Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de software-ul tău de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Helpshift de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Helpshift?

Helpshift este un instrument excelent, dar nu orice instrument excelent este potrivit pentru afacerea dvs. De aceea s-ar putea să căutați o alternativă bună la Helpshift. Ați încercat deja LiveAgent?

LiveAgent este cea mai bună soluție software de birou de asistență pentru companii de orice dimensiune sau comerț. Sporiți implicarea clienților, obțineți feedback mai bun și îmbunătățiți biroul de service cu LiveAgent astăzi. Citiți mai multe și aflați despre sistemul nostru de ticketing și despre alte instrumente și caracteristici interesante.

3 beneficii ale migrării la LiveAgent

Stars

Satisfacție îmbunătățită

Îmbunătățiți satisfacția clienților cu widget-ul nostru de chat și mai multe funcții de pe site-ul dvs.

Customers icon

Implicare mai bună a clienților

Interacționați cu clientul dvs. cu funcții proactive

dollar in zoom

Economisiți timp și bani

LiveAgent nu vă va strica bugetul, prețurile sunt corecte și echitabile. Folosiți exact ceea ce aveți nevoie pentru a oferi asistență

HelpShift vs LiveAgent at a glance

Caracteristici Liveagent HelpShift
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
HelpShift oferă ticketing pentru 60 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă chat live în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
HelpShift nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă self-service în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
HelpShift nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
HelpShift nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
HelpShift nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
HelpShift nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
HelpShift nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă automatizare și reguli în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă funcții API în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
HelpShift nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
HelpShift nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă istoric nelimitat în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje .
HelpShift nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje .
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
HelpShift nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 60 USD / per agent / pe lună.
increase availability

Alternativa pentru Helpshift care nu vă va dezamăgi

Helpshift este pur și simplu minunat. Cu toate acestea, este un motiv pentru care există concurența și este posibil să doriți să treceți la un software care vi se potrivește mai bine. De aceea suntem aici pentru a vă povesti despre LiveAgent. 

LiveAgent vă oferă cele mai bune instrumente într-o singură soluție de birou de servicii pentru clienți. Vorbim despre un sistem fiabil de ticketing, funcție de chat super rapidă, bază de cunoștințe, centru de apeluri și chiar suport pentru canale de socializare, cum ar fi Facebook Messenger, Instagram sau chiar Viber. Totul este așezat comod într-un singur tablou de bord, unde puteți urmări toate canalele. Oferirea unei experiențe excelente pentru clienți nu ar putea fi mai bună cu instrumente sub un singur acoperiș.

Setul de instrumente LiveAgent

Cel mai rapid chat live

LiveAgent este mândru să ofere clienților săi un widget de chat live foarte rapid. Și este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat la 2,5 secunde. Acum puteți oferi cu adevărat ajutor fulgerător clienților dvs..

Chat-ul live poate face minuni pentru biroul dvs. de asistență pentru clienți. Transformați vizitatorii site-ului în clienți plătitori plasând o invitație de chat pe site-ul dvs. web. Vedeți ce tastează înainte de a accesa trimiterea cu funcția de vizualizare în timp real. Oferiți ajutor și informații rapide atunci când este nevoie.

Definition of customer engagement

Aruncați o privire la chat-ul nostru în acțiune

Aflați cum funcționează chat-ul nostru și ce puteți face cu acesta în acest videoclip. 

Simțiți-vă liber să navigați și prin canalul nostru YouTube LiveAgent pentru a găsi mai multe videoclipuri despre instrumente și caracteristici în software-ul nostru de birou de asistență

Obțineți satisfacție cu instrumentul de asistență potrivit

Pentru a conduce și a lucra într-un centru de contact excelent și pentru a obține feedback excelent, trebuie să fiți mulțumit de software-ul dvs. de asistență pentru clienți. Aceasta înseamnă să obțineți o experiență excelentă pentru clienți în afară de funcționalitățile de bază.

LiveAgent oferă asistență 24/7 tuturor clienților săi și ne propunem să oferim experiență completă cu acesta, alături de setul nostru de instrumente. Folosim aceleași instrumente ca dvs., astfel încât să știți la ce să vă așteptați. Contactați-ne în orice mod doriți. Trimiteți-ne un e-mail, sunați-ne sau discutați cu noi. Este alegerea dvs. și vom face tot posibilul pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare și sfaturi de depanare.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

get inspired

Aruncați o privire la rezultatele experienței clienților noștri

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu HelpShift?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare în comparație cu HelpShift: call center, integrare Facebook, integrare Instagram, integrare Viber și integrări Twitter.

Care sunt avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent în comparație cu HelpShift?

Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de HelpShift includ satisfacția crescută a clienților, fidelizarea clienților, costuri reduse ale serviciilor pentru clienți, rata redusă de churn și un flux de lucru mai bun al agentului.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație