Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Anexe

Ce sunt anexele?

Anexele sunt fișiere care, de regulă, sunt adăugate la mesajele trimise prin poștă electronică. În general, acestea sunt fotografii, documente, foi de calcul, fișiere PDF, videoclipuri sau alte tipuri de fișiere. De cele mai multe ori, un singur mesaj poate conține mai multe anexe.

Adăugarea unei anexe în tichete – funcție a biroului de asistență LiveAgent

De ce sunt utile anexele?

Anexele sunt utile pentru că permit utilizatorilor să distribuie rapid și convenabil documente și imagini. În plus, sunt potrivite pentru îmbunătățirea fluxului de lucru și a comunicării, întrucât le oferă utilizatorilor posibilitatea de a adăuga capturi de ecran ale mesajelor de eroare, tutoriale și alte documentații la firele de comunicare, clarificând enorm ceea ce încearcă să transmită.

Cum și unde se găsește funcția pentru anexe în LiveAgent?

LiveAgent permite utilizatorilor să gliseze și să fixeze fișiere (imagini, înregistrări de voce, videoclipuri, documente etc.) înăuntrul:

  • Câmpurilor tichetelor (poștă electronică)
  • Conversațiilor
  • Formularelor de contact
  • Articolelor din baza de cunoștințe

Alternativ, utilizatorii pot pur și simplu da clic pe pictograma de anexare pentru a distribui fișiere.

Anexe
Glisare și fixare

Ce tipuri de fișiere pot fi anexate la tichetele LiveAgent?

În prezent, toate tipurile de fișiere sunt acceptate, inclusiv:

  • JPG
  • PNG
  • PDF
  • Doc
  • Txt
  • Py
  • Mp4
  • GIF

Cum se limitează tipurile de fișiere

Dacă vreți să împiedicați utilizatorii din a încărca tipuri de fișiere specifice în formulare de contact și conversații, puteți face acest lucru înăuntrul setărilor LiveAgent.

Cum se procedează:

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță din bara de meniu din stânga).
  3. Dați clic pe Protecție.
  4. Dați clic pe Setări.
  5. Găsiți secția „Tipuri de fișiere permise” (ar trebui să fie primul câmp de text).
  6. Enumerați tipurile de fișiere care doriți să fie acceptate, separate prin virgulă (tipurile de fișiere care nu sunt enumerate nu vor fi acceptate, astfel că clienții nu vor putea să vi le distribuie).
  7. Defilați în partea de jos a paginii și dați clic pe Salvare.
Anexe
Limitarea tipurilor de fișiere

Cât de mari pot fi anexele?

Anexele pentru tichete și conversații sunt limitate la 128 MB fiecare. Totuși, rețineți că este foarte probabil ca fie clientul de poștă electronică al dumneavoastră, fie al clientului să nu poată accepta anexe cu această dimensiune, deoarece majoritatea clienților sunt limitați la 20 MB (dimensiunea recomandată pentru anexe).

Send attachments with ease

Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Anexe în câmpurile de tichete (poștă electronică)

Dacă doriți să vă formatați mesajele, poate fi destul de complicat, mai ales dacă doriți să adăugați imagini în anumite zone de text. Cu toate acestea, cu LiveAgent, puteți adăuga imagini în linie folosind butonul de inserare a imaginii sau funcția de copiere și lipire. Rețineți că nu există restricții/limitări în ceea ce privește tipurile de fișiere care pot fi trimise prin poștă electronică.

Anexe
Anexe în linie

Anexe în conversații directe

Interfața de conversații directe a LiveAgent acceptă implicit anexe de toate tipurile, însă dacă ați dori să le limitați la tipuri de fișiere specifice, puteți face acest lucru prin urmarea ghidului de mai sus. Rețineți că distribuirea fișierelor este acceptată și în conversațiile interne, facilitând enorm distribuirea fișierelor și colaborarea cu colegii. Puteți utiliza funcția de glisare și fixare atât în conversații interne, cât și în cele externe.

Anexe în formulare de contact

Formularele noastre acceptă implicit anexe de toate tipurile, însă dacă ați dori să le limitați la tipuri de fișiere specifice, puteți face acest lucru prin urmarea ghidului de mai sus. Rețineți că puteți utiliza funcția de glisare și fixare cu formularele de contact.

Anexe în articolele din baza de cunoștințe

Îmbogățirea articolelor din baza de cunoștințe cu anexe va asigura că ghidurile și articolele de îndrumare oferă valoare clienților dumneavoastră, reducând astfel numărul de tichete și îmbunătățind satisfacția clienților. Rețineți că puteți utiliza funcția de glisare și fixare cu articolele din baza de cunoștințe.

Anexe în cadrul articolelor – editare articol

Resurse dn baza de cunoștințe

Doriți să aflați mai multe despre funcțiile de birou de asistență de ultimă generație? Consultați articolele noastre din baza de cunoștințe, paginile dedicate funcțiilor, blogurile, seminarele virtuale sau canalul nostru oficial de YouTube pentru mai multe informații.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Sunteți gata să vă îmbunătățiți metodele de comunicare cu ajutorul anexelor?

Eficientizați-vă comunicarea cu ajutorul anexelor, folosind perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare gratuită de 14 zile. Începeți chiar astăzi. Fără niciun fel de obligații, fără să fie necesar cardul bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt anexele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Anexele sunt fișiere care, de regulă, sunt adăugate la mesajele trimise prin poștă electronică. În general, acestea sunt fotografii, documente, foi de calcul, fișiere PDF, videoclipuri sau alte tipuri de fișiere. De cele mai multe ori, un singur mesaj poate conține mai multe anexe.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce sunt utile anexele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Anexele sunt utile pentru că permit utilizatorilor să distribuie rapid și convenabil documente și imagini. În plus, sunt potrivite pentru îmbunătățirea fluxului de lucru și a comunicării, întrucât le oferă utilizatorilor posibilitatea de a adăuga capturi de ecran ale mesajelor de eroare, tutoriale și alte documentații la firele de comunicare, clarificând enorm ceea ce încearcă să transmită.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de mari pot fi anexele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Anexele pentru tichete și conversații sunt limitate la 128 MB fiecare. Totuși, rețineți că este foarte probabil ca fie clientul de poștă electronică al dumneavoastră, fie al clientului să nu poată accepta anexe cu această dimensiune, deoarece majoritatea clienților sunt limitați la 20 MB (dimensiunea recomandată pentru anexe).” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație