Cine este clientul?
Clientul este o persoană sau o companie care cumpără produse sau servicii de la o altă companie.
A avea o afacere nu înseamnă doar a vinde ceva. Companiile trebuie să aibă grijă de clienți și să le ofere și un serviciu de asistență excelent. Clienții au adesea multe întrebări și întrebări despre produse și servicii. Ei pot comunica cu agenții prin canale, de ex. prin e-mailuri, mesaje Facebook sau chat live. Dar nu au acces la funcțiile LiveAgent. Pot crea unele postări pe forum sau feedback-uri în portalul clienților.

Frequently Asked Questions
Cine este clientul?
Clientul este o persoană sau o companie care achiziționează produsele sau serviciile unei organizații. Clienții sunt centrul principal al companiilor care concurează pentru atenția sa. În acest scop, ei folosesc campanii de marketing și vânzări, promoții, programe de fidelizare și îmbunătățesc serviciile pentru clienți.
Cum să satisfaceți clientul?
Pentru a spori satisfacția clienților, mai întâi de toate, ascultați-i. Datorită acestui fapt, știm ce le place clienților noștri despre modul în care funcționează compania noastră și ce nu. Feedback-ul, atât negativ cât și pozitiv, ar trebui să aibă un impact asupra conturării activităților companiei. În plus, pentru ca clientul să fie mulțumit, trebuie să i se ofere un serviciu excelent pentru clienți și, de asemenea, să își depășească așteptările. Datorită acestui fapt, vom construi o relație bazată pe încredere și loialitate.
Cum să solicitați feedback clientului?
Dacă doriți să solicitați feedback clienților, aveți mai multe opțiuni. În primul rând, puteți face acest lucru la sfârșitul conversației pe care o purtați cu el, indiferent de canalul pe care are loc discuția sau puteți trimite un e-mail dedicat în această privință. O problemă importantă este alegerea formei de obținere a feedback-ului - poate fi un sondaj general, un sondaj detaliat sau o cerere de comentariu. Totul depinde de ce informații doriți să obțineți și la ce etapă a achiziției sunt obținute.
După ce ați citit despre client, poate doriți să explorați mai multe despre companiile de servicii clienți. Înțelegerea ce sunt companiile de servicii pentru clienți vă poate ajuta să îmbunătățiți relațiile cu clienții.
De asemenea, este util să aflați despre serviciul clienți online. Aprofundarea cunoștințelor despre cum funcționează serviciile online vă poate oferi un avantaj în satisfacerea nevoilor clienților.
Dacă sunteți interesat de rolurile din industria serviciilor clienți, citiți despre consultantul servicii clienți. Cunoașterea responsabilităților acestui rol este esențială pentru a oferi suport de calitate.
Nu uitați să verificați și baza de cunoștințe, care poate fi un instrument valoros pentru agenți și clienți. Personalizarea și utilizarea eficientă a acesteia pot îmbunătăți semnificativ experiența utilizatorilor.
În cele din urmă, descoperiți șabloanele pentru serviciul clienți, care sunt esențiale pentru comunicare coerentă și eficientă. Utilizarea șabloanelor poate economisi timp și reduce spațiul pentru greșeli.
Descoperiți cum funcționează conceptul de "utilizator curent" în LiveAgent, esențial pentru urmărirea actualizărilor tichetelelor. Aflați cum puteți schimba utilizatorul curent și verifica cine a făcut ultimele modificări, optimizând astfel gestionarea tichetelelor și îmbunătățind serviciul clienți. Începeți acum cu o perioadă de încercare gratuită!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!
Descoperiți cum un serviciu clienți excelent poate transforma achizițiile și loialitatea clienților dvs. prin empatie și eficiență. LiveAgent oferă soluții software avansate pentru îmbunătățirea experienței clienților, inclusiv sisteme de telefonie VoIP și programe de loialitate. Încercați gratuit și depășiți așteptările clienților cu instrumente personalizate și suport de calitate. Alăturați-vă comunității noastre de clienți mulțumiți și oferiți un suport clienți de excepție!
Serviciul de relații cu clienții
Descoperă cum să creezi relații durabile cu clienții și să crești profitul prin retenție. Află diferența între customer care și customer service!