Ce este firul tichetului?
Firul tichetului este tehnic același lucru ca și un tichet. Uneori, clienții se referă la firele tichetului drept tichete și invers. De obicei, ceea ce înțeleg prin firul tichetului este întreaga comunicare disponibilă într-un singur tichet, cu toate notele, marcajele de timp, răspunsurile clienților și ale agenților.

Frequently Asked Questions
Ce este firul tichetului?
Firul tichetului este același lucru ca firul tichetului. Deci, o notificare care a fost introdusă în sistem și transformată într-un tichet. Prin fir se înțelege toată corespondența disponibilă într-un singur tichet, inclusiv note, marcajul timpului, răspunsurile clienților și ale agenților.
Cine poate accesa firele tichetelor?
Toți agenții atribuți unor tichete specifice, agenții cu care sunt partajați, precum și administratorii și proprietarul, au acces la firul tichetului.
Unde în LiveAgent puteți verifica firele tichetelor?
În LiveAgent, firele de tichete pot fi verificate în panoul agentului din secțiunea Tichete.
Notă de expert
Firul tichetului este întreaga corespondență disponibilă într-un singur tichet. Este util pentru organizarea și categorisirea biroului de asistență și alocarea regulilor de automatizare.

LiveAgent este o soluție eficientă și accesibilă de chat live pentru afacerile online. Utilizatorii apreciază abilitatea aplicației de a urmări și clasifica tichetele, îmbunătăți comunicarea cu clienții și economisi timp și bani. În plus, LiveAgent este văzut ca o alternativă mai bună decât alte soluții similare, cu valoare adăugată și îmbunătățirea satisfacției clienților. Chat-ul live poate fi utilizat și pentru instruirea personalului și ușurarea procesului de recrutare, iar LiveAgent oferă funcții de securitate, cum ar fi banarea IP-urilor și criptarea HTTPS. În general, această soluție este recomandată pentru startup-uri și întreprinderi mici care doresc să ofere suport clienți excelent.