Șabloane de răspuns pentru întrebările clienților referitoare la produsele și serviciile companiei, destinat comunicării prin rețelele de socializare. Nu ignorați reclamațiile clienților și oferiți răspuns cât mai rapid. Idei de șabloane predefinite și recomandări pentru comunicare eficientă prin social media.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Vă puteți imagina pe dvs. fără Google sau fără să fiți conectați la prietenii și familia dvs. prin intermediul internetului? Probabil că nu.
Dominația internetului și influența sa asupra vieții noastre este masivă, în special datorită marketingului online. În prezent, peste 4,57 miliarde de oameni din întreaga lume sunt conectați la lumea “virtuală”.
Unul dintre principalele motive pentru care oamenii iubesc internetul este că le permite să obțină informații destul de rapid. De exemplu, înainte de a cumpăra de la dvs., clienții dvs. folosesc internetul pentru a afla mai multe despre compania, produsele și serviciile dvs. Dacă sunt foarte interesați de ceva, este posibil chiar să vă contacteze pentru a vă pune o întrebare.
Responsabilitatea dvs., ca întreprindere, este de a face tot posibilul pentru a le răspunde prompt și corect. Înainte de a vă ajuta să răspundeți la tot felul de întrebări ale clienților, să aruncăm o privire la motivul pentru care social media este un instrument atât de puternic.
Companiile și persoanele fizice pot realiza multe lucruri minunate prin utilizarea social media într-un mod organizat și structurat. Mai jos sunt prezentate câteva avantaje majore pe care le au rețelele de socializare:
We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].
To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).
However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.
If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.
I hope you find my answer helpful!
Best,
[rep’s name], from the [company] social media team
Thank you for reaching out and for asking such an important question.
As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.
That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.
No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.
Best,
[rep’s name], [company] customer service team
Thank you for your message.
We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].
Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂
Best,
[rep’s name], the [company] customer support team
My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.
You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.
Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:
[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]
…
I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂
Happy shopping!
Best,
The [company] customer service team
Ca regulă generală, nicio întrebare trimisă direct în căsuța dvs. de e-mail sau adresată în comentariile din social media nu ar trebui să rămână fără răspuns. Dacă nu răspundeți la aceste tipuri de mesaje, clienții dvs. se pot simți ignorați. În plus, nu se știe niciodată ce rezultate pozitive poate aduce o simplă confirmar. Poate o vânzare importantă, un client gamechanger sau o nouă oportunitate de afaceri.
Dacă observați că o anumită întrebare sau un grup de întrebări sunt adresate mai frecvent decât altele, ar trebui să creați o listă de întrebări frecvente și să partajați link-ul cu clienții care au întrebat despre acest subiect. Cel mai bine este să încercați să vă personalizați puțin comunicarea, de exemplu, salutând expeditorul, folosind prenumele acestuia, și apoi lipind răspunsul după această simplă personalizare. Cu toate acestea, în cazul în care căsuța dvs. de primire din social media primește mii de întrebări pe lună, ar putea fi mai eficient să trimiteți pur și simplu utilizatorilor linkuri către răspunsurile corespunzătoare.
Este recomandabil să răspundeți cât mai repede posibil la toate întrebările clienților. Chiar dacă nu este vorba de o reclamație sau de o întrebare care este esențială pentru capacitatea unui utilizator de a utiliza produsul sau serviciul dvs., echipa dvs. de social media sau de servicii pentru clienți ar trebui să aibă ca obiectiv să răspundă la întrebări în câteva minute de la primirea lor. Nu uitați că trăim într-o lume a promptitudinii, în care clienții cer și așteaptă răspunsuri imediate.
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Șabloane pentru e-mail de anulare
LiveAgent oferă gestionarea facturării și soluții omnicanale pentru serviciul clienților. E-mailurile de anulare ar trebui să lase o impresie pozitivă pentru reangajare clienți.
Centru de asistență restricționat
Șabloanele de răspuns și e-mailurile de anulare ajută asistenții clienți să economisească timp. LiveAgent oferă aceste instrumente și multe altele pentru gestionarea eficientă a clienților.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date