Starea tichetului

Ce este starea unui tichet?

Starea tichetului se mai numește și faza tichetului. Prin intermediul procesului de rezolvare, tichetelor li se pot atribui diferite stări, cum ar fi Nou, Deschis, Răspuns, Rezolvat sau Amânat.

– Tichet Nou: Acesta este un tichet care nu a fost încă deschis și tratat.

– Tichet Răspuns: Odată ce ați răspuns la un tichet, acesta este marcat ca Răspuns

– Tichet Deschis: În situația în care clientul dvs. a răspuns la răspunsul dvs., starea tichetului se schimbă în deschis.

– Tichet Amânat: Dacă amânați un tichet, acesta este marcat ca fiind amânat.

– Tichet Rezolvat: Când un tichet ajunge în etapa finală de procesare, este marcat ca fiind Rezolvat.

Stările Tichet Nou și Tichet Deschis au cea mai mare importanță, deoarece trebuie tratate și rezolvate primele. LiveAgent va evidenția automat aceste tichete și le va sorta în funcție de prioritate.

Frequently asked questions

Ce este starea unui tichet?

Starea tichetului reprezintă fiecare etapă prin care trece un tichet în ciclul său de viață. Starea care poate fi atribuită unui tichet este: Nou, Deschis, Răspuns, Rezolvat sau Amânat.

 

La ce este utilizată starea unui tichet?

Starea tichetului vă permite să evaluați în ce stadiu se află o anumită solicitare în acel moment, dacă a fost deja deschisă, dacă a fost tratată sau dacă așteaptă o soluție, deoarece agentul are nevoie de mai multe informații.

 

Cum puteți verifica starea unui tichet în LiveAgent?

În LiveAgent puteți verifica starea tichetului în secțiunea Tichete. Starea este afișată la fiecare tichet în parte.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație