• Șabloane
  • Șabloane de răspuns la întrebări din social media despre produse/servicii

Șabloane de răspuns la întrebări din social media despre produse/servicii

Vă puteți imagina pe dvs. fără Google sau fără să fiți conectați la prietenii și familia dvs. prin intermediul internetului? Probabil că nu.

Dominația internetului și influența sa asupra vieții noastre este masivă, în special datorită marketingului online. În prezent, peste 4,57 miliarde de oameni din întreaga lume sunt conectați la lumea “virtuală”.

Unul dintre principalele motive pentru care oamenii iubesc internetul este că le permite să obțină informații destul de rapid. De exemplu, înainte de a cumpăra de la dvs., clienții dvs. folosesc internetul pentru a afla mai multe despre compania, produsele și serviciile dvs. Dacă sunt foarte interesați de ceva, este posibil chiar să vă contacteze pentru a vă pune o întrebare.

Responsabilitatea dvs., ca întreprindere, este de a face tot posibilul pentru a le răspunde prompt și corect. Înainte de a vă ajuta să răspundeți la tot felul de întrebări ale clienților, să aruncăm o privire la motivul pentru care social media este un instrument atât de puternic.

Avantajele comunicării pe rețelele de socializare

Companiile și persoanele fizice pot realiza multe lucruri minunate prin utilizarea social media într-un mod organizat și structurat. Mai jos sunt prezentate câteva avantaje majore pe care le au rețelele de socializare:

  • Social media ajută la creșterea traficului către site-ul dvs., deoarece vă permite să publicați conținut care face trimitere la acesta. De asemenea, puteți partaja pe rețelele dvs. de socializare aceleași informații pe care le publicați pe site-ul dvs. pentru a face cunoscute informațiile importante.
  • Social media crește gradul de conștientizare a mărcii. Aproape toate rețelele de socializare oferă funcționalități care ajută companiile să construiască comunități și grupuri de branduri care pot oferi mai multă expunere.
  • Rețelele de socializare generează noi conexiuni. Rețelele de socializare ne ajută să intrăm în contact cu noi persoane care pot deveni viitori clienți, furnizori sau parteneri etc.
  • Rețelele de socializare încurajează comunicarea directă cu utilizatorii. Pe lângă faptul că vă ajută să oferiți servicii mai bune, rețelele de socializare facilitează mult relaționarea cu clienții și abordarea nevoilor acestora. 
  • Social media ajută la creșterea vânzărilor. Întreprinderile mici și mijlocii pot utiliza instrumentele oferite de diverse rețele de socializare pentru a crea un punct de vânzare suplimentar.
  • Rețelele de socializare sunt un instrument care facilitează ascultarea/monitorizarea socială.

Idei de șabloane

Întrebări despre caracteristicile unui produs


Hello [name],

We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].

To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).

However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.

If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.

I hope you find my answer helpful!

Best,
[rep’s name], from the [company] social media team

Întrebări cu privire la caracterul ecologic al unui produs


Hi [name],

Thank you for reaching out and for asking such an important question.

As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.

That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.

No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.

Best,
[rep’s name], [company] customer service team

Întrebări despre disponibilitatea unui serviciu


Hello [name],

Thank you for your message.

We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].

Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂

Best,
[rep’s name], the [company] customer support team

Întrebări despre produse sau servicii conexe


Hello [name],

My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.

You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.

Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:

[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]

I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂

Happy shopping!

Best,
The [company] customer service team

Întrebări din social media despre produse sau servicii – Întrebări frecvente

Ar trebui să răspund la fiecare întrebare despre un produs/serviciu?

Bule de cameră de chat web

Ca regulă generală, nicio întrebare trimisă direct în căsuța dvs. de e-mail sau adresată în comentariile din social media nu ar trebui să rămână fără răspuns. Dacă nu răspundeți la aceste tipuri de mesaje, clienții dvs. se pot simți ignorați. În plus, nu se știe niciodată ce rezultate pozitive poate aduce o simplă confirmar. Poate o vânzare importantă, un client gamechanger sau o nouă oportunitate de afaceri.

Dacă un anumit număr de utilizatori repetă o anumită întrebare, pot să le trimit același răspuns?

Dacă un anumit număr de utilizatori repetă o anumită întrebare, pot să le trimit același răspuns?

Dacă observați că o anumită întrebare sau un grup de întrebări sunt adresate mai frecvent decât altele, ar trebui să creați o listă de întrebări frecvente și să partajați link-ul cu clienții care au întrebat despre acest subiect. Cel mai bine este să încercați să vă personalizați puțin comunicarea, de exemplu, salutând expeditorul, folosind prenumele acestuia, și apoi lipind răspunsul după această simplă personalizare. Cu toate acestea, în cazul în care căsuța dvs. de primire din social media primește mii de întrebări pe lună, ar putea fi mai eficient să trimiteți pur și simplu utilizatorilor linkuri către răspunsurile corespunzătoare.

Dacă un anumit număr de utilizatori repetă o anumită întrebare, pot să le trimit același răspuns? - App - Uploads - 2019 - 10 - Enterprise Ticket Canned.gif
Mesaje predefinite în LiveAgent

Cât de repede ar trebui să răspund la o întrebare despre produse sau servicii?

Timp de rezolvare

Este recomandabil să răspundeți cât mai repede posibil la toate întrebările clienților. Chiar dacă nu este vorba de o reclamație sau de o întrebare care este esențială pentru capacitatea unui utilizator de a utiliza produsul sau serviciul dvs., echipa dvs. de social media sau de servicii pentru clienți ar trebui să aibă ca obiectiv să răspundă la întrebări în câteva minute de la primirea lor. Nu uitați că trăim într-o lume a promptitudinii, în care clienții cer și așteaptă răspunsuri imediate.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să răspund la fiecare întrebare despre un produs/serviciu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ca regulă generală, nicio întrebare trimisă direct în căsuța de e-mail sau adresată în comentariile din social media nu ar trebui să rămână fără răspuns. Dacă nu răspundeți la aceste tipuri de mesaje, clienții dvs. se pot simți ignorați.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dacă un anumit număr de utilizatori repetă o anumită întrebare, pot să le trimit același răspuns?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Cel mai bine este să încercați să vă personalizați puțin comunicarea, de exemplu, salutând expeditorul, folosind prenumele acestuia și apoi lipind răspunsul după această personalizare simplă. Cu toate acestea, în cazul în care căsuța dvs. de primire din social media primește mii de întrebări pe lună, ar putea fi mai eficient să trimiteți pur și simplu utilizatorilor linkuri către răspunsurile corespunzătoare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de repede ar trebui să răspund la o întrebare despre produse sau servicii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Este recomandabil să răspundeți cât mai repede posibil la toate întrebările clienților. Chiar dacă nu este vorba de o reclamație sau de o solicitare critică pentru capacitatea unui utilizator de a utiliza produsul sau serviciul dvs., echipa dvs. de servicii pentru clienți ar trebui să urmărească să răspundă la întrebări în câteva minute de la primirea lor. ” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    ×
    Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

    Suntem disponibili pe mai multe date

    Programați o demonstrație