Șabloane pentru formularul de solicitare a biroului de asistență. Furnizează exemple de formulare pentru îmbunătățirea experienței clienților și eficientizarea lucului agenților de asistență. Disponibile in doua variante, cu câmpuri simple sau cu departamente disponibile.
Furnizarea unui serviciu bun pentru clienți nu este suficientă pentru a ieși în evidență pe o piață aglomerată. Această regulă se aplică atât întreprinderilor B2C și B2B, cât și celor care vând bunuri necesare, produse de lux sau software.
De ce? Pentru că în zilele noastre, cumpărătorii au așteptări mai mari și sunt obișnuiți cu experiențe personalizate și pozitive. Aceste experiențe pozitive sunt strâns legate de unul dintre principiile serviciului modern pentru clienți – asistență pentru clienți omnicanal.
Asistența pentru clienți Omnicanal înseamnă a fi disponibil clienților dumneavoastră pe diferite canale de comunicare și a oferi același nivel de asistență pe fiecare canal. Ca atare, sprijinul omnicanal ar trebui să le permită clienților să schimbe canalele de comunicare(from telefon la e-mail, sau social media și live chat) fără probleme, fără a fi nevoie să-și repete problemele și întrebările către diferiți agenți de asistență.
Principalele avantaje ale serviciului omnicanal pentru clienți, în afară de îmbunătățirea evidentă a experienței clienților, includ:
Conectarea cu clienții prin diferite canale, la alegere, vă poate ajuta să înțelegeți mai bine nevoile, dorințele, așteptările și problemele acestora. Angajarea în comunicarea cu ei pe mai multe canale este o modalitate excelentă de a-i cunoaște și de a vă arăta dorința de a-i face să se simtă confortabili.
Puteți colecta multe informații valoroase și feedback-uri neprețuite despre produsul sau serviciul dumneavoastră, în timp ce vă conectați cu clienții pe diferite platforme. De obicei, clienții sunt mai dispuși să-și împărtășească opiniile despre produsul sau serviciul dumneavoastră pe un canal care se simte mai natural pentru ei. Prin „mai natural” înțelegem, de exemplu, mesaje de socializare sau e-mail, spre deosebire de sondajele de satisfacție a clienților sau de întrebări pop-up NPS.
Poate părea imposibil, dar oferirea serviciilor omnicanal pentru clienți, face, de fapt, munca agenților dumneavoastră mai simplă și mai rapidă. Cum? Deoarece oferirea asistenței omnicanale necesită ca o companie să își organizeze mai eficient serviciul pentru clienți în comparație cu asistența multicanal. Și datorită acestui fapt, agenții pot lucra mai productiv iar performanța lor se va îmbunătăți în timp.
Oferirea serviciilor omnicanal pentru clienți înseamnă economii considerabile în bugetul dumneavoastră de servicii pentru clienți. Un singur agent poate rezolva mai multe solicitări în același interval de timp – este direct legat de creșterea productivității agentului dumneavoastră. Mai mult, agenții sunt mai puțin frustrați și munca lor este mai ușoară. Aceasta înseamnă că motivația și moralul lor de muncă se îmbunătățesc.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Ghișeul de ajutor solicită formularelor să fie cât mai scurte posibil. Acestea ar trebui să includă doar cele mai importante câmpuri, cum ar fi datele despre clienți (nume și prenume, e-mail, număr de telefon, dacă este necesar), un câmp de text lung pentru ca clientul să descrie cererea lor și un buton „trimitere”. Dacă departamentul dumneavoastră de servicii pentru clienți este mai complex și este format din câteva echipe, astfel de formulare ar trebui să includă, de asemenea, o listă derulantă în care un client poate selecta echipa pe care ar dori să o contacteze. Puteți adăuga și alte liste derulante, dar nu uitați că formularul ar trebui să fie cât mai scurt și simplu posibil.
Similar cu lungimea și structura unui formular de solicitare a unui birou de asistență, un formular trebuie scris într-un limbaj ușor de digerat. Utilizați declarații care sunt de înțeles și pe care clienții dumneavoastră le cunosc. Evitați utilizarea jargonului sau a limbajului tehnic, evitați utilizarea verbelor frazale sau a propozițiilor complexe și compuse. Amintiți-vă că clienții dumneavoastră sunt ocupați, deci ar trebui să vă poată trimite formularul în câteva minute, sau chiar în câteva secunde, fără a petrece timp încercând să interpreteze codul companiei.
Răspunsul simplu la această întrebare este cât mai rapid posibil, dar știm că este mai ușor de spus decât de făcut. Timpul necesar pentru a răspunde la o solicitare a clienților ar trebui stabilit intern în echipa de servicii pentru clienți și, dacă este posibil, confirmat de către un Service Level Agreement (SLA) semnat de agenții de servicii pentru clienți. Timpii de răspuns pot varia de la o industrie la alta și de la o companie la alta, în funcție de variabile. Aceste variabile pot include numărul de agenți dintr-o echipă de servicii pentru clienți, cantitatea de bilete de birou de asistență prezentate într-o anumită perioadă de timp, complexitatea cererilor clienților, nivelul de automatizare a operațiunilor de birou de asistență și calitatea clientului de serviciu software. Indiferent de condițiile interne din cadrul echipei dumneavoastră, agenții de servicii pentru clienți ar trebui să urmărească să răspundă cererilor clienților imediat ce sunt trimise, având în vedere interesul superior al acestora.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
Cum să începeți un email (Sfaturi + șabloane)
Începutul emailului companiei dvs. este primul lucru văzut de destinatar. Salutul și primele propoziții sunt importante pentru a crea o impresie pozitivă. Evitați saluturile prea obișnuite sau prea formale.încercați să fiți mai personalizați, dar păstrați un ton profesional. Alegeți cu grijă frazele de deschidere și asigurați-vă că verificați erorile. Este esențial să creați o primă impresie pozitivă pentru a încuraja destinatarul să răspundă.
Șabloane de e-mail pentru urmărirea serviciului de clienți
LiveAgent oferă o gamă largă de servicii pentru clienți, inclusiv migrarea datelor, starea sistemului și jurnalul de modificări. Compania se angajează să ofere premii și certificate, recenzii ale clienților, și parteneriate în domeniul VoIP. De asemenea, oferă programe de afiliere și parteneriate. LiveAgent oferă și o varietate de software-uri pentru serviciul clienților, inclusiv sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și software pentru gestionarea e-mailurilor. Compania se angajează să ofere un serviciu excelent pentru clienți, inclusiv răspunsuri la e-mailuri și urmărirea acestora.
Există mai multe liste de verificare disponibile pentru diferite aspecte ale afacerii, cum ar fi designul grafic, începerea unui job nou, standardele de serviciu clienți și configurarea rețelelor de socializare. Aceste liste pot fi instrumente utile pentru a vă asigura că nu scăpați din vedere niciun aspect important.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team