Șabloane de email personalizate pentru notificarea livrării și confirmarea returnării în comerțul electronic ajută la creșterea conștientizării mărcii și îmbunătățirea vânzărilor. Includeți informații cheie precum ID-ul comenzii și numărul de expediere.
Emailul este o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții, de a construi identitatea mărcii și de a crește gradul de conștientizare a mărcii. O strategie adecvată de marketing prin email și bine executată vă poate îmbunătăți substanțial rezultatul.
S-a dovedit că marketingul prin e-mail generează mai multe conversii decât toate celelalte canale de marketing și este responsabil pentru 7% din toate tranzacțiile de comerț electronic . Mai mult, potrivit DMA, este posibil să câștigi 42$ din fiecare 1$ investit în marketing prin email. Aceste statistici demonstrează că marketingul prin email este o necesitate pentru toate companiile de comerț electronic.
Am pregătit o listă de exemple de emailuri post-cumpărare legate de livrare și returnări pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți strategia actuală. Continuați să citiți pentru a afla ce fel de mesaje puteți trimite clienților dvs. și cum să îi informați despre diferitele etape ale procesării comenzilor.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Un email de notificare de livrare ar trebui să fie trimis atunci când un produs fizic este preluat de curier sau de compania de livrare din depozitul dvs. Evident, acest proces ar trebui să fie automatizat.
Rolul notificărilor de livrare este de a informa clientul despre ceea ce se întâmplă cu comanda lor. Acest mesaj ar trebui, de asemenea, să informeze destinatarul cu privire la următorii pași ai procesului de expediere. Menținerea clienților informați în toate etapele acestui proces va economisi timp pe care agenții dvs. ar trebui să-l cheltuiască altfel răspunzând la întrebările clienților cu privire la starea comenzilor lor.
Emailurile cu notificări de livrare ar trebui să fie personalizate, prin urmare trebuie să includeți numele clientului și să le adresați direct de către acesta. Mai mult, astfel de emailuri ar trebui să includă un ID de comandă, numărul de expediere atribuit de compania de livrare, un timp estimat de livrare, informații de contact ale curierului și posibile opțiuni de returnare. De asemenea, ar trebui să îi permită clientului să reprogrameze datele de livrare, dacă este posibil. Un email de notificare de livrare poate include și un link de urmărire cu actualizări live.
Un email de confirmare a returnării, la fel ca un email de notificare de livrare, ar trebui să includă:
Un astfel de mesaj poate informa, de asemenea, clientul despre cât timp va trebui să aștepte pentru a primi rambursarea.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Un email de notificare de livrare ar trebui să fie trimis atunci când un produs fizic este preluat de curier sau de compania de livrare din depozitul dvs. Evident, acest proces ar trebui să fie automatizat.
Emailurile cu notificări de livrare ar trebui să fie personalizate, prin urmare trebuie să includeți numele clientului și să le adresați direct de către acesta. Mai mult, astfel de emailuri ar trebui să includă un ID de comandă, numărul de expediere atribuit de compania de livrare, un timp estimat de livrare, informații de contact ale curierului și posibile opțiuni de returnare.
Un email de confirmare a returnării, la fel ca un email de notificare de livrare, ar trebui să includă: numele destinatarului, numărul comenzii / ID-ul, numărul de expediere, informațiile de livrare, data estimată a rambursării. Un astfel de mesaj poate informa, de asemenea, clientul despre cât timp va trebui să aștepte pentru a primi rambursarea.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail pentru solicitarea feedback-ului clienților, esențiale pentru îmbunătățirea afacerii și fidelizarea clienților. Optimizează-ți marketingul și construiește conexiuni semnificative cu ajutorul e-mailurilor de solicitare de feedback, oferite de LiveAgent. Începe acum și îmbunătățește-ți serviciile fără costuri!
Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare
Descoperiți șabloane de email eficiente pentru răspunsuri la cereri de rambursare, esențiale pentru un serviciu clienți rapid și profesional. Aflați cum să gestionați cererile de rambursare pentru a menține încrederea clienților și consultați exemple de emailuri pentru acceptarea, refuzarea sau negocierea cererilor. Vizitați pagina noastră pentru a îmbunătăți experiența clienților și a vă optimiza comunicarea cu aceștia!
Șabloane de e-mailuri informative
Descoperiți șabloane de e-mail informative pentru mesaje clare și valoroase, fără a fi promoționale. Economisiți timp și efort!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team