Ce este distribuirea tichetelor?
Distribuirea tichetelor se face cu ușurință utilizând chat-ul live intern. Ori de câte ori un agent folosește un ID de tichet corect, acesta este automat hiperlegat pentru o partajare mai ușoară. Când agenții dau clic pe ID-ul tichetului, acesta deschide automat tichetul specific în panoul lor. Acest lucru economisește timp mai ales atunci când agenții au nevoie de ajutor unul de la celălalt și pot distribui rapid tichete acolo unde au nevoie de ajutor.

Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul de distribuire a tichetelor?
Distribuirea tichetelor înseamnă partajarea tichetelor rapid și sigur între agenți. Deci se pot sprijini reciproc.
De ce este recomandabil să folosiți distribuirea tichetelor?
Distribuirea tichetelor permite transferul rapid între agenți atunci când aveți nevoie de asistență și cunoștințe suplimentare pe care le poate avea un alt agent. Toate acestea facilitează munca agenților și asigură fluxul liber de informații.
Este disponibilă distribuirea tichetelor în LiveAgent?
Distribuirea tichetelor LiveAgent este disponibilă datorită chat-ului live intern. Atunci când agentul folosește ID-ul de tichet corect, primește un hyperlink pe care îl poate partaja cu ușurință.
Notă de expert
Distribuirea tichetelor permite transferul rapid și sigur între agenți și ajută la creșterea eficienței și productivității echipei de servicii pentru clienți.

LiveAgent este o soluție eficientă și accesibilă de chat live pentru afacerile online. Utilizatorii apreciază abilitatea aplicației de a urmări și clasifica tichetele, îmbunătăți comunicarea cu clienții și economisi timp și bani. În plus, LiveAgent este văzut ca o alternativă mai bună decât alte soluții similare, cu valoare adăugată și îmbunătățirea satisfacției clienților. Chat-ul live poate fi utilizat și pentru instruirea personalului și ușurarea procesului de recrutare, iar LiveAgent oferă funcții de securitate, cum ar fi banarea IP-urilor și criptarea HTTPS. În general, această soluție este recomandată pentru startup-uri și întreprinderi mici care doresc să ofere suport clienți excelent.
Compania oferă asistență, migrare de date și un portal de asistență. Există șapte șabloane standard pentru scrisori de refuz și șabloane de email pentru răspuns la cererile de rambursare. Transferul asistat poate reduce timpul de așteptare al clienților în cozi. LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestiunea reclamațiilor.