• Șabloane
  • Șabloane de răspuns la e-mail de solicitare a funcțiilor

Șabloane de răspuns la e-mail de solicitare a funcțiilor

Dacă lucrați într-o afacere SaaS, există șanse să primiți tot timpul cereri de funcții din partea clienților. Solicitările de funcții sunt mesaje pe care clienții le trimit pentru a se informa cu privire la o funcție care nu este inclusă în produsul sau serviciul dvs. Primirea de cereri de funcții nu ar trebui să fie privită ca un feedback negativ. De fapt, înseamnă că clienților dvs. le pasă suficient de mult încât să împărtășească ideile lor despre cum cred ei că ați putea îmbunătăți produsul sau serviciul dvs.

Cu toate acestea, multe dintre aceste solicitări nu se vor alinia întotdeauna cu viziunea companiei dvs. sau nu vor avea sens pentru majoritatea clienților dvs. Indiferent dacă veți implementa sau nu funcția solicitată, tot trebuie să răspundeți clienților într-un mod profesionist și să vă asigurați că mesajul dvs. lasă o impresie pozitivă. Iată câteva dintre cele mai bune modalități de a răspunde la solicitările de funcții ale clienților, inclusiv la cele care nu se încadrează în foaia de parcurs a produsului dvs. sau care ar putea fi posibile, dar nu vor fi implementate în viitorul imediat.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizați șabloanele de e-mail direct în cadrul LiveAgent

Cum să răspundeți la cererile de funcții din partea clienților

  • Mulțumiți-le clienților pentru timpul pe care l-au alocat pentru a vă contacta și a vă împărtăși feedback-ul lor.
  • Dacă nu intenționați să lucrați la o funcție solicitată în viitorul apropiat, fiți transparenți și recunoașteți cu sinceritate că aceasta nu se află pe foaia de parcurs actuală.
  • Dacă lucrați deja la o funcție solicitată, evitați să oferiți o ETA exactă, deoarece ar putea fi dificil să gestionați așteptările clienților în cazul în care nu reușiți să o livrați la timp.
  • Dacă luați în considerare posibilitatea de a implementa o funcție solicitată, anunțați-i pe clienți că veți reveni la ei dacă și când aceasta va fi construită.
  • Dacă un client întreabă despre o funcție care a fost eliminată, oferiți o explicație sinceră a motivului pentru care a fost eliminată pentru a-l ajuta să înțeleagă decizia dvs.
  • Fiți de ajutor oferind o soluție de rezolvare, dacă este posibil (o altă caracteristică care îndeplinește o funcție similară) sau o soluție alternativă (de exemplu, o integrare cu o altă aplicație care funcționează bine cu produsul/serviciul dvs.).
  • Invitați clienții să vă contacteze din nou dacă au alte întrebări sau feedback.
Șabloane de răspuns la e-mail de solicitare a funcțiilor
Salvați șabloanele noastre ca mesaje predefinite și răspundeți la solicitările de funcții cu un singur click.

7 șabloane de e-mail de solicitare-răspuns a funcțiilor

Gestionarea cererilor de funcții poate fi o provocare. Deși nu există o modalitate perfectă de a răspunde la toate solicitările de funcții ale clienților, deoarece depinde în mare măsură de context, iată 7 șabloane de e-mail de răspuns la solicitări de funcții care vă pot ajuta să vă creați propriile răspunsuri într-un mod eficient, asigurându-vă în același timp că, clienții rămân mulțumiți de răspunsul dvs. chiar dacă trebuie să le respingeți solicitarea.

A spune „nu” la solicitările de funcții

Șablon de e-mail #1

Hi [Name],

Thank you for contacting us. You’re asking a great question. I can definitely see how this feature could be beneficial, but unfortunately, it’s not something that we can offer right now.

Could you please explain what you were hoping to achieve with this feature (in the event that [Product] did support that feature)? If you do let me know, I can possibly recommend a workaround or alternative solution.

I’m sorry that we can’t offer you this exact feature, but please tell me if there’s anything else that I can help with.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Șablon de e-mail #2

Hi [Name],

Thank you so much for emailing me about this. Right now, we do not have this feature available. I can certainly understand how that might be frustrating for you, especially given the scenario you described.

That being said, we aren’t planning on building this into our feature set at this point in time since it doesn’t fit into our current product roadmap. I’m going to pass along your thoughts and needs to our product development team, and I will let you know if this becomes something that we might build in the future.

Thanks again for contacting me. Please don’t hesitate to reach out if you have any other ideas.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

A spune „da” solicitărilor de funcții

Șablon de e-mail #3

Hi [Name],

Thank you for taking the time to contact us. There’s no way to do that at the moment, but the good news is that we have already started working on that feature, and it will be available in one of our upcoming releases.

I’m going to make sure that we reach out to you as soon as this feature goes live. Is this the best email to send that notification to?

In the meantime, I recommend [alternative solution]. If you have any other questions or feedback – please don’t hesitate to let us know.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Șablon de e-mail #4

Hi [Name],

Thanks so much for reaching out about this and sharing your perspective. While we currently don’t offer this feature, we are planning on offering something similar to it in the near future. I can’t give you the exact timeline of when it will be ready, but I can tell you that it’s already in the works and we’ll have it released within the next few months.

I just added you to the follow-up list, so as soon as we do have news regarding this feature, we’ll be sure to reach out. Feel free to let us know if you have any other questions or feedback.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

A spune „poate” la cererile de funcții

Șablon de e-mail #5

Hi [Name],

Thank you so much for reaching out – that is a great suggestion and I appreciate you explaining how it would help you out. We have had other customers asking about this feature as well. While we’re actively looking into the possibility of developing it – it isn’t on our product roadmap for the next few months.

That said, I have added you to the follow-up list, so you can be sure you’ll be the first to know if and when anything changes on the status of this feature.

Though we can’t offer exactly what you’re after, I do have a suggestion that might get you most of what you need: [different features with a similar functionality].

Please, let me know if you have other questions, concerns, or feedback.

Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]

Șablon de e-mail #6

Hi [Name],

Thank you for using [Product/ Service] and moreover, for caring enough to send us your suggestion. We genuinely appreciate it.

There is no way to do what you’re asking for at the moment, unfortunately. While we don’t have plans to build anything like that in the nearest future, I can definitely understand why this would be a handy feature for you and other users.

I’m going to pass along your request to our product development team so that they can consider this moving forward and weigh it against our current product roadmap. In the meantime, I’ll be sure to reach out to you if anything changes about this or we start to work on it.

Thanks again for writing in and I’m sorry that I didn’t have better immediate news for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

A răspunde atunci când o funcție a fost eliminată

Șablon de e-mail #7

Hi [Name],

Thank you for writing in and sharing your specific case. I understand how frustrating it must be to lose a feature that you’ve come to rely on, however, it’s not something we plan to replace. Let me give you a bit more context on why we made that change and how it will hopefully benefit you and other customers in the long run.

In short, it was a complex feature to maintain. It wasn’t being used by the majority of our customers, which meant we were spending a lot of development time and resources on something that wasn’t making our product better for most people.

That being said, by deciding to drop it, we’ve been able to allocate those resources into building [features X and Y], that have been long-awaited by many users – and you’ll see them rolling out much sooner than we originally planned.

I realize that it doesn’t solve your immediate issue, though. Some of our customers have found that [alternative feature] is a good substitute for that functionality. I hope that helps to some extent.

Thanks once again for taking the time to reach out. If you have any other questions, feedback, or concerns, please let me know.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de răspuns la solicitare a funcțiilor- Întrebări frecvente

Ce este o cerere de funcție?

În cazul în care utilizatorii descoperă erori sau au nevoie de îmbunătățiri la un produs, atunci pot notifica producătorul prin trimiterea unei cereri de funcții.

Cum răspundeți la o cerere de funcție?

Răspundeți tuturor clienților care trimit o solicitare de funcție, întrebându-i dacă pot descrie funcția/eroarea mai detaliat. Dacă solicitarea este specifică, o puteți adăuga la foaia de parcurs pentru dezvoltare.

Cum urmăresc o cerere de funcție?

Puteți primi solicitări de funcții sub formă de tichete în programul de asistență. În LiveAgent puteți să le acordați prioritate și să stabiliți o dată limită pentru rezolvarea lor.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este o cerere de funcție?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În cazul în care utilizatorii descoperă erori sau au nevoie de îmbunătățiri la un produs, atunci pot notifica producătorul prin trimiterea unei cereri de funcții.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum răspundeți la o cerere de funcție?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspundeți tuturor clienților care trimit o solicitare de funcție, întrebându-i dacă pot descrie funcția/eroarea mai detaliat. Dacă solicitarea este specifică, o puteți adăuga la foaia de parcurs pentru dezvoltare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum urmăresc o cerere de funcție?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți primi solicitări de funcții sub formă de tichete în programul de asistență. În LiveAgent puteți să le acordați prioritate și să stabiliți o dată limită pentru rezolvarea lor.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație