Ce este AJAX?
AJAX se mai numește JavaScript asincron și XML. Este o combinație de JavaScript, Limbaj de Marcare Extensibil, Modelul Obiectului Document (DOM), HTML Dinamic și alte instrumente de programare, care este utilizat pentru crearea de aplicații web asincrone. Fiecare instrument de programare are propria sa importanță. Aceste aplicații web pot trimite informații către un server și le pot readuce în fundal. Acest instrument permite unui conținut de pe paginile web să se actualizeze rapid, când se face o activitate. Ajax aduce multe beneficii și avantaje.
Urmăriți videoclipul explicativ AJAX
Descoperiți puterea de transformare a AJAX (JavaScript asincron și XML) în acest videoclip concis. Aflați despre limitările abordărilor tradiționale, aprofundați în funcționarea AJAX și asistați la exemple din lumea reală care arată impactul acestuia. Descoperiți rolul XMLHttpRequest (XHR) și obțineți informații despre modul în care AJAX permite experiențe de utilizator dinamice și perfecte.
Software de asistență la sediu
Software-ul de asistență la sediu oferă infrastructură, flexibilitate și securitate pentru îmbunătățirea proceselor în organizații. Economisește timp și bani. Perfect pentru afaceri. Try LiveAgent!
Platformele de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) oferă multiple servicii, inclusiv asistență IT și online, facturare și monitorizare a activității clienților. Dovecot este un server de e-mail fiabil, flexibil și securizat, potrivit pentru companii. LiveAgent integrează Dovecot pentru a oferi suport clienților.
Șabloane pentru lansarea de produse, instrumente de colaborare și serviciul clienți pe rețelele sociale sunt importante pentru creșterea traficului organic și îmbunătățirea experienței clienților. Integrarea cu Web.com oferă avantaje suplimentare pentru analiza site-urilor web și creșterea vânzărilor.
LiveAgent este un software de gestionare a e-mailurilor, oferind suport pentru clienți, telefonie VoIP și gestionarea reclamațiilor. Acesta oferă instrumente specializate pentru economisirea timpului asistenților clienți și comunicarea eficientă cu clienții prin chat online și alte funcționalități. Migrarea la LiveAgent oferă o experiență mai bună clienților prin aplicații de chat online și integrări utile.