Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Serviciul de live chat pentru domeniul imobiliar

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Dorința de a achiziționa o locuință sau orice alt tip de proprietate este una firească. Majoritatea oamenilor dețin sau doresc să dețină propria locuință sau alte proprietăți apelând la o agenție imobiliară.

Acest lucru se traduce într-un număr semnificativ de prospecți. Zilele în care era suficient să afișați pe geamul agenției o listă cu proprietăți disponibile pentru tranzacționare au apus demult. Bineînțeles, este necesar în continuare să afișați această listă, dar un procent foarte mare în achiziționarea unei proprietăți este reprezentat de comunicarea online.

Cumpărarea unor produse online poate fi dificilă. Motivul principal ar fi faptul că produsele nu pot fi vizualizate fizic înainte de a lua decizia de a le achiziționa.

Cumpărarea unei proprietăți în acest fel este și mai stresantă. Veți dori să vedeți proprietatea și toate încăperile acesteia, să citiți contractul și să puteți adresa întrebări și să obțineți imediat răspunsurile de la agentul imobiliar.

Telefonul este o metodă bună pentru a face asta, însă serviciul de live chat este o opțiune mai convenabilă și mai productivă pentru comunicarea online.

Sunteți pregătit să puneți bazele unui serviciu de suport clienți de succes?

Să trecem la treabă

Cum poate serviciul de live chat să sprijine domeniul imobiliar?

Pășiți cu dreptul în zona suportului online și oferiți o experiență online pozitivă clienților care sunt în căutarea noii lor locuințe.

Așa numita casetă de cumpărături reprezenta o oportunitate pentru un potențial cumpărător de a verifica proprietățile disponibile de pe ecranele agențiilor imobiliare.

Atragerea atenției potențialului cumpărător în mediul online era de asemenea posibilă. S-a observat că pentru a atrage atenția unui potențial cumpărător, timpul necesar pentru asta era de 5-10 minute.

Care sunt avantajele serviciului de live chat pentru principalele categorii ale domeniului imobiliar?

  • Rezidențial
  • Comercial 
  • Industrial 
  • Teren
  • Utilizare specială

Invitațiile proactive la chat, sunt programate și strategic amplasate pe paginile care în mod normal generează trafic masiv, cum ar fi spre exemplu, o pagina a produselor sau a prețurilor.

Invitație-Proactivă-LiveAgent-chat-în-timp-real
Exemplu de invitație proactivă la chat (click pentru a mări)

Deși live chat este în primul rând un instrument de bază în ce privește conversațiile în timp real, acesta oferă o funcționalitate în afara programului de lucru și aceasta este formularul de contact. Formularele de contact pot fi personalizate, la fel ca și alte funcționalități.

Opțiunea de formular de contact din cadrul programului de live chat - LiveAgent
Exemplu de formular de contact (clic pentru a mări)

Din diverse motive, câteodată vizionarea unei proprietăți nu este posibilă. Dar cu ajutorul funcției de video chat, agenții imobiliari pot oferi potențialilor clienți un tur virtual. Opțiunea de video chat a LiveAgent este accesibilă din browserul web și face parte din contul dvs. LiveAgent, nefiind necesar să apelați la o aplicație terță pentru a-l utiliza. Fie creați, fie alegeți un buton de video chat din galeria noastră. Plasați-l pe website-ul dvs. și bucurați-vă de o conversație față în față în timp real.

Video chat în timp real direct din browser-ul web
Exemplu de video chat (click pentru a mări)

Deoarece este ușor de monitorizat rata de conversie, serviciul de live chat este precis în vederea recompensării agentului imobiliar și acordării acestuia comisionul aferent.

Imagine de ansamblu a conversațiilor monitorizate de pe website
Exemplu de rezumat al conversațiilor prin chat (click pentru a mări)
Give it a go

Prin ce se deosebește suportul oferit prin live chat de cel oferit prin telefon sau email?

Live chat este o metodă mai eficientă din punct de vedere al costului decât telefonul sau email-ul pentru a oferi suport și asistență online potențialilor cumpărători. Diferența majoră constă în faptul că gestionarea conversațiilor prin live chat nu este necesar a se realiza în repetate rânduri.

Un singur agent poate gestiona multiple conversații în același timp. Răspunsurile prompte și la subiect sunt adevărate ajutoare în a economisi timp prețios. Atașarea documentelor importante oferă clienților o perspectivă asupra cerințelor juridice și financiare în ce privește tranzacționarea unei proprietăți.

Cum să instruiți agenții imobiliari pentru a putea comunica prin live chat?

Interacțiunea prin live chat nu ar fi de succes fără ajutorul personalului instruit și calificat. Acesta reprezintă o componentă esențială în oferirea prospecților și clienților unei experiențe pozitive și care până la urmă se rezumă la conversie.

Comunicarea online este diferită în comparație cu interacțiunea față în față la care apelau agenții imobiliari în trecut. Dacă doriți să oferiți un serviciu calitativ de live chat personalizat, sunt anumite direcții pe care agenții imobiliari trebuie să le urmeze.

Agenții imobiliari sunt consultanți, care îî ghidează pe investitori de-a lungul călătoriei acestora de a găsi proprietatea dorită. Prin urmare, a avea o  instruire și o etică corespunzătoare este crucial.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0

Drept urmare, veți putea lua decizia care din agenții dvs. ar trebui să gestioneze serviciul de chat. Nu toată lumea este aptă pentru asta, iar unii agenți sunt mai predispuși să greșească.

Ce vă poate oferi live chat astfel încât să aveți un serviciu de suport mai bun?

  • Suport de tip omnichannel
  • Îmbunătățirea timpului mediu de așteptare
  • Reducerea volumului de email-uri
  • Rată de conversie mai mare
  • Rată de abandon redusă
  • Comunicare ușoară
  • Grad de implicare crescut
  • Nivel ridicat al gradului de satisfacție al clienților

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Principalele funcționalități ale serviciului de live chat

Soluția de live chat și toate caracteristicile acesteia sunt parte din programul de suport de tip omnichannel.

  • Căsuță de email universală: Fiecare sesiune este transformată în tichet și salvată într-o căsuță de email universală, partajată. Orice agent care are acces la program poate căuta și analiza profilul oricărui client, dar și toate interacțiunile anterioare.
Serviciul de live chat pentru domeniul imobiliar
Exemplu de căsuță de email universală (click pentru a mări)
Invitație la chat din galerie
Exemplu de invitație la chat din galerie (click pentru a mări)
  • Răspunsuri predeterminate și predefinite: Câștigați timp prețios atunci când oferiți răspunsuri la întrebările cel mai frecvent adresate. Răspunsurile predeterminate și predefinite sunt imperios necesare pentru a menține o căsută de email bine organizată.
  • Rezumat al conversațiilor prin chat: Ați dori să știți mai multe informații despre vizitatorii website-ului dvs. și să vă pregătiți dinainte pentru o posibilă conversație prin chat? Atunci sunteți în locul potrivit. Rezumatul conversațiilor prin chat vă oferă o imagine generală asupra vizitatorilor în așteptare, url-uri, locației sau oricărei alte informații utile.
Imagine de ansamblu a conversațiilor monitorizate de pe website
Exemplu de rezumat al conversațiilor prin chat (click pentru a mări)
  • Distribuirea conversațiilor: Transferul conversațiilor către agenții disponibili sau automatizarea rutinei în ce privește conversațiile prin alegerea uneia din cele trei opțiuni predefinite – alocarea la întâmplare, alocarea tuturor agenților, utilizarea la maxim.
Distribuirea conversațiilor
Exemplu de distribuire a conversațiilor (click pentru a mări)
  • Formulare de contact: Clienții pot trimite mesaje prin intermediul formularului de contact, disponibil înafara programului de lucru sau atunci când un anumit agent nu este disponibil.
Opțiunea de formular de contact din cadrul programului de live chat - LiveAgent
Exemplu de formular de contact (clic pentru a mări)
  • Chestionar post conversație: Permite clientului să ofere un feedback și o părere, precum și să aprecieze eficiența agentului sau cât este de mulțumit per total de sesiunea de chat.
Aprecierea agenților
Exemplu de apreciere a agentului (click pentru a mări)

Integrarea serviciului de live chat

Pentru a realiza cu succes integrarea, pur și simplu copiați și lipiți un scurt cod HTML  în contul dvs. LiveAgent. Astfel, butonul de chat va apărea pe website-ul dvs., pregătit pentru a fi accesat de vizitatori. Un avantaj suplimentar îl reprezintă integrarea cu un program terț sau o aplicație.

Care sunt aspectele în ce privește securitatea serviciului de live chat?

Protecția datelor, securitatea contului și informațiile confidențiale sunt subiecte de mare interes pentru cei care își desfășoară activitatea și afacerea online. LiveAgent se află în aceeași situație. Iată câteva dintre cele mai importante aspecte legate de securitate

Dacă doriți să aflați mai multe, parcurgeți Politica de Securitate și Confidențialitate LiveAgent.

Baza de informații

Dacă doriți să aflați mai multe, revizuiți baza de informații pentru informații suplimentare.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație