Ce este un sondaj privind serviciile pentru clienți?
Sondajele și interviurile care sunt completate de către clienți se numesc sondaje de servicii pentru clienți. Acestea ajută la monitorizarea și urmărirea satisfacției clienților.
Scopul sondajelor privind serviciul clienți este de a cunoaște experiența pe care au avut-o clienții și modul în care o companie se poate îmbunătăți pentru a oferi servicii de mai bună calitate pentru clienții săi.
Dacă un client a avut o experiență neplăcută cu serviciul clienți oferit de o companie, cel mai probabil nu va recomanda acea companie sau produsul acesteia nimănui altcuiva. De fapt, atunci când persoanele din cercul său social vor auzi despre această experiență, cel mai probabil nici ele nu vor opta pentru produsele acelei companii.
Frequently Asked Questions
Ce este sondajul privind serviciul clienți?
Sondajul privind serviciul clienți este un chestionar conceput pentru a ajuta companiile să înțeleagă ce cred clienții despre marca, serviciile, produsele și serviciile lor pentru clienți. Datorită acestui lucru, organizațiile au posibilitatea de a-și îmbunătăți produsele, de a optimiza experiența și, de asemenea, de a le oferi clienților ceea ce își doresc.
Care sunt tipurile de sondaje privind serviciul clienți?
Există patru tipuri principale de sondaje. Primul este indicele de satisfacție a clienților (CSAT). Acesta conține întrebări simple, de obicei cu răspunsuri de tip „da” sau „nu”. Al doilea exemplu de sondaj de acest tip este Scorul net de promovare, care le cere clienților să evalueze probabilitatea ca aceștia să recomande un serviciu sau un produs unui prieten pe o scară de la 0 la 10. Apoi, se compară procentul de critici din partea promotorilor. Un alt sondaj este Indicele de efort al clienților (CES). Acesta ne arată cât de mult efort este necesar din partea clienților pentru a utiliza produsul sau cât de multă muncă este necesară pentru a rezolva o problemă de servicii clienți. Ultimul tip este un sondaj de etapă, care este trimis în momente cheie din parcursul clientului. Puteți baza momentul expedierii pe timp sau pe experiență.
Cum se distribuie sondajul privind serviciul clienți?
Puteți distribui un sondaj de opinie privind serviciul clienți în mai multe moduri. Îl puteți trimite prin e-mail, într-un buletin informativ obișnuit, într-o mesagerie chat sau în social media. Trebuie să alegeți calea care credeți că va fi cea mai optimă, dacă să alegeți doar una, mai multe sau poate toate. Acest lucru necesită o analiză specifică.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Spokeo oferă servicii de căutare a informațiilor de contact și personale, inclusiv istoricul locației și membrii familiei. Site-ul oferă caracteristici suplimentare și actualizări periodice. Utilizatorii pot renunța la colectarea datelor personale și au acces la asistență clienți. Aplicația este disponibilă doar pentru Android.
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
Instrumentele esențiale în gestionarea unui centru de apel includ monitoringul performanței, stabilirea KPI-urilor și crearea unui plan de recuperare în caz de problema. Asigurarea calității serviciilor și efectuarea testelor înainte de lansare sunt, de asemenea, importante.