Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Academie
  • Cum să strângeți mărturii

Cum să strângeți mărturii

Este minunat să vă analizați evaluările în mod regulat, să vă identificați punctele forte și să vă identificați punctele slabe. Puteți obține o imagine decentă a ceea ce face bine compania dvs. și a ceea ce ar trebui îmbunătățit. Când vine vorba de evaluări negative, soluția este destul de evidentă. Remediați problemele pe baza feedback-ului de la clienții dvs.

Dar cum rămâne cu feedback-ul pozitiv? Probabil că nu este nimic de remediat acolo. Deci, ar trebui să fiți fericit și să nu faceți nimic? Ei bine, nu chiar.

Scorul Net al Promotorului este o valoare care vă permite să urmăriți clienții care sunt dispuși să-și împărtășească gândurile despre compania dvs. și să răspundă instantaneu la preocupările sau problemele lor. Vă întrebați clientul cât de probabil este să recomande compania dvs. unui prieten sau unui coleg. NPS măsoară loialitatea care există între compania dvs. și clienții dvs. Când primiți feedback negativ, îl utilizați pentru a vă îmbunătăți. Dar când obțineți unul pozitiv, tocmai ați identificat un promotor al mărcii dvs.

Acești oameni sunt entuziaști în legătură cu produsul/serviciul dvs. și reprezintă o oportunitate excelentă pentru colectarea mărturiilor clienților!

Atunci când cumpărătorii dvs. aleg un scor 9 sau 10 în sondajul NPS, sunt de 5 ori mai predispuși să vă recomande compania prietenilor lor și să scrie recenzii pozitive despre produsele și compania dvs.

Există șanse semnificative ca încă să nu se fi gândit clienții dvs. să scrie o recenzie pentru afacerea dvs. Nu toată lumea crede „Îmi place acest produs, permiteți-mi să scriu o recenzie despre el!” De cele mai multe ori au nevoie de un impuls. Tocmai de aceea, ar trebui să trimiteți sondaje NPS clienților dvs. în mod regulat și să urmați promotorii dvs. pentru a colecta ulterior mărturii.

Va exista întotdeauna un grup de clienți care nu vor răspunde. O modalitate puternică de a schimba acest lucru este oferind stimulente pentru a scrie recenzii și mărturii. O modalitate excelentă de a face acest lucru este oferirea de cupoane pentru site-uri web populare, cum ar fi Amazon. Important este să afirmați că vă așteptați să scrie o recenzie sau o mărturie onestă, nu neapărat una pozitivă. De asemenea, stimulentul nu ar trebui să fie în niciun caz legat de caracterul pozitiv al recenzării.

Cum să obțineți mărturii de la clienți?

Să vedem cum să facem acest lucru în practică. Pentru acest exemplu, vom folosi sondaje Nicereply cu integrare LiveAgent. Există două moduri de a colecta mărturii prin NPS cu Nicereply. În primul rând, vom explica cum să obțineți mărturii de la clienți cu campanii NPS.

Obțineți mărturii de la clienți cu o distribuție de „Campanie”

Începeți cu crearea contului dvs. Nicereply și continuați cu Integrarea LiveAgent. După aceea, sunteți gata să trimiteți prima campanie NPS către clienții dvs. Accesați fila NPS din contul dvs. și dați click pe distribuția „ Campanii ”.

Acum, vă denumiți lista de contacte și importați contactele clienților LiveAgent (fie le lipiți, fie încărcați un fișier). Ulterior, puteți modifica aspectul campaniei pentru a se potrivi cu marca dvs.

Apoi accesați setările campaniei, unde puteți modifica subiectul sau numele expeditorului și vă puteți programa campania.

Campania dvs. NPS este acum programată și va fi trimisă în lista dvs. de contacte la data și ora specificate. Puteți vedea toate evaluările și comentariile colectate în tabloul dvs. de bord Nicereply.

Priviți la asta! Clienții dvs. au răspuns la sondajul NPS și v-au oferit feedback pozitiv. După cum puteți vedea, există o mică pictogramă plic albastră lângă numele clientului. Această pictogramă vă permite să răspundeți la o evaluare cu un singur click.

După ce dați click pe plic, va fi creat un nou e-mail în cadrul clientului dvs. de e-mail implicit. Acest e-mail va avea deja e-mailul destinatarului definit.

Tot ce trebuie să faceți este să creați un mesaj care să vă motiveze clienții să scrie o mărturie pentru compania dvs. De exemplu, puteți solicita o recenare a companiei dvs. pe site-uri web populare de comparație software, cum ar fi; G2Crowd, Capterra sau GetApp. Sau poate cereți clienților dvs. să scrie direct o mărturie pentru site-ul dvs. web.

Șablon de campanie de mărturie (exemplu):

Obțineți mărturii de la clienți cu o distribuire „Declanșator”

Cu toate acestea, există un alt mod de a colecta mărturiile utilizatorilor care vă permite, de asemenea, să automatizați trimiterea mesajelor de reamintire. Creați-vă contul Nicereply, creați integrarea cu LiveAgent, apoi accesați Fila NPS din contul dvs. și dați click pe distribuirea „ Declanșator”. Un declanșator este un e-mail automat care trimite un sondaj unui client după ce tichetul său este rezolvat.

Selectați integrarea LiveAgent din meniul derulant pentru a gestiona comportamentul declanșatorului în setările sale. Puteți modifica expeditorul și subiectul de e-mail, puteți modifica numărul de ore după care va fi trimis sondajul și multe altele. Trebuie să salvați modificările și să activați declanșatorul înainte de a continua.

După activarea declanșatorului NPS, Nicereply va începe să scaneze în mod regulat starea tichetelor dvs. și va trimite sondaje NPS (setate) la câteva ore după rezolvarea tichetelor. După ce colectați feedback de la clienți, îl veți putea vedea direct în tichetul evaluat.

Nicereply adaugă automat o nouă etichetă tichetului și un comentariu specificând valoarea de evaluare și comentariul.

Acum tot ce trebuie să faceți este să creați o nouă Regulă în contul dvs. LiveAgent, astfel încât e-mailurile de reamintire să fie trimise automat promotorilor mărcii dvs. În contul dvs. LiveAgent accesați Configurare și dați click pe Automatizare – Reguli – Creare. Veți găsi un nume pentru noua dvs. regulă și îi definiți condițiile. Pentru acest exemplu, vom denumi regula „Mărturie Nicereply NPS”. Noua noastră regulă va fi aplicată atunci când etichetele tichetelor se schimbă și grupul de condiții este eticheta de tichet; A fost adăugat NPS 10. Dacă doriți, puteți adăuga un alt grup de condiții pentru eticheta de tichet NPS 9.

Ultimul lucru pe care trebuie să-l facem este să creăm o acțiune. Alegeți să trimiteți e-mail ca o acțiune care trebuie efectuată. Apoi puteți schimba e-mailul expeditorului și cui va fi trimis e-mailul (alegeți Solicitant). Vom folosi același subiect și conținut de e-mail ca în primul exemplu. Când ați terminat de creat adresa dvs. de e-mail, salvați pur și simplu noua regulă și veți fi gata să începeți să colectați mărturii ale utilizatorilor!

Încheiere

Mărturiile sunt un mod puternic de a explica valoarea companiei dvs. pentru clienții existenți într-un mod pur și „credibil”. Clienții dvs. au ezitat o dată cu privire la achiziționarea produselor sau serviciilor dvs. și, prin urmare, pot oferi un ajutor deosebit celor care se află acum în această situație. Odată ce potențialul nou cumpărător aude de la cineva cu care se poate lega efectiv – și de la cineva al cărui scop nu este să laude compania dvs. – atunci este mai probabil să facă o achiziție.

Este mult mai probabil ca oamenii să creadă valoarea pe care spuneți că o oferiți dacă există dovezi oferite de companiile care se confruntă cu probleme similare cu a lor. Mărturiile utilizatorilor sunt atât de puternice datorită faptului că permit clienților să fie în centrul atenției în locul companiei dvs. De fapt, sunt cu 58% mai multe șanse de conversie atunci când au interacționat cu o recenzie , deci începeți să le strângeți cât mai curând posibil!

Descoperiți pe cont propriu

Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați totul în academia noastră chiar în cadrul LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Unde pot obține mărturii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Există multe modalități de a obține mărturii. De exemplu, poate fi prin intermediul rețelelor de socializare, e-mailuri, site-uri web de recenzii sau sondaje ale clienților. Amintiți-vă, fiți proactivi și adresați-vă clienților.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum scrieți o cerere de mărturie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A atrage clienții să-și împărtășească experiențele cu marca dvs. ar putea fi o provocare, deoarece multe companii nu știu cum să solicite mărturii. Asigurați-vă că alegeți tonul corect al vocii, momentul corect și oferiți un cadou sau unele stimulente. În plus, nu uitați să exprimați recunoștința.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să colectați mărturii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mărturiile sunt o modalitate puternică de a explica valoarea pe care compania dvs. o aduce clienților existenți în modul cel mai pur și „credibil ”. Odată ce noul potențialul cumpărător aude de la cineva cu care se poate relaționa, este mai probabil să cumpere.” } }] }
Înapoi la academie Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.