Ce este Javascript?
Faceți ca pagina dvs. web să fie mai interactivă și mai atractivă pentru clienți. JavaScript este un limbaj de programare orientat pe obiecte, utilizat pentru crearea de pagini web interactive, programe online sau jocuri video. De asemenea, vă permite să integrați plug-in-uri în site-ul dvs. web datorită unui motor JavaScript încorporat.
JavaScript este de obicei implementat împreună cu HTML și CSS pentru a acoperi principalele funcții ale World Wide Web.
Frequently asked questions
Ce este Javascript?
JavaScript este un limbaj de scripting utilizat pentru a crea și controla conținutul dinamic al unui site web. Acesta include tot ceea ce se mișcă, se reîmprospătează sau se schimbă în alt mod pe ecran, de exemplu, grafică animată, prezentări de fotografii, autocompletare a sugestiilor de text, interacțiune care are loc fără a fi necesară reîncărcarea site-ului web.
La ce este utilizat Javascript?
JavaScript este utilizat în principal în browserele și aplicațiile web. În afara rețelei, poate fi utilizat în software, servere și controale hardware integrate. Funcțiile de bază sunt adăugarea de comportamente interactive pe site-urile web, crearea de aplicații web și mobile, construirea de servere web și dezvoltarea de aplicații de server și crearea de jocuri.
JavaScript este sigur?
Astăzi, JavaScript este un limbaj de programare sigur. Acesta nu oferă acces de nivel scăzut la procesor sau la memorie. Acest lucru se datorează faptului că a fost creat inițial pentru browsere, iar acestea nu necesită acest lucru.
Editor WYSIWYG pentru articole
Baza de cunoștințe poate fi personalizată cu culori și teme separate. Odoo este o soluție excelentă cu un preț accesibil, dar nu include baza de cunoștințe în planul gratuit. Editorul WYSIWYG permite crearea de articole și șabloane din baza de cunoștințe. Integrarea uKit pentru LiveAgent permite plasarea unui buton de chat live pe site-ul web. Există resurse din baza de cunoștințe și posibilitatea de a crea portaluri self-service. LiveAgent pune la dispoziție resurse conexe pentru crearea de baze de cunoștințe și widget-uri adaptabile în funcție de limbă.
Textul oferă sugestii de colectare a feedback-ului și sugestiilor de la clienți pentru a dezvolta produse și servicii. Se sugerează crearea unui buton personalizat pentru feedback pe site-ul dvs. și adăugarea unei bare de căutare în baza de cunoștințe. În plus, sunt oferite resurse utile pentru o strategie mai bună de feedback și sugestii. Pentru a integra chat-ul live pe site-ul dvs., trebuie să alegeți un furnizor de software potrivit, să vă înscrieți la serviciu și să adăugați un buton de chat personalizat. Un panou de feedback și sugestii poate fi o modalitate inteligentă de a colecta feedback-ul și sugestiile clienților pentru a îmbunătăți produsele și serviciile.
LiveAgent este o platformă software care oferă soluții de servicii clienți, cum ar fi sistemul de telefonie VoIP, software de autoservire și software pentru portalul clienților. Compania oferă, de asemenea, un program de afiliere și are parteneriate cu alte companii. LiveAgent are o academie și un blog pentru a-i ajuta pe utilizatorii să învețe mai multe despre software, precum și opțiuni de testare gratuită. Politica de securitate și cea de confidențialitate sunt incluse. În prezent, conturile LiveAgent sunt în proces de creare.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.