Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de răspuns la e-mail de solicitare a funcțiilor

Șabloane de răspuns la e-mail de solicitare a funcțiilor

Dacă lucrați într-o afacere SaaS, există șanse să primiți tot timpul cereri de funcții din partea clienților. Solicitările de funcții sunt mesaje pe care clienții le trimit pentru a se informa cu privire la o funcție care nu este inclusă în produsul sau serviciul dvs. Primirea de cereri de funcții nu ar trebui să fie privită ca un feedback negativ. De fapt, înseamnă că clienților dvs. le pasă suficient de mult încât să împărtășească ideile lor despre cum cred ei că ați putea îmbunătăți produsul sau serviciul dvs.

Cu toate acestea, multe dintre aceste solicitări nu se vor alinia întotdeauna cu viziunea companiei dvs. sau nu vor avea sens pentru majoritatea clienților dvs. Indiferent dacă veți implementa sau nu funcția solicitată, tot trebuie să răspundeți clienților într-un mod profesionist și să vă asigurați că mesajul dvs. lasă o impresie pozitivă. Iată câteva dintre cele mai bune modalități de a răspunde la solicitările de funcții ale clienților, inclusiv la cele care nu se încadrează în foaia de parcurs a produsului dvs. sau care ar putea fi posibile, dar nu vor fi implementate în viitorul imediat.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizați șabloanele de e-mail direct în cadrul LiveAgent

Cum să răspundeți la cererile de funcții din partea clienților

  • Mulțumiți-le clienților pentru timpul pe care l-au alocat pentru a vă contacta și a vă împărtăși feedback-ul lor.
  • Dacă nu intenționați să lucrați la o funcție solicitată în viitorul apropiat, fiți transparenți și recunoașteți cu sinceritate că aceasta nu se află pe foaia de parcurs actuală.
  • Dacă lucrați deja la o funcție solicitată, evitați să oferiți o ETA exactă, deoarece ar putea fi dificil să gestionați așteptările clienților în cazul în care nu reușiți să o livrați la timp.
  • Dacă luați în considerare posibilitatea de a implementa o funcție solicitată, anunțați-i pe clienți că veți reveni la ei dacă și când aceasta va fi construită.
  • Dacă un client întreabă despre o funcție care a fost eliminată, oferiți o explicație sinceră a motivului pentru care a fost eliminată pentru a-l ajuta să înțeleagă decizia dvs.
  • Fiți de ajutor oferind o soluție de rezolvare, dacă este posibil (o altă caracteristică care îndeplinește o funcție similară) sau o soluție alternativă (de exemplu, o integrare cu o altă aplicație care funcționează bine cu produsul/serviciul dvs.).
  • Invitați clienții să vă contacteze din nou dacă au alte întrebări sau feedback.
Șabloane de răspuns la e-mail de solicitare a funcțiilor
Salvați șabloanele noastre ca mesaje predefinite și răspundeți la solicitările de funcții cu un singur click.

7 șabloane de e-mail de solicitare-răspuns a funcțiilor

Gestionarea cererilor de funcții poate fi o provocare. Deși nu există o modalitate perfectă de a răspunde la toate solicitările de funcții ale clienților, deoarece depinde în mare măsură de context, iată 7 șabloane de e-mail de răspuns la solicitări de funcții care vă pot ajuta să vă creați propriile răspunsuri într-un mod eficient, asigurându-vă în același timp că, clienții rămân mulțumiți de răspunsul dvs. chiar dacă trebuie să le respingeți solicitarea.

A spune „nu” la solicitările de funcții

Șablon de e-mail #1

Șablon de e-mail #2

A spune „da” solicitărilor de funcții

Șablon de e-mail #3

Șablon de e-mail #4

A spune „poate” la cererile de funcții

Șablon de e-mail #5

Șablon de e-mail #6

A răspunde atunci când o funcție a fost eliminată

Șablon de e-mail #7

E-mail de răspuns la solicitare a funcțiilor- Întrebări frecvente

Ce este o cerere de funcție?

În cazul în care utilizatorii descoperă erori sau au nevoie de îmbunătățiri la un produs, atunci pot notifica producătorul prin trimiterea unei cereri de funcții.

Cum răspundeți la o cerere de funcție?

Răspundeți tuturor clienților care trimit o solicitare de funcție, întrebându-i dacă pot descrie funcția/eroarea mai detaliat. Dacă solicitarea este specifică, o puteți adăuga la foaia de parcurs pentru dezvoltare.

Cum urmăresc o cerere de funcție?

Puteți primi solicitări de funcții sub formă de tichete în programul de asistență. În LiveAgent puteți să le acordați prioritate și să stabiliți o dată limită pentru rezolvarea lor.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este o cerere de funcție?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În cazul în care utilizatorii descoperă erori sau au nevoie de îmbunătățiri la un produs, atunci pot notifica producătorul prin trimiterea unei cereri de funcții.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum răspundeți la o cerere de funcție?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspundeți tuturor clienților care trimit o solicitare de funcție, întrebându-i dacă pot descrie funcția/eroarea mai detaliat. Dacă solicitarea este specifică, o puteți adăuga la foaia de parcurs pentru dezvoltare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum urmăresc o cerere de funcție?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți primi solicitări de funcții sub formă de tichete în programul de asistență. În LiveAgent puteți să le acordați prioritate și să stabiliți o dată limită pentru rezolvarea lor.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație