Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane pentru formularul de solicitare a biroului de asistență

Șabloane pentru formularul de solicitare a biroului de asistență

Furnizarea unui serviciu bun pentru clienți nu este suficientă pentru a ieși în evidență pe o piață aglomerată. Această regulă se aplică atât întreprinderilor B2C și B2B, cât și celor care vând bunuri necesare, produse de lux sau software.

De ce? Pentru că în zilele noastre, cumpărătorii au așteptări mai mari și sunt obișnuiți cu experiențe personalizate și pozitive. Aceste experiențe pozitive sunt strâns legate de unul dintre principiile serviciului modern pentru clienți – asistență pentru clienți omnicanal.

Rolul serviciului pentru clienți omnicanal și avantajele acestuia

Asistența pentru clienți Omnicanal înseamnă a fi disponibil clienților dumneavoastră pe diferite canale de comunicare și a oferi același nivel de asistență pe fiecare canal. Ca atare, sprijinul omnicanal ar trebui să le permită clienților să schimbe canalele de comunicare(from telefon la e-mail, sau social media și live chat) fără probleme, fără a fi nevoie să-și repete problemele și întrebările către diferiți agenți de asistență.

Principalele avantaje ale serviciului omnicanal pentru clienți, în afară de îmbunătățirea evidentă a experienței clienților, includ:

1. Aflați mai multe despre clienții dumneavoastră

Conectarea cu clienții prin diferite canale, la alegere, vă poate ajuta să înțelegeți mai bine nevoile, dorințele, așteptările și problemele acestora. Angajarea în comunicarea cu ei pe mai multe canale este o modalitate excelentă de a-i cunoaște și de a vă arăta dorința de a-i face să se simtă confortabili.

Șabloane pentru formularul de solicitare a biroului de asistență
Salvați informațiile clienților în CRM-ul nostru încorporat.

2. Adunarea informațiilor despre produsele sau serviciile dumneavoastră

Puteți colecta multe informații valoroase și feedback-uri neprețuite despre produsul sau serviciul dumneavoastră, în timp ce vă conectați cu clienții pe diferite platforme. De obicei, clienții sunt mai dispuși să-și împărtășească opiniile despre produsul sau serviciul dumneavoastră pe un canal care se simte mai natural pentru ei. Prin „mai natural” înțelegem, de exemplu, mesaje de socializare sau e-mail, spre deosebire de sondajele de satisfacție a clienților sau de întrebări pop-up NPS.

3. Îmbunătățirea productivității și performanței agentului

Poate părea imposibil, dar oferirea serviciilor omnicanal pentru clienți, face, de fapt, munca agenților dumneavoastră mai simplă și mai rapidă. Cum? Deoarece oferirea asistenței omnicanale necesită ca o companie să își organizeze mai eficient serviciul pentru clienți în comparație cu asistența multicanal. Și datorită acestui fapt, agenții pot lucra mai productiv iar performanța lor se va îmbunătăți în timp.

performanță-agent-LiveAgent
Rapoarte de performanță ale agenților în LiveAgent

4. Economii considerabile la costurile serviciului pentru clienți

Oferirea serviciilor omnicanal pentru clienți înseamnă economii considerabile în bugetul dumneavoastră de servicii pentru clienți. Un singur agent poate rezolva mai multe solicitări în același interval de timp – este direct legat de creșterea productivității agentului dumneavoastră. Mai mult, agenții sunt mai puțin frustrați și munca lor este mai ușoară. Aceasta înseamnă că motivația și moralul lor de muncă se îmbunătățesc.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Șabloane pentru formularul de solicitare a biroului de asistență

Șablon formular 1 pentru cererea biroului de asistență

Șablon formular 2 pentru cererea biroului de asistență

Șablon formular 3 pentru cererea biroului de asistență

Întrebări frecvente 

Cât de lung trebuie să fie un formular de solicitare a biroului de asistență?

Ghișeul de ajutor solicită formularelor să fie cât mai scurte posibil. Acestea ar trebui să includă doar cele mai importante câmpuri, cum ar fi datele despre clienți (nume și prenume, e-mail, număr de telefon, dacă este necesar), un câmp de text lung pentru ca clientul să descrie cererea lor și un buton „trimitere”.

Dacă departamentul dumneavoastră de servicii pentru clienți este mai complex și este format din câteva echipe, astfel de formulare ar trebui să includă, de asemenea, o listă derulantă în care un client poate selecta echipa pe care ar dori să o contacteze. Puteți adăuga și alte liste derulante, dar nu uitați că formularul ar trebui să fie cât mai scurt și simplu posibil.

Ce tip de limbaj trebuie utilizat într-un formular de solicitare a biroului de asistență?

Similar cu lungimea și structura unui formular de solicitare a unui birou de asistență, un formular trebuie scris într-un limbaj ușor de digerat. Utilizați declarații care sunt de înțeles și pe care clienții dumneavoastră le cunosc. Evitați utilizarea jargonului sau a limbajului tehnic, evitați utilizarea verbelor frazale sau a propozițiilor complexe și compuse. Amintiți-vă că clienții dumneavoastră sunt ocupați, deci ar trebui să vă poată trimite formularul în câteva minute, sau chiar în câteva secunde, fără a petrece timp încercând să interpreteze codul companiei.

Cât de repede ar trebui să răspund la un formular de solicitare trimis?

Răspunsul simplu la această întrebare este cât mai rapid posibil, dar știm că este mai ușor de spus decât de făcut. Timpul necesar pentru a răspunde la o solicitare a clienților ar trebui stabilit intern în echipa de servicii pentru clienți și, dacă este posibil, confirmat de către un Service Level Agreement (SLA) semnat de agenții de servicii pentru clienți. Timpii de răspuns pot varia de la o industrie la alta și de la o companie la alta, în funcție de variabile. 

Aceste variabile pot include numărul de agenți dintr-o echipă de servicii pentru clienți, cantitatea de bilete de birou de asistență prezentate într-o anumită perioadă de timp, complexitatea cererilor clienților, nivelul de automatizare a operațiunilor de birou de asistență și calitatea clientului de serviciu software.

Indiferent de condițiile interne din cadrul echipei dumneavoastră, agenții de servicii pentru clienți ar trebui să urmărească să răspundă cererilor clienților imediat ce sunt trimise, având în vedere interesul superior al acestora.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Răspuns”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un formular de solicitare a biroului de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Formularele de solicitare a biroului de asistență trebuie să fie cât mai scurte posibil. Acestea ar trebui să includă doar cele mai importante câmpuri, cum ar fi datele despre clienți (nume și prenume, e-mail, număr de telefon, dacă este necesar), un câmp de text lung pentru ca clientul să descrie cererea lor și un buton de trimitere.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce tip de limbaj trebuie utilizat într-un formular de solicitare a biroului de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Utilizați declarații care sunt de înțeles și pe care clienții dumneavoastră le cunosc. Evitați utilizarea jargonului sau a limbajului tehnic, evitați utilizarea verbelor frazale sau a propozițiilor complexe și compuse. ” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cât de repede ar trebui să răspund la un formular de solicitare trimis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Indiferent de condițiile interne din cadrul echipei dumneavoastră, agenții de servicii pentru clienți ar trebui să urmărească să răspundă cererilor clienților imediat ce acestea sunt trimise, având în vedere interesul superior al acestora.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație