• Șabloane
  • Șabloane de pagini de Întrebări Frecvente

Șabloane de pagini de Întrebări Frecvente

Consumatorii de astăzi apelează la opțiuni de autoservire atunci când trebuie să rezolve probleme minore sau să găsească informații despre un produs/serviciu. Din acest motiv, existența unei pagini cuprinzătoare de întrebări frecvente este o necesitate pentru toate întreprinderile. Paginile de întrebări frecvente sunt de fapt utile atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Ele îi scapă pe clienți de grija inutilă de a contacta asistența pentru clienți și îi scutesc pe angajați de pierderea de timp răspunzând la întrebările frecvente.

De ce afacerea dvs. are nevoie de o pagină de întrebări frecvente

  • Bazele de cunoștințe, inclusiv întrebările frecvente, sunt cele mai frecvent utilizate opțiuni de autoservire disponibile în prezent. (Forrester).
  • 90% dintre consumatorii globali se așteaptă ca mărcile și organizațiile să ofere un portal online pentru autoservire, în timp ce 74% au folosit unul anterior. (Microsoft.
  • 98% dintre consumatori au încercat o soluție de autoservire, inclusiv căutarea printre întrebările frecvente ale unei companii, ale centrului de asistență sau alte resurse online. (Dimensional Research)
  • 39% dintre mileniali verifică mai întâi Întrebările Frecvente ale unei companii atunci când au o întrebare, arătând o preferință clară pentru a găsi răspunsuri pe cont propriu. (Salesforce).
  • 59% dintre consumatori și 71% dintre cumpărătorii din mediul de afaceri spun că disponibilitatea autoservirii are un impact asupra loialității lor. (Salesforce).
Șabloane de pagini de Întrebări Frecvente
Exemplu de bază de cunoștințe

Cum să creați o pagină eficientă de Întrebări Frecvente în 4 pași

Șabloane de pagini de Întrebări Frecvente

Creați o listă cu cele mai frecvente întrebări. Puteți obține informații de la echipa dvs. de servicii pentru clienți pentru a identifica întrebările și problemele recurente cu care clienții dvs. vă contactează în mod constant.

Permisiuni

Organizați și clasificați întrebările dvs. frecvente. Determinați subiectele comune în cadrul listei dvs. de întrebări și grupați-le într-un mod logic, astfel încât utilizatorii să poată parcurge cu ușurință pagina și să găsească ceea ce caută. 

Timp de rezolvare

Răspundeți scurt și la obiect. În funcție de complexitatea întrebării, puteți folosi de la 1-2 propoziții până la 2-4 paragrafe scurte pentru a vă contura răspunsul. Creați un link către resursele relevante din baza de cunoștințe pentru informații mai detaliate.

Recenzii privind serviciul clienți

Întrețineți întrebările frecvente și actualizați conținutul. Revizuiți în mod regulat pagina dvs. de întrebări frecvente pe măsură ce compania sau produsul dvs. crește și se schimbă pentru a vă asigura că conținutul rămâne relevant și actualizat în timp.

Șabloane de Întrebări Frecvente: Exemple comune de întrebări frecvente

În funcție de tipul de afacere, de sectorul de activitate și de nevoile specifice ale publicului țintă, șablonul de întrebări frecvente poate include diferite secțiuni care acoperă o varietate de subiecte. Acestea pot include informații generale, utilizarea produsului sau serviciului, detalii despre prețuri și transport, retururi și rambursări și multe altele. Mai jos găsiți câteva exemple de întrebări frecvente pe care le puteți folosi atunci când începeți să vă creați propria pagină de întrebări frecvente. 

Întrebări generale


What is [Product/ Service] and how does it work?
How much does [Product/ Service] cost?
In what countries can I use [Product/ Service]?
Which languages does [Product/ Service] support?
How does your product differ from the others?
Are there any benefits to using your product / having an account with you?
Is there a way I can learn more about your company?
Do you have a catalog?
How can I be notified about the latest promotions, new arrivals, or any ongoing sales?
What is your privacy policy?
How can I get assistance if I need it?
Do you offer live chat support?

Comenzi


What happens after I place my order?
How do I redeem my discount/ promo code/ coupon/ reward voucher?
What is the status of my order?
How do I view my order?
What do I do if there is a problem with my order?
Will I be able to change my address after the order is confirmed?
Can I change my order after checkout?
Can I add another item to my order after checking out?
Can I cancel my order?
Why was my order canceled?
The item in my shopping cart disappeared when I tried to check out. What do I do?
What if the item I want is out of stock?
Do you restock items? Will you let me know when an item has been restocked?
Has my order shipped?
How do I track my order?
My order never arrived. What do I do?
I received defective/ incorrect/ missing items in my order. What do I do?

Contul meu


How do I create an account?
How do I edit my account information?
How do I update my address?
What do I do if I have forgotten my password or my password doesn’t work?
How do I add or delete a credit card connected to my account?
When will my credit card appear on my account?
How do I use my coupon code/ gift certificate?
My account has been suspended, how can I reactivate it?
How do I close my account?
How do I unsubscribe from your mailing list?

Plată


Can I get a free trial before I purchase your service?
What forms of payment do you accept?
How do I pay for my order?
Can I split my payment into smaller payments?
Do you match prices if an item goes on sale after my purchase?
Which currency will I be charged in?
Do you accept international credit cards?
Do you charge sales tax on any item?
When will my credit card be charged?
I received an error when trying to make a payment. What do I do?
My purchase was denied, why do I still have a pending authorization hold on my card?

Facturare


How can I pay for your service?
What kind of pricing plans are available?
Is there a setup fee? Monthly fee? Are there any additional payments?
Will I be billed automatically each month?
When does my billing cycle start?
How do I access my billing information?
How do I upgrade/ downgrade my subscription?
I upgraded by accident, what do I do?
Is it possible to suspend my account for some time?

Expediere


What is your shipping policy?
Where do you ship?
How long does it take to ship my order?
What are my shipping charges?
Can I combine shipping on two or more orders?
Do you offer fast shipping?
Will I pay taxes for international shipping?
How can I track my package?

Retururi / rambursări


Do you accept returns?
Are returns free?
I want to return my purchase. What do I do?
Can I exchange my order instead of returning it?
How long does it take to process a return?
I’m returning an item purchased with a gift card, how does that work?
What is your refund policy?
How long does it take for me to get a refund?

Securitate


Is your website secure?
Do I need to set my browser to accept cookies to use your website?
How secure is [Product/ Service]?
What types of data does [Company] collect?
Does [Company] protect my personal information?
How do you protect credit card and financial information?
Where is my data stored and how are [Company’s] data centers secured?
How is my password secured?
Will you use my data to build advertising products or sell it to third parties?
Will you disclose or sell the data that I provide to you about my customers?
Do you do background checks on your employees?

Întrebări frecvente

Cum pot crea întrebări frecvente?

Puteți crea o secțiune de Întrebări frecvente utilizând Baza de cunoștințe extinsă a LiveAgent din contul dvs. LiveAgent.

Paginile de Întrebări Frecvente funcționează?

Crearea unei secțiuni de întrebări frecvente este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți baza de cunoștințe și de a oferi clienților răspunsuri la întrebări frecvente. Întrebările frecvente le oferă clienților dvs. acces la informațiile pe care le caută printr-o căutare rapidă, în loc să fie nevoiți să trimită un e-mail. În plus, paginile de întrebări frecvente sunt unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru a crea o conștientizare a produsului și a genera trafic.

De ce ar trebui să am o pagină de întrebări frecvente?

O pagină de întrebări frecvente pe site-ul dvs. web vă permite să oferiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care oamenii le au despre afacerea sau produsul dvs. 

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot crea întrebări frecvente?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți crea o secțiune de întrebări frecvente utilizând baza de cunoștințe extinsă a LiveAgent din cadrul contului dvs. LiveAgent” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Paginile de Întrebări Frecvente funcționează?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Crearea unei secțiuni de întrebări frecvente este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți baza de cunoștințe și de a oferi clienților răspunsuri la întrebări frecvente. Întrebările frecvente le oferă clienților dvs. acces la informațiile pe care le caută printr-o căutare rapidă, în loc să fie nevoiți să trimită un e-mail. În plus, paginile de întrebări frecvente sunt unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru a crea o conștientizare a produsului și a genera trafic.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să am o pagină de întrebări frecvente?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O pagină de întrebări frecvente pe site-ul dvs. web vă permite să oferiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care oamenii le au despre afacerea sau produsul dvs. ” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație