Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Telefonie VoIP

Ce este un sistem de telefonie VoIP?    

Un sistem de telefonie VoIP reprezintă un dispozitiv digital care utilizează tehnologia IP (Internet Protocol) pentru a transmite și a primi apeluri telefonice. Un sistem de telefonie VoIP convertește vocea apelantului în informații digitale, care sunt apoi transmise destinatarului de la celălalt capăt al liniei.

Un telefon VoIP poate apela orice alt telefon, fie că doriți să apelați un telefon tradițional (adică un telefon analogic), un telefon virtual sau un telefon mobil. Spre deosebire de un telefon analogic, un telefon VoIP necesită o conexiune în bandă largă pentru a funcționa corect. Din fericire, un telefon VoIP poate folosi wifi, o conexiune celulară și alte tipuri de conexiuni la internet.

Cum funcționează un telefon VoIP? 

V-ați întrebat vreodată ce se întâmplă în spatele scenei atunci când folosiți un furnizor VoIP pentru a efectua apeluri VoIP? Există mai multe modalități prin care puteți efectua apeluri VoIP.

1) Folosiți un telefon VoIP pentru a introduce un număr de telefon în tastatura de apelare și apoi începeți apelul. În calitate de apelant final, nu există cerințe hardware speciale pentru a efectua apeluri VoIP. De exemplu, puteți efectua apeluri folosind laptopul, o aplicație pe smartphone sau puteți achiziționa un telefon VoIP dedicat.

2) Furnizorul de servicii VoIP primește cererea de apel și vă conectează la rețeaua de telefonie mondială prin intermediul tehnologiei Internet. Un furnizor de servicii VoIP vă poate conecta la aproape orice alt serviciu de telefonie (de exemplu, un telefon analogic, un telefon comercial sau un telefon VoIP).

3) Atunci când apelurile VoIP sunt conectate, undele sonore pe care le emiteți sunt convertite în semnale digitale, transmise rapid pe internet și convertite din nou în sunet. Procesul este similar pentru persoana de cealaltă parte a apelului.

Rețineți că veți avea nevoie de o conexiune fiabilă la internet pentru ca serviciul de telefonie VoIP să funcționeze corect. Dacă locuiți într-o zonă în care nu aveți o conexiune fiabilă la internet, ar fi bine să aveți un telefon mobil sau un telefon obișnuit ca rezervă.

A software for streamlined VoIP calling

LiveAgent's virtual call center solution includes VoIP phone support as part of our call center services.

Learn more

Ce tipuri de telefoane VoIP sunt disponibile?

Există mai multe tipuri de telefoane VoIP pe care le puteți utiliza în funcție de buget și de preferințele dvs. Este posibil să puteți utiliza mai multe tipuri de telefoane VoIP (de exemplu, un telefon de afaceri pentru birou și un dispozitiv mobil atunci când călătoriți).

Iată care sunt cele mai comune tipuri de telefoane VoIP.

  • Telefoane hardware

Cunoscut și sub numele de telefon fizic, un telefon hardware este un dispozitiv fizic pe care îl puteți pune pe birou pentru a efectua apeluri telefonice VoIP. Acesta va avea probabil o tastatură de apelare fizică și caracteristici suplimentare care să vă ajute să gestionați apelurile primite prin conexiunea dvs. la internet în bandă largă.

  • Telefoane software

Telefoanele software sunt o alegere excelentă pentru un proprietar de afacere care dorește să minimizeze dezordinea și să maximizeze flexibilitatea. În loc de un dispozitiv fizic cu tastatură de apelare, un softphone este o aplicație pe care o puteți rula pe laptop sau pe un dispozitiv mobil. Deoarece nu este nevoie să cumpărați hardware special, cele mai bune softphone-uri pot oferi economii suplimentare de costuri.

  • Software VoIP

Acest tip de telefonie VoIP este o aplicație pe care o executați pe un dispozitiv mobil sau pe un computer. De exemplu, puteți descărca aplicația Skype pe computer sau pe smartphone pentru a efectua apeluri. S-ar putea să decideți să cumpărați un set de căști care se conectează la portul USB al computerului pentru un plus de confort.

  • Dispozitiv mobil

Mai multe tipuri de dispozitive mobile pot fi utilizate pentru a efectua apeluri VoIP. De exemplu, aproape toate modelele moderne de telefoane mobile Android și Apple pot rula software VoIP. Prin urmare, puteți efectua apeluri de pe o tabletă sau de pe un smartphone.

  • Telefon de afaceri

Un telefon VoIP pentru afaceri este de obicei fixat într-o anumită locație, cum ar fi biroul unui manager (cunoscut și sub numele de telefon de birou). Acesta poate oferi funcții avansate, cum ar fi apelurile de conferință, mesageria vocală și o recepționeră virtuală, care nu sunt obișnuite în cazul unui telefon obișnuit. Dacă alegeți un sistem de telefonie de afaceri multifuncționak, puteți accesa capabilități avansate, cum ar fi audio HD, planuri de apeluri internaționale și videoconferințe fiabile.

  • Telefon obișnuit

Atunci când majoritatea oamenilor caută un telefon obișnuit, se referă la un telefon fix tradițional, utilizat în principal pentru a efectua apeluri telefonice analogice. Fiecare apel telefonic este apoi transmis folosind tehnologie nedigitală (adică semnale analogice). Deși unui telefon obișnuit îi lipsesc capacitățile suplimentare care se găsesc în mod obișnuit la telefoanele moderne, acesta este o alegere bună dacă nu dispuneți de o conexiune de rețea fiabilă. Cu toate acestea, s-ar putea să nu știți că puteți utiliza un adaptor VoIP pentru a vă conecta telefonul analogic la un furnizor de servicii VoIP. Un vânzător sau un producător poate verifica capacitățile telefonului dvs. obișnuit într-un astfel de caz. 

Maximize the efficiency of your business

LiveAgent offers over 50 integrations with leading VoIP service providers.

Try it out

Care sunt caracteristicile unei telefonii VoIP? 

Caracteristicile specifice oferite de fiecare furnizor de servicii VoIP variază considerabil. Pentru simplificare, puteți distinge între caracteristicile de bază (adică caracteristicile standard comune aproape tuturor telefoanelor VoIP) și caracteristicile avansate care vă oferă mai multe opțiuni de comunicare.

Dacă doriți funcții suplimentare, acordați câteva minute pentru a contacta departamentul de vânzări al furnizorului de VoIP. În multe cazuri, puteți achiziționa acces la o gamă largă de caracteristici pentru o taxă suplimentară. În special, se pot aplica taxe suplimentare dacă doriți funcții avansate (de exemplu, un sistem de comunicații unificate pentru o afacere mare).

Fully stacked customer service software

Discover all the features that make LiveAgent a powerful multi-channel help desk solution.

Learn more

Care sunt beneficiile utilizării unui sistem de telefonie VoIP?

Presupunând că dispuneți de o conexiune fiabilă la internet, telefoanele VoIP au avantaje pe care trebuie să le înțelegeți înainte de a vă lua adio de la telefoanele fixe tradiționale.

  • Salvați spațiul

Proprietarii de afaceri știu că mulți angajați doresc să poată lucra de la distanță. Eliminarea telefoanelor convenționale și trecerea la un sistem de telefonie bazat pe cloud este o modalitate excelentă de a economisi spațiu. În loc să aibă telefoane fizice pe fiecare birou, angajații pot efectua apeluri telefonice VoIP folosind laptopuri sau dispozitive mobile.

  • Reducerea costurilor

Pentru mulți oameni, oportunitatea de a economisi bani prin trecerea la VoIP este atractivă. În special, proprietarii de afaceri care plătesc pentru mai multe linii telefonice și servicii interurbane pot vedea un avantaj semnificativ de reducere a costurilor.

  • Calitatea serviciilor

În calitate de proprietar de afacere, aveți nevoie de asistență rapidă. Din nefericire, companiile care furnizează telefoane fixe îi forțează adesea pe clienți să aștepte mult timp pentru a fi deserviți. Clienții au mai puține șanse de a avea parte de servicii dezamăgitoare atunci când întreprinderile folosesc serviciile VoIP. Cu atât mai mult atunci când sunt combinate cu alte canale de comunicare.

  • Comunicări de afaceri

Proprietarii de afaceri cu angajați în mai multe locații (de exemplu, un call center, o echipă de vânzări pe teren etc.) au nevoie de un serviciu de telefonie flexibil. Un sistem avansat de call center găzduit în cloud include de obicei IVR (Interactive Voice Response), reapelare automată, apelare video, înregistrare nelimitată a apelurilor și integrare VoIP.

LiveAgent | Call center software in your helpdesk

A single interface for managing customer queries

Sign up for a free 14-day trial and start improving your customer service today.

Free trial

Întrebări frecvente

Ce este o telefonie VoIP?

O telefonie VoIP utilizează rețelele IP și semnalele digitale pentru a transmite și a primi apeluri telefonice către orice persoană, indiferent dacă aceasta are un telefon tradițional, un telefon mobil sau un telefon virtual.

Cum funcționează o telefonie VoIP?

Un apel telefonic VoIP implică mai multe elemente de care se ocupă furnizorul de servicii VoIP. Introduceți un număr de telefon în tastatura de apelare. În mod automat, sistemele de telefonie VoIP vă conectează cu persoana pe care o sunați. Conversația dvs. este apoi transmisă înainte și înapoi cu ajutorul unor semnale digitale.

Ce tipuri de telefonii VoIP sunt disponibile?

Există mai multe tipuri de telefonie VoIP. Telefonia-software vă permit să efectuați apeluri telefonice VoIP prin intermediul laptopului sau al dispozitivului mobil. Telefonia-hardware reprezintă un fel de dispozitive fizice pe care le puteți pune pe birou. Fiecare furnizor VoIP oferă diferite tipuri de telefonie VoIP.

Care sunt caracteristicile unei telefonii VoIP?

Caracteristicile unei telefonii VoIP variază în funcție de model și de serviciul VoIP. În general, vă puteți aștepta să primiți apeluri de intrare și să efectuați apeluri. În unele cazuri, este posibil să aveți apeluri la nivel național, videoconferințe și alte funcții.

Care sunt beneficiile utilizării unui sistem de telefonie VoIP?

Există mai multe avantaje ale telefoniilor VoIP de care trebuie să țineți cont. De obicei, puteți realiza economii de costuri în comparație cu telefoanele tradiționale. În plus, dacă doriți, puteți economisi spațiu prin eliminarea telefoanelor de birou. În cele din urmă, telefoniile VoIP sunt rapide și flexibile - puteți adăuga cu ușurință mai multe linii telefonice în funcție de necesități.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație