Ce sunt notițele private?

Notițele private, așa-numitele tichete interne în LiveAgent, sunt o modalitate excelentă de a face schimb de informații fără ca terții să le poată vedea. Puteți crea o notiță privată pentru a trimite un mesaj unui anumit public. Notițele private vă permit să oferiți informații importante membrilor echipei dvs., în timp ce agenții și clienții nu le știu complet.
Frequently asked questions
Ce înseamnă notițele private?
Notițele private sunt notițe pe care un agent le poate lăsa pe un anumit tichet. Clientul care contactează nu poate vedea notițele. Acestea sunt disponibile pentru inspecție numai de către agenții care au acces la un anumit tichet.
Cum puteți utiliza notițe private pentru a oferi asistență mai bună clienților?
Notițele private vă permit să scrieți cele mai importante aspecte legate de problemă. Adăugarea unor astfel de notițe facilitează, de asemenea, un alt agent pentru preluarea cazului specific care trebuie rezolvat. În plus, puteți adăuga acolo informații pe care agentul nu le va putea găsi în altă parte.
Puteți utiliza funcția de notițe private în LiveAgent?
În LiveAgent aveți opțiunea de a folosi notițe private. Datorită acesteia, munca agenților este mai ușoară și le permite să desfășoare activități la un nivel mai bun.
- Ce este o Funcție de Căutare și Înlocuire? (+ Încercare gratuită) | LiveAgent
- Bază de clienți [Explicație]
- Ce sunt notele de birou de asistență? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Ce este o bază internă de cunoștințe? (+Încercare Gratuită) | LiveAgent
- Informații despre clienți [Explicație]
- Ce sunt câmpurile de contact? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Ce sunt contactele de birou de asistență? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Cutie poștală partajată - LiveAgent