V-ați săturat de software-ul tău de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Helpshift de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar un card de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Helpshift?

Helpshift este un instrument excelent, dar nu orice instrument excelent este potrivit pentru afacerea dvs. De aceea s-ar putea să căutați o alternativă bună la Helpshift. Ați încercat deja LiveAgent?

LiveAgent este cea mai bună soluție software de birou de asistență pentru companii de orice dimensiune sau comerț. Sporiți implicarea clienților, obțineți feedback mai bun și îmbunătățiți biroul de service cu LiveAgent astăzi. Citiți mai multe și aflați despre sistemul nostru de ticketing și despre alte instrumente și caracteristici interesante.

3 beneficii ale migrării la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

Îmbunătățiți satisfacția clienților cu widget-ul nostru de chat și mai multe funcții de pe site-ul dvs.

Implicare mai bună a clienților

Interacționați cu clientul dvs. cu funcții proactive

Economisiți timp și bani

LiveAgent nu vă va strica bugetul, prețurile sunt corecte și echitabile. Folosiți exact ceea ce aveți nevoie pentru a oferi asistență

HelpShift vs LiveAgent at a glance

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
HelpShift
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
HelpShift oferă ticketing pentru 60 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă chat live în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
HelpShift nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă self-service în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
HelpShift nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
HelpShift nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
HelpShift nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
HelpShift nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
HelpShift nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă automatizare și reguli în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă funcții API în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
HelpShift nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
HelpShift nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă istoric nelimitat în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje .
HelpShift nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje .
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
HelpShift nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 60 USD / per agent / pe lună.
increase availability

Alternativa pentru Helpshift care nu vă va dezamăgi

Helpshift este pur și simplu minunat. Cu toate acestea, este un motiv pentru care există concurența și este posibil să doriți să treceți la un software care vi se potrivește mai bine. De aceea suntem aici pentru a vă povesti despre LiveAgent. 

LiveAgent vă oferă cele mai bune instrumente într-o singură soluție de birou de servicii pentru clienți. Vorbim despre un sistem fiabil de ticketing, funcție de chat super rapidă, bază de cunoștințe, centru de apeluri și chiar suport pentru canale de socializare, cum ar fi Facebook Messenger, Instagram sau chiar Viber. Totul este așezat comod într-un singur tablou de bord, unde puteți urmări toate canalele. Oferirea unei experiențe excelente pentru clienți nu ar putea fi mai bună cu instrumente sub un singur acoperiș.

Setul de instrumente LiveAgent

Cel mai rapid chat live

LiveAgent este mândru să ofere clienților săi un widget de chat live foarte rapid. Și este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat la 2,5 secunde. Acum puteți oferi cu adevărat ajutor fulgerător clienților dvs..

Chat-ul live poate face minuni pentru biroul dvs. de asistență pentru clienți. Transformați vizitatorii site-ului în clienți plătitori plasând o invitație de chat pe site-ul dvs. web. Vedeți ce tastează înainte de a accesa trimiterea cu funcția de vizualizare în timp real. Oferiți ajutor și informații rapide atunci când este nevoie.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Aruncați o privire la chat-ul nostru în acțiune

Aflați cum funcționează chat-ul nostru și ce puteți face cu acesta în acest videoclip. 

Simțiți-vă liber să navigați și prin canalul nostru YouTube LiveAgent pentru a găsi mai multe videoclipuri despre instrumente și caracteristici în software-ul nostru de birou de asistență

Obțineți satisfacție cu instrumentul de asistență potrivit

Pentru a conduce și a lucra într-un centru de contact excelent și pentru a obține feedback excelent, trebuie să fiți mulțumit de software-ul dvs. de asistență pentru clienți. Aceasta înseamnă să obțineți o experiență excelentă pentru clienți în afară de funcționalitățile de bază.

LiveAgent oferă asistență 24/7 tuturor clienților săi și ne propunem să oferim experiență completă cu acesta, alături de setul nostru de instrumente. Folosim aceleași instrumente ca dvs., astfel încât să știți la ce să vă așteptați. Contactați-ne în orice mod doriți. Trimiteți-ne un e-mail, sunați-ne sau discutați cu noi. Este alegerea dvs. și vom face tot posibilul pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare și sfaturi de depanare.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

get inspired

Aruncați o privire la rezultatele experienței clienților noștri

Comparați-ne cu diferite programe de asistență

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă pentru Helpshift
    Asistența tehnică online este asistența oferită clienților online (pe internet). Aceasta poate fi oferită prin diferite canale: chat, e-mail etc.

    Asistență tehnică online

    Asistența tehnică online implică rezolvarea problemelor utilizatorilor de produse tehnologice. LiveAgent oferă diverse canale de comunicare pentru a oferi o asistență excelentă, inclusiv e-mail, chat live, apeluri telefonice și rețele de socializare. Este important ca agenții de asistență să fie multilingvi, să aibă abilități excelente de comunicare și să folosească un software avansat pentru a gestiona eficient solicitările clienților.

    Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

    Caracteristici

    LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.

    Oferiți clienților servicii mai bune prin implementarea unu buton de conversații oriunde pe pagina de internet. Alegeți chiar acum din galeria noastră de butoane de conversații directe.

    Galerie de butoane de conversații

    Adauga buton de conversatie pe site-ul tau pentru a optimiza suportul pentru clienti. LiveAgent ofera diverse optiuni pentru a valida cel mai potrivit stil. Camerele de conversații web facilitează comunicarea cu clienții.

    Dacă doriți să accesați sau să distribuiți tichete în afara LiveAgent, puteți face acest lucru prin funcția de exportare a tichetelor. Prin aceasta exportați tichetele într-un fișier CSV.

    Exportarea tichetelor

    LiveAgent oferă suport pentru exportarea tichetelor în format HTML sau PDF, transfer tichete între departamente și agenți, precum și migrație gratuită de la Helpshift. Disponibil în variantele Small, Medium și Large, LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici pentru gestionarea eficientă a tichetelor. Urmăriți videoclipul pentru a vedea cum funcționează.

    Serviciul de chat pentru clienți oferă chat în timp real pentru ca clienții să poată discuta cu reprezentanții clienților. Este unul dintre cele mai rapide instrumente de comunicare.

    Serviciul de chat

    Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.

    O aplicație de asistență este un program care este utilizat pentru a gestiona un anumit tip de fișier, altul decât fișierele HTML, GIF, imagine JPEG - pentru a gestiona tipuri de fișiere pe care browserul nu le poate gestiona.

    Aplicație de asistență

    Implementarea ușoară a șabloanelor de recomandare prin e-mail pentru marketingul e-commerce este crucială pentru angajarea și achiziționarea clienților. Utilizarea LiveAgent poate îmbunătăți serviciul clienților, economisind timp și crescând satisfacția și vânzările. Este disponibil pe iOS și Android, oferind opțiuni eficiente și rentabile pentru gestionarea clienților.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x