Ce este un formular pentru client?
O asistență excelentă pentru clienți crește satisfacția și loialitatea clienților. Pentru a oferi un sprijin mai bun, este necesar să aveți mai multe informații despre clienți. O modalitate de a le obține este printr-un formular de client. Veți ști de câte ori clientul a contactat compania înainte, preferințele lor și multe altele.
Aceste formulare pentru clienți pot fi, de asemenea, completate de agenți după comunicarea cu clienții. Apoi, agenții au mai multe informații și pot ajuta clienții mai repede și mai bine.
Frequently asked questions
Ce este formularul pentru client?
Un formular pentru clienți este unul dintre formularele care vă oferă șansa de a obține mai multe informații despre clienții dvs. Atât clientul, cât și agentul le pot completa după contactarea clientului. Datorită informațiilor colectate în acest mod, agenții au o imagine mai largă a clientului.
Cum se accesează formularul pentru client în LiveAgent?
Formularele pentru client LiveAgent sunt disponibile în panoul agentului. Și sunt disponibile agenților cu toate rolurile disponibile. Datorită acestui fapt, agentul poate obține cu ușurință informații despre clientul al cărui caz este tratat.
Cum se editează formularul pentru client în LiveAgent?
Pentru a accesa formularele clienților din LiveAgent, accesați „Configurare”. Acolo veți găsi un link către formularul pentru client și îl puteți edita și adapta după cum este necesar.
Expert note
Formularul pentru clienți este esențial pentru a obține informații relevante despre clienți, ceea ce permite agenților să ofere suport mai bun. Este disponibil în LiveAgent și poate fi personalizat pentru nevoile companiei dvs.

Listă de verificare privind clientul nou
Această listă de verificare îndrumă proprietarii de afaceri în privința obiectivelor pentru clienții noi, inclusiv desemnarea unui reprezentant de vânzări și de asistență clienți, validarea contractului, programarea întâlnirilor și identificarea necesităților și așteptărilor clienților. Proprietarii ar trebui să înregistreze datele despre clienți și să evalueze utilizarea serviciilor. Catalogarea semnalelor de alarmă sau a problemelor și identificarea obiectivelor pe termen scurt și lung ar trebui să fie, de asemenea, realizate.
LiveAgent este o companie care oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și soluții de gestionare a reclamațiilor. Compania oferă și un program de afiliere, iar clienții pot beneficia de suport prin intermediul portalului de asistență. LiveAgent oferă integrări cu alte aplicații și servicii și are parteneri și clienți mulțumiți. Compania pune accentul pe securitatea datelor și respectarea GDPR și are o politică de confidențialitate bine definită.
Vtiger este un sistem CRM care poate fi integrat cu tabloul de bord LiveAgent pentru a gestiona persoanele de contact, oportunitățile de vânzări și campaniile de marketing, iar avantajele includ creșterea satisfacției și eficienței serviciilor pentru clienți. LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, ce oferă un cont gratuit pentru încercare timp de 7 sau 30 de zile. Pentru a îmbunătăți retenția și fidelizarea clienților, companiile pot utiliza un panou de feedback și sugestii. LiveAgent poate fi integrat cu multe alte instrumente și servicii.
LiveAgent este o platformă software de gestionare a serviciilor pentru clienți, care oferă o serie de caracteristici, integrări și alternative. Compania are un portal de asistență și oferă asistență cu migrarea datelor și starea sistemului. LiveAgent are parteneri și un program de afiliere și oferă seminarii web, bloguri și alte resurse pentru a învăța să utilizeze software-ul. Platforma include și soluții pentru gestionarea reclamațiilor, e-mailurilor și a serviciului de telefonie, și are contacte de vânzări disponibile.