Căutați o alternativă la Customerly?
LiveAgent oferă cele mai rapide și eficiente servicii de asistență pentru clienți, cu interfață de conversație directă rapidă și planuri de prețuri excelente pentru a ajuta la transformarea vizitatorilor în clienți plătitori. Prioritatea companiei este să ofere suport de calitate pe toată durata procesului.
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
Find the best solutions for your needs with our comprehensive comparisons of office assistance for social media, self-service alternatives, ticket management, and call center solutions. Our reviews provide user evaluations, pricing, functionality, and ease of use to help you make informed decisions.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca fiind o soluție mult mai bună decât Kayako de către clienți din diverse domenii comerciale. Echipa oferă asistență promptă și soluții rapide de implementat, ceea ce face instrumentul excelent pentru comunicarea eficientă cu clienții. De la creșterea satisfacției clienților la îmbunătățirea productivității, LiveAgent este considerat una dintre cele mai bune soluții de chat live cu un bun raport preț-calitate.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă excelentă la alte programe de asistență pentru rețele sociale, oferind caracteristici avansate, un sistem rapid de conversații directe și o interfață ușor de utilizat. Compania se concentrează pe îmbunătățirea eficienței serviciului pentru clienți prin automatizare și clasificarea tichetelor și urmărirea nevoilor clienților. LiveAgent poate fi utilizat gratuit și are multe caracteristici utile, inclusiv istoricul de conversații și prezentarea generală a conversațiilor.
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.
Căutați o alternativă la osTicket?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru îmbunătățirea serviciilor de asistență pentru clienți. Utilizatorii îi apreciază ușurința de utilizare, precum și caracteristicile de raportare și integrare cu rețelele sociale și telefonic. Echipa de asistență este reactivă și oferă soluții rapide pentru problemele clienților. Implementarea LiveAgent a dus la creșterea satisfacției clienților, vânzărilor și ratei de conversie.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date