Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de pagini de Întrebări Frecvente

Șabloane de pagini de Întrebări Frecvente

Consumatorii de astăzi apelează la opțiuni de autoservire atunci când trebuie să rezolve probleme minore sau să găsească informații despre un produs/serviciu. Din acest motiv, existența unei pagini cuprinzătoare de întrebări frecvente este o necesitate pentru toate întreprinderile. Paginile de întrebări frecvente sunt de fapt utile atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Ele îi scapă pe clienți de grija inutilă de a contacta asistența pentru clienți și îi scutesc pe angajați de pierderea de timp răspunzând la întrebările frecvente.

De ce afacerea dvs. are nevoie de o pagină de întrebări frecvente

  • Bazele de cunoștințe, inclusiv întrebările frecvente, sunt cele mai frecvent utilizate opțiuni de autoservire disponibile în prezent. (Forrester).
  • 90% dintre consumatorii globali se așteaptă ca mărcile și organizațiile să ofere un portal online pentru autoservire, în timp ce 74% au folosit unul anterior. (Microsoft.
  • 98% dintre consumatori au încercat o soluție de autoservire, inclusiv căutarea printre întrebările frecvente ale unei companii, ale centrului de asistență sau alte resurse online. (Dimensional Research)
  • 39% dintre mileniali verifică mai întâi Întrebările Frecvente ale unei companii atunci când au o întrebare, arătând o preferință clară pentru a găsi răspunsuri pe cont propriu. (Salesforce).
  • 59% dintre consumatori și 71% dintre cumpărătorii din mediul de afaceri spun că disponibilitatea autoservirii are un impact asupra loialității lor. (Salesforce).
Șabloane de pagini de Întrebări Frecvente
Exemplu de bază de cunoștințe

Cum să creați o pagină eficientă de Întrebări Frecvente în 4 pași

Șabloane de pagini de Întrebări Frecvente

Creați o listă cu cele mai frecvente întrebări. Puteți obține informații de la echipa dvs. de servicii pentru clienți pentru a identifica întrebările și problemele recurente cu care clienții dvs. vă contactează în mod constant.

Permisiuni

Organizați și clasificați întrebările dvs. frecvente. Determinați subiectele comune în cadrul listei dvs. de întrebări și grupați-le într-un mod logic, astfel încât utilizatorii să poată parcurge cu ușurință pagina și să găsească ceea ce caută. 

Timp de rezolvare

Răspundeți scurt și la obiect. În funcție de complexitatea întrebării, puteți folosi de la 1-2 propoziții până la 2-4 paragrafe scurte pentru a vă contura răspunsul. Creați un link către resursele relevante din baza de cunoștințe pentru informații mai detaliate.

Recenzii privind serviciul clienți

Întrețineți întrebările frecvente și actualizați conținutul. Revizuiți în mod regulat pagina dvs. de întrebări frecvente pe măsură ce compania sau produsul dvs. crește și se schimbă pentru a vă asigura că conținutul rămâne relevant și actualizat în timp.

Șabloane de Întrebări Frecvente: Exemple comune de întrebări frecvente

În funcție de tipul de afacere, de sectorul de activitate și de nevoile specifice ale publicului țintă, șablonul de întrebări frecvente poate include diferite secțiuni care acoperă o varietate de subiecte. Acestea pot include informații generale, utilizarea produsului sau serviciului, detalii despre prețuri și transport, retururi și rambursări și multe altele. Mai jos găsiți câteva exemple de întrebări frecvente pe care le puteți folosi atunci când începeți să vă creați propria pagină de întrebări frecvente. 

Întrebări generale

Comenzi

Contul meu

Plată

Facturare

Expediere

Retururi / rambursări

Securitate

Întrebări frecvente

Cum pot crea întrebări frecvente?

Puteți crea o secțiune de Întrebări frecvente utilizând Baza de cunoștințe extinsă a LiveAgent din contul dvs. LiveAgent.

Paginile de Întrebări Frecvente funcționează?

Crearea unei secțiuni de întrebări frecvente este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți baza de cunoștințe și de a oferi clienților răspunsuri la întrebări frecvente. Întrebările frecvente le oferă clienților dvs. acces la informațiile pe care le caută printr-o căutare rapidă, în loc să fie nevoiți să trimită un e-mail. În plus, paginile de întrebări frecvente sunt unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru a crea o conștientizare a produsului și a genera trafic.

De ce ar trebui să am o pagină de întrebări frecvente?

O pagină de întrebări frecvente pe site-ul dvs. web vă permite să oferiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care oamenii le au despre afacerea sau produsul dvs. 

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot crea întrebări frecvente?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți crea o secțiune de întrebări frecvente utilizând baza de cunoștințe extinsă a LiveAgent din cadrul contului dvs. LiveAgent” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Paginile de Întrebări Frecvente funcționează?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Crearea unei secțiuni de întrebări frecvente este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți baza de cunoștințe și de a oferi clienților răspunsuri la întrebări frecvente. Întrebările frecvente le oferă clienților dvs. acces la informațiile pe care le caută printr-o căutare rapidă, în loc să fie nevoiți să trimită un e-mail. În plus, paginile de întrebări frecvente sunt unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru a crea o conștientizare a produsului și a genera trafic.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să am o pagină de întrebări frecvente?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O pagină de întrebări frecvente pe site-ul dvs. web vă permite să oferiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care oamenii le au despre afacerea sau produsul dvs. ” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație