Ce este suportul social?
Atunci când oferiți servicii pentru clienți pe rețelele sociale precum Facebook și Twitter, ceva este denumit furnizarea de suport social. Suportul social este esențial pentru unele mărci sau companii de comerț electronic B2C în care clienții sunt milenari și sunt obișnuiți cu modalități moderne de a intra în contact cu echipa dvs. de asistență.
Integrarea paginii dvs. Facebook și Twitter în LiveAgent este o sarcină ușoară și după câteva minute veți fi complet echipat pentru a oferi suport social. Toate tweet-urile cu anumite cuvinte cheie pot fi transformate în tichete, la care agenții pot răspunde pe măsură ce tichetele intră în coadă.
Același lucru este valabil și cu comentariile de pe Facebook și mesajele private pe paginile dvs. de Facebook. Ambele sunt transformate în tichete, astfel încât agenții dvs. nu trebuie să fie conectați constant la Facebook pentru a le răspunde, în schimb, pot continua să lucreze într-o singură aplicație (LiveAgent) și să răspundă la tichete obișnuite.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă suport social?
Suportul socială oferă servicii pentru clienți prin intermediul platformelor de socializare precum Facebook, Instagram sau Twitter. Social media este un canal de comunicare foarte important, prin urmare, oferirea unui astfel de suport este foarte bună pentru companie în ceea ce privește imaginea și ajută la asigurarea satisfacției clienților.
Este important suportul social pentru companii?
Suportul social este extrem de important pentru afaceri, în special pentru mărcile al căror grup țintă principal este generația Y și Z, adică oamenii obișnuiți cu modalitățile moderne de comunicare prin intermediul rețelelor sociale. Rețelele sociale au o mare importanță în construirea imaginilor și au, de asemenea, un impact asupra nivelului de satisfacție a clienților.
Vă permite LiveAgent să oferiți suport social?
LiveAgent vă permite să oferiți suportul social. Software-ul poate fi integrat cu Facebook și Twitter. Toate tweet-urile cu anumite cuvinte cheie pot fi transformate în tichete la care agenții pot răspunde. Același lucru se întâmplă și cu mesajele care sosesc pe paginile de Facebook. Aceasta este o simplificare și automatizare a muncii pentru agenții, care nu trebuie să fie conectați la social media.
Galerie de butoane de conversații
Adauga buton de conversatie pe site-ul tau pentru a optimiza suportul pentru clienti. LiveAgent ofera diverse optiuni pentru a valida cel mai potrivit stil. Camerele de conversații web facilitează comunicarea cu clienții.
Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.
LiveAgent este prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de bază de cunoștințe și asistență pentru clienți, având peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Compania oferă și migrarea gratuită a datelor de la alte servicii de asistență, precum și alternative la alte platforme similare. În plus, este important să aveți un plan de comunicare în situații de criză și să folosiți un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților, cum ar fi LiveAgent, care permite angajaților să gestioneze eficient situațiile provocatoare ale clienților.