problemă apare de obicei deoarece clienții comunică prin tot felul de platforme.

Drept urmare, reprezentanții clienților jonglează adesea cu multe platforme, care pot fi stresante și haotice pentru ambele părți. O modalitate de a rezolva această problemă este de a utiliza software-ul de servicii pentru clienți. LiveAgent este un software de servicii pentru clienți care adună toate problemele clienților într-o singură interfață. Prin urmare, permite agenților dvs. să rezolve în mod eficient problemele clienților.

LiveAgent Product Tour

Dar mai sunt multe. LiveAgent este o soluție complexă de asistență, cu mai mult de 180 de funcții, cum ar fi;

Care sunt beneficiile LiveAgent?

  • Loialitate îmbunătățită a clienților
  • Experiență mai bună pentru clienți
  • Călătorie lină a clienților
  • Retenția clienților
  • Fericirea clientului

Cum puteți aduna feedback-ul clienților?

Înainte de a ne adânci în moduri de colectare a feedback-ului clienților, trebuie să definim cele 2 tipuri de feedback ale clienților.

Care este diferența dintre feedback-ul solicitat și feedback-ul nesolicitat?

Feedback-ul solicitat este atunci când marca dvs. contactează clienții pentru a primi feedback. Pe de altă parte, feedback-ul nesolicitat este atunci când un client este motivat să ofere o recenzie fără niciun stimul sau sugestie. De exemplu, puteți obține feedback pe Google Reviews. Vă sugerăm să activați Alertele Google pentru a monitoriza și a trata eficient feedback-ul negativ.

Acum că am definit diferențele, să revenim la modalitățile prin care marca dvs. poate obține feedback solicitat. Există mai multe moduri de a colecta feedback-ul clienților. Cu toate acestea, ceea ce s-ar potrivi unei industrii nu trebuie să se potrivească cu dvs. Testați-l și vedeți ce tip de sondaje funcționează pentru clienții dvs.

3 moduri de a aduna feedback-ul clienților

Interviuri personale

Cel mai bun mod de a învăța de la clienți este față în față. Nu numai că veți primi informații, dar puteți vedea și limbajul corpului clientului. În general, oferă mai multe informații, deoarece intervievatorul poate cere mai multe clarificări, urmând întrebări pentru a obține informații mai profunde asupra perspectivei consumatorului despre companie. Această abordare este o metodă calitativă a unui sondaj realizat pe clienți. Nu sunteți sigur dacă ar trebui să utilizați această metodă? În primul rând, evaluați obiectivul pe care încercați să îl atingeți. Dacă obiectivul dvs. este să obțineți informații de la mulți clienți, ar trebui să optați pentru o opțiune cantitativă prin sondaje prin e-mail. Dar dacă doriți să obțineți mai multe informații despre perspectiva clienților, optați pentru interviuri personale.

Sondaje prin e-mail

Conform SurveyAnyPlace, rata medie de răspuns este de aproximativ 33% pentru diferite platforme de comunicare. Rata sondajului prin e-mail este de aproximativ 30%, ceea ce este destul de bun, deoarece clienții primesc tot mai multe e-mailuri spam în fiecare zi. SurveyAnyPlace recomandă crearea unui subiect de sondaj prin e-mail fără cuvântul propriu-zis „sondaj”. Vă va crește rata de răspuns cu un uimitor procent de 10%!

E-mailurile încă joacă un rol masiv în orice afacere. Creați câteva șabloane de sondaje prin e-mail și trimiteți-le automat după fiecare interacțiune cu clientul. LiveAgent vă permite să creați șabloane de e-mail rapid și eficient, fără probleme.

Șabloane de e-mail - caracteristică LiveAgent

Doriți să primiți feedback-ul clienților după fiecare interacțiune? Integrați Nicereply cu LiveAgent gratuit și nu mai plătiți pentru sondaje fără răspuns.

Implementarea sondajul de feedback al clienților - LiveAgent

Doriți să utilizați o alternativă? LiveAgent oferă, de asemenea, o integrare gratuită cu Simplesat pentru o evaluare eficientă.

Feedback-ul clienților - Integrare LiveAgent

Site-ul web

Cel mai simplu mod de a colecta feedback este prin intermediul site-ului dvs. web. LiveAgent este un software excelent pentru servicii clienți, care vă permite, de asemenea, să implementați un buton de Feedback & Sugestii. Butonul este personalizabil și permite clienților potențiali să ofere feedback rapid și eficient. Mai mult, funcția creează automat o nouă notificare / tichet de fiecare dată când primiți feedback. Prin urmare, agenții dvs. pot răspunde imediat dacă este necesar.

Funcția de feedback și sugestii ale clienților - LiveAgent
Sfaturile noastre pentru un sondaj eficient al cliențilors;
  1. Obțineți multe informații despre clienți printr-o metodă cantitativă (de exemplu, sondaje prin e-mail).
  2. Analizați datele.
  3. Creați un nou obiectiv (de exemplu, clarificarea problemelor recurente pe care le-au experimentat clienții etc.)
  4. Efectuați cercetări calitative (interviuri personale) pentru a obține mai multe informații despre clienți.
  5. Analizați și în cele din urmă adaptați / îmbunătățiți ceea ce este necesar.

Ce ar trebui să întrebați în sondajele clienților?

Înainte de a crea un sondaj, echipa dvs. de marketing trebuie să stabilească ce fel de feedback încearcă să obțină. Doriți să aflați feedback pentru echipa dvs. de servicii pentru clienți, produs sau experiența generală a clienților? După ce stabiliți obiectivul sondajului de feedback al clienților, puteți trece la crearea de întrebări,

Ce fel de întrebări ar trebui să includeți în sondaj?

  1. Întrebări deschise
  2. Întrebări cu alegeri multiple
  3. Întrebări de tip Da/Nu

Cum puteți măsura satisfacția clienților?

  • Scorul de Satisfacție a Clienților
  • Scorul Net al Promotorului
  • Ratele de răspuns din sondajele clienților (e-mail, chat live)
  • Feedback nesolicitat

Dacă doriți să aflați mai multe, consultați articolul nostru despre primii 20 de indicatori pentru clienți pe care fiecare marcă ar trebui să îi măsoare.

Doriți să aflați mai multe?

Consultați articolele noastre detaliate de feedback ale clienților;

Ready to improve your customer service?

LiveAgent is help desk software that helps you turn unhappy customers into satisfied customers right away. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este feedback-ul clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Feedback-ul clienților reprezintă contribuția, cunoștințele, gândurile unui client despre serviciile, produsele și experiența generală a companiei. Astfel de informații permit unei mărci să evolueze și să se îmbunătățească în timp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este important feedback-ul clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Feedback-ul pozitiv al clienților permite mărcii dvs. să fie recunoscută organic. De exemplu, prin Google, rețele de socializare etc. Același lucru este valabil și pentru feedback-ul negativ. Vă poate crea sau distruge afacerea. Prin urmare, compania dvs. ar trebui să se concentreze pe întreaga experiență a clientului, nu numai pe dezvoltarea produsului.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este diferența dintre feedback-ul solicitat și feedback-ul nesolicitat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Feedback-ul solicitat este atunci când marca dvs. contactează clienții pentru a primi feedback. Pe de altă parte, feedback-ul nesolicitat este atunci când un client este motivat să ofere o recenzie fără niciun stimul sau sugestie.” } }] }
Înapoi la academie Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.