Spune-ți la revedere software-ului lent, substandard

Treceți la LiveAgent și vă vom migra datele de la Helpshift gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar un card de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la Helpshift?

Căutați un software alternativ pentru Helpshift? Încercați LiveAgent pentru suportul clienți sau suportul tehnic și vedeți beneficiile.

Migrați echipa de suport de la Helpshift la LiveAgent sau începeți-vă trialul gratuit astăzi. Este simplu. Doar întrgistrați-vă trialul gratuit, introduceți numele de utilizator și sunteți aproape gata să se începeți.

Ce fel de date puteți migra de la Helpshift?

Persoane

Migrați administratorul, profilurile agenților și contactele clienților

Tichete

Migrați tichetele, inclusiv șirurile de mesaje, mesaje de la agenți și alte date referitoare

Etichete

Migrați etichetele

HelpShift în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
HelpShift
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
HelpShift oferă ticketing pentru 60 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă chat live în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
HelpShift nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă self-service în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
HelpShift nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
HelpShift nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
HelpShift nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
HelpShift nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
HelpShift nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă automatizare și reguli în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă funcții API în plan pentru 60 USD / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
HelpShift nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
HelpShift nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă istoric nelimitat în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
HelpShift nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
HelpShift nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Maximum queue time

O migrare gratuită de la Helpshift

Migrația de date nu este un proces complicat atunci când o faceți cu noi. Echipa noastră de suport vă va ajuta cu plăcere cu procedura de migrare – gratuit. Între timp, puteți lua o pauză și vă vom anunța când procesul de migrare este finalizat.

Vom migra tichetele, profilurile clienților și agenților, etichetele și toate feedback-urile dvs. astfel încât să aveți tot de ce aveți nevoie pentru afacerea dvs.

4 beneficii ale migrării la LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Experiență excelentă pentru clienți

Oferiți suport excelent pentru clienți și primiți feedback mai bun cu soluția noastră

Service desk

Software de asistență complet funcțional

Sunt prezente toate instrumentele, funcţiile și integrările pentru a vă permite să faceți cel mai bun lucru

Reports

Economisiți mai mult și câștigați mai mult

Transformați potențialii în clienți plătitori și economisiți bani cu planurile noastre plătite

On time resolution

Creșteți fluxul de lucru

Faceți mai multe în mai puțin timp cu setul nostru de instrumente

Cunoașteți instrumentele și funcțiile noastre

Un software bun pentru suport clienți trebuie să aibă toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună asistenţă. Creșteți fluxul de lucru cu un set de instrumente excelent și faceți mai multe cu LiveAgent.

LiveAgent include un sistem de tichete de încredere, care conține toate e-mailurile, mesajele și multe altele pentru a menține lucrurile organizate. Include, de asemenea, asistența prin e-mail, baza de cunoștințe personalizată, live chat foarte rapid, call centru și chiar suport pentru rețelele sociale precum Facebook Messenger, Twitter sau Instagram. Am adăugat și Viber. Deci ce credeţi? Doriți să încercați instrumentele noastre?

liveagent tools

Instrumentele LiveAgent

get inspired

Suport excelent pentru clienți

Știm că clienții noștri se așteaptă la un suport clienți de top. De aceea, am introdus suportul de la LiveAgent pentru a-i ajuta 24/7.

Aveți probleme cu setările dvs., șabloanele sau pur și simplu doriți să ne întrebați ceva? Conectați-vă cu noi în orice fel doriți. Sunați-ne, începeți un chat prin biblioteca noastră de asistență sau trimiteți-ne un e-mail ori de câte ori aveți o problemă sau doriți să accesați unele informații.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd comentarii

Migrați de la un alt software de asistență?

Migrați-vă gratuit datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență de mai jos. Faceți schimbarea astăzi. Vă vom acoperi.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrarea de la Helpshift
Folosiți șabloanele noastre gratuite de e-mail de achiziție a clienților pentru toate ocaziile! Îmbunătățiți implicarea clienților, rata de respingere a e-mailurilor și multe altele!

Șabloane de e-mail de achiziție

Construirea unei liste de e-mailuri active necesită găsirea potențialilor clienți interesați și promovarea conținutului valoros prin newslettere sau pe social media pentru a crește achiziția de e-mailuri. Strategia eficientă de marketing prin e-mail implică planificare și oferirea de valoare abonaților.

Instrumentele de colaborare permit membrilor echipei să comunice, să rezolve probleme, să partajeze și să lucreze împreună cu mai multă ușurință și eficiență.

Instrumente de colaborare

Serviciul online pentru clienți oferă comunicare rapidă și eficientă, gestionare a reclamațiilor și integrare cu CRM-ul. LiveAgent oferă soluții complete pentru serviciul clienților, inclusiv chatbot 24/7. Integrarea cu diverse aplicații și software-uri este posibilă.

Rețelele sociale au schimbat întregul mod în care funcționează serviciul clienți. Întregul ciclu client prospect - client potențial - client fidel începe să arate puțin diferit.

Serviciul clienți pe rețelele sociale

Serviciul pentru clienți pe rețelele sociale este crucial. Selectați platforma potrivită și răspundeți prompt la solicitări. Stabiliți KPI-uri și folosiți datele în mod inteligent pentru a îmbunătăți strategia de servicii pentru clienți.

După ce ați petrecut luni de zile pentru a dezvolta un produs/serviciu, este evident că trebuie să îl lansați. Faceți acest lucru cum trebuie cu ajutorul șabloanelor noastre de lansare a produsului.

Șabloane pentru lansarea de produse

Scrierea de e-mailuri promoționale cu un grad ridicat de conversie este cheia pentru a vă promova produsul și a crește vânzările. Planificați lansarea produsului în mod corespunzător, alegeți canalele potrivite și folosiți șabloane de e-mailuri convingătoare.

Folosiți șabloanele noastre de răspuns predefinite pentru întrebările din social media despre prețurile produselor/serviciilor. Sunt profesionale și complet personalizabile!

Întrebări privind prețurile produselor/serviciilor

Interacțiunea cu clienții pe social media este crucială. Răspunsurile rapide la întrebările despre prețuri pot influența deciziile de cumpărare. Șabloanele de răspuns pot ajuta echipa să ofere informații clare și să mențină angajamentul clienților.

FAQ este cea mai utilizată opțiune de auto-asistență în prezent. Când este creată corespunzător și cu strategie, o pagină de întrebări frecvente poate fi cu adevărat valoroasă pentru clienți.

Cum să creați o pagină cu Întrebări frecvente (FAQ)

Crearea unei pagini FAQ eficiente implică identificarea întrebărilor relevante, organizarea lor în categorii și actualizarea constantă a informațiilor. Este important să se evite jargonul și să se includă elemente vizuale pentru a face pagina atrăgătoare. Este, de asemenea, recomandat să se actualizeze periodic conținutul pentru a rămâne relevant pentru clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x