Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cum să strângeți recenzii

Există multe modalități prin care o companie poate strânge recenzii de la clienții lor, dar nu toate sunt întotdeauna ușor de aplicat pentru fiecare ocazie. Iată câteva modalități de a vă ajuta să solicitați feedback de la clienții dvs. și să aflați mai multe despre perfecționarea produselor și serviciilor dvs. pe parcurs.

1. Să aveți o secțiune de recenzii pe site-ul dvs. web

Primul lucru pe care ar trebui să-l faceți pentru a putea strânge recenziile pe care le doriți este să aveți o secțiune sau un formular pe site-ul dvs. în care oamenii să își poată trimite recenziile cu ușurință. În afară de afișarea recenziilor utilizatorilor sub produsele și serviciile dvs., ar trebui să vă asigurați că clienții dvs. pot lăsa și câteva recenzii mai generale cu privire la marca dvs. și la serviciile generale.

Acesta este exact motivul pentru care va fi util să aveți un loc special pe site-ul dvs., deoarece veți avea cu ușurință recenziile utilizatorilor într-un singur loc. Mai mult decât atât, recenziile utilizatorilor care vorbesc în principal despre marca dvs. și serviciile pentru clienți, în loc de produsele/serviciile pe care le oferiți, vă vor ajuta să obțineți o perspectivă mai bună asupra modului în care gândesc clienții dvs.

2. Faceți publice recenziile dvs. actuale

Un alt lucru pe care ar trebui să îl luați în considerare este să vă asigurați că orice recenzie pe care le primiți sunt întotdeauna disponibile pentru ca ai dvs. clienți să le găsească și să le citească. Aceasta înseamnă că toate recenziile serviciului pentru clienți pe care le primiți trebuie transferate automat într-o secțiune de recenzii de la produsele/serviciile dvs. de pe site-ul dvs. web, eventual într-o secțiune de feedback a utilizatorilor.

Acest lucru îi poate motiva și pe alți clienți să lase o recenzie, mai ales dacă vă văd că vă faceți timp să răspundeți și să ajutați oamenii în orice mod puteți. Indiferent dacă o recenzie este pozitivă sau negativă, aceasta vă poate ajuta în continuare să vă perfecționați și să vă îmbunătățiți serviciile, așa că nu vă fie teamă să o postați online.

3. Folosiți sondaje de feedback ale clienților

Crearea unui sondaj bun pentru clienți s-ar putea să nu fie cel mai ușor lucru, deoarece există mulți factori pe care va trebui să îi luați în considerare. În primul rând, există atât de multe întrebări diferite pe care le-ați putea adresa clienților dvs. și răspunsuri la care vă puteți aștepta. Dar, în orice caz, va trebui să vă gândiți cu atenție la ceea ce ar trebui să întrebați.

Sondajele dvs. ar trebui, de asemenea, să aibă o lungime mai mare, mai degrabă decât câteva ferestre pop-up pe site-ul dvs. web. În acest fel, puteți pune întrebări mai specializate și puteți obține rezultate mai bune și mai uniforme.

În funcție de faptul că faceți afaceri în întreaga lume sau nu, ar trebui să vă asigurați că țineți întotdeauna evidența acestor date de la toți clienții dvs. Nu numai că ar trebui să creați un sondaj localizat pentru fiecare țară cu care lucrați, dar ar trebui să traduceți și recenziile pe care le primiți din întreaga lume în limba pe care o alegeți dvs. Cel mai bun mod de a aborda aceste două lucruri este să lucrați fie cu un traducător profesionist, fie cu un serviciu de traducere profesionist, cum ar fi PickWriters, care vă va ajuta să localizați conținutul sondajului fără greșeli și alte probleme.

4. Trimiteți e-mailuri de reamintire

După ce un client a finalizat o comandă, trebuie să vă asigurați că îl contactați întotdeauna prin e-mail; mulțumindu-i pentru achiziție și comunicându-i că sunteți acolo pentru a-i ajuta cu tot ceea ce ar putea avea nevoie pe parcurs. Automatizarea e-mailurilor dvs. în acest caz este o modalitate excelentă de a colecta întotdeauna recenzii după finalizarea unei vânzări. Vă va ajuta să urmăriți la timp toate activitățile clienților dvs.

Acest e-mail nu numai că îi va face să își verifice achiziția, ci îi va face și să-și pună mai multă încredere în marca dvs. și să fie mai deschiși să vă ofere feedback după ce și-au primit bunurile.

Pentru a vă ajuta să obțineți o mai bună înțelegere a modului în care puteți formula e-mailul de feedback pentru a-l face politicos, prietenos și, de asemenea, util; iată un exemplu de șablon:

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Șabloane de Feedback prin E-mail.

Feedback-ul prin e-mail este o tactică foarte utilă, iar această cerere de recenzare este o reamintire excelentă. Unul care vă poate ajuta cu adevărat să urmăriți nevoile clientului și, de asemenea, să le arătați că sunteți acolo pentru fiecare parte a experienței lor cu marca dvs. Astfel de interacțiuni îi vor ajuta pe clienții dvs. să se simtă mult mai bine atunci când se vor întoarce cu un feedback util.

5. Creați sondaje pe conturile dvs. de socializare

Platformele de socializare au multă putere și vă pot ajuta cu adevărat să simplificați mult procesul de primire a feedback-ului. Platforme precum; Facebook și Twitter oferă utilizatorilor opțiunea de a găzdui sondaje temporizate, unde pot pune întrebări și pot primi răspunsuri foarte ușor.

Sondajele vă pot ajuta să strângeți feedback cu privire la întrebările sau problemele pe care le-ați putea întâmpina în privința oricărui subiect al activităților dvs. de afaceri. De exemplu, puteți întreba orice de la „Cum găsiți procesul nostru de expediere?” la „Ce alte produse ați dori să creăm în viitor?” Ambele întrebări vor fi ușor de răspuns prin intermediul paginilor dvs. de socializare și vă pot ajuta să îmbunătățiți serviciile pe care le oferiți clienților dvs.

6. Utilizați teste de utilizare

Testele de utilizare ar putea părea complexe și greu de realizat, dar în realitate, ele compensează o metodă foarte simplă de colectare a feedback-ului cu privire la serviciile/produsele oferite de dvs. Pentru a face acest lucru mai ușor de înțeles, testele de utilizare sunt în esență încercări gratuite sau produsele și serviciile pe care le veți distribui clienților potențiali și publicului dvs. țintă general.

Utilizând produsele/serviciile dvs. gratuit (pentru o anumită perioadă de timp), oamenii vor fi mai clari dacă le-au plăcut sau nu. Singurul lucru pe care îl veți aștepta de la ei, în cele din urmă, va fi o recenzie onestă a produselor. În acest fel, puteți colecta recenzii pentru afacerea dvs. cu ușurință și rapiditate.

În majoritatea cazurilor, oamenii vor fi mulțumiți de aceste încercări gratuite și vor ajunge, probabil, la dorința de a continua să utilizeze produsele și serviciile dvs. pe termen lung. Împreună cu acestea, vor fi mai predispuși să-și împărtășească experiența pe conturile lor de socializare, aducând astfel mai mulți oameni interesați.

Nu mituiți oamenii pentru o recenzie pozitivă

Colectarea de recenzii bune de la urmăritorii dvs. ar trebui să fie sinceră și nu forțată. Ideea în a obține feedback este să fiți deschis criticilor și să acceptați că nu toată lumea va fi mulțumită de ceea ce le oferiți. Mituirea oamenilor pentru o recenzie pozitivă nu vă va ajuta niciodată să remediați problemele reale pe care le-ar putea avea produsele/serviciile dvs. Astfel, veți ajunge să aveți mai puține vânzări și multe recenzii inutile, dar pozitive.

Recenziile bune ale serviciilor pentru clienți ar trebui să vină în mod firesc și nu ar trebui niciodată să vă abateți din drum pentru a primi recenzii online, mai ales dacă sunt plătite. Chiar dacă descoperiți că aveți recenzii negative pe Yelp sau chiar pe site-ul dvs. web, ar trebui să le folosiți într-un mod pozitiv.

Descoperiți pe cont propriu

Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați totul în academia noastră chiar în cadrul LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum determinați un client să lase o recenzie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Există o mulțime de moduri în care o companie poate colecta recenzii de la clienții lor, dar nu toate sunt întotdeauna ușor de aplicat pentru fiecare ocazie. Pentru a determina un client să lase o recenzie, puteți crea o secțiune de recenzii în site-ul web, postați sondaje SoMe sau trimiteți sondaje de feedback ale clienților pentru a încuraja consumatorul. Fie că o recenzie este pozitivă sau negativă, aceasta vă poate ajuta în continuare să vă perfecționați și să vă îmbunătățiți serviciile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum primesc recenzii pozitive?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cel mai natural și optim mod de a obține o recenzie pozitivă este de a utiliza un moment în care clientul este mulțumit de produsul/serviciul dvs. În aceste momente, consumatorul este mai înclinat să vă ofere o recenzie pozitivă ca formă de reciprocitate. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să plătiți pentru recenzii pozitive?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mituirea oamenilor pentru o recenzie pozitivă nu vă va ajuta niciodată să remediați problemele reale pe care le-ar putea avea produsele/serviciile dvs. Astfel, veți ajunge să aveți mai puține vânzări și multe recenzii inutile, dar pozitive.” } }] }
Înapoi la academie Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.