Șabloane de răspuns pentru întrebările clienților referitoare la produsele și serviciile companiei, destinat comunicării prin rețelele de socializare. Nu ignorați reclamațiile clienților și oferiți răspuns cât mai rapid. Idei de șabloane predefinite și recomandări pentru comunicare eficientă prin social media.
Vă puteți imagina pe dvs. fără Google sau fără să fiți conectați la prietenii și familia dvs. prin intermediul internetului? Probabil că nu.
Dominația internetului și influența sa asupra vieții noastre este masivă, în special datorită marketingului online. În prezent, peste 4,57 miliarde de oameni din întreaga lume sunt conectați la lumea “virtuală”.
Unul dintre principalele motive pentru care oamenii iubesc internetul este că le permite să obțină informații destul de rapid. De exemplu, înainte de a cumpăra de la dvs., clienții dvs. folosesc internetul pentru a afla mai multe despre compania, produsele și serviciile dvs. Dacă sunt foarte interesați de ceva, este posibil chiar să vă contacteze pentru a vă pune o întrebare.
Responsabilitatea dvs., ca întreprindere, este de a face tot posibilul pentru a le răspunde prompt și corect. Înainte de a vă ajuta să răspundeți la tot felul de întrebări ale clienților, să aruncăm o privire la motivul pentru care social media este un instrument atât de puternic.
Avantajele comunicării pe rețelele de socializare
Companiile și persoanele fizice pot realiza multe lucruri minunate prin utilizarea social media într-un mod organizat și structurat. Mai jos sunt prezentate câteva avantaje majore pe care le au rețelele de socializare:
Idei de șabloane
Întrebări despre caracteristicile unui produs
We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].
To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).
However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.
If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.
I hope you find my answer helpful!
Best,
[rep’s name], from the [company] social media team
Întrebări cu privire la caracterul ecologic al unui produs
Thank you for reaching out and for asking such an important question.
As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.
That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.
No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.
Best,
[rep’s name], [company] customer service team
Întrebări despre disponibilitatea unui serviciu
Thank you for your message.
We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].
Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂
Best,
[rep’s name], the [company] customer support team
Întrebări despre produse sau servicii conexe
My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.
You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.
Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:
[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]
…
I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂
Happy shopping!
Best,
The [company] customer service team
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale
Folosiți cele 10 șabloane de e-mailuri de vânzări promoționale pentru fiecare ocazie. De la șabloanele de Black Friday la vânzări ascendente și promoții pentru zile de naștere - le avem pe toate.
Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produselor
Descoperiți șabloane de e-mail de vânzare promoțională pentru a crește vânzările și a atrage clienți noi. Utilizați social media și SEM pentru a promova campaniile.
Șabloane de servicii pentru clienți în social media
Folosirea tonului adecvat în comunicarea cu clienții, răspunsul la cererile de informații și la solicitările de servicii reprezintă cheia succesului în cazul unei afaceri.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team