Ce sunt răspunsurile personalizate la emailuri?
Dacă doriți ca numele dvs. să apară în adresa de email, puteți configura acest lucru folosind răspunsurile de email personalizate. Această funcție vă permite să modificați adresa de email în funcție de nevoile dvs. Prin urmare, în loc să se afișeze numele companiei sau al departamentului dvs., destinatarul emailului va vedea numele dvs. real.
Răspunsurile personalizate la emailuri sunt de obicei utilizate în contactul cu utilizatorii finali pentru a face comunicarea mai prietenoasă. Atunci când clienții vă pot vedea numele real în locul poziției dvs., are un impact pozitiv asupra încrederii lor în dvs.
Frequently asked questions
Cum definiți răspunsurile personalizate la emailuri?
Dacă doriți ca numele dvs. să apară în adresa de email, puteți configura acest lucru folosind răspunsurile de email personalizate. Această funcție vă permite să modificați adresa de email în funcție de nevoile dvs. Prin urmare, în loc să se afișeze numele companiei sau al departamentului dvs., destinatarul emailului va vedea numele dvs. real.
Care sunt tipurile de răspunsuri personalizate la emailuri?
Răspunsurile personalizate la emailuri se pot baza pe informații personale (precum numele sau prenumele), dar se pot referi și la situații sau momente specifice în care a fost trimis emailul.
LiveAgent oferă răspunsuri personalizate la emailuri?
Răspunsurile personalizate la emailuri sunt disponibile în LiveAgent. Datorită acestui fapt, abordarea față de client este individuală și încrederea beneficiarilor în companie crește.