Ce este firul tichetului?
Firul tichetului este tehnic același lucru ca și un tichet. Uneori, clienții se referă la firele tichetului drept tichete și invers. De obicei, ceea ce înțeleg prin firul tichetului este întreaga comunicare disponibilă într-un singur tichet, cu toate notele, marcajele de timp, răspunsurile clienților și ale agenților.
Frequently Asked Questions
Ce este firul tichetului?
Firul tichetului este același lucru ca firul tichetului. Deci, o notificare care a fost introdusă în sistem și transformată într-un tichet. Prin fir se înțelege toată corespondența disponibilă într-un singur tichet, inclusiv note, marcajul timpului, răspunsurile clienților și ale agenților.
Cine poate accesa firele tichetelor?
Toți agenții atribuți unor tichete specifice, agenții cu care sunt partajați, precum și administratorii și proprietarul, au acces la firul tichetului.
Unde în LiveAgent puteți verifica firele tichetelor?
În LiveAgent, firele de tichete pot fi verificate în panoul agentului din secțiunea Tichete.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.
Platforma LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-un singur loc, eficientizând astfel asistența pentru clienți. De asemenea, oferă diverse planuri cu prețuri transparente și poate fi adaptată oricărei dimensiuni de companie.
LiveAgent este apreciat de mulți clienți datorită capacității sale de a îmbunătăți serviciul pentru clienți, deoarece ajută la clasificarea tichetelor și monitorizează statisticile legate de nevoile clienților. De asemenea, LiveAgent accelerează comunicarea cu clienții prin intermediul chat-ului și oferă rapoarte utile. Acesta a ajutat clienții să își îmbunătățească viteza de răspuns și să crească satisfacția clienților, în timp ce a scăzut timpul petrecut sortând e-mailurile și a crescut rata de conversie. LiveAgent este, de asemenea, considerat o soluție excelentă la prețuri rezonabile pentru orice afacere online.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.