Animați-vă butoanele de conversații pentru a obține mai mulți vizitatori cu care să discutați și cărora să le vindeți.
Animație tip săritură în interior sus
Animație tip răsturnare în X
Animație tip săritură în interior
Animație tip răsturnare în Y
Informații interesante:
- Oamenii își formează o părere subconștientă despre un produs în decurs de 90 de secunde de la prima vizionare.
- Culoarea reprezintă 85% din motivul pentru care ați cumpărat un anumit produs.
- Animația influențează ochii utilizatorului și poate controla direcția în care să se concentreze.
- Elementele vizuale care se deplasează pe ecran atrag volume diferite de atenție în funcție de viteza și poziția acestora pe pagină.
- Viteza obiectului atrage imediat atenția.
Ready to try out LiveAgent?
LiveAgent provides a 14-day free trial with no credit card details required. Create a chat button for your website and choose eye-catching animation immediately.
Cum arată animațiile butonului de conversații?
Resurse din baza de cunoștințe:
Doriți să aflați mai multe?
Aflați cum să personalizați un buton de conversații pentru pagina dumneavoastră de internet în LiveAgent.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.