Ce este starea unui tichet?
Starea tichetului se mai numește și faza tichetului. Prin intermediul procesului de rezolvare, tichetelor li se pot atribui diferite stări, cum ar fi Nou, Deschis, Răspuns, Rezolvat sau Amânat.
– Tichet Nou: Acesta este un tichet care nu a fost încă deschis și tratat.
– Tichet Răspuns: Odată ce ați răspuns la un tichet, acesta este marcat ca Răspuns
– Tichet Deschis: În situația în care clientul dvs. a răspuns la răspunsul dvs., starea tichetului se schimbă în deschis.
– Tichet Amânat: Dacă amânați un tichet, acesta este marcat ca fiind amânat.
– Tichet Rezolvat: Când un tichet ajunge în etapa finală de procesare, este marcat ca fiind Rezolvat.
Stările Tichet Nou și Tichet Deschis au cea mai mare importanță, deoarece trebuie tratate și rezolvate primele. LiveAgent va evidenția automat aceste tichete și le va sorta în funcție de prioritate.
Frequently Asked Questions
Ce este starea unui tichet?
Starea tichetului reprezintă fiecare etapă prin care trece un tichet în ciclul său de viață. Starea care poate fi atribuită unui tichet este: Nou, Deschis, Răspuns, Rezolvat sau Amânat.
La ce este utilizată starea unui tichet?
Starea tichetului vă permite să evaluați în ce stadiu se află o anumită solicitare în acel moment, dacă a fost deja deschisă, dacă a fost tratată sau dacă așteaptă o soluție, deoarece agentul are nevoie de mai multe informații.
Cum puteți verifica starea unui tichet în LiveAgent?
În LiveAgent puteți verifica starea tichetului în secțiunea Tichete. Starea este afișată la fiecare tichet în parte.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
LiveAgent are un ghid de branding care se aplică conținutului scris, materialelor vizuale și copierii anunțurilor. Paleta de culori include „portocaliu californian” și alte culori specifice. Sigla este flexibilă, iar imaginile și videoclipurile sunt minimaliste. De asemenea, există un ghid de scriere și o personalitate a cumpărătorului pentru a ajuta echipele de marketing să se conecteze mai bine cu publicul țintă.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.