Adăugarea de formulare de contact pe pagina dumneavoastră de internet permite clienților să vă trimită mesaje prin poștă electronică direct de pe pagină. Formularele de contact sunt fie încorporate, fie în fereastră detașată. Odată ce un vizitator introduce interogări în formulare și apasă pe opțiunea de trimitere, este creat un tichet nou în LiveAgent.
Butoane de contact
LiveAgent oferă diverse butoane de contact particularizabile.
Alegeți dintre numeroase poziții și stiluri predefinite pentru butonul de contact:
Nu ați găsit încă stilul potrivit pentru butonul dumneavoastră de contact? Nu vă îngrijorați, întrucât puteți crea un buton personalizat folosind propriul cod HTML.
Formulare de contact
Puteți alege un formular de contact predefinit dintre 3 opțiuni de stil:
- Clasic
- Pătrat
- Întunecat
Modificări posibile în proiectarea formularului de contact:
- Titlu
- Lăsați vizitatorul să aleagă departamentul
- Culoarea marginilor
- Culoarea butonului
- Culoarea conținutului
- Culoarea formularului
- Culoarea stării
- Câmpul casetei de text
- Câmpul casetei de listă
- Câmpul casetei de selectare
- Câmpul grupului de casete de selectare
- Creați un număr nelimitat de câmpuri (nume, poștă electronică, telefon, cod de comandă, companie, mesaj…)
Puteți scrie propriul cod CSS pentru a adapta formularul de la contact la aspectul paginii dumneavoastră.
Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.