V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de asistență pentru rețele sociale de pe piață.
  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați alternative de program informatic de asistență pentru rețele sociale?

Preluați controlul asupra rețelelor sociale cu alternativa noastră de birou de asistență pentru rețele sociale. Soluția noastră integrată vă asigură că veți intercepta fiecare mesaj, comentariu sau mențiune a mărcii dumneavoastră, rezultând într-o percepție pozitivă a mărcii, satisfacție mai mare a clienților și mai multe vânzări.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Caracteristici LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de birou de asistență pentru rețele sociale! Nu este necesar cardul bancar.
Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent.
Zoho Desk
Comparați Zoho Desk cu LiveAgent.
Groove
Comparați Groove cu LiveAgent.
Help Scout
Comparați Kayako cu LiveAgent.
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Zoho Desk a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Groove a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
Help Scout a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,4
Zoho Desk este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Groove este evaluat cu 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
Help Scout este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,2
Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zoho Desk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
Groove este evaluat cu 4,6 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,8
Help Scout este evaluat cu 4,8 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,1
Zendesk este evaluat cu 4,1 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Zoho Desk este evaluat cu 4,5 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,0
Groove este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
Help Scout este evaluat cu 4,6 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
15-39$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
59-199$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
18-45$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
25-40$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
25-40$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Zendesk nu oferă integrare pentru Instagram.
Zoho Desk nu oferă integrare pentru Instagram.
Groove nu oferă integrare pentru Instagram.
Help Scout nu oferă integrare pentru Instagram.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Zendesk oferă integrare pentru Facebook.
Zoho Desk oferă integrare pentru Facebook.
Groove oferă integrare pentru Facebook.
Help Scout oferă integrare pentru Facebook.
Messenger
O integrare pentru Facebook Messenger integration that fetches all direct messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer direct messages from the social media help desk software.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook Messenger.
Zendesk oferă integrare pentru Facebook Messenger.
Zoho Desk nu oferă integrare pentru Facebook Messenger.
Groove oferă integrare pentru Facebook Messenger.
Necunoscut
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Zendesk oferă integrare pentru Twitter.
Zoho Desk oferă integrare pentru Twitter.
Groove oferă integrare pentru Twitter.
Help Scout nu oferă integrare pentru Twitter.
Whatsapp
O integrare pentru WhatsApp care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
În curând La ora actuală, LiveAgent nu oferă încă integrare pentru WhatsApp, însă aceasta este în lucru. Rămâneți pe recepție!
Zendesk oferă integrare pentru WhatsApp.
Zoho Desk nu oferă integrare pentru WhatsApp.
Groove nu oferă integrare pentru WhatsApp.
Help Scout nu oferă integrare pentru WhatsApp.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Zendesk nu oferă integrare pentru Viber.
Zoho Desk nu oferă integrare pentru Viber.
Groove nu oferă integrare pentru Viber.
Help Scout nu oferă integrare pentru Viber.
Urmărirea interacțiunii
Urmăriți comportamentul vizitatorilor dumneavoastră. Vedeți durata navigării acestora și pe care pagină se află.
LiveAgent oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Zendesk oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Zoho Desk oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Groove oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Help Scout oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Comunicare multicanal
Se conectează cu mai multe linii de comunicare (cum ar fi poșta electronică, conversațiile directe, centrurile de apeluri sau rețelele sociale) în vederea fluidizării tuturor mesajelor și pentru a permite agenților să răspundă la acestea din programul informatic de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Zendesk oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Zoho Desk oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Groove oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Help Scout oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Direcționare automată
Direcționarea automată a tichetelor către anumite departamente specifice și agenți specifici în funcție de condiții predefinite.
LiveAgent oferă direcționarea automată a tichetelor.
Zendesk oferă direcționarea automată a tichetelor.
Limitat Zoho Desk oferă direcționare automată limitată (până la, 5, 15 sau 30) a tichetelor în funcție de planul de tarifare.
Groove nu oferă direcționare automată.
Help Scout oferă direcționarea automată a tichetelor.
Măsurători de performanță
Permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță în funcție de canal, departament sau agent.
LiveAgent oferă măsurători de performanță.
Zendesk oferă măsurători de performanță.
Zoho Desk oferă măsurători de performanță.
Groove oferă măsurători de performanță.
Help Scout oferă măsurători de performanță.
Gestionarea grupurilor
Permite agenților să creeze grupuri de contacte pentru segmentarea marketingului și vânzărilor.
LiveAgent oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Zendesk oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Zoho Desk nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Groove nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Help Scout nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Etichetare pe rețele sociale
Permite agenților să eticheteze clienții când răspund întrebărilor acestora de pe rețelele sociale prin intermediul programului informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Zendesk oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Zoho Desk nu oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Groove oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Help Scout nu oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Monitorizarea mărcii
Permite utilizatorilor să monitorizeze cuvinte-cheie specifice pe Twitter prin transformarea în tichet a fiecărui mesaj Tweet care conține cuvântul-cheie și introducerea acestuia în program.
LiveAgent oferă monitorizarea mărcii.
Zendesk nu oferă monitorizarea mărcii.
Zoho Desk nu oferă monitorizarea mărcii.
Groove nu oferă monitorizarea mărcii.
Help Scout nu oferă monitorizarea mărcii.
Colaborare
Permite agenților să lucreze împreună în vederea soluționării tichetelor.
LiveAgent oferă funcții de colaborare.
Zendesk oferă funcții de colaborare.
Limitat Funcțiile de colaborare ale Zoho Desk sunt limitate la planurile Professional și Enterprise.
Groove oferă funcții de colaborare.
Help Scout oferă funcții de colaborare.
Gestionarea mai multor conturi
Permite utilizatorilor să conecteze mai multe conturi de rețele sociale (de exemplu, două conturi de Facebook sau trei conturi de Twitter) cu programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent permite gestionarea mai multor conturi.
Zendesk nu permite gestionarea mai multor conturi.
Limitat Un număr limitat de conturi de poștă electronică, elemente grafice de control pentru păreri și reacții, formulare web și conturi de rețele sociale poate fi conectat cu Zoho Desk.
Groove permite gestionarea mai multor conturi.
Help Scout nu permite gestionarea mai multor conturi.
Raportare/analize
Un tablou de bord de analiză care permite generarea de rapoarte de performanță.
LiveAgent oferă funcții de raportare/analiză.
Zendesk oferă funcții de raportare/analiză.
Limitat În Zoho Desk, accesul la tabloul de bord de raportare/analiză este limitat în toate planurile cu excepția planului Enterprise.
Groove oferă funcții de raportare/analiză.
Help Scout oferă funcții de raportare/analiză.

De încredere pentru peste 30.000 de companii și 150 de milioane de utilizatori finali

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Îmbunătățiți-vă reputația pe rețelele sociale

Fiți marca de care vorbește toată lumea! Îmbunătățiți-vă recomandările prin viu grai și stimulați-vă vânzările prin oferirea de servicii excelente pentru clienți pe rețelele sociale.

Începeți chiar astăzi să vă puneți în valoare prezența virtuală puternică prin intermediul alternativei noastre de servicii de asistență pentru rețele sociale!

Răspundeți fiecărui comentariu, mesaj și mențiune

Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale sunt arma dumneavoastră secretă pentru organizare și claritate pe toate rețelele sociale diferite. Fluidizați fiecare mesaj, comentariu și mențiune într-un singur tablou de bord unificat, pentru a vă asigura că răspundeți la fiecare mesaj. Vă așteaptă un serviciu de asistență fără bătăi de cap!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Printre integrările noastre sociale se regăsesc

Creșteți vânzările cu mesaje Viber

Comunicați cu clienții prin Viber și creșteți vânzările! Răspundeți cu ușurință la mesaje despre vânzări, promoții sau oferte speciale.

Monitorizați-vă competitorii

Profitați de instrumentele noastre de ascultare socială care vă permit să monitorizați cuvintele-cheie. Aveți curiozitatea de a afla ce se spune despre competitorii dumneavoastră? Monitorizați-i cu ușurință pe Twitter cu ajutorul alternativei noastre de birou de asistență pentru rețele sociale.

Live chat templates

Rezolvați urgențele înainte să fie prea târziu

Numele mărcii dumneavoastră este târât în noroi de un client supărat? Acționați rapid înainte de a fi prea târziu și de a fi anulat! Monitorizați orice mențiune a afacerii/mărcii dumneavoastră pe Twitter (chiar dacă nu este etichetată explicit) și alăturați-vă conversației. Îndreptați greșelile începând de astăzi!

Bucurați-vă de securitate de top

Partajarea datelor de autentificare este de domeniul trecutului! Oferiți-le agenților de asistență un spațiu de lucru comun care le permite să colaboreze și să răspundă la întrebările de pe rețele sociale, fără să fie nevoie să se autentifice în fiecare platformă respectivă.

Aflați mai multe
Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Eliminați dezordinea și îmbunătățiți productivitatea

Îmbunătățiți productivitatea echipei cu peste 35% cu alternative de birou de asistență pentru rețele sociale. Eliminați distragerile pe care le provoacă fluxurile de noutăți de pe Instagram, Twitter și Facebook, răspunzând la toate mesajele și notificările din spațiul de lucru al agenților. Spuneți adio memelor și derulatului nesfârșit!

Învățați din firele de tichete bogate în context

Vă lipsește imaginea de ansamblu? Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale vă asigură că sunteți mereu la curent! Urmăriți traseul fiecărui client în rezolvarea problemelor prin conversații directe, rețele sociale, poștă electronică sau telefon într-un singur fir de tichete. Este atât de simplu!

Aflați mai multe
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Oferiți răspunsuri rapide și personalizate

Profitați de caracteristicile avansate oferite de alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale, cum ar fi un sistemCRM încorporat sau mesaje planificate. Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână, având la îndemână toate informațiile despre clienți și având răspunsuri predefinite pregătite.

Oferiți servicii excelente din mers

Epoca modernă cere soluții moderne. Răspundeți din mers solicitărilor de pe rețele sociale cu aplicația noastră mobilă disponibilă pe Google Play și App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Scăpați de activitățile plictisitoare

Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale oferă funcții bogate de automatizare. Automatizați activitățile plictisitoare și repetitive ca urmărirea, atribuirea tichetelor sau etichetelor și multe altele. Posibilitățile sunt nesfârșite.

Aflați mai multe

Învățați, îmbunătățiți, depășiți

Îmbunătățiți-vă serviciile (precum și experiențele pe care le oferiți clienților) cu caracteristicile noastre puternice de analiză și raportare. Aflați din informații din date în timp real și adaptați-vă corespunzător strategia pentru servicii.

Aflați mai multe
Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Întâmpinați probleme?

Nu vă vom face să așteptați! Suntem la dispoziția dumneavoastră 24/7 și oferim asistență în mai multe limbi. Contactați-ne oricând prin conversații directe, poștă electronică sau la telefon.

De ce este LiveAgent cea mai bună alternativă de program informatic de asistență pentru rețele sociale?

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Aflați cât de mult puteți economisi cu funcțiile de birou de asistență pentru rețele sociale cu comparație noastră de prețuri utilă pentru LiveAgent și competitorii acestuia.

Clienții noștri o spun cel mai bine

Articole legate deAlternative de birou de asistență pentru rețele sociale
LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

Alternativă la Help Scout

Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

Căutați o alternativă Groove?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

Liveagent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs. Liveagent oferă asistență prin e-mail, chat live, social media, bază de cunoștințe și call center la un preț excelent. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de ajutor.

Căutați o alternativă ZenDesk Talk?

LiveAgent este cel mai revizuit și apreciat software pentru asistență pentru IMM-uri în 2020. Ajutați clienții mai repde cu LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x