Căutați alternativă la Userlike?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Userlike.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de chat live de pe piață, un sistem de ticketing pe mai multe canale și o varietate de caracteristici și integrări pentru a vă ajuta să vă faceți asistența pentru clienți de top. Treceți dincolo de o platformă de chat impresionantă și oferiți echipei dvs. de asistență un sistem de ticketing care poate gestiona e-mailuri, mesaje de chat live, social media, call center și portalul clienților.

Continuați să citiți și aflați de ce LiveAgent este alternativa perfectă la Userlike. Versiunea noastră de încercare gratuită de 14 zile vă poate arăta ce face din LiveAgent un software de asistență clienți excelent pentru afacerea dvs.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

UserLike vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent UserLike
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
UserLike nu oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
UserLike oferă Live Chat în planul tarifar de $30/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
UserLike nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
UserLike nu oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
UserLike oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
UserLike nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
UserLike nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
UserLike nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
UserLike nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
UserLike nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $49/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă funcții API cu planul tarifar de $49/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
UserLike nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
UserLike nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
UserLike oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
UserLike nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
UserLike nu oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Gestionați eficient solicitările prin chat

Fidelizați clienții și răspundeți mai repede la conversațiile clienților cu ajutorul chat-ului live potrivit. LiveAgent are cea mai rapidă dintre toate, cu viteze de afișare a chat-ului la 2,5 secunde. Îmbunătățiți eficiența agentului datorită funcțiilor de chat live, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real, invitații proactive la chat și butoane de chat personalizate. Aflați mai multe despre funcțiile de chat live sau încercați-l astăzi și vedeți ce îl face grozav.

Oferiți cea mai bună experiență de chat clienților dvs.

Comunicarea cu clienții prin multiple canale

Construiți relații cu clienții cu un sistem de ticketing care gestionează fiecare canal pe care îl folosesc clienții dvs. Răspundeți la e-mailuri, rezolvați probleme prin chat live, primiți apeluri de la clienți, scrieți articole pe portalul pentru clienți și deveniți social pe Facebook, Twitter, și Instagram. LiveAgent poate gestiona și Viber. Oferiți satisfacție clienților de pretutindeni în timp ce folosiți un singur software de asistență.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Oferiți servicii de asistență de pe orice canal de comunicare

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Utilizați un set performant de instrumente

Fiecare canal de comunicare pe care îl puteți acoperi cu LiveAgent este susținut de instrumente și funcții de afaceri care vă pot ajuta să vă faceți treaba. Filtrați solicitările clienților, urmăriți feedback-ul clienților, utilizați etichete pentru a păstra lucrurile ordonate sau utilizați funcțiile de gamificare pentru a îmbunătăți performanța și implicarea agenților. Aruncați o privire la lista completă de caracteristici și aflați cum vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru.

Program inovator

Știați că

Înființat în anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.

30%

Obțineți mai multe încasări

Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.

97%

Creșteți gradul de satisfacție al clienților

Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.

16×

Aduceți mai multă valoare clientului

Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.

Satisfacția clienților este în avantajul ambelor părți

Satisfacerea clienților este una din principalele priorități ale noastre. Din acest motiv, ne dăm toată silința pentru a oferi o experiență grozavă tuturor. Acest lucru este posibil cu ajutorul suportulului oferit în permanență, 24/7 prin email, live chat sau telefon. Contactați-ne oricând doriți să rezolvați o problemă sau să aflați lucruri noi despre LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți pregătit să îmbunătățiți interacțiunile cu clienții?

Începeți să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți și adăugați mai multe canale de comunicare la biroul dvs. de asistență. Aruncați o privire la videoclipul nostru de prezentare și verificați planurile noastre de prețuri accesibile. Dacă doriți să beneficiați de experiența LiveAgent, începeți testarea noastră gratuită de 14 zile. Fără obligații, vă promitem.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă la Userlike
LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

LiveAgent oferă cele mai rapide și eficiente servicii de asistență pentru clienți, cu interfață de conversație directă rapidă și planuri de prețuri excelente pentru a ajuta la transformarea vizitatorilor în clienți plătitori. Prioritatea companiei este să ofere suport de calitate pe toată durata procesului.

Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!

Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe

Find the best solutions for your needs with our comprehensive comparisons of office assistance for social media, self-service alternatives, ticket management, and call center solutions. Our reviews provide user evaluations, pricing, functionality, and ease of use to help you make informed decisions.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca fiind o soluție mult mai bună decât Kayako de către clienți din diverse domenii comerciale. Echipa oferă asistență promptă și soluții rapide de implementat, ceea ce face instrumentul excelent pentru comunicarea eficientă cu clienții. De la creșterea satisfacției clienților la îmbunătățirea productivității, LiveAgent este considerat una dintre cele mai bune soluții de chat live cu un bun raport preț-calitate.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă excelentă la alte programe de asistență pentru rețele sociale, oferind caracteristici avansate, un sistem rapid de conversații directe și o interfață ușor de utilizat. Compania se concentrează pe îmbunătățirea eficienței serviciului pentru clienți prin automatizare și clasificarea tichetelor și urmărirea nevoilor clienților. LiveAgent poate fi utilizat gratuit și are multe caracteristici utile, inclusiv istoricul de conversații și prezentarea generală a conversațiilor.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.

Căutați alternativa potrivită la osTicket? Comparați acum LiveAgent cu osTicket și obțineți astăzi un program mai bun de asistență pentru clienți.

Căutați o alternativă la osTicket?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru îmbunătățirea serviciilor de asistență pentru clienți. Utilizatorii îi apreciază ușurința de utilizare, precum și caracteristicile de raportare și integrare cu rețelele sociale și telefonic. Echipa de asistență este reactivă și oferă soluții rapide pentru problemele clienților. Implementarea LiveAgent a dus la creșterea satisfacției clienților, vânzărilor și ratei de conversie.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație