Încercare gratuită

Sondaj privind serviciul clienți

Ce este un sondaj privind serviciile pentru clienți?

Sondajele și interviurile care sunt completate de către clienți se numesc sondaje de servicii pentru clienți. Acestea ajută la monitorizarea și urmărirea satisfacției clienților.

Scopul sondajelor privind serviciul clienți este de a cunoaște experiența pe care au avut-o clienții și modul în care o companie se poate îmbunătăți pentru a oferi servicii de mai bună calitate pentru clienții săi.

Dacă un client a avut o experiență neplăcută cu serviciul clienți oferit de o companie, cel mai probabil nu va recomanda acea companie sau produsul acesteia nimănui altcuiva. De fapt, atunci când persoanele din cercul său social vor auzi despre această experiență, cel mai probabil nici ele nu vor opta pentru produsele acelei companii.

Întrebări frecvente

Ce este sondajul privind serviciul clienți?

Sondajul privind serviciul clienți este un chestionar conceput pentru a ajuta companiile să înțeleagă ce cred clienții despre marca, serviciile, produsele și serviciile lor pentru clienți. Datorită acestui lucru, organizațiile au posibilitatea de a-și îmbunătăți produsele, de a optimiza experiența și, de asemenea, de a le oferi clienților ceea ce își doresc.

Care sunt tipurile de sondaje privind serviciul clienți?

Există patru tipuri principale de sondaje. Primul este indicele de satisfacție a clienților (CSAT). Acesta conține întrebări simple, de obicei cu răspunsuri de tip „da” sau „nu”. Al doilea exemplu de sondaj de acest tip este Scorul net de promovare, care le cere clienților să evalueze probabilitatea ca aceștia să recomande un serviciu sau un produs unui prieten pe o scară de la 0 la 10. Apoi, se compară procentul de critici din partea promotorilor. Un alt sondaj este Indicele de efort al clienților (CES). Acesta ne arată cât de mult efort este necesar din partea clienților pentru a utiliza produsul sau cât de multă muncă este necesară pentru a rezolva o problemă de servicii clienți. Ultimul tip este un sondaj de etapă, care este trimis în momente cheie din parcursul clientului. Puteți baza momentul expedierii pe timp sau pe experiență.

Cum se distribuie sondajul privind serviciul clienți?

Puteți distribui un sondaj de opinie privind serviciul clienți în mai multe moduri. Îl puteți trimite prin e-mail, într-un buletin informativ obișnuit, într-o mesagerie chat sau în social media. Trebuie să alegeți calea care credeți că va fi cea mai optimă, dacă să alegeți doar una, mai multe sau poate toate. Acest lucru necesită o analiză specifică.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație