Ce este un subdomeniu?
Subdomeniul este un domeniu care face parte dintr-un domeniu mai mare numit domeniu rădăcină. Deoarece LiveAgent este o aplicație bazată pe cloud, fiecare cont LiveAgent al clientului trebuie să aibă propriul subdomeniu specific. În practică înseamnă că toate conturile sunt instalate ca subdomenii ale domeniului rădăcină www.ladesk.com.
Subdomeniul final arată astfel: youraccount.ladesk.com
Dacă nu vă place domeniul dvs. actual, puteți solicita întotdeauna asistența noastră pentru a vă muta contul la altul disponibil. De asemenea, vă puteți parca contul LiveAgent pe propriul domeniu.
Frequently Asked Questions
Ce este un subdomeniu?
Un subdomeniu este un domeniu care face parte din domeniul rădăcină, este o secțiune suplimentară a numelui de domeniu principal. Puteți avea mai multe subdomenii în domeniul dvs. principal, fiecare cu resurse diferite. Subdomeniile nu trebuie să fie unite la aceeași găzduire ca domeniul principal.
De ce aveți nevoie de un subdomeniu pentru a utiliza LiveAgent?
LiveAgent este o aplicație bazată pe cloud, prin urmare, fiecare cont de client LiveAgent trebuie să aibă propriul său subdomeniu. În practică, aceasta înseamnă că toate conturile sunt instalate ca domenii principale ale domeniului principal ladesk.com.
Este posibil să vă schimbați subdomeniul în LiveAgent?
Dacă doriți să schimbați subdomeniul în LiveAgent, puteți cere să vă transferați contul la alt acces. De asemenea, vă puteți atribui contul LiveAgent propriului domeniu.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.