Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aplicație call center

Ce este o aplicație call center?

Aplicația de suport clienți preia și transmite centrului de asistență toate formele de comunicare, cum ar fi email-uri, mesaje pe chat. Această aplicație ajută echipa de suport să fie organizată și coordonată. Permite utilizatorilor să sorteze tichetele sau să aloce un tichet unui anumit agent. Sunt multe funcționalități pe care aplicația de suport clienți le oferă – forum, bază de informații, live chat sau suport pe mobil. Puteți introduce un buton de ajutor în aplicația pentru mobil și clienții pot primi o rezoluție prin intermediul serviciului de suport pentru mobil.

Aplicația call center este un tip de aplicație utilizat în relația cu clienții. Oferă posibilitatea clienților de a primi suport prin telefon. Utilizarea acestei aplicații duce la creșterea eficienței agenților și al gradului de satisfacție al clienților.

FAQ

Ce este o aplicație call center?

Aplicația call center este un una din aplicațiile utilizate în cadrul serviciului clienți. Datorită acestei aplicații, eficiența serviciului clienți crește, precum si gradul de satisfacție al clienților. Toate procesele de conectare sunt automatizate.

Care sunt funcțiile de nelipsit ale aplicației call center?

Există câteva funcții esențiale ale unei aplicații call center. Printre acestea se numără înregistrarea apelurilor – datorită acestei funcționalități, aveți posibilitatea de a arhiva solicitările și de a reveni asupra lor atunci când este necesar. De asemenea, aveți la dispoziție opțiunea de răspunsuri interactive, unde puteți seta în IVR anumite ramuri și meniuri pentru o calitate mai bună a serviciilor de asistență oferite prin telefon. Direcționarea apelurilor este de asemenea o funcție foarte utilă, mai ales atunci când aveți de-a face cu un volum mare de apeluri. Ce ar mai fi de adăugat? Distribuirea automată a apelurilor care reduce timpul de așteptare al clientului și redirecționarea apelurilor către agentul potrivit, monitorizarea permanentă, 24/7 a apelurilor și direcționarea apelurilor live, integrări externe (de exemplu, cu CRM pentru a spori vânzările) și analize detaliate sub formă de rapoarte sunt de asemenea la mare căutare.

Cum să conectați o aplicație call center la centrul de asistență LiveAgent?

LiveAgent are un call center încorporat. Datorită acestei combinații, atât configurația cât și utilizarea sunt ușoare. Dacă v-ați creat deja un cont, veți găsi o setare în cadrul interfeței. Conectați-vă dispozitivele, adăugați numerele de telefon și introduceți un buton de call center pe website-ul dvs. Nu durează decât câteva minute.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație