Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpchat

Ce este helpchat-ul?

Helpchat-ul este o funcție care oferă clienților și vizitatorilor posibilitatea de a lua legătura cu reprezentanții clienților. Aceștia îi pot contacta oricând, atunci când vizitează site-ul web al unei companii. Reprezentanții clienților sunt capabili să ajute și să rezolve diverse întrebări și interogări prin intermediul unui helpchat. Clienții beneficiază de o asistență care le poate crește satisfacția și îi poate convinge să cumpere. În zilele noastre, helpchat-ul este esențial pentru fiecare afacere.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă helpchat?

Helpchat este o funcție care permite clienților să apeleze în orice moment la serviciul de asistență pentru clienți prin intermediul site-ului web al companiei. Este o formă rapidă de comunicare cu echipa de asistență, datorită căreia clientul poate obține imediat un răspuns la întrebarea sa. Aceasta îmbunătățește cu siguranță serviciul pentru clienți.

Ce caracteristici de bază ar trebui să ofere fiecare helpchat?

Există câteva caracteristici pe care orice helpchat ar trebui să le ofere. Acestea sunt, în primul rând, posibilitatea de a rula un chat în timp real, datorită căruia clientul poate primi foarte repede un răspuns la întrebarea sa. O altă caracteristică este posibilitatea de a trimite răspunsuri deja concepute, datorită căreia această comunicare poate fi și mai rapidă. În plus, agentul și clientul ar trebui să aibă posibilitatea de a încărca fișiere sau de a încorpora imagini pentru a oferi asistență. Un aspect important este, de asemenea, capacitatea de a adapta chat-ul la propriul brand, precum și posibilitatea de a evalua serviciul de asistență pentru clienți.

Fiecare companie are nevoie de helpchat?

Orice organizație care dorește să fie luată în seamă pe piață ar trebui să aibă un helpchat. Este un canal de comunicare cheie, apreciat de majoritatea clienților, deoarece acolo pot primi ajutor rapid. Widgetul de chat ar trebui să se afle pe fiecare pagină a site-ului, astfel încât clientul să poată contacta serviciul clienți în orice moment. Datorită acestui lucru, serviciul pentru clienți se realizează la un nivel mai ridicat și deciziile sunt mai ușor de influențat

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație