V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de asistență pentru rețele sociale de pe piață.
  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați alternative de program informatic de asistență pentru rețele sociale?

Preluați controlul asupra rețelelor sociale cu alternativa noastră de birou de asistență pentru rețele sociale. Soluția noastră integrată vă asigură că veți intercepta fiecare mesaj, comentariu sau mențiune a mărcii dumneavoastră, rezultând într-o percepție pozitivă a mărcii, satisfacție mai mare a clienților și mai multe vânzări.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Caracteristici LiveAgent Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent.
Zoho Desk
Comparați Zoho Desk cu LiveAgent.
Groove
Comparați Groove cu LiveAgent.
Help Scout
Comparați Kayako cu LiveAgent.
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Zoho Desk a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Groove a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
Help Scout a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,4
Zoho Desk este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Groove este evaluat cu 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
Help Scout este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,2
Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zoho Desk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
Groove este evaluat cu 4,6 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,8
Help Scout este evaluat cu 4,8 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,1
Zendesk este evaluat cu 4,1 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Zoho Desk este evaluat cu 4,5 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,0
Groove este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
Help Scout este evaluat cu 4,6 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
15-39$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
59-199$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
18-45$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
25-40$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
25-40$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Zendesk nu oferă integrare pentru Instagram.
Zoho Desk nu oferă integrare pentru Instagram.
Groove nu oferă integrare pentru Instagram.
Help Scout nu oferă integrare pentru Instagram.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Zendesk oferă integrare pentru Facebook.
Zoho Desk oferă integrare pentru Facebook.
Groove oferă integrare pentru Facebook.
Help Scout oferă integrare pentru Facebook.
Messenger
O integrare pentru Facebook Messenger integration that fetches all direct messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer direct messages from the social media help desk software.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook Messenger.
Zendesk oferă integrare pentru Facebook Messenger.
Zoho Desk nu oferă integrare pentru Facebook Messenger.
Groove oferă integrare pentru Facebook Messenger.
Necunoscut
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Zendesk oferă integrare pentru Twitter.
Zoho Desk oferă integrare pentru Twitter.
Groove oferă integrare pentru Twitter.
Help Scout nu oferă integrare pentru Twitter.
Whatsapp
O integrare pentru WhatsApp care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
În curând La ora actuală, LiveAgent nu oferă încă integrare pentru WhatsApp, însă aceasta este în lucru. Rămâneți pe recepție!
Zendesk oferă integrare pentru WhatsApp.
Zoho Desk nu oferă integrare pentru WhatsApp.
Groove nu oferă integrare pentru WhatsApp.
Help Scout nu oferă integrare pentru WhatsApp.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Zendesk nu oferă integrare pentru Viber.
Zoho Desk nu oferă integrare pentru Viber.
Groove nu oferă integrare pentru Viber.
Help Scout nu oferă integrare pentru Viber.
Urmărirea interacțiunii
Urmăriți comportamentul vizitatorilor dumneavoastră. Vedeți durata navigării acestora și pe care pagină se află.
LiveAgent oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Zendesk oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Zoho Desk oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Groove oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Help Scout oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Comunicare multicanal
Se conectează cu mai multe linii de comunicare (cum ar fi poșta electronică, conversațiile directe, centrurile de apeluri sau rețelele sociale) în vederea fluidizării tuturor mesajelor și pentru a permite agenților să răspundă la acestea din programul informatic de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Zendesk oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Zoho Desk oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Groove oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Help Scout oferă compatibilitate pentru comunicarea multicanal.
Direcționare automată
Direcționarea automată a tichetelor către anumite departamente specifice și agenți specifici în funcție de condiții predefinite.
LiveAgent oferă direcționarea automată a tichetelor.
Zendesk oferă direcționarea automată a tichetelor.
Limitat Zoho Desk oferă direcționare automată limitată (până la, 5, 15 sau 30) a tichetelor în funcție de planul de tarifare.
Groove nu oferă direcționare automată.
Help Scout oferă direcționarea automată a tichetelor.
Măsurători de performanță
Permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță în funcție de canal, departament sau agent.
LiveAgent oferă măsurători de performanță.
Zendesk oferă măsurători de performanță.
Zoho Desk oferă măsurători de performanță.
Groove oferă măsurători de performanță.
Help Scout oferă măsurători de performanță.
Gestionarea grupurilor
Permite agenților să creeze grupuri de contacte pentru segmentarea marketingului și vânzărilor.
LiveAgent oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Zendesk oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Zoho Desk nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Groove nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Help Scout nu oferă opțiuni de gestionare a grupurilor.
Etichetare pe rețele sociale
Permite agenților să eticheteze clienții când răspund întrebărilor acestora de pe rețelele sociale prin intermediul programului informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Zendesk oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Zoho Desk nu oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Groove oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Help Scout nu oferă opțiunea de etichetare pe rețele sociale.
Monitorizarea mărcii
Permite utilizatorilor să monitorizeze cuvinte-cheie specifice pe Twitter prin transformarea în tichet a fiecărui mesaj Tweet care conține cuvântul-cheie și introducerea acestuia în program.
LiveAgent oferă monitorizarea mărcii.
Zendesk nu oferă monitorizarea mărcii.
Zoho Desk nu oferă monitorizarea mărcii.
Groove nu oferă monitorizarea mărcii.
Help Scout nu oferă monitorizarea mărcii.
Colaborare
Permite agenților să lucreze împreună în vederea soluționării tichetelor.
LiveAgent oferă funcții de colaborare.
Zendesk oferă funcții de colaborare.
Limitat Funcțiile de colaborare ale Zoho Desk sunt limitate la planurile Professional și Enterprise.
Groove oferă funcții de colaborare.
Help Scout oferă funcții de colaborare.
Gestionarea mai multor conturi
Permite utilizatorilor să conecteze mai multe conturi de rețele sociale (de exemplu, două conturi de Facebook sau trei conturi de Twitter) cu programul informatic de birou de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent permite gestionarea mai multor conturi.
Zendesk nu permite gestionarea mai multor conturi.
Limitat Un număr limitat de conturi de poștă electronică, elemente grafice de control pentru păreri și reacții, formulare web și conturi de rețele sociale poate fi conectat cu Zoho Desk.
Groove permite gestionarea mai multor conturi.
Help Scout nu permite gestionarea mai multor conturi.
Raportare/analize
Un tablou de bord de analiză care permite generarea de rapoarte de performanță.
LiveAgent oferă funcții de raportare/analiză.
Zendesk oferă funcții de raportare/analiză.
Limitat În Zoho Desk, accesul la tabloul de bord de raportare/analiză este limitat în toate planurile cu excepția planului Enterprise.
Groove oferă funcții de raportare/analiză.
Help Scout oferă funcții de raportare/analiză.

De încredere pentru peste 30.000 de companii și 150 de milioane de utilizatori finali

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Îmbunătățiți-vă reputația pe rețelele sociale

Fiți marca de care vorbește toată lumea! Îmbunătățiți-vă recomandările prin viu grai și stimulați-vă vânzările prin oferirea de servicii excelente pentru clienți pe rețelele sociale.

Începeți chiar astăzi să vă puneți în valoare prezența virtuală puternică prin intermediul alternativei noastre de servicii de asistență pentru rețele sociale!

Răspundeți fiecărui comentariu, mesaj și mențiune

Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale sunt arma dumneavoastră secretă pentru organizare și claritate pe toate rețelele sociale diferite. Fluidizați fiecare mesaj, comentariu și mențiune într-un singur tablou de bord unificat, pentru a vă asigura că răspundeți la fiecare mesaj. Vă așteaptă un serviciu de asistență fără bătăi de cap!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Printre integrările noastre sociale se regăsesc

Creșteți vânzările cu mesaje Viber

Comunicați cu clienții prin Viber și creșteți vânzările! Răspundeți cu ușurință la mesaje despre vânzări, promoții sau oferte speciale.

Monitorizați-vă competitorii

Profitați de instrumentele noastre de ascultare socială care vă permit să monitorizați cuvintele-cheie. Aveți curiozitatea de a afla ce se spune despre competitorii dumneavoastră? Monitorizați-i cu ușurință pe Twitter cu ajutorul alternativei noastre de birou de asistență pentru rețele sociale.

Live chat templates

Rezolvați urgențele înainte să fie prea târziu

Numele mărcii dumneavoastră este târât în noroi de un client supărat? Acționați rapid înainte de a fi prea târziu și de a fi anulat! Monitorizați orice mențiune a afacerii/mărcii dumneavoastră pe Twitter (chiar dacă nu este etichetată explicit) și alăturați-vă conversației. Îndreptați greșelile începând de astăzi!

Bucurați-vă de securitate de top

Partajarea datelor de autentificare este de domeniul trecutului! Oferiți-le agenților de asistență un spațiu de lucru comun care le permite să colaboreze și să răspundă la întrebările de pe rețele sociale, fără să fie nevoie să se autentifice în fiecare platformă respectivă.

Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Eliminați dezordinea și îmbunătățiți productivitatea

Îmbunătățiți productivitatea echipei cu peste 35% cu alternative de birou de asistență pentru rețele sociale. Eliminați distragerile pe care le provoacă fluxurile de noutăți de pe Instagram, Twitter și Facebook, răspunzând la toate mesajele și notificările din spațiul de lucru al agenților. Spuneți adio memelor și derulatului nesfârșit!

Învățați din firele de tichete bogate în context

Vă lipsește imaginea de ansamblu? Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale vă asigură că sunteți mereu la curent! Urmăriți traseul fiecărui client în rezolvarea problemelor prin conversații directe, rețele sociale, poștă electronică sau telefon într-un singur fir de tichete. Este atât de simplu!

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Oferiți răspunsuri rapide și personalizate

Profitați de caracteristicile avansate oferite de alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale, cum ar fi un sistem CRM încorporat sau mesaje planificate. Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână, având la îndemână toate informațiile despre clienți și având răspunsuri predefinite pregătite.

Oferiți servicii excelente din mers

Epoca modernă cere soluții moderne. Răspundeți din mers solicitărilor de pe rețele sociale cu aplicația noastră mobilă disponibilă pe Google Play și App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Scăpați de activitățile plictisitoare

Alternativele de birou de asistență pentru rețele sociale oferă funcții bogate de automatizare. Automatizați activitățile plictisitoare și repetitive ca urmărirea, atribuirea tichetelor sau etichetelor și multe altele. Posibilitățile sunt nesfârșite.

Învățați, îmbunătățiți, depășiți

Îmbunătățiți-vă serviciile (precum și experiențele pe care le oferiți clienților) cu caracteristicile noastre puternice de analiză și raportare. Aflați din informații din date în timp real și adaptați-vă corespunzător strategia pentru servicii.

Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Întâmpinați probleme?

Nu vă vom face să așteptați! Suntem la dispoziția dumneavoastră 24/7 și oferim asistență în mai multe limbi. Contactați-ne oricând prin conversații directe, poștă electronică sau la telefon.

De ce este LiveAgent cea mai bună alternativă de program informatic de asistență pentru rețele sociale?

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Aflați cât de mult puteți economisi cu funcțiile de birou de asistență pentru rețele sociale cu comparație noastră de prețuri utilă pentru LiveAgent și competitorii acestuia.

Clienții noștri o spun cel mai bine

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternative de birou de asistență pentru rețele sociale
Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

Șablon de răspuns agent

Șabloanele de răspuns agent sunt instrumente specializate pentru economisirea timpului asistenților clienți, oferite de LiveAgent. Acestea pot fi personalizate și accesate în panoul agentului.

Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru întreprinderi de afaceri

Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. Este o așteptare a clienților și poate aduce numeroase beneficii, inclusiv timp redus de așteptare și implicare crescută.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

Stimulentele pentru clienți cresc vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă o bună gestionare a clienților, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație