Ce este un brand?
Branding sau un brand este un termen de afaceri și marketing. Se referă la practica care ajută un public țintă să recunoască instantaneu o companie, o persoană sau un produs. Mărcile modelează percepția clienților potențiali despre o companie și creează identități recunoscute pe piață.
Componentele brandingului includ identitatea vizuală a companiei, cum ar fi logo-ul, designul, culorile, cultura companiei, mesajul și multe altele.
Pentru companiile mari, brandingul corporativ tinde să fie o operațiune larg răspândită în mai multe departamente de marketing, echipe și multe canale de comunicare. Cu toate acestea, chiar și întreprinderile mici pot construi un brand recunoscut, cu o identitate vizuală izbitoare. Utilizarea diferitelor tactici de branding de succes și utilizarea canalelor de comunicare precum rețelele sociale sunt instrumente excelente de utilizat datorită accesibilității și cost scăzut.
Beneficiile de a avea un brand puternic
Construirea unui brand nu este întotdeauna cea mai ușoară dintre sarcini, cu toate acestea, poate fi una foarte plină de satisfacții.
- Recunoaștere – Cu o marcă puternică, sunteți ușor de recunoscut în rândul consumatorilor, ceea ce vă poate oferi un avantaj competitiv pe piață.
- Fidelizarea clienților – atunci când clienții cunosc și se aliniază cu marca dvs., este mai probabil să devină un public loial. Adesea, ei nu ezită să facă achiziții repetate chiar și la costuri mai mari atunci când au încredere în companie.
- Credibilitate sporită – Pentru a câștiga credibilitate în industria dvs., aveți nevoie de două lucruri: branding puternic și serviciu pentru clienți uimitor.
- Implicare cu clienții – publicul dvs. are mai multe șanse să interacționeze cu o companie care are o identitate vizuală distinctă și valori cu care se aliniază și la care se leagă. Încetează să te vadă doar ca un „furnizor” și interacționează cu tine pe diverse canale de comunicare, cum ar fi rețelele sociale, ca o entitate în care pot avea încredere.
- Atrage noi talente – Mulți angajați talentați decid să aplice pentru locuri de muncă pe baza valorilor, culturii și branding-ului companiei.
- Încredere – Branding de succes permite nu numai clienții încrezători, ci și angajații, partenerii de afaceri și proprietarii. Fiind sigur despre o companie, călătoriile clienților și achizițiile, investițiile și operațiunile generale sunt mult mai ușoare și mai plăcute.
Make you brand more visible
LiveAgent gives you plenty of customer service tools, making your communication with clients faster and more efficient than your competitors'
Dezvăluirea secretelor unui branding eficient
Obțineți claritate asupra semnificației „brand” și „branding” în acest videoclip informativ. Înțelegeți că o marcă merge dincolo de logo-uri sau produse și cuprinde povestea, promisiunea, valorile de bază, identitatea, comportamentul și personalitatea unei companii. Descoperiți cum brandingul implică gestionarea consecventă a percepțiilor și experiențelor publicului. Aflați cum să construiți un brand mai puternic pentru dvs., compania sau produsul dvs. Urmărește videoclipul acum pentru a debloca puterea strategiilor eficiente de branding.
Topics
- importanța marketingului în era digitală
- strategii de marketing online
- optimizarea motorului de căutare
Video summary
Acest videoclip discută despre importanța marketingului în era digitală și cum poate ajuta o afacere să își crească vizibilitatea și vânzările. Vorbește despre strategii de marketing online, cum ar fi optimizarea motorului de căutare, publicitatea pe rețelele sociale și marketingul de conținut.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.