Ce este un sondaj privind serviciile pentru clienți?
Sondajele și interviurile care sunt completate de către clienți se numesc sondaje de servicii pentru clienți. Acestea ajută la monitorizarea și urmărirea satisfacției clienților.
Scopul sondajelor privind serviciul clienți este de a cunoaște experiența pe care au avut-o clienții și modul în care o companie se poate îmbunătăți pentru a oferi servicii de mai bună calitate pentru clienții săi.
Dacă un client a avut o experiență neplăcută cu serviciul clienți oferit de o companie, cel mai probabil nu va recomanda acea companie sau produsul acesteia nimănui altcuiva. De fapt, atunci când persoanele din cercul său social vor auzi despre această experiență, cel mai probabil nici ele nu vor opta pentru produsele acelei companii.
Frequently Asked Questions
Ce este sondajul privind serviciul clienți?
Sondajul privind serviciul clienți este un chestionar conceput pentru a ajuta companiile să înțeleagă ce cred clienții despre marca, serviciile, produsele și serviciile lor pentru clienți. Datorită acestui lucru, organizațiile au posibilitatea de a-și îmbunătăți produsele, de a optimiza experiența și, de asemenea, de a le oferi clienților ceea ce își doresc.
Care sunt tipurile de sondaje privind serviciul clienți?
Există patru tipuri principale de sondaje. Primul este indicele de satisfacție a clienților (CSAT). Acesta conține întrebări simple, de obicei cu răspunsuri de tip „da” sau „nu”. Al doilea exemplu de sondaj de acest tip este Scorul net de promovare, care le cere clienților să evalueze probabilitatea ca aceștia să recomande un serviciu sau un produs unui prieten pe o scară de la 0 la 10. Apoi, se compară procentul de critici din partea promotorilor. Un alt sondaj este Indicele de efort al clienților (CES). Acesta ne arată cât de mult efort este necesar din partea clienților pentru a utiliza produsul sau cât de multă muncă este necesară pentru a rezolva o problemă de servicii clienți. Ultimul tip este un sondaj de etapă, care este trimis în momente cheie din parcursul clientului. Puteți baza momentul expedierii pe timp sau pe experiență.
Cum se distribuie sondajul privind serviciul clienți?
Puteți distribui un sondaj de opinie privind serviciul clienți în mai multe moduri. Îl puteți trimite prin e-mail, într-un buletin informativ obișnuit, într-o mesagerie chat sau în social media. Trebuie să alegeți calea care credeți că va fi cea mai optimă, dacă să alegeți doar una, mai multe sau poate toate. Acest lucru necesită o analiză specifică.
Notă de expert
Sondajele privind serviciul clienți sunt esențiale pentru a monitoriza și îmbunătăți experiența clienților. Există mai multe tipuri de sondaje, inclusiv CSAT, NPS, CES și sondaje de etapă.

Prezentare generală a performanței agenților
Serviciul de relații cu clienții LiveAgent furnizează soluții CRM și de centru de apel pentru gestionarea proiectelor și oferă servicii clienți de calitate pentru îmbunătățirea relațiilor, vânzărilor și fidelității la brand.
Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți
Setul potrivit de indicatori stabilește performanța și calitatea serviciului clienți, oferind informații despre nevoile și satisfacția clienților. Indicatorii includ NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este un software recomandat pentru servicii clienți.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Oferă un serviciu de calitate clienților, răspunzând rapid la nevoile lor și asigurându-le servicii de încredere. Stabilește un plan pentru a rezolva prompt solicitările și utilizează instrumente de comunicare eficiente.-Corelează nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea angajaților și menține clienții informați în fiecare etapă a procesului de soluționare.