Șabloane pentru formularul de solicitare a biroului de asistență. Furnizează exemple de formulare pentru îmbunătățirea experienței clienților și eficientizarea lucului agenților de asistență. Disponibile in doua variante, cu câmpuri simple sau cu departamente disponibile.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Furnizarea unui serviciu bun pentru clienți nu este suficientă pentru a ieși în evidență pe o piață aglomerată. Această regulă se aplică atât întreprinderilor B2C și B2B, cât și celor care vând bunuri necesare, produse de lux sau software.
De ce? Pentru că în zilele noastre, cumpărătorii au așteptări mai mari și sunt obișnuiți cu experiențe personalizate și pozitive. Aceste experiențe pozitive sunt strâns legate de unul dintre principiile serviciului modern pentru clienți – asistență pentru clienți omnicanal.
Asistența pentru clienți Omnicanal înseamnă a fi disponibil clienților dumneavoastră pe diferite canale de comunicare și a oferi același nivel de asistență pe fiecare canal. Ca atare, sprijinul omnicanal ar trebui să le permită clienților să schimbe canalele de comunicare(from telefon la e-mail, sau social media și live chat) fără probleme, fără a fi nevoie să-și repete problemele și întrebările către diferiți agenți de asistență.
Principalele avantaje ale serviciului omnicanal pentru clienți, în afară de îmbunătățirea evidentă a experienței clienților, includ:
Conectarea cu clienții prin diferite canale, la alegere, vă poate ajuta să înțelegeți mai bine nevoile, dorințele, așteptările și problemele acestora. Angajarea în comunicarea cu ei pe mai multe canale este o modalitate excelentă de a-i cunoaște și de a vă arăta dorința de a-i face să se simtă confortabili.
Puteți colecta multe informații valoroase și feedback-uri neprețuite despre produsul sau serviciul dumneavoastră, în timp ce vă conectați cu clienții pe diferite platforme. De obicei, clienții sunt mai dispuși să-și împărtășească opiniile despre produsul sau serviciul dumneavoastră pe un canal care se simte mai natural pentru ei. Prin „mai natural” înțelegem, de exemplu, mesaje de socializare sau e-mail, spre deosebire de sondajele de satisfacție a clienților sau de întrebări pop-up NPS.
Poate părea imposibil, dar oferirea serviciilor omnicanal pentru clienți, face, de fapt, munca agenților dumneavoastră mai simplă și mai rapidă. Cum? Deoarece oferirea asistenței omnicanale necesită ca o companie să își organizeze mai eficient serviciul pentru clienți în comparație cu asistența multicanal. Și datorită acestui fapt, agenții pot lucra mai productiv iar performanța lor se va îmbunătăți în timp.
Oferirea serviciilor omnicanal pentru clienți înseamnă economii considerabile în bugetul dumneavoastră de servicii pentru clienți. Un singur agent poate rezolva mai multe solicitări în același interval de timp – este direct legat de creșterea productivității agentului dumneavoastră. Mai mult, agenții sunt mai puțin frustrați și munca lor este mai ușoară. Aceasta înseamnă că motivația și moralul lor de muncă se îmbunătățesc.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Contacte pentru biroul de asistență AdRoll
AdRoll este o platformă de marketing pentru e-commerce care oferă suport prin e-mail, social media și auto-asistență. Clienții pot contacta AdRoll prin diferite canale și pot accesa baza de cunoștințe a companiei.
Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Substack
Substack este o platformă online pentru publicarea și gestionarea abonamentelor la buletine informative. Oferă suport prin rețelele de socializare și nu oferă suport prin email sau live chat.
Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Ulta Beauty
Descoperiți avantajele LiveAgent printr-un apel unu-la-unu și programați o demonstrație. Suntem disponibili pe mai multe date.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date