Preluați controlul asupra rețelelor sociale cu alternativa noastră de birou de asistență pentru rețele sociale. Soluția noastră integrată vă asigură că veți intercepta fiecare mesaj, comentariu sau mențiune a mărcii dumneavoastră, rezultând într-o percepție pozitivă a mărcii, satisfacție mai mare a clienților și mai multe vânzări.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de birou de asistență pentru rețele sociale! Nu este necesar cardul bancar. | Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent. | Zoho Desk
Comparați Zoho Desk cu LiveAgent. | Groove
Comparați Groove cu LiveAgent. | Help Scout
Comparați Kayako cu LiveAgent. |
---|---|---|---|---|---|
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,7 LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,3 Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,5 Zoho Desk a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,5 Groove a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,7 Help Scout a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra. |
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,6 LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,3 Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,4 Zoho Desk este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,5 Groove este evaluat cu 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,7 Help Scout este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra. |
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,7 LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,2 Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,3 Zoho Desk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,6 Groove este evaluat cu 4,6 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,8 Help Scout este evaluat cu 4,8 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra. |
Raport calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,7 LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,1 Zendesk este evaluat cu 4,1 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,5 Zoho Desk este evaluat cu 4,5 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,0 Groove este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra. | 4,6 Help Scout este evaluat cu 4,6 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra. |
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună. |
15-39$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună. |
59-199$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună. |
18-45$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună. |
25-40$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună. |
25-40$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună. |
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă integrare pentru Instagram. | Zendesk nu oferă integrare pentru Instagram. | Zoho Desk nu oferă integrare pentru Instagram. | Groove nu oferă integrare pentru Instagram. | Help Scout nu oferă integrare pentru Instagram. |
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă integrare pentru Facebook. | Zendesk oferă integrare pentru Facebook. | Zoho Desk oferă integrare pentru Facebook. | Groove oferă integrare pentru Facebook. | Help Scout oferă integrare pentru Facebook. |
Messenger
O integrare pentru Facebook Messenger integration that fetches all direct messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer direct messages from the social media help desk software. | LiveAgent oferă integrare pentru Facebook Messenger. | Zendesk oferă integrare pentru Facebook Messenger. | Zoho Desk nu oferă integrare pentru Facebook Messenger. | Groove oferă integrare pentru Facebook Messenger. |
Necunoscut
|
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă integrare pentru Twitter. | Zendesk oferă integrare pentru Twitter. | Zoho Desk oferă integrare pentru Twitter. | Groove oferă integrare pentru Twitter. | Help Scout nu oferă integrare pentru Twitter. |
Whatsapp
O integrare pentru WhatsApp care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale. |
În curând
La ora actuală, LiveAgent nu oferă încă integrare pentru WhatsApp, însă aceasta este în lucru. Rămâneți pe recepție! | Zendesk oferă integrare pentru WhatsApp. | Zoho Desk nu oferă integrare pentru WhatsApp. | Groove nu oferă integrare pentru WhatsApp. | Help Scout nu oferă integrare pentru WhatsApp. |
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă integrare pentru Viber. | Zendesk nu oferă integrare pentru Viber. | Zoho Desk nu oferă integrare pentru Viber. | Groove nu oferă integrare pentru Viber. | Help Scout nu oferă integrare pentru Viber. |
Urmărirea interacțiunii
Urmăriți comportamentul vizitatorilor dumneavoastră. Vedeți durata navigării acestora și pe care pagină se află. | LiveAgent oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii. | Zendesk oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii. | Zoho Desk oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii. | Groove oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii. | Help Scout oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii. |
Comunicare multicanal
Se conectează cu mai multe linii de comunicare (cum ar fi poșta electronică, conversațiile directe, centrurile de apeluri sau rețelele sociale) în vederea fluidizării tuturor mesajelor și pentru a permite agenților să răspundă la acestea din programul informatic de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal. | Zendesk oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal. | Zoho Desk oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal. | Groove oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal. | Help Scout oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal. |
Direcționare automată
Direcționarea automată a tichetelor către anumite departamente specifice și agenți specifici în funcție de condiții predefinite. | LiveAgent oferă direcționarea automată a tichetelor. | Zendesk oferă direcționarea automată a tichetelor. |
Limitat
Zoho Desk oferă direcționare automată limitată (până la, 5, 15 sau 30) a tichetelor în funcție de planul de tarifare. | Groove nu oferă direcționare automată. | Help Scout oferă direcționarea automată a tichetelor. |
Măsurători de performanță
Permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță în funcție de canal, departament sau agent. | LiveAgent oferă măsurători de performanță. | Zendesk oferă măsurători de performanță. | Zoho Desk oferă măsurători de performanță. | Groove oferă măsurători de performanță. | Help Scout oferă măsurători de performanță. |
Gestionarea grupurilor
Permite agenților să creeze grupuri de contacte pentru segmentarea marketingului și vânzărilor. | LiveAgent oferă opțiuni de gestionare a grupurilor. | Zendesk oferă opțiuni de gestionare a grupurilor. | Zoho Desk nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor. | Groove nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor. | Help Scout nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor. |
Etichetare pe rețele sociale
Permite agenților să eticheteze clienții când răspund întrebărilor acestora de pe rețelele sociale prin intermediul programului informatic de birou de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale. | Zendesk oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale. | Zoho Desk nu oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale. | Groove oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale. | Help Scout nu oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale. |
Monitorizarea mărcii
Permite utilizatorilor să monitorizeze cuvinte-cheie specifice pe Twitter prin transformarea în tichet a fiecărui mesaj Tweet care conține cuvântul-cheie și introducerea acestuia în program. | LiveAgent oferă monitorizarea mărcii. | Zendesk nu oferă monitorizarea mărcii. | Zoho Desk nu oferă monitorizarea mărcii. | Groove nu oferă monitorizarea mărcii. | Help Scout nu oferă monitorizarea mărcii. |
Colaborare
Permite agenților să lucreze împreună în vederea soluționării tichetelor. | LiveAgent oferă funcții de colaborare. | Zendesk oferă funcții de colaborare. |
Limitat
Funcțiile de colaborare ale Zoho Desk sunt limitate la planurile Professional și Enterprise. | Groove oferă funcții de colaborare. | Help Scout oferă funcții de colaborare. |
Gestionarea mai multor conturi
Permite utilizatorilor să conecteze mai multe conturi de rețele sociale (de exemplu, două conturi de Facebook sau trei conturi de Twitter) cu programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent permite gestionarea mai multor conturi. | Zendesk nu permite gestionarea mai multor conturi. |
Limitat
Un număr limitat de conturi de poștă electronică, elemente grafice de control pentru păreri și reacții, formulare web și conturi de rețele sociale poate fi conectat cu Zoho Desk. | Groove permite gestionarea mai multor conturi. | Help Scout nu permite gestionarea mai multor conturi. |
Raportare/analize
Un tablou de bord de analiză care permite generarea de rapoarte de performanță. | LiveAgent oferă funcții de raportare/analiză. | Zendesk oferă funcții de raportare/analiză. |
Limitat
În Zoho Desk, accesul la tabloul de bord de raportare/analiză este limitat în toate planurile cu excepția planului Enterprise. | Groove oferă funcții de raportare/analiză. | Help Scout oferă funcții de raportare/analiză. |
Fiți marca de care vorbește toată lumea! Îmbunătățiți-vă recomandările prin viu grai și stimulați-vă vânzările prin oferirea de servicii excelente pentru clienți pe rețelele sociale.
Începeți chiar astăzi să vă puneți în valoare prezența virtuală puternică prin intermediul alternativei noastre de servicii de asistență pentru rețele sociale!
Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale sunt arma dumneavoastră secretă pentru organizare și claritate pe toate rețelele sociale diferite. Fluidizați fiecare mesaj, comentariu și mențiune într-un singur tablou de bord unificat, pentru a vă asigura că răspundeți la fiecare mesaj. Vă așteaptă un serviciu de asistență fără bătăi de cap!
Comunicați cu clienții prin Viber și creșteți vânzările! Răspundeți cu ușurință la mesaje despre vânzări, promoții sau oferte speciale.
Profitați de instrumentele noastre de ascultare socială care vă permit să monitorizați cuvintele-cheie. Aveți curiozitatea de a afla ce se spune despre competitorii dumneavoastră? Monitorizați-i cu ușurință pe Twitter cu ajutorul alternativei noastre de birou de asistență pentru rețele sociale.
Numele mărcii dumneavoastră este târât în noroi de un client supărat? Acționați rapid înainte de a fi prea târziu și de a fi anulat! Monitorizați orice mențiune a afacerii/mărcii dumneavoastră pe Twitter (chiar dacă nu este etichetată explicit) și alăturați-vă conversației. Îndreptați greșelile începând de astăzi!
Partajarea datelor de autentificare este de domeniul trecutului! Oferiți-le agenților de asistență un spațiu de lucru comun care le permite să colaboreze și să răspundă la întrebările de pe rețele sociale, fără să fie nevoie să se autentifice în fiecare platformă respectivă.
Îmbunătățiți productivitatea echipei cu peste 35% cu alternative de birou de asistență pentru rețele sociale. Eliminați distragerile pe care le provoacă fluxurile de noutăți de pe Instagram, Twitter și Facebook, răspunzând la toate mesajele și notificările din spațiul de lucru al agenților. Spuneți adio memelor și derulatului nesfârșit!
Vă lipsește imaginea de ansamblu? Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale vă asigură că sunteți mereu la curent! Urmăriți traseul fiecărui client în rezolvarea problemelor prin conversații directe, rețele sociale, poștă electronică sau telefon într-un singur fir de tichete. Este atât de simplu!
Profitați de caracteristicile avansate oferite de alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale, cum ar fi un sistem CRM încorporat sau mesaje planificate. Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână, având la îndemână toate informațiile despre clienți și având răspunsuri predefinite pregătite.
Epoca modernă cere soluții moderne. Răspundeți din mers solicitărilor de pe rețele sociale cu aplicația noastră mobilă disponibilă pe Google Play și App Store.
Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale oferă funcții bogate de automatizare. Automatizați activitățile plictisitoare și repetitive ca urmărirea, atribuirea tichetelor sau etichetelor și multe altele. Posibilitățile sunt nesfârșite.
Îmbunătățiți-vă serviciile (precum și experiențele pe care le oferiți clienților) cu caracteristicile noastre puternice de analiză și raportare. Aflați din informații din date în timp real și adaptați-vă corespunzător strategia pentru servicii.
Nu vă vom face să așteptați! Suntem la dispoziția dumneavoastră 24/7 și oferim asistență în mai multe limbi. Contactați-ne oricând prin conversații directe, poștă electronică sau la telefon.
Aflați cât de mult puteți economisi cu funcțiile de birou de asistență pentru rețele sociale cu comparație noastră de prețuri utilă pentru LiveAgent și competitorii acestuia.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. Este o așteptare a clienților și poate aduce numeroase beneficii, inclusiv timp redus de așteptare și implicare crescută.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?
Stimulentele pentru clienți cresc vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă o bună gestionare a clienților, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date