Ce este un formular pentru client?
O asistență excelentă pentru clienți crește satisfacția și loialitatea clienților. Pentru a oferi un sprijin mai bun, este necesar să aveți mai multe informații despre clienți. O modalitate de a le obține este printr-un formular de client. Veți ști de câte ori clientul a contactat compania înainte, preferințele lor și multe altele.
Aceste formulare pentru clienți pot fi, de asemenea, completate de agenți după comunicarea cu clienții. Apoi, agenții au mai multe informații și pot ajuta clienții mai repede și mai bine.
Frequently Asked Questions
Ce este formularul pentru client?
Un formular pentru clienți este unul dintre formularele care vă oferă șansa de a obține mai multe informații despre clienții dvs. Atât clientul, cât și agentul le pot completa după contactarea clientului. Datorită informațiilor colectate în acest mod, agenții au o imagine mai largă a clientului.
Cum se accesează formularul pentru client în LiveAgent?
Formularele pentru client LiveAgent sunt disponibile în panoul agentului. Și sunt disponibile agenților cu toate rolurile disponibile. Datorită acestui fapt, agentul poate obține cu ușurință informații despre clientul al cărui caz este tratat.
Cum se editează formularul pentru client în LiveAgent?
Pentru a accesa formularele clienților din LiveAgent, accesați „Configurare”. Acolo veți găsi un link către formularul pentru client și îl puteți edita și adapta după cum este necesar.
Notă de expert
Formularul pentru clienți este esențial pentru a obține informații relevante despre clienți, ceea ce permite agenților să ofere suport mai bun. Este disponibil în LiveAgent și poate fi personalizat pentru nevoile companiei dvs.

Prezentare generală a performanței agenților
Serviciul de relații cu clienții LiveAgent furnizează soluții CRM și de centru de apel pentru gestionarea proiectelor și oferă servicii clienți de calitate pentru îmbunătățirea relațiilor, vânzărilor și fidelității la brand.
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
Serviciul clienți de înaltă calitate și interacțiunea eficientă pot îmbunătăți experiența clienților și pot crește veniturile. LiveAgent oferă soluții CRM și gestionare a proiectelor.
Ce reprezintă serviciul clienți?
Un program de suport clienți eficient combină comunicarea cu clienții prin diverse canale și sistemul de ticketing pentru a gestiona solicitările și a asigura satisfacția clienților. Există diferite tipuri de programe de suport, iar un program calitativ ar trebui să ofere automatizare, integrare cu alte platforme, înregistrare a apelurilor, feedback și suport permanent. În era inteligenței artificiale, serviciul clienți devine o prioritate pentru afaceri. Un exemplu de program de suport este LiveAgent, care oferă o gamă largă de funcționalități pentru gestionarea comunicării cu clienții.