Animați-vă butoanele de conversații pentru a obține mai mulți vizitatori cu care să discutați și cărora să le vindeți.
Animație tip săritură în interior sus
Animație tip răsturnare în X
Animație tip săritură în interior
Animație tip răsturnare în Y
Informații interesante:
- Oamenii își formează o părere subconștientă despre un produs în decurs de 90 de secunde de la prima vizionare.
- Culoarea reprezintă 85% din motivul pentru care ați cumpărat un anumit produs.
- Animația influențează ochii utilizatorului și poate controla direcția în care să se concentreze.
- Elementele vizuale care se deplasează pe ecran atrag volume diferite de atenție în funcție de viteza și poziția acestora pe pagină.
- Viteza obiectului atrage imediat atenția.
Ready to try out LiveAgent?
LiveAgent provides a 14-day free trial with no credit card details required. Create a chat button for your website and choose eye-catching animation immediately.
Cum arată animațiile butonului de conversații?

Resurse din baza de cunoștințe:
Doriți să aflați mai multe?
Aflați cum să personalizați un buton de conversații pentru pagina dumneavoastră de internet în LiveAgent.
Funcția IVR (Interactive Voice Response) din Zendesk este populară în software-ul de call center. Utilizată pentru organizarea apelurilor în funcție de diverse condiții, IVR poate fi configurată prin interfața bine concepută și ușor de utilizat a Zendesk. Cu toate acestea, configurarea IVR poate fi confuză și planificarea prealabilă este necesară. Prețul poate fi costisitor, dar Zendesk are alte puncte forte și poate fi o alegere bună pentru companiile dispuse să plătească mai mult pentru caracteristicile sale.
MessageBird IVR este o caracteristică populară în software-ul de call center, permitând agenților de asistență pentru clienți să organizeze apelurile și să direcționeze clienții către arbori specifici. Prețurile încep de la 30$ pe lună și există o versiune gratuită și o perioadă de probă. Flow Builder de la MessageBird este intuitiv și ușor de folosit, dar personalizarea mesajelor IVR poate fi limitată. În general, MessageBird IVR este o alegere excelentă pentru cei care doresc să configureze un meniu IVR simplu.
Șabloane de e-mail de apreciere a clienților
Personalizați și salvați șabloanele noastre de apreciere a clienților direct în LiveAgent. Trimiterea de e-mailuri de apreciere nu a fost niciodată atât de ușoară!
Șabloane de e-mail de apreciere a clienților
E-mailurile de apreciere a clienților sunt esențiale pentru a construi relații cu clienții și pentru a le oferi un sentiment de siguranță și loialitate. Linii precum "Mulțumim" în subiectul e-mailului pot crește rata de deschidere și de click. Există numeroase ocazii pentru a trimite astfel de e-mailuri, cum ar fi după o achiziție sau la sărbători. Un astfel de e-mail ar trebui să fie personalizat, să includă informații despre comanda clientului și să ofere asistență în caz de nevoie.