• Șabloane
  • Șabloane de email pentru notificarea livrării și confirmarea returnării în comerțul electronic

Șabloane de email pentru notificarea livrării și confirmarea returnării în comerțul electronic

Emailul este o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții, de a construi identitatea mărcii și de a crește gradul de conștientizare a mărcii. O strategie adecvată de marketing prin email și bine executată vă poate îmbunătăți substanțial rezultatul.

S-a dovedit că marketingul prin e-mail generează mai multe conversii decât toate celelalte canale de marketing și este responsabil pentru 7% din toate tranzacțiile de comerț electronic . Mai mult, potrivit DMA, este posibil să câștigi 42 $ din fiecare 1 $ investit în marketing prin email. Aceste statistici demonstrează că marketingul prin email este o necesitate pentru toate companiile de comerț electronic.

Am pregătit o listă de exemple de emailuri post-cumpărare legate de livrare și returnări pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți strategia actuală . Continuați să citiți pentru a afla ce fel de mesaje puteți trimite clienților dvs. și cum să îi informați despre diferitele etape ale procesării comenzilor.

pachet de emailuri

Emailurile post-cumpărare pot include aceste elemente:

  • O cerere pentru feedback politicoasă despre un produs, care este o sursă de cunoștințe de neprețuit despre așteptările, opiniile și dezamăgirile clienților.
  • Produse care sunt însoțitoare similare / adecvate cu cele pe care clientul le-a cumpărat deja
  • Un scurt „ Mulțumesc mesajului dvs. ” care arată recunoștință pentru achiziția lor.
  • Informații suplimentare despre îngrijirea produsului, cazuri de utilizare sau întrebări frecvente despre produs.

Notificare livrare comerț electronic și confirmare returnare linii de subiect e-mail

  • Pachetul dvs. va ajunge în 1-3 zile lucrătoare
  • Notificare de expediere
  • Veți primi comanda dvs. de la [numele magazinului electronic] în ziua [zi]
  • Număr comandă: [număr] confirmare expediere
  • [Numele produsului] va fi expediat astăzi
  • Confirmare returnare
  • Am primit solicitarea dvs. de rambursare
  • Expedierea dvs. de returnare către [numele companiei]
email de confirmare a livrării comenzii

Șabloane de email pentru notificarea livrării și confirmarea returnării în comerțul electronic

Șablonul de email pentru notificarea livrării în comerțul electronic #1

Dear [customer’s name],

Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:

INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]

DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]

Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:

Hassle-free returns

If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.

Button: [Return the package]

Best,
Customer Service at [company’s name]

Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.

Șablonul de email pentru notificarea livrării în comerțul electronic #2

Hi [customer’s name],

Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].

You can pick it up at [collection point address] before [date].

All the best,
[Company]

Șablonul de email pentru confirmare returnare în comerțul electronic #1

Hello [customer’s name]

We have received your return request. Thank you for the information!

You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.

As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.

Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]

Regards,
The [company’s name] Team

Șablonul de email pentru confirmare returnare în comerțul electronic #2

RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!

Hi [customer’s name]

We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–

The package contained the following items:

Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]

——————————————————–

The refund will be added to your account within the next [X] business days.

Întrebări frecvente

Când trebuie trimis un email cu notificarea de livrare?

Un email de notificare de livrare ar trebui să fie trimis atunci când un produs fizic este preluat de curier sau de compania de livrare din depozitul dvs. Evident, acest proces ar trebui să fie automatizat.

Rolul notificărilor de livrare este de a informa clientul despre ceea ce se întâmplă cu comanda lor. Acest mesaj ar trebui, de asemenea, să informeze destinatarul cu privire la următorii pași ai procesului de expediere. Menținerea clienților informați în toate etapele acestui proces va economisi timp pe care agenții dvs. ar trebui să-l cheltuiască altfel răspunzând la întrebările clienților cu privire la starea comenzilor lor.

Ce informații trebuie să includă un email de notificare de livrare?

Emailurile cu notificări de livrare ar trebui să fie personalizate, prin urmare trebuie să includeți numele clientului și să le adresați direct de către acesta. Mai mult, astfel de emailuri ar trebui să includă un ID de comandă, numărul de expediere atribuit de compania de livrare, un timp estimat de livrare, informații de contact ale curierului și posibile opțiuni de returnare. De asemenea, ar trebui să îi permită clientului să reprogrameze datele de livrare, dacă este posibil. Un email de notificare de livrare poate include și un link de urmărire cu actualizări live.

Personalizarea șablonului de email
Personalizați cu ușurință șabloanele de email chiar în LiveAgent

Ce informații ar trebui să includă un email de confirmare a returnării?

Un email de confirmare a returnării, la fel ca un email de notificare de livrare, ar trebui să includă:

  • Numele destinatarului.
  • Numărul comenzii sau ID-ul.
  • Numărul de expediere.
  • Informații despre curierul care este responsabil pentru livrarea coletului înapoi la magazin.
  • Data estimată a rambursării.

Un astfel de mesaj poate informa, de asemenea, clientul despre cât timp va trebui să aștepte pentru a primi rambursarea.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când trebuie trimis un email cu notificarea de livrare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un email de notificare de livrare ar trebui să fie trimis atunci când un produs fizic este preluat de curier sau de compania de livrare din depozitul dvs. Evident, acest proces ar trebui să fie automatizat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce informații trebuie să includă un email de notificare de livrare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Emailurile cu notificări de livrare ar trebui să fie personalizate, prin urmare trebuie să includeți numele clientului și să le adresați direct de către acesta. Mai mult, astfel de emailuri ar trebui să includă un ID de comandă, numărul de expediere atribuit de compania de livrare, un timp estimat de livrare, informații de contact ale curierului și posibile opțiuni de returnare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce informații ar trebui să includă un email de confirmare a returnării?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un email de confirmare a returnării, la fel ca un email de notificare de livrare, ar trebui să includă: numele destinatarului, numărul comenzii / ID-ul, numărul de expediere, informațiile de livrare, data estimată a rambursării. Un astfel de mesaj poate informa, de asemenea, clientul despre cât timp va trebui să aștepte pentru a primi rambursarea.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație