Cine este utilizator curent?
Ultimul agent care a actualizat un tichet este denumit și utilizator curent. Este normal ca utilizatorul curent să nu fie același agent căruia i-a fost atribuit tichetul. Atunci când un tichet este actualizat, se schimbă și utilizatorul curent.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul de utilizator curent?
Utilizatorul curent este agentul care a făcut ultimele actualizări ale unui tichet. Nu este neapărat necesar ca acesta să fie cel căruia i-a fost atribuit tichetul. În momentul în care un tichet este actualizat de un alt agent, utilizatorul curent se schimbă.
Cum poate fi verificat în LiveAgent cine este utilizator curent?
Pentru a verifica cine este utilizatorul curent al unui anumit tichet, mergeți la panoul LiveAgent. Aici, lângă lista de tichete, veți găsi informații despre utilizatorii curenți. Puteți verifica status-ul în mod constant.
Poate fi modificat utilizatorul curent în LiveAgent?
Dacă aveți acces la un anumit tichet și îl puteți edita, puteți schimba utilizatorul curent. Atunci când editați un anumit tichet, deveniți utilizatorul curent al acestuia. Această funcționalitate vă ajută să identificați cine a făcut ultimele modificări ale tichetului.
Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.
Software de monitorizare a apelurilor
Software-ul de monitorizare a apelurilor, precum LiveAgent, este esențial pentru managementul eficient al centrului de apel. Acesta oferă funcții avansate, precum asigurarea calității, apelare predictivă și analitică, contribuind la îmbunătățirea experienței clienților și performanței afacerii. Cu prețuri accesibile, este o soluție valoroasă pentru companii.