Ce este helpchat-ul?
Helpchat is a function that gives customers and visitors the possibility to reach customer representatives. They can reach them anytime, when they visit a company’s website. Customer representatives are able to help and resolve various questions and queries through a helpchat. Customers get an assistance that can raise their satisfaction and persuade them to purchase. Nowadays, helpchat is essential for every business.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă helpchat?
Helpchat este o funcție care permite clienților să apeleze în orice moment la serviciul de asistență pentru clienți prin intermediul site-ului web al companiei. Este o formă rapidă de comunicare cu echipa de asistență, datorită căreia clientul poate obține imediat un răspuns la întrebarea sa. Aceasta îmbunătățește cu siguranță serviciul pentru clienți.
Ce caracteristici de bază ar trebui să ofere fiecare helpchat?
Există câteva caracteristici pe care orice helpchat ar trebui să le ofere. Acestea sunt, în primul rând, posibilitatea de a rula un chat în timp real, datorită căruia clientul poate primi foarte repede un răspuns la întrebarea sa. O altă caracteristică este posibilitatea de a trimite răspunsuri deja concepute, datorită căreia această comunicare poate fi și mai rapidă. În plus, agentul și clientul ar trebui să aibă posibilitatea de a încărca fișiere sau de a încorpora imagini pentru a oferi asistență. Un aspect important este, de asemenea, capacitatea de a adapta chat-ul la propriul brand, precum și posibilitatea de a evalua serviciul de asistență pentru clienți.
Fiecare companie are nevoie de helpchat?
Orice organizație care dorește să fie luată în seamă pe piață ar trebui să aibă un helpchat. Este un canal de comunicare cheie, apreciat de majoritatea clienților, deoarece acolo pot primi ajutor rapid. Widgetul de chat ar trebui să se afle pe fiecare pagină a site-ului, astfel încât clientul să poată contacta serviciul clienți în orice moment. Datorită acestui lucru, serviciul pentru clienți se realizează la un nivel mai ridicat și deciziile sunt mai ușor de influențat
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.