Helpshift este un instrument excelent, dar nu orice instrument excelent este potrivit pentru afacerea dvs. De aceea s-ar putea să căutați o alternativă bună la Helpshift. Ați încercat deja LiveAgent?
LiveAgent este cea mai bună soluție software de birou de asistență pentru companii de orice dimensiune sau comerț. Sporiți implicarea clienților, obțineți feedback mai bun și îmbunătățiți biroul de service cu LiveAgent astăzi. Citiți mai multe și aflați despre sistemul nostru de ticketing și despre alte instrumente și caracteristici interesante.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Îmbunătățiți satisfacția clienților cu widget-ul nostru de chat și mai multe funcții de pe site-ul dvs.
LiveAgent nu vă va strica bugetul, prețurile sunt corecte și echitabile. Folosiți exact ceea ce aveți nevoie pentru a oferi asistență
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă ticketing pentru 60 USD/ per agent / pe lună.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă chat live în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
HelpShift nu oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă self-service în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
HelpShift nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
HelpShift nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
HelpShift nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
HelpShift nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților.
|
HelpShift nu oferă forum clienților.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă automatizare și reguli în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă funcții API în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
HelpShift nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
HelpShift nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă istoric nelimitat în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje .
|
HelpShift nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje .
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
HelpShift nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Helpshift este pur și simplu minunat. Cu toate acestea, este un motiv pentru care există concurența și este posibil să doriți să treceți la un software care vi se potrivește mai bine. De aceea suntem aici pentru a vă povesti despre LiveAgent.
LiveAgent vă oferă cele mai bune instrumente într-o singură soluție de birou de servicii pentru clienți. Vorbim despre un sistem fiabil de ticketing, funcție de chat super rapidă, bază de cunoștințe, centru de apeluri și chiar suport pentru canale de socializare, cum ar fi Facebook Messenger, Instagram sau chiar Viber. Totul este așezat comod într-un singur tablou de bord, unde puteți urmări toate canalele. Oferirea unei experiențe excelente pentru clienți nu ar putea fi mai bună cu instrumente sub un singur acoperiș.
LiveAgent este mândru să ofere clienților săi un widget de chat live foarte rapid. Și este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat la 2,5 secunde. Acum puteți oferi cu adevărat ajutor fulgerător clienților dvs..
Chat-ul live poate face minuni pentru biroul dvs. de asistență pentru clienți. Transformați vizitatorii site-ului în clienți plătitori plasând o invitație de chat pe site-ul dvs. web. Vedeți ce tastează înainte de a accesa trimiterea cu funcția de vizualizare în timp real. Oferiți ajutor și informații rapide atunci când este nevoie.
Aflați cum funcționează chat-ul nostru și ce puteți face cu acesta în acest videoclip.
Simțiți-vă liber să navigați și prin canalul nostru YouTube LiveAgent pentru a găsi mai multe videoclipuri despre instrumente și caracteristici în software-ul nostru de birou de asistență
Pentru a conduce și a lucra într-un centru de contact excelent și pentru a obține feedback excelent, trebuie să fiți mulțumit de software-ul dvs. de asistență pentru clienți. Aceasta înseamnă să obțineți o experiență excelentă pentru clienți în afară de funcționalitățile de bază.
LiveAgent oferă asistență 24/7 tuturor clienților săi și ne propunem să oferim experiență completă cu acesta, alături de setul nostru de instrumente. Folosim aceleași instrumente ca dvs., astfel încât să știți la ce să vă așteptați. Contactați-ne în orice mod doriți. Trimiteți-ne un e-mail, sunați-ne sau discutați cu noi. Este alegerea dvs. și vom face tot posibilul pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare și sfaturi de depanare.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
Galerie de butoane de conversații
Agentii ghidati de liniile directoare si regulile etichetei chat-ului pot oferi servicii excelente fara experienta de codificare. LiveAgent ofera sabloane personalizabile de raspuns.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date