Ce este distribuirea tichetelor?
Distribuirea tichetelor se face cu ușurință utilizând chat-ul live intern. Ori de câte ori un agent folosește un ID de tichet corect, acesta este automat hiperlegat pentru o partajare mai ușoară. Când agenții dau clic pe ID-ul tichetului, acesta deschide automat tichetul specific în panoul lor. Acest lucru economisește timp mai ales atunci când agenții au nevoie de ajutor unul de la celălalt și pot distribui rapid tichete acolo unde au nevoie de ajutor.

Frequently asked questions
Ce înseamnă termenul de distribuire a tichetelor?
Distribuirea tichetelor înseamnă partajarea tichetelor rapid și sigur între agenți. Deci se pot sprijini reciproc.
De ce este recomandabil să folosiți distribuirea tichetelor?
Distribuirea tichetelor permite transferul rapid între agenți atunci când aveți nevoie de asistență și cunoștințe suplimentare pe care le poate avea un alt agent. Toate acestea facilitează munca agenților și asigură fluxul liber de informații.
Este disponibilă distribuirea tichetelor în LiveAgent?
Distribuirea tichetelor LiveAgent este disponibilă datorită chat-ului live intern. Atunci când agentul folosește ID-ul de tichet corect, primește un hyperlink pe care îl poate partaja cu ușurință.
Expert note
Distribuirea tichetelor permite transferul rapid și sigur între agenți și ajută la creșterea eficienței și productivității echipei de servicii pentru clienți.

Compania LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite și multe alte soluții pentru afaceri. Aceștia oferă program de afiliere, parteneriat cu clienții și integrate cu alte platforme precum Facebook și Twitter. Compania oferă, de asemenea, suport pentru migrarea datelor și un portal de asistență. LiveAgent are și un blog, oferă seminarii web și are un test de dactilografie, precum și alte caracteristici.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
În articolul dat se prezintă caracteristicile LiveAgent, un software pentru serviciul clienților. Printre acestea se numără etichetele, folosite pentru organizarea și categorisirea tichetelor din biroul de asistență, și integrările diferitelor sisteme necesare în serviciile pentru clienți. De asemenea, se menționează opțiunea de migrare a datelor spre LiveAgent și se oferă informații despre companie și parteneri. Un număr de contact și modalități de a afla mai multe despre software sunt furnizate la sfârșitul paginii.