Ce sunt notițele private?

Notițele private, așa-numitele tichete interne în LiveAgent, sunt o modalitate excelentă de a face schimb de informații fără ca terții să le poată vedea. Puteți crea o notiță privată pentru a trimite un mesaj unui anumit public. Notițele private vă permit să oferiți informații importante membrilor echipei dvs., în timp ce agenții și clienții nu le știu complet.
Frequently asked questions
Ce înseamnă notițele private?
Cum puteți utiliza notițe private pentru a oferi asistență mai bună clienților?
Notițele private vă permit să scrieți cele mai importante aspecte legate de problemă. Adăugarea unor astfel de notițe facilitează, de asemenea, un alt agent pentru preluarea cazului specific care trebuie rezolvat. În plus, puteți adăuga acolo informații pe care agentul nu le va putea găsi în altă parte.
Puteți utiliza funcția de notițe private în LiveAgent?
În LiveAgent aveți opțiunea de a folosi notițe private. Datorită acesteia, munca agenților este mai ușoară și le permite să desfășoare activități la un nivel mai bun.
Expert note
Notițele private sunt o modalitate excelentă de a schimba informații între agenți fără ca terții să le poată vedea, îmbunătățind astfel eficiența în gestionarea cererilor și îmbunătățind experiența clienților.

LiveAgent este o soluție bună pentru gestionarea cererilor și întrebărilor clienților și pentru crearea unei baze de cunoștințe interne pentru companii. Software-ul oferă caracteristici utile de raportare, apeluri interne, distribuire automatizată a tichetelor, CRM și analiza datelor. Aceasta poate crește satisfacția clienților și vânzările, iar utilizatorii recomandă prețurile avantajoase și abordarea profesională. Live Agent oferă demo gratuit și trial gratuit de 14 zile.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.