Ce este un sondaj privind serviciile pentru clienți?
Sondajele și interviurile care sunt completate de către clienți se numesc sondaje de servicii pentru clienți. Acestea ajută la monitorizarea și urmărirea satisfacției clienților.
Scopul sondajelor privind serviciul clienți este de a cunoaște experiența pe care au avut-o clienții și modul în care o companie se poate îmbunătăți pentru a oferi servicii de mai bună calitate pentru clienții săi.
Dacă un client a avut o experiență neplăcută cu serviciul clienți oferit de o companie, cel mai probabil nu va recomanda acea companie sau produsul acesteia nimănui altcuiva. De fapt, atunci când persoanele din cercul său social vor auzi despre această experiență, cel mai probabil nici ele nu vor opta pentru produsele acelei companii.
Frequently asked questions
Ce este sondajul privind serviciul clienți?
Sondajul privind serviciul clienți este un chestionar conceput pentru a ajuta companiile să înțeleagă ce cred clienții despre marca, serviciile, produsele și serviciile lor pentru clienți. Datorită acestui lucru, organizațiile au posibilitatea de a-și îmbunătăți produsele, de a optimiza experiența și, de asemenea, de a le oferi clienților ceea ce își doresc.
Care sunt tipurile de sondaje privind serviciul clienți?
Există patru tipuri principale de sondaje. Primul este indicele de satisfacție a clienților (CSAT). Acesta conține întrebări simple, de obicei cu răspunsuri de tip „da” sau „nu”. Al doilea exemplu de sondaj de acest tip este Scorul net de promovare, care le cere clienților să evalueze probabilitatea ca aceștia să recomande un serviciu sau un produs unui prieten pe o scară de la 0 la 10. Apoi, se compară procentul de critici din partea promotorilor. Un alt sondaj este Indicele de efort al clienților (CES). Acesta ne arată cât de mult efort este necesar din partea clienților pentru a utiliza produsul sau cât de multă muncă este necesară pentru a rezolva o problemă de servicii clienți. Ultimul tip este un sondaj de etapă, care este trimis în momente cheie din parcursul clientului. Puteți baza momentul expedierii pe timp sau pe experiență.
Cum se distribuie sondajul privind serviciul clienți?
Puteți distribui un sondaj de opinie privind serviciul clienți în mai multe moduri. Îl puteți trimite prin e-mail, într-un buletin informativ obișnuit, într-o mesagerie chat sau în social media. Trebuie să alegeți calea care credeți că va fi cea mai optimă, dacă să alegeți doar una, mai multe sau poate toate. Acest lucru necesită o analiză specifică.
Expert note
Sondajele privind serviciul clienți sunt esențiale pentru a monitoriza și îmbunătăți experiența clienților. Există mai multe tipuri de sondaje, inclusiv CSAT, NPS, CES și sondaje de etapă.

Ce reprezintă serviciul clienți?
A software program for customer support should contain features such as ticket tracking, automation of repetitive tasks, integration with marketing/sales platforms, call recording, automated feedback forms, 24/7 support, and innovative solutions. Businesses seeking to build customer relationships should focus on excellent customer service experiences and rapid, high-quality services. Using a customer-centric approach and technology can improve a company's reputation, loyalty, and revenue. Templates for customer follow-up emails can also enhance the overall customer experience.
Videoclipuri privind serviciul clienți
Videoclipurile privind serviciul clienți sunt filme care abordează subiectul serviciilor pentru clienți, inclusiv discursuri ale experților și liderilor din industrie, precum și ale unor persoane cu legătură strânsă cu domeniul serviciilor pentru clienți. Acestea sunt materiale care pot sprijini și ajuta la dezvoltarea serviciului pentru clienți și pot fi utilizate pentru îmbunătățirea abilităților și tehnicilor de comunicare. Ele reprezintă o sursă importantă de cunoaștere a tendințelor actuale în domeniul serviciului clienți, datorită cărora îl puteți îmbunătăți. De asemenea, videoclipurile privind serviciul clienți pot fi găsite și în LiveAgent.
Serviciul de relații cu clienții
Serviciul de relații cu clienții este esențial pentru orice companie, deoarece ajută la crearea unei imagini bune a companiei și la creșterea gradului de satisfacție a clienților. Retenția clienților poate crește profiturile pe termen lung și promotorii sunt predispuși să cumpere din nou și să încerce noi oferte. Cele trei principii ale unui serviciu clienți sunt ascultarea clienților, abordarea personală și empatia.
Vtiger este un sistem CRM care poate fi integrat cu tabloul de bord LiveAgent pentru a gestiona persoanele de contact, oportunitățile de vânzări și campaniile de marketing, iar avantajele includ creșterea satisfacției și eficienței serviciilor pentru clienți. LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, ce oferă un cont gratuit pentru încercare timp de 7 sau 30 de zile. Pentru a îmbunătăți retenția și fidelizarea clienților, companiile pot utiliza un panou de feedback și sugestii. LiveAgent poate fi integrat cu multe alte instrumente și servicii.