Ofertați clienților dvs. un serviciu de suport prin intermediul chat-ului live pe site-ul web, inclusiv tururi virtuale de proprietăți prin video chat. LiveAgent oferă funcții de securitate, precum și răspunsuri automate și predefinite pentru organizarea eficientă a conversațiilor cu clienții.
Dorința de a achiziționa o locuință sau orice alt tip de proprietate este una firească. Majoritatea oamenilor dețin sau doresc să dețină propria locuință sau alte proprietăți apelând la o agenție imobiliară.
Acest lucru se traduce într-un număr semnificativ de prospecți. Zilele în care era suficient să afișați pe geamul agenției o listă cu proprietăți disponibile pentru tranzacționare au apus demult. Bineînțeles, este necesar în continuare să afișați această listă, dar un procent foarte mare în achiziționarea unei proprietăți este reprezentat de comunicarea online.
Cumpărarea unor produse online poate fi dificilă. Motivul principal ar fi faptul că produsele nu pot fi vizualizate fizic înainte de a lua decizia de a le achiziționa.
Cumpărarea unei proprietăți în acest fel este și mai stresantă. Veți dori să vedeți proprietatea și toate încăperile acesteia, să citiți contractul și să puteți adresa întrebări și să obțineți imediat răspunsurile de la agentul imobiliar.
Telefonul este o metodă bună pentru a face asta, însă serviciul de live chat este o opțiune mai convenabilă și mai productivă pentru comunicarea online.
Sunteți pregătit să puneți bazele unui serviciu de suport clienți de succes?
Să trecem la treabă
Pășiți cu dreptul în zona suportului online și oferiți o experiență online pozitivă clienților care sunt în căutarea noii lor locuințe.
Așa numita casetă de cumpărături reprezenta o oportunitate pentru un potențial cumpărător de a verifica proprietățile disponibile de pe ecranele agențiilor imobiliare.
Atragerea atenției potențialului cumpărător în mediul online era de asemenea posibilă. S-a observat că pentru a atrage atenția unui potențial cumpărător, timpul necesar pentru asta era de 5-10 minute.
Invitațiile proactive la chat, sunt programate și strategic amplasate pe paginile care în mod normal generează trafic masiv, cum ar fi spre exemplu, o pagina a produselor sau a prețurilor.
Deși live chat este în primul rând un instrument de bază în ce privește conversațiile în timp real, acesta oferă o funcționalitate în afara programului de lucru și aceasta este formularul de contact. Formularele de contact pot fi personalizate, la fel ca și alte funcționalități.
Din diverse motive, câteodată vizionarea unei proprietăți nu este posibilă. Dar cu ajutorul funcției de video chat, agenții imobiliari pot oferi potențialilor clienți un tur virtual. Opțiunea de video chat a LiveAgent este accesibilă din browserul web și face parte din contul dvs. LiveAgent, nefiind necesar să apelați la o aplicație terță pentru a-l utiliza. Fie creați, fie alegeți un buton de video chat din galeria noastră. Plasați-l pe website-ul dvs. și bucurați-vă de o conversație față în față în timp real.
Deoarece este ușor de monitorizat rata de conversie, serviciul de live chat este precis în vederea recompensării agentului imobiliar și acordării acestuia comisionul aferent.
Live chat este o metodă mai eficientă din punct de vedere al costului decât telefonul sau email-ul pentru a oferi suport și asistență online potențialilor cumpărători. Diferența majoră constă în faptul că gestionarea conversațiilor prin live chat nu este necesar a se realiza în repetate rânduri.
Un singur agent poate gestiona multiple conversații în același timp. Răspunsurile prompte și la subiect sunt adevărate ajutoare în a economisi timp prețios. Atașarea documentelor importante oferă clienților o perspectivă asupra cerințelor juridice și financiare în ce privește tranzacționarea unei proprietăți.
Interacțiunea prin live chat nu ar fi de succes fără ajutorul personalului instruit și calificat. Acesta reprezintă o componentă esențială în oferirea prospecților și clienților unei experiențe pozitive și care până la urmă se rezumă la conversie.
Comunicarea online este diferită în comparație cu interacțiunea față în față la care apelau agenții imobiliari în trecut. Dacă doriți să oferiți un serviciu calitativ de live chat personalizat, sunt anumite direcții pe care agenții imobiliari trebuie să le urmeze.
Agenții imobiliari sunt consultanți, care îî ghidează pe investitori de-a lungul călătoriei acestora de a găsi proprietatea dorită. Prin urmare, a avea o instruire și o etică corespunzătoare este crucial.
Drept urmare, veți putea lua decizia care din agenții dvs. ar trebui să gestioneze serviciul de chat. Nu toată lumea este aptă pentru asta, iar unii agenți sunt mai predispuși să greșească.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Soluția de live chat și toate caracteristicile acesteia sunt parte din programul de suport de tip omnichannel.
Pentru a realiza cu succes integrarea, pur și simplu copiați și lipiți un scurt cod HTML în contul dvs. LiveAgent. Astfel, butonul de chat va apărea pe website-ul dvs., pregătit pentru a fi accesat de vizitatori. Un avantaj suplimentar îl reprezintă integrarea cu un program terț sau o aplicație.
Protecția datelor, securitatea contului și informațiile confidențiale sunt subiecte de mare interes pentru cei care își desfășoară activitatea și afacerea online. LiveAgent se află în aceeași situație. Iată câteva dintre cele mai importante aspecte legate de securitate
Dacă doriți să aflați mai multe, parcurgeți Politica de Securitate și Confidențialitate LiveAgent.
Dacă doriți să aflați mai multe, revizuiți baza de informații pentru informații suplimentare.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.
Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team