Dorința de a achiziționa o locuință sau orice alt tip de proprietate este una firească. Majoritatea oamenilor dețin sau doresc să dețină propria locuință sau alte proprietăți apelând la o agenție imobiliară.
Acest lucru se traduce într-un număr semnificativ de prospecți. Zilele în care era suficient să afișați pe geamul agenției o listă cu proprietăți disponibile pentru tranzacționare au apus demult. Bineînțeles, este necesar în continuare să afișați această listă, dar un procent foarte mare în achiziționarea unei proprietăți este reprezentat de comunicarea online.
Cumpărarea unor produse online poate fi dificilă. Motivul principal ar fi faptul că produsele nu pot fi vizualizate fizic înainte de a lua decizia de a le achiziționa.
Cumpărarea unei proprietăți în acest fel este și mai stresantă. Veți dori să vedeți proprietatea și toate încăperile acesteia, să citiți contractul și să puteți adresa întrebări și să obțineți imediat răspunsurile de la agentul imobiliar.
Telefonul este o metodă bună pentru a face asta, însă serviciul de live chat este o opțiune mai convenabilă și mai productivă pentru comunicarea online.
Sunteți pregătit să puneți bazele unui serviciu de suport clienți de succes?
Să trecem la treabă
Pășiți cu dreptul în zona suportului online și oferiți o experiență online pozitivă clienților care sunt în căutarea noii lor locuințe.
Așa numita casetă de cumpărături reprezenta o oportunitate pentru un potențial cumpărător de a verifica proprietățile disponibile de pe ecranele agențiilor imobiliare.
Atragerea atenției potențialului cumpărător în mediul online era de asemenea posibilă. S-a observat că pentru a atrage atenția unui potențial cumpărător, timpul necesar pentru asta era de 5-10 minute.
Invitațiile proactive la chat, sunt programate și strategic amplasate pe paginile care în mod normal generează trafic masiv, cum ar fi spre exemplu, o pagina a produselor sau a prețurilor.
Deși live chat este în primul rând un instrument de bază în ce privește conversațiile în timp real, acesta oferă o funcționalitate în afara programului de lucru și aceasta este formularul de contact. Formularele de contact pot fi personalizate, la fel ca și alte funcționalități.
Din diverse motive, câteodată vizionarea unei proprietăți nu este posibilă. Dar cu ajutorul funcției de video chat, agenții imobiliari pot oferi potențialilor clienți un tur virtual. Opțiunea de video chat a LiveAgent este accesibilă din browserul web și face parte din contul dvs. LiveAgent, nefiind necesar să apelați la o aplicație terță pentru a-l utiliza. Fie creați, fie alegeți un buton de video chat din galeria noastră. Plasați-l pe website-ul dvs. și bucurați-vă de o conversație față în față în timp real.
Deoarece este ușor de monitorizat rata de conversie, serviciul de live chat este precis în vederea recompensării agentului imobiliar și acordării acestuia comisionul aferent.
Live chat este o metodă mai eficientă din punct de vedere al costului decât telefonul sau email-ul pentru a oferi suport și asistență online potențialilor cumpărători. Diferența majoră constă în faptul că gestionarea conversațiilor prin live chat nu este necesar a se realiza în repetate rânduri.
Un singur agent poate gestiona multiple conversații în același timp. Răspunsurile prompte și la subiect sunt adevărate ajutoare în a economisi timp prețios. Atașarea documentelor importante oferă clienților o perspectivă asupra cerințelor juridice și financiare în ce privește tranzacționarea unei proprietăți.
Interacțiunea prin live chat nu ar fi de succes fără ajutorul personalului instruit și calificat. Acesta reprezintă o componentă esențială în oferirea prospecților și clienților unei experiențe pozitive și care până la urmă se rezumă la conversie.
Comunicarea online este diferită în comparație cu interacțiunea față în față la care apelau agenții imobiliari în trecut. Dacă doriți să oferiți un serviciu calitativ de live chat personalizat, sunt anumite direcții pe care agenții imobiliari trebuie să le urmeze.
Agenții imobiliari sunt consultanți, care îî ghidează pe investitori de-a lungul călătoriei acestora de a găsi proprietatea dorită. Prin urmare, a avea o instruire și o etică corespunzătoare este crucial.
Drept urmare, veți putea lua decizia care din agenții dvs. ar trebui să gestioneze serviciul de chat. Nu toată lumea este aptă pentru asta, iar unii agenți sunt mai predispuși să greșească.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Soluția de live chat și toate caracteristicile acesteia sunt parte din programul de suport de tip omnichannel.
Pentru a realiza cu succes integrarea, pur și simplu copiați și lipiți un scurt cod HTML în contul dvs. LiveAgent. Astfel, butonul de chat va apărea pe website-ul dvs., pregătit pentru a fi accesat de vizitatori. Un avantaj suplimentar îl reprezintă integrarea cu un program terț sau o aplicație.
Protecția datelor, securitatea contului și informațiile confidențiale sunt subiecte de mare interes pentru cei care își desfășoară activitatea și afacerea online. LiveAgent se află în aceeași situație. Iată câteva dintre cele mai importante aspecte legate de securitate
Dacă doriți să aflați mai multe, parcurgeți Politica de Securitate și Confidențialitate LiveAgent.
Dacă doriți să aflați mai multe, revizuiți baza de informații pentru informații suplimentare.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
LiveAgent a câștigat popularitatea din cauza prețurilor sale accesibile și a unui nivel avansat de automatizare, care a inlocuit nevoia de Zapier. Utilizatorii au lăudat, de asemenea, caracteristicile sale, inclusiv posibilitatea de a trimite e-mailuri, atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și a se gestiona prin intermediul chat-ului. Serviciul funcționează stabil și pe platformele mobile. Mulți utilizatori au trecut de la ZenDesk la LiveAgent și sunt mulțumiți de decizia lor, datorită utilității acestuia, precum formulare de contact, chat live și integrare cu rețelele sociale.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?
LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live reprezintă o soluție excelentă pentru afacerile de comerț electronic, oferind asistență rapidă clienților și un avantaj investițional. Chat-ul live se remarcă prin avantajele notabile, precum confortul și costul redus de întreținere în comparație cu telefonul și emailul. Pentru orice magazin online, chat-ul live este important pentru o primă impresie bună a clienților, asistența adecvată și creșterea conversiilor. Chat-ul live poate fi utilizat nu doar pentru vânzarea încrucișată, ci și pentru promovarea celor mai noi produse și recomandări. Prezentarea generală achat-ului este o caracteristică excelentă pentru aprofundarea conexiunii dintre agenți și clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date