Ce este suportul social?
Atunci când oferiți servicii pentru clienți pe rețelele sociale precum Facebook și Twitter, ceva este denumit furnizarea de suport social. Suportul social este esențial pentru unele mărci sau companii de comerț electronic B2C în care clienții sunt milenari și sunt obișnuiți cu modalități moderne de a intra în contact cu echipa dvs. de asistență.
Integrarea paginii dvs. Facebook și Twitter în LiveAgent este o sarcină ușoară și după câteva minute veți fi complet echipat pentru a oferi suport social. Toate tweet-urile cu anumite cuvinte cheie pot fi transformate în tichete, la care agenții pot răspunde pe măsură ce tichetele intră în coadă.
Același lucru este valabil și cu comentariile de pe Facebook și mesajele private pe paginile dvs. de Facebook. Ambele sunt transformate în tichete, astfel încât agenții dvs. nu trebuie să fie conectați constant la Facebook pentru a le răspunde, în schimb, pot continua să lucreze într-o singură aplicație (LiveAgent) și să răspundă la tichete obișnuite.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă suport social?
Suportul socială oferă servicii pentru clienți prin intermediul platformelor de socializare precum Facebook, Instagram sau Twitter. Social media este un canal de comunicare foarte important, prin urmare, oferirea unui astfel de suport este foarte bună pentru companie în ceea ce privește imaginea și ajută la asigurarea satisfacției clienților.
Este important suportul social pentru companii?
Suportul social este extrem de important pentru afaceri, în special pentru mărcile al căror grup țintă principal este generația Y și Z, adică oamenii obișnuiți cu modalitățile moderne de comunicare prin intermediul rețelelor sociale. Rețelele sociale au o mare importanță în construirea imaginilor și au, de asemenea, un impact asupra nivelului de satisfacție a clienților.
Vă permite LiveAgent să oferiți suport social?
LiveAgent vă permite să oferiți suportul social. Software-ul poate fi integrat cu Facebook și Twitter. Toate tweet-urile cu anumite cuvinte cheie pot fi transformate în tichete la care agenții pot răspunde. Același lucru se întâmplă și cu mesajele care sosesc pe paginile de Facebook. Aceasta este o simplificare și automatizare a muncii pentru agenții, care nu trebuie să fie conectați la social media.
Notă de expert
Suportul social este esențial pentru mărcile B2C care au clienți milenari obișnuiți cu rețelele sociale. LiveAgent oferă integrări funcționale cu Facebook și Twitter.

TEXT-ul furnizează informații valoroase despre strategiile eficiente de marketing. Este important ca marketerii să se concentreze pe segmentarea corectă a pieței și să adapteze mesajele de marketing pentru a atrage clienții potențiali. Promovarea obiectivelor de marketing prin intermediul canalelor de comunicare adecvate va contribui la atingerea succesului în marketing.
LiveAgent is a comprehensive customer contact and management solution that includes customized contact fields, call quality evaluation, customer information, and an internal knowledge base. The company offers both the LiveAgent audit journal program and the reporting service for customer support. With 11 reporting functions and the ability to track SLA compliance and identify areas for improvement, LiveAgent helps businesses improve customer experiences, agent efficiency, sales, and satisfaction. A free demonstration is available to learn more about the solution and create a measurable plan for task-specific concentration.
Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs.
Folosirea chat-ului live poate aduce beneficii companiei tale, cum ar fi creșterea satisfacției clienților și reducerea costurilor de asistență. Află cum să îl adaugi pe site-ul tău.