Ce este un formular pentru client?
O asistență excelentă pentru clienți crește satisfacția și loialitatea clienților. Pentru a oferi un sprijin mai bun, este necesar să aveți mai multe informații despre clienți. O modalitate de a le obține este printr-un formular de client. Veți ști de câte ori clientul a contactat compania înainte, preferințele lor și multe altele.
Aceste formulare pentru clienți pot fi, de asemenea, completate de agenți după comunicarea cu clienții. Apoi, agenții au mai multe informații și pot ajuta clienții mai repede și mai bine.
Frequently asked questions
Ce este formularul pentru client?
Un formular pentru clienți este unul dintre formularele care vă oferă șansa de a obține mai multe informații despre clienții dvs. Atât clientul, cât și agentul le pot completa după contactarea clientului. Datorită informațiilor colectate în acest mod, agenții au o imagine mai largă a clientului.
Cum se accesează formularul pentru client în LiveAgent?
Formularele pentru client LiveAgent sunt disponibile în panoul agentului. Și sunt disponibile agenților cu toate rolurile disponibile. Datorită acestui fapt, agentul poate obține cu ușurință informații despre clientul al cărui caz este tratat.
Cum se editează formularul pentru client în LiveAgent?
Pentru a accesa formularele clienților din LiveAgent, accesați „Configurare”. Acolo veți găsi un link către formularul pentru client și îl puteți edita și adapta după cum este necesar.
- Baza de Cunoștințe (Explicații)
- Competențe de Asistență Clienți [Explicație]
- Consultant Servicii Clienți [Explicat]
- Software pentru asistență și chat live pentru industria Valutară
- Birou de Asistență (Explicație)
- Asistență în Aplicație (Explicații)
- Asistența pentru clienți [Explicată]
- Recenziile Serviciului Clienți [Explicat]