Ce este HTML?
HTML provine de la Hypertext Markup Language (Limbaj de Marcare Hipertext). Acesta este cel mai cunoscut limbaj de marcare utilizat în mod standard pentru a crea pagini web sau aplicații web.
Documentele HTML sunt trimise de pe un server web sau local și sunt procesate de browserele web, care traduc HTML-ul în pagini web multimedia.
HTML este utilizat în mod obișnuit alături de CSS și JavaScript.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă HTML?
HTML, sau Hypertext Markup Language, permite utilizatorului să creeze și să organizeze secțiuni, paragrafe, titluri, legături și citate în bloc pentru pagini web și aplicații. Nu este un limbaj de programare, dar vă va permite să formatați documente pe web. Folosește structuri de cod simple.
Care sunt elementele de bază ale HTML?
Bazele HTML-ului se bazează pe seturi de elemente (tag-uri) care pot fi numite componente ale paginilor web. Cele mai multe elemente au deschideri și închideri care utilizează tag-ul corespunzător, cum ar fi: element . Paginile principale, paginile de informații despre și paginile de contact se bazează de obicei pe HTML.
Puteți edita HTML în LiveAgent?
În LiveAgent aveți acces la un editor WYSIWYG care vă permite să introduceți și să formatați conținutul și în HTML. Datorită acestui lucru, puteți edita și stiliza cu ușurință conținutul e-mailurilor, crea șabloane și formata baza de cunoștințe. Acolo puteți scrie cu text bold, crea liste numerotate, adăuga imagini, lipi tabele sau încorpora link-uri.
Vorbirile telefonice sunt importante în comunicarea digitală. Invitarea clienților prin e-mail ar trebui să fie parte a strategiei de marketing. ExpressionEngine oferă integrare nativă, iar LiveAgent este o platformă open source pentru gestionarea serviciului clienți, oferind funcționalități utile și caracteristici multiple.
Șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe
Șabloanele de comunicare din baza de cunoștințe oferă răspunsuri cuprinzătoare și accesibile la întrebările clienților, îmbunătățind comunicarea și eficiența în gestionarea asistenței. Evitați termenii tehnici și jargonul pentru a asigura o comunicare eficientă.
Platformele de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) oferă multiple servicii, inclusiv asistență IT și online, facturare și monitorizare a activității clienților. Dovecot este un server de e-mail fiabil, flexibil și securizat, potrivit pentru companii. LiveAgent integrează Dovecot pentru a oferi suport clienților.
LiveAgent este un software de asistență la sediu care oferă soluții complete pentru suportul clienților prin telefonie VoIP și gestionarea reclamațiilor. Integrarea sa în Joomla permite experiențe clienți mai bune. AJAX permite crearea de aplicații web rapide și interactive, fără a fi nevoie să se încarce pagina.