Ce sunt răspunsurile personalizate la emailuri?
Dacă doriți ca numele dvs. să apară în adresa de email, puteți configura acest lucru folosind răspunsurile de email personalizate. Această funcție vă permite să modificați adresa de email în funcție de nevoile dvs. Prin urmare, în loc să se afișeze numele companiei sau al departamentului dvs., destinatarul emailului va vedea numele dvs. real.
Răspunsurile personalizate la emailuri sunt de obicei utilizate în contactul cu utilizatorii finali pentru a face comunicarea mai prietenoasă. Atunci când clienții vă pot vedea numele real în locul poziției dvs., are un impact pozitiv asupra încrederii lor în dvs.
Frequently Asked Questions
Cum definiți răspunsurile personalizate la emailuri?
Dacă doriți ca numele dvs. să apară în adresa de email, puteți configura acest lucru folosind răspunsurile de email personalizate. Această funcție vă permite să modificați adresa de email în funcție de nevoile dvs. Prin urmare, în loc să se afișeze numele companiei sau al departamentului dvs., destinatarul emailului va vedea numele dvs. real.
Care sunt tipurile de răspunsuri personalizate la emailuri?
Răspunsurile personalizate la emailuri se pot baza pe informații personale (precum numele sau prenumele), dar se pot referi și la situații sau momente specifice în care a fost trimis emailul.
LiveAgent oferă răspunsuri personalizate la emailuri?
Răspunsurile personalizate la emailuri sunt disponibile în LiveAgent. Datorită acestui fapt, abordarea față de client este individuală și încrederea beneficiarilor în companie crește.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.