Căutați alternativă la Userlike?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Userlike.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de chat live de pe piață, un sistem de ticketing pe mai multe canale și o varietate de caracteristici și integrări pentru a vă ajuta să vă faceți asistența pentru clienți de top. Treceți dincolo de o platformă de chat impresionantă și oferiți echipei dvs. de asistență un sistem de ticketing care poate gestiona e-mailuri, mesaje de chat live, social media, call center și portalul clienților.

Continuați să citiți și aflați de ce LiveAgent este alternativa perfectă la Userlike. Versiunea noastră de încercare gratuită de 14 zile vă poate arăta ce face din LiveAgent un software de asistență clienți excelent pentru afacerea dvs.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Economisiți mai mult cu LiveAgent

UserLike vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent UserLike
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
UserLike nu oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
UserLike oferă Live Chat în planul tarifar de $30/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
UserLike nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
UserLike nu oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
UserLike oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
UserLike nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
UserLike nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
UserLike nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
UserLike nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
UserLike nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $49/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă funcții API cu planul tarifar de $49/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
UserLike nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
UserLike nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
UserLike oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
UserLike oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $30/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
UserLike nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
UserLike nu oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Gestionați eficient solicitările prin chat

Fidelizați clienții și răspundeți mai repede la conversațiile clienților cu ajutorul chat-ului live potrivit. LiveAgent are cea mai rapidă dintre toate, cu viteze de afișare a chat-ului la 2,5 secunde. Îmbunătățiți eficiența agentului datorită funcțiilor de chat live, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real, invitații proactive la chat și butoane de chat personalizate. Aflați mai multe despre funcțiile de chat live sau încercați-l astăzi și vedeți ce îl face grozav.

Oferiți cea mai bună experiență de chat clienților dvs.

Comunicarea cu clienții prin multiple canale

Construiți relații cu clienții cu un sistem de ticketing care gestionează fiecare canal pe care îl folosesc clienții dvs. Răspundeți la e-mailuri, rezolvați probleme prin chat live, primiți apeluri de la clienți, scrieți articole pe portalul pentru clienți și deveniți social pe Facebook, Twitter, și Instagram. LiveAgent poate gestiona și Viber. Oferiți satisfacție clienților de pretutindeni în timp ce folosiți un singur software de asistență.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Oferiți servicii de asistență de pe orice canal de comunicare

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Utilizați un set performant de instrumente

Fiecare canal de comunicare pe care îl puteți acoperi cu LiveAgent este susținut de instrumente și funcții de afaceri care vă pot ajuta să vă faceți treaba. Filtrați solicitările clienților, urmăriți feedback-ul clienților, utilizați etichete pentru a păstra lucrurile ordonate sau utilizați funcțiile de gamificare pentru a îmbunătăți performanța și implicarea agenților. Aruncați o privire la lista completă de caracteristici și aflați cum vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru.

Program inovator

Știați că

Înființat în anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.

30%

Obțineți mai multe încasări

Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.

97%

Creșteți gradul de satisfacție al clienților

Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.

16×

Aduceți mai multă valoare clientului

Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.

Satisfacția clienților este în avantajul ambelor părți

Satisfacerea clienților este una din principalele priorități ale noastre. Din acest motiv, ne dăm toată silința pentru a oferi o experiență grozavă tuturor. Acest lucru este posibil cu ajutorul suportulului oferit în permanență, 24/7 prin email, live chat sau telefon. Contactați-ne oricând doriți să rezolvați o problemă sau să aflați lucruri noi despre LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți pregătit să îmbunătățiți interacțiunile cu clienții?

Începeți să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți și adăugați mai multe canale de comunicare la biroul dvs. de asistență. Aruncați o privire la videoclipul nostru de prezentare și verificați planurile noastre de prețuri accesibile. Dacă doriți să beneficiați de experiența LiveAgent, începeți testarea noastră gratuită de 14 zile. Fără obligații, vă promitem.

Comparați-ne cu alții

    Articole legate deAlternativă la Userlike
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Alternative

    Descoperiți alternativele de gestionare a tichetelor cu cele mai bune evaluări pe piață, pentru birourile de asistență și centrele de apeluri.

    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    Doriți să migrați de la Olark la LiveAgent? Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și O2 și alegeți să oferiți asistență de talie mondială.

    Migrați de la Olark?

    Instrumentele de colaborare și șabloanele de e-mail sunt valoroase pentru comunicarea eficientă și îmbunătățirea implicării clienților. LiveAgent primește recenzii pozitive din partea utilizatorilor, care apreciază beneficiile oferite de platformă pentru gestionarea eficientă a comunicării cu clienții.

    Doriți să migrați de la SupportBee la liveagent? Vă oferim gratuit migrarea datelor. Sunați-ne și începeți să vă migrați datele astăzi!

    Doriți să migrați de la SupportBee la LiveAgent?

    LiveAgent este o soluție eficientă pentru gestionarea asistenței clienților, cu caracteristici diverse și integrări utile. Este apreciat de IMM-uri și folosit de companii precum Huawei și BMW. Oferă și o perioadă de probă gratuită de 30 de zile.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x