Ce este helpchat-ul?
Helpchat is a function that gives customers and visitors the possibility to reach customer representatives. They can reach them anytime, when they visit a company’s website. Customer representatives are able to help and resolve various questions and queries through a helpchat. Customers get an assistance that can raise their satisfaction and persuade them to purchase. Nowadays, helpchat is essential for every business.
Frequently asked questions
Ce înseamnă helpchat?
Helpchat este o funcție care permite clienților să apeleze în orice moment la serviciul de asistență pentru clienți prin intermediul site-ului web al companiei. Este o formă rapidă de comunicare cu echipa de asistență, datorită căreia clientul poate obține imediat un răspuns la întrebarea sa. Aceasta îmbunătățește cu siguranță serviciul pentru clienți.
Ce caracteristici de bază ar trebui să ofere fiecare helpchat?
Există câteva caracteristici pe care orice helpchat ar trebui să le ofere. Acestea sunt, în primul rând, posibilitatea de a rula un chat în timp real, datorită căruia clientul poate primi foarte repede un răspuns la întrebarea sa. O altă caracteristică este posibilitatea de a trimite răspunsuri deja concepute, datorită căreia această comunicare poate fi și mai rapidă. În plus, agentul și clientul ar trebui să aibă posibilitatea de a încărca fișiere sau de a încorpora imagini pentru a oferi asistență. Un aspect important este, de asemenea, capacitatea de a adapta chat-ul la propriul brand, precum și posibilitatea de a evalua serviciul de asistență pentru clienți.
Fiecare companie are nevoie de helpchat?
Orice organizație care dorește să fie luată în seamă pe piață ar trebui să aibă un helpchat. Este un canal de comunicare cheie, apreciat de majoritatea clienților, deoarece acolo pot primi ajutor rapid. Widgetul de chat ar trebui să se afle pe fiecare pagină a site-ului, astfel încât clientul să poată contacta serviciul clienți în orice moment. Datorită acestui lucru, serviciul pentru clienți se realizează la un nivel mai ridicat și deciziile sunt mai ușor de influențat
Notă de expert
<p>Helpchat este o soluție eficientă pentru gestionarea comunicării cu clienții în timp real, oferind caracteristici personalizabile și acces facil la rapoarte și analize.</p>

The use of chat services is important for customer relationship management as it provides a fast and efficient communication option for representatives. Chat services allow for real-time conversations between agents and customers, with the option for chatbots to provide quick responses to repetitive questions. Best practices for chat services include having a chat box on every page of a website, utilizing personalized communication with customers, and integrating chat with CRM for team convenience. LiveAgent offers messaging services and the ability to integrate chat with CRM for improved customer satisfaction.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților care oferă o gamă largă de caracteristici și integrări pentru a vă îmbunătăți serviciul utilizatorilor. Compania are un portal de asistență și oferă migrarea datelor și jurnal de modificări. LiveAgent este parteneriat cu alți furnizori VoIP și oferă un program de afiliere. În plus, au un blog, academie de învățare, seminar web și teste de dactilografie. Compania se concentrează pe securitate, politică de confidențialitate și conformitate GDPR.
LiveAgent offers a chat button that provides excellent customer service. The button can be customized and allows customers to chat with a representative immediately. It has several features, such as language selection, directing inquiries to the appropriate department, and leaving messages when offline. The button also has options for different designs and can be integrated into websites without slowing them down. The benefits for businesses include customer retention, satisfaction, time and cost savings, increased sales, and a competitive advantage. LiveAgent offers a free trial and tutorials on creating and customizing the chat button.