Ce este un subdomeniu?
Subdomeniul este un domeniu care face parte dintr-un domeniu mai mare numit domeniu rădăcină. Deoarece LiveAgent este o aplicație bazată pe cloud, fiecare cont LiveAgent al clientului trebuie să aibă propriul subdomeniu specific. În practică înseamnă că toate conturile sunt instalate ca subdomenii ale domeniului rădăcină www.ladesk.com.
Subdomeniul final arată astfel: youraccount.ladesk.com
Dacă nu vă place domeniul dvs. actual, puteți solicita întotdeauna asistența noastră pentru a vă muta contul la altul disponibil. De asemenea, vă puteți parca contul LiveAgent pe propriul domeniu.
Frequently asked questions
Ce este un subdomeniu?
Un subdomeniu este un domeniu care face parte din domeniul rădăcină, este o secțiune suplimentară a numelui de domeniu principal. Puteți avea mai multe subdomenii în domeniul dvs. principal, fiecare cu resurse diferite. Subdomeniile nu trebuie să fie unite la aceeași găzduire ca domeniul principal.
De ce aveți nevoie de un subdomeniu pentru a utiliza LiveAgent?
LiveAgent este o aplicație bazată pe cloud, prin urmare, fiecare cont de client LiveAgent trebuie să aibă propriul său subdomeniu. În practică, aceasta înseamnă că toate conturile sunt instalate ca domenii principale ale domeniului principal ladesk.com.
Este posibil să vă schimbați subdomeniul în LiveAgent?
Dacă doriți să schimbați subdomeniul în LiveAgent, puteți cere să vă transferați contul la alt acces. De asemenea, vă puteți atribui contul LiveAgent propriului domeniu.
Notă de expert
<p>Un subdomeniu este o secțiune suplimentară a numelui de domeniu principal. Fiecare cont LiveAgent al clientului trebuie să aibă propriul subdomeniu specific.</p>

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
LiveAgent, o alternativă la Zopim și LeadDesk, oferă soluții personalizate de asistență clienți cu caracteristici mobile și integrări utile.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Sistemul hibrid de tichete și invitațiile de chat proactivă sunt caractristici esențiale pentru creșterea afacerilor și mai personală pentru clienți. Agenții sunt ghidați de liniile directoare și regulile etichetei chat-ului, pentru a oferi servicii excelente. Integrarea chat-ului live pe site nu necesită experiență de codificare.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.