Ce sunt notițele private?

Notițele private, așa-numitele tichete interne în LiveAgent, sunt o modalitate excelentă de a face schimb de informații fără ca terții să le poată vedea. Puteți crea o notiță privată pentru a trimite un mesaj unui anumit public. Notițele private vă permit să oferiți informații importante membrilor echipei dvs., în timp ce agenții și clienții nu le știu complet.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă notițele private?
Notițele private sunt notițe pe care un agent le poate lăsa pe un anumit tichet. Clientul care contactează nu poate vedea notițele. Acestea sunt disponibile pentru inspecție numai de către agenții care au acces la un anumit tichet.
Cum puteți utiliza notițe private pentru a oferi asistență mai bună clienților?
Notițele private vă permit să scrieți cele mai importante aspecte legate de problemă. Adăugarea unor astfel de notițe facilitează, de asemenea, un alt agent pentru preluarea cazului specific care trebuie rezolvat. În plus, puteți adăuga acolo informații pe care agentul nu le va putea găsi în altă parte.
Puteți utiliza funcția de notițe private în LiveAgent?
În LiveAgent aveți opțiunea de a folosi notițe private. Datorită acesteia, munca agenților este mai ușoară și le permite să desfășoare activități la un nivel mai bun.
Notă de expert
Notițele private sunt o modalitate excelentă de a schimba informații între agenți fără ca terții să le poată vedea, îmbunătățind astfel eficiența în gestionarea cererilor și îmbunătățind experiența clienților.

Software de asistență fără efort
Învățați să deveniți un expert în serviciul pentru clienți cu LiveAgent, o platformă de asistență și comunicare avansată pe mai multe canale.
90% din traficul pe portalul pentru clienți provine din articolele din baza de cunoștințe. Persoanele folosesc portalurile de asistență de autoservire de 2-4 ori mai mult decât alte canale. 1% din tichete sunt trimise prin intermediul portalului pentru clienți. Mai mult de jumătate dintre consumatori spun că nu pot rezolva problemele pe cont propriu din cauza lipsei de informații. Aproximativ 10% dintre clienți utilizează portalul pentru clienți la întregul său potențial.
Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Oferiți clienților o reducere unică pentru a-i reangaja și trimiteți un e-mail de recuperare pentru a încuraja revenirea în magazin.